We vragen het even aan Jan Slagter ;-).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat wil je op je wang met een gelukkig nieuwhaar? een smak of een smeck
Denk het ook niet. Erg toffe track, imo..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal niet heel lang meer duren.
Die is toch al regelmatig gedraaitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Erg toffe track, imo..![]()
Dizzee Rascal feat. Calvin Harris - Dance Wiv Me laat ook opzich wachten.. Zal ook nog wel komen.
Jaa dat is waar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die is toch al regelmatig gedraait
Ik gok dat ze die niet vaak overdag gaan draaien... Te lang, te hard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
oi! die van Metallica is ook tof zit die al in de lijst?
Ik blijf toch het gevoel van miscommunicatie hebben...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar ik lees t nu al hoor. Onderhandel-ze Broekie!
* Timo20 zingt en danst meequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Dizzee Rascal feat. Calvin Harris - Dance Wiv Me laat ook opzich wachten.. Zal ook nog wel komen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Met een ontvangstcommité voor de deur gaan staan om ze een fijne 2-Jaar uitzending te wensen vind ik dan weer wél een haalbaar idee.
Animeermeisje toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou FOK'ers, wat was dat woord?
Plaat blijft inderdaad bijzonder goed hangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 zingt en danst mee
Heb ook al echt de hele fokking dag die track van de Black Kids in de kop![]()
Ríght, dat vind ik ook best een leuk plan! Met toeters (nu al toeter?), bellen (I've gotta have more cowbells!) en een pallet speciaalbier (need I say more..?).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik blijf toch het gevoel van miscommunicatie hebben...
[..]
Met een ontvangstcommité voor de deur gaan staan om ze een fijne 2-Jaar uitzending te wensen vind ik dan weer wél een haalbaar idee.
Ja, om eens een keer ergens anders te gaan wokken dan bij ons gebruikelijke adres.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier al is iemand bij de Mallejan wezen eten in Maarssen ?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ríght, dat vind ik ook best een leuk plan! Met toeters (nu al toeter?), bellen (I've gotta have more cowbells!) en een pallet speciaalbier (need I say more..?).
Alleen, om t een verrassing te houden (wel zo leuk), moeten we alles wel buiten FOK om regelen ben ik bang...
Wanneer is die jubileumuitzending eigenlijk...?
Volgende week vrijdag. ik kan wel een verjaardagstaart geregelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ríght, dat vind ik ook best een leuk plan! Met toeters (nu al toeter?), bellen (I've gotta have more cowbells!) en een pallet speciaalbier (need I say more..?).
Alleen, om t een verrassing te houden (wel zo leuk), moeten we alles wel buiten FOK om regelen ben ik bang...
Wanneer is die jubileumuitzending eigenlijk...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |