Korenwolf!quote:
Ik ga ff voor elk vraagje dat ik heb élk berichtje in die ellenlange topics teruglezen, terwijl ik niet eens weet óf t wel in t topic vermeld staat..!quote:
ze weet precies welke nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoegaarden
[..]
Je moet vrouwen ook nooit bier laten inkopen![]()
Stond hem ook best goed, die bakkenbaarden van hem zijn zo jammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Lang geleden had Michiel het best wel kort..
[ afbeelding ]
Dan is zijn gelukkig nieuwhaar beter!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Lang geleden had Michiel het best wel kort..
[ afbeelding ]
lol...Gelukkig nieuwhaaaaaaaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan is zijn gelukkig nieuwhaar beter!
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze weet precies welke niet
dat kan dus echt nietquote:komt ze wel thuis met 12 pakken dubbelfris , was in de aanbieding
Mwa, smaken verschillen want ik vind zo'n wat langere coup wat mooier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stond hem ook best goed, die bakkenbaarden van hem zijn zo jammer
Zal niet heel lang meer duren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, smaken verschillen want ik vind zo'n wat langere coup wat mooier.
Jammer dat 3FM de nieuwe van de Chemical Brothers - Midnight Madness nog niet aan de playlist heeft toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |