Vindt je het gek als je door die tuup geknipt moet wordenquote:
1x per 2 maanden moet het bij mij flink uitgedunt worden , anders is er niets meer mee mogelijk , zeker met 2 kruinen nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
jah je bent altijd blij als je bij de kapper vandaan komt...maar wacht maar tot je morgen zelf voor de spiegel staat en het zelf moet doen :p
Als ik van de kapper thuis kom ga ik me altijd meteen douchen. Ten eerste ben ik dan van al die haren achter mn shirt af en ten tweede dan kan ik het in een model kammen dat ik wil. Ben al bij een paar kappers geweest en allemaal kammen ze mn haren overeind.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
jah je bent altijd blij als je bij de kapper vandaan komt...maar wacht maar tot je morgen zelf voor de spiegel staat en het zelf moet doen :p
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vindt je het gek als je door die tuup geknipt moet worden
Hier wordt altijd het haar gewassen na het knippen en daarna waxje erinquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik van de kapper thuis kom ga ik me altijd meteen douchen. Ten eerste ben ik dan van al die haren achter mn shirt af en ten tweede dan kan ik het in een model kammen dat ik wil. Ben al bij een paar kappers geweest en allemaal kammen ze mn haren overeind.
Ben best bereid om er aardig wat geld voor te betalen als ik er maar wat mee kan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:57 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik heb deze altijd, kost een vermogen maar je doet een half jaar met een tube:
[ afbeelding ]
http://www.lanza.com/products/display_products.sd?iid=26&catid=16&loc=show&headTitle=%20-%20Urban%20Molding%20Paste
Uitgedundquote:
quote:
Roel_Jewel wat doe je met het account van Eliza..!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ff allemaal stemmen op Jess!!
Jess
je weet wel, ze was laatst bij Rob Stenders
[ afbeelding ]
Eerder op de avond al gestemd. Ken d`r niet maar ze ziet er wel cute uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ff allemaal stemmen op Jess!!
Jess
je weet wel, ze was laatst bij Rob Stenders
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel_Jewel wat doe je met het account van Eliza..!
Lees topic even terug voor de fotosquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Haaatsjie!!![]()
Goedddddddenavond!
Wát een lekkere muziek draaien ze vanavond zeg! kZat in de trein, en zat mee te swingen en te lachen om de grappen van de mannen, en de mensen in de trein keken me soms toch raar aan...!![]()
Maargoeddd, ik ben er weer! Kan op de webcam niet Michiels nieuwe coupe zien, maar de foto's komen vast vanavond online
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel_Jewel wat doe je met het account van Eliza..!
Oe, goed plan!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, en voor de goede orde: PROOST!!!!![]()
ff een lekker koud witbiertje gepakt
Dat dacht ik ookquote:
Waarvoor issie aan t onderhandelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie nog met tjibbe aan het onderhandelen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat voor één ga je pakken?quote:
Ik heb ook Hoegaarden open gemaaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, en voor de goede orde: PROOST!!!!![]()
ff een lekker koud witbiertje gepakt
Leren topic teruglezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waarvoor issie aan t onderhandelen?
Ja, maar even voor de duidelijkheid, dat staat geheel los van de hier voorgestelde plannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoegaardenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook Hoegaarden open gemaakt
Je moet vrouwen ook nooit bier laten inkopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bier is hierop , vrouwlief heeft slecht inkopen vandaag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |