Valt inderdaad niet tegen!quote:
MetMichiel's 3-jarig bestaan valt dit jaar op een vrijdag, dus dan is er geen MetMichiel. Dan moeten we dus maar het EW 2-jarig bestaan vierenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Misschien dat dit helpt:
Zeg Veenstra,
Weet je nog hoe enorm gezellig de MetMichiel 2 Jaar MetFOK!kers Party was? Is dat niet voor herhaling vatbaar, maar dan dus komende vrijdag, met een select groepje FOK!kers?
het logo van disney met daarom heen muizenoortjes in het matje van zijn haar weggeschorenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Disney patroontje... Z'n haar in de vorm van Mickey Mouse oren ofzo?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[ afbeelding ] TYF ECHT IN GODSNAAM OP MET JE FUCKING HYVES!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zijn schaar kost al meer dan 200 euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
Dat Mari niet eens een gouden waterspuit bij zich heeft, dat had ik toch wel verwacht.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef Timo20 het volgende:
[ afbeelding ] TYF ECHT IN GODSNAAM OP MET JE FUCKING HYVES!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
MetMichiel's 3-jarig bestaan valt dit jaar op een vrijdag, dus dan is er geen MetMichiel. Dan moeten we dus maar het EW 2-jarig bestaan vieren
quote:
wat "quote:
En hij gebruikt niet eens een schaar, hij kapt het haar gewoon af met z'n mes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn schaar kost al meer dan 200 euro
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook niet op jou reactie..
kvin dat je zo sjaggie reageerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
wat ""
dat is waarschijnlijk de meeste domme en vooral overgewaarde site allertijden. Iedereen op m`n werk: "Timo, zit jij niet op Hyves? " ik zo "Nee, nog niet als ik er geld voor kreeg"
is voor het uitdunnen, michiel heeft flinke bos dicht haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
En hij gebruikt niet eens een schaar, hij kapt het haar gewoon af met z'n mes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |