hoezow? Michiel vraagt in dit topic wie er komt volgende week...niks geheimzinnigs aan hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Leuk, iedereen hier weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar ik mag het niet weten...
Naar EW?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon volgende week naar de Peperbus![]()
Ik wilde net hetzelfde verhaal posten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat de plannen zijn, zodat ik niet zoals Webhawkjuh met een slinger kerstlampjes op weg ga naar de studio en door Domien wordt gebeld dat ik om mag keren...
Ja, maar WAAROM vraagt Michiel dat? *Shirlock Holmes*quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoezow? Michiel vraagt in dit topic wie er komt volgende week...niks geheimzinnigs aan hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde verhaal posten.
@Eliza: Heb je zoveel tijd gehad voor die TT en dan nog fout spellen
Ohja, dat momentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat de plannen zijn, zodat ik niet zoals Webhawkjuh met een slinger kerstlampjes op weg ga naar de studio en door Domien wordt gebeld dat ik om mag keren...
Nou, dat deden ze toen dus ook. De oproep was om naar de studio te komen met kerstspul om de studio wat meer kerstsfeer te geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoezow? Michiel vraagt in dit topic wie er komt volgende week...niks geheimzinnigs aan hoor
Let nou eens op johquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar WAAROM vraagt Michiel dat? *Shirlock Holmes*
Dat zeiden ze net op de radio: volgende week bestaan het programma 2 jaar. Daar hoef je geen Sherlock Holmes voor te zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar WAAROM vraagt Michiel dat? *Shirlock Holmes*
Sorry, maar dat vind ik dus echt treurig.quote:
http://www.3fmfan.nl/page/forum en dan "Topic toevoegen".quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan op de fansite niemeer vinden waar ik dit topic kan toevoegen
Dat weet bijna niemand.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
@Marc: En dan nodigen ze FOK!kers uit?
EkstraWeekend in meestal in het weekend jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: In 't weekend?
Op de 'forum'-pagina zit net boven de grote link van het huidige topic een linkje 'topic toevoegen'.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan op de fansite niemeer vinden waar ik dit topic kan toevoegen
Ik had het al gedaan, daarom mag jij het niet nog een keer doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
turlijk...ik mag t topic niet toevoegen op dit moment...kan iemand anders dat doen voor mij?
Zo, jij bent snel beledigdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw fijn dat ik iets verkeerd heb gespeld...ik open noit meer n topic
Hij is al door iemand anders toegevoegd, dus is niet meer nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
turlijk...ik mag t topic niet toevoegen op dit moment...kan iemand anders dat doen voor mij?
Je moet wat om sukkels te krijgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
Ik hoorde trouwens dat SBS voor hun nieuwe programma Total Roef heeft BETAALD om auditie te doen..
Hier ook hoor (Haarlemmermeer).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
*huh* schijnt de zon in Hilversum? *kijkt op cam*
Hier is het ook nog grijs buiten inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik woon amper 10km van hilversum vandaan en hier is het nog best triest buiten
Hier ook, schitterend mooi weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |