En dat is die wandelende senseoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef Klonk het volgende:
OA is OA
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 schreef Pheno het volgende:
Nou, we weten nog niets. Misschien opereren, maar dat ligt aan het feit of de aneurisma in de weg zit of niet. Tof man. Vanavond meer, ze wachten op de foto's. Ik ga straks maar eens kijken, de bezoektijden zijn natuurlijk later op de avond.
Klinkt niet al te bestquote:
nogmaals, ligt eraan bij welke slagader het aneurysma is opgetreden. Operatie is idd niet risicoloos maar over het algemeen verloopt het vrij soepel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Behandelen? De operatie van een aneurysme is hartstikke linkDe behandeling zonder operatie is cholesterolverlagers en niet te druk maken, voor de rest opereren ze met een risico als het er toch van moet komen. Het ziekenhuis waar hij nu ligt mag het niet eens, er zijn maar een paar ziekenhuizen (UMC/AMC) die het doen.
Da's toch heul niet mooi zo....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:47 schreef de_priester het volgende:
Sorry. Ik had tijd over. Goed idee?
Dat dus. Ze gaan echt niet over een nacht ijs, zelfs met een spoedoperatie wordt minstens een dag! gewacht...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Behandelen? De operatie van een aneurysme is hartstikke linkDe behandeling zonder operatie is cholesterolverlagers en niet te druk maken, voor de rest opereren ze met een risico als het er toch van moet komen. Het ziekenhuis waar hij nu ligt mag het niet eens, er zijn maar een paar ziekenhuizen (UMC/AMC) die het doen.
Mooie mok, maar neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:47 schreef de_priester het volgende:
Sorry. Ik had tijd over. Goed idee?
Verdomd zeg... 'T is goed dat je dat nog ff zegt, was me totaal ontgaanquote:
ja is ook zo. beetje druk zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Verdomd zeg... 'T is goed dat je dat nog ff zegt, was me totaal ontgaan.
Al die plaatjes aan elkaar geplakt vind ik niet mooi, sorry...
Blij dat je zelf ook ziet dat t toch wat druk is. We hebben al eens eerder geprobeerd de usericons wat speelser neer te zetten, maar telkens bleek het toch te druk te zijn. Vandaar dat we het bij het oude houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
ja is ook zo. beetje druk zo.
maar t idee was
überhaupt userinput in topicreeks
Dat valt nog wel tegen, de drumband wilde zieltjes winnen op de scholen dus er was hier een hels kabaal om kwart over 10quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel tegen, de drumband wilde zieltjes winnen op de scholen dus er was hier een hels kabaal om kwart over 10. En daarna was mijn internet stuk
.
Morgen weer werkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog iets leuks doen dit weekend?
Maar jij woont in (de buurt van) Eindhovenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
Dr34m3r komt ook in dit topic eens zwaaien
Leuks? Morgen shoppen of zo.. en ik moet de traktaties nog maken voor op school maandag.. Verder geen plannen.
Moet ook gebeuren somsquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij woont in (de buurt van) Eindhovendas altijd leuk
![]()
Hoi
In dat geval: herkansing.quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jep. Het is hier ook altijd goed weer en zo.. behalve vandaag. Sjeez wat ben ik nat geregend
Ja, om het te vieren zou je ze het liefst allemaal een grondige beurt geven zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik nog steeds blij ben voor de dames
Weet ik niet, ik lees niet terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik nog steeds blij ben voor de dames
NIet allemaal hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, om het te vieren zou je ze het liefst allemaal een grondige beurt geven zeker
Wat let je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JaEn mooi en leuk en gezellig
wil ook weer daar wonen![]()
Eerst afstuderen. En meteen daarna ga ik daar een baan zoekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat let je?
was dit ff een foute reactie geweest op een andere quote..
Hoe lang mag / moet je nog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst afstuderen. En meteen daarna ga ik daar een baan zoeken
Oh, da's al bijna! Dan kun je nu alvast gaan solliciteren dusquote:
Nee, nog niet. Over een maand of 3quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, da's al bijna! Dan kun je nu alvast gaan solliciteren dus
quote:
Hai.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi B!
@ marc: heb je al een bedrijf in gedachten waar je graag zou werken?
Nee, nog niets in gedachte. Bedrijf maakt me ook minder uit dan functiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi B!
@ marc: heb je al een bedrijf in gedachten waar je graag zou werken?
neeje, ik heb ze nog niet gesprokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
[..]
Hai.
Gisteren helemaal gemist hoe je dat feestje ging regelen.![]()
Je zus en moeder al plannen?
Nog geen uitnodiging gezien iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
[..]
Hai.
Gisteren helemaal gemist hoe je dat feestje ging regelen.![]()
Je zus en moeder al plannen?
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neeje, ik heb ze nog niet gesproken![]()
Maar het feestje komt er hoe dan ook, ook als ik het zelf moet doen. Ook omdat ik wel iets leuks terug wil doen eigenlijk voor iedereen die me de laatste 2 jaar zo gesteund heeft
Niet echtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ken je verhaal helaas niet, maar was dus geen makkelijke scheiding?
hoezo dat en waarom werk je daar niet aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:01 schreef de_priester het volgende:
ff klagen: ik ben een onzekere zak hooi
en wat voor zware problemen heb je nu dan?quote:had ik maar een iq van onder de 70. Lekker schoffelen, geen problemen.
volgens mij wel eensquote:tevens: feestjes
en: is er ook wel eens een irl SC koffie meet? (@topic 1000?)
14 mnd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet echtDe scheiding zelf heeft 14 maanden geduurd, maar ook de aanloop ernaartoe was niet makkelijk. Eigenlijk is dat nog de moeilijkste periode geweest.
quote:Ik heb lieve vrienden en een lieve familie
Waarom denk je dat iemand met een iq van onder de 70 het makkelijker hebben?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:01 schreef de_priester het volgende:
ff klagen: ik ben een onzekere zak hooi
had ik maar een iq van onder de 70. Lekker schoffelen, geen problemen.
tevens: feestjes
en: is er ook wel eens een irl SC koffie meet? (@topic 1000?)
meuh. 2 vrij lange (2.5 jr en 4.5jr) gehad, beiden ge-eindigd in vreemdgaan door de andere kant.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoezo dat en waarom werk je daar niet aan?
[..]
en wat voor zware problemen heb je nu dan?
[..]
volgens mij wel eens
die denken niet zoveel door over dingen denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
14 mnd?Wow, dan mag ik blij zijn met een makkelijke scheiding.
![]()
Begin mrt begonnen, nu alles afgerond.
[..]Dat is heel fijn.
Ik heb dan wel een lieve fam. Maar echt veel heb ik niet aan ze.
En vragen om alles vind ik moeilijk.
[..]
Waarom denk je dat iemand met een iq van onder de 70 het makkelijker hebben?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:10 schreef de_priester het volgende:
meuh. 2 vrij lange (2.5 jr en 4.5jr) gehad, beiden ge-eindigd in vreemdgaan door de andere kant.
Nu, geheel oneerlijk, diezelfde ervaringen meenemen en extrapoleren in nieuwe, opstartende relatie. En dat wil ik dus niet. Merk dus dat ik het wel doe. (ze is op vakantie 2wk. mijn ex-en gingen toen vreemd)
al met al geen zware problemen uiteraard. maar vind het irritant van mezelf.
zo dat was t. nu koffie.
Dat weet je dus niet, aangezien je zelf dat iq niet hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:10 schreef de_priester het volgende:
[..]
die denken niet zoveel door over dingen denk ik.
vertrouw er ook wel, das et stomme juistquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Als ze geen reden heeft, zal ze dat toch ook niet doen?
Vreemd ga je volgens mij alleen als je iets te kort komt bij de ander.
Niet dat ik het goed wil praten, er zijn altijd twee kanten natuurlijk.
Probeer haar te vertrouwen.![]()
[..]
Dat weet je dus niet, aangezien je zelf dat iq niet hebt.![]()
Ze zullen het wel op andere manieren ook zwaar hebben.
gemeen is dat hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
je kunt je nieuwe partner hier niet mee op 1 lijn zetten.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi es, doei es (en de rest), ik duik mijn bed in
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst, bummerquote:
lolquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst, bummer.
Echt wel. Vrouwen zijn en blijven eng en onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst, bummer.
Ja hoor scheer ons allemaal maar weer over een kam.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel. Vrouwen zijn en blijven eng en onbetrouwbaar
Vinden jullie vast niet leuk als ik jullie allemaal scheer met één kamquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor scheer ons allemaal maar weer over een kam.
Je had mij al eerder gequotequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:45 schreef de_priester het volgende:
[..]
loldie heb ik daarvoor ook al es gequote
Dùùùùùùssssssssssss. En jij wilt meetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel. Vrouwen zijn en blijven eng en onbetrouwbaar
Ik zie beestjes, allemaal beestjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vinden jullie vast niet leuk als ik jullie allemaal scheer met één kam
Hoiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Dùùùùùùssssssssssss. En jij wilt meeten.
Wat minder drinken kan helpenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zie beestjes, allemaal beestjes. Nee, niet bij mezelf
.
Halloquote:
quote:
Cola met iets erin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:02 schreef de_priester het volgende:
telt cola drinken?
Scheelt misschien in het beestje zien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn
. Dat zou best jammer zijn eigenlijk
.
Als het maar een is, gewoon tussen duim en wijsvinger pletten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scheelt misschien in het beestje zien?
Waarvoor moet het tellen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:02 schreef de_priester het volgende:
telt cola drinken?
Hoiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:06 schreef Ladylike het volgende:
Goede avond iedereeeeeeeen
saai zeg... normaal is de laatste post die ik zie er eentje met de tekst neuken of sex![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:06 schreef Ladylike het volgende:
saai zeg... normaal is de laatste post die ik zie er eentje met de tekst neuken of sex![]()
Hai papier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen koffiekindjes
Ik weet nog niet of ik meega...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Maar je gaat nog steeds niet mee?
Dacht dat jij een jonge vent was?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:11 schreef JortK het volgende:
Zometeen toch maar eens me bed in om me voor te bereiden op morgen, moet natuurlijk wel uitgerust zijn voor Mysteryland
Zie een boel, maar geen beestjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scheelt misschien in het beestje zien?
quote:
Bijna het zelfdequote:
Mogguh piertjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen koffiekindjes
neucken? wat is dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:06 schreef Ladylike het volgende:
Broekie is hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat jij een jonge vent was?![]()
Slaap lekker Jortk.
quote:
Net zag je die nog welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Zie een boel, maar geen beestjes(nou ja, de katten, maar die zullen niet tellen
).
Ik ben net wakker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai papier.![]()
wil je niet wat sterkers dan koffie?
Word het mooi weer morgen? Misschien ga ik dan wel op de bonnefooi, kijken of er bij de ingang nog kaartjes verkocht worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:11 schreef JortK het volgende:
Zometeen toch maar eens me bed in om me voor te bereiden op morgen, moet natuurlijk wel uitgerust zijn voor Mysteryland
De verwachtingen zijn goed voor morgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Word het mooi weer morgen? Misschien ga ik dan wel op de bonnefooi, kijken of er bij de ingang nog kaartjes verkocht worden.
Nou, misschien als ik vroeg wakker ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn goed voor morgen
Inderdaad, morgenavond wordt het beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn goed voor morgen
quote:Zaterdag belooft ook nog een dag te worden met buien. Hierbij laat de temperatuur het ook nog wat afweten want het wordt niet veel warmer dan 18 graden. Zaterdagavond wordt het uiteindelijk droger.
Vanochtend in bed en nu eruit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben net wakker!
Gisteren uit geweest en vanochtend om 11 uur lag ik in bed.![]()
[..]
Word het mooi weer morgen? Misschien ga ik dan wel op de bonnefooi, kijken of er bij de ingang nog kaartjes verkocht worden.
Ik heb 4 dagen vrij t/m zondagquote:
Ik topgearquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:20 schreef de_priester het volgende:
ben ondertussen hancocl aan het kijken.
Is ook een zeer mooie auto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:46 schreef Ladylike het volgende:
Zelfs top gear is zeer positief over alfa
quote:
Nee, dit is de koffieleut scquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
HOI IS DIT DE SC VAN LADYLIKE??1
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat deed jij zo vroeg op op een zaterdagochtend?
ik wil ook onweer'quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:08 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh. Het onweert... En niet te zachtjes.
En ik wilde mijn haren nog wel wassen! En naar het winkelcentrum..![]()
sta meestal rond die tijd op, ook in het weekend, beroepsdeformatie van vroeger en het bevalt me welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat deed jij zo vroeg op op een zaterdagochtend?
beroepsdeformatie... jezus wat een moeilijke woorden zo vroeg op de dag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
sta meestal rond die tijd op, ook in het weekend, beroepsdeformatie van vroeger en het bevalt me wel
Onweerquote:
het is voor mij nu halverwege de dagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
beroepsdeformatie... jezus wat een moeilijke woorden zo vroeg op de dag.
Wat eng... wat voor beroep had je dan dat je er zo door gedeformeerd bent? Ik geloof niet dat er een beroep zou zijn waardoor ik in het weekend om tien voor zes op ga staan hoor.. vrijwillig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
sta meestal rond die tijd op, ook in het weekend, beroepsdeformatie van vroeger en het bevalt me wel
Ik dacht dat die veelal van die onregelmatige tijden hadden juist?quote:
ligt eraan he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat die veelal van die onregelmatige tijden hadden juist?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:21 schreef Lastpost het volgende:
Hier teveel onweer gehad vanochtend, zat niet in de planning om nu al wakker te worden.
he maarem lieverds, der zijn nog 21 topics vol te pleuren vóór zondag 23:59quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik ook pas nu eigenlijk.. maar dat uurtje vroeger is niet zo erg. Ik kon vandaag toch niet echt uitslapen, dat doe ik morgen wel
ik heb het langste met bloemen gereden dat was meestal rond 3/4 uur in de ochtend laden, klantjes af, en dan nog een paar ritten van kweker naar veiling, mooi, goed ruikend werkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat die veelal van die onregelmatige tijden hadden juist?
de 1000 komt idd in zichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:26 schreef de_priester het volgende:
[..]
he maarem lieverds, der zijn nog 21 topics vol te pleuren vóór zondag 23:59
rij je op aalsmeer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het langste met bloemen gereden dat was meestal rond 3/4 uur in de ochtend laden, klantjes af, en dan nog een paar ritten van kweker naar veiling, mooi, goed ruikend werk
ik reedquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik ook pas nu eigenlijk.. maar dat uurtje vroeger is niet zo erg. Ik kon vandaag toch niet echt uitslapen, dat doe ik morgen wel
i knowquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik reed![]()
maar aalsmeer ben ik een of twee keer geweest, wij reden vooral van en naar de bloemenveiling in Venlo en Herungen, weten veel mensen niet maar hier zit ook een kneiter van een veiling en in het gebied om Venlo en in het Duitse achterland barst het van de (glas)tuinbouw
ff mezelf quoten... ze waren niet blij trouwens... hagelbuitje (grote stenen!) gehad van de week. Ineens uit het niets. Alle bloemen naar de tering want halve kas aan gort.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:30 schreef de_priester het volgende:
[..]
i knowgoeie kennissen van ons hebben een mega kas zon 20km van aalsmeer vandaan, en hun zoon is daar veilingmeester
En waarom moet dat per sé dit weekend?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:26 schreef de_priester het volgende:
[..]
he maarem lieverds, der zijn nog 21 topics vol te pleuren vóór zondag 23:59
geen idee. check topic 961-963 ofzo. iemand had dat bedacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom moet dat per sé dit weekend?
Nou. Doorposten danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:04 schreef de_priester het volgende:
[..]
geen idee. check topic 961-963 ofzo. iemand had dat bedacht.
wegblogquote:
Laat maar zitten... Je hoort het nog wel (of niet).quote:
?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Laat maar zitten... Je hoort het nog wel (of niet).
quote:
Ik lees terugquote:
ik had iets verwacht met fappen van jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
een creatief vb van mij![]()
je kan ze ook bestellen enzo. dus. maar wel in USD.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:47 schreef DR34M3R het volgende:
whehehe... leuk. Vriend van me wordt binnenkort 30, en dat ligt nogal gevoelig bij hem
[ afbeelding ]
Ja,ik zag hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:48 schreef de_priester het volgende:
[..]
je kan ze ook bestellen enzo. dus. maar wel in USD.
Dùùùùùssss, blond is een keuze en dat ben ik allang niet meerquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dùùùùùssss, blond is een keuze en dat ben ik allang niet meer.
Dat was dus niet het probleem, maar ik heb het al opgelost, evengoed bedankt...
overigens.... zoooooo erg die filmquote:
Ik weet niet wat jij vandaag gaat doen, maar ik moet boodschappen doen en zorgen dat het huis een beetje proper is, tofheid dusquote:
We gaan hetzelfde doen dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij vandaag gaat doen, maar ik moet boodschappen doen en zorgen dat het huis een beetje proper is, tofheid dus.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:28 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik had iets verwacht met fappen van jou
ik wil liever gefapt wórden. maar thxquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier een cadeautje aan jou
met die nagelsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik wil liever gefapt wórden. maar thx
Aan je watquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:08 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik ga eens een begin maken aan mijn kansstat
kansrekening en statistiek. deze lutser heeft een tentamen maandag.quote:
Leer ze danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:12 schreef de_priester het volgende:
[..]
kansrekening en statistiek. deze lutser heeft een tentamen maandag.
Dat zeg ik nu ook altijd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is seks in Nederland!
O, en goedemorgen!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leer ze dan
en het is een takkevak![]()
quote:
Woon je toch verkeerd daarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog maar even, het regent.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
bureacratie ja, echt, en mijn paspoort werd bestudeerd alsof ik op schiphol stond
ik ken het. in Leiden exact zelfde verhaal. Meneer, u lijkt niet bijster veel op deze foto.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
bureacratie ja, echt, en mijn paspoort werd bestudeerd alsof ik op schiphol stond
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
ja, en ik heb dan ook nog eens geen limburgs accent dus dat was extra reden tot wantrouwen, maar het is eigenlijk van den zotte, ik woon in het uiterste zuiden van de gemeente Venlo, de stort ligt 15 kilometer hier vandaan, althans de stort van de gemeente Venlo. Het milieupark van een andere gemeente ligt 3 kilometer hier vandaan. Maar om milieuvriendelijk te storten moet ik 5 keer zo ver rijden
Mooie sig he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef de_priester het volgende:
[..]
goeie sig trouwens. ga et ook maar es proberen
mijne ook niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
Nou het is een beetje minder regenachtig dus hup naar de winkel.![]()
Marc volgens mij werkt je msn niet.of de mijne.
![]()
Shop zequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
Nou het is een beetje minder regenachtig dus hup naar de winkel.![]()
Marc volgens mij werkt je msn niet.of de mijne.
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef de_priester het volgende:
[..]
goeie sig trouwens. ga et ook maar es proberen
Tisserquote:
Die zijn om te huilenquote:
Die zijn zojuist 4de geworden na vernederd te zijn door Australie in de wedstrijd om brons.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Die zijn om te huilen.
Ik heb nog niets van de OS gezien... Is het al gedaan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Zo dat was op tijd zeg. Wat een lading water komt er nu naar beneden.
Zeg, je gaat teverquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:42 schreef Klonk het volgende:
ik heb zin om kneuterige dingen te doen, ikea ofzo...
ik moet eerst men nieuwe kamer nog op orde hebben. dan pas ikea.quote:
Moest dat nu weer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is hier best mooi weer eigenlijk...
T is hier ook zonnig hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moest dat nu weer.![]()
Dit is het zuiden, hier moet het mooi weer zijn.
Nou zeg, mag het hier ook een keertje...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moest dat nu weer.![]()
Dit is het zuiden, hier moet het mooi weer zijn.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:24 schreef DR34M3R het volgende:
Terug van het shoppen. En nu dus hier het winkelcentrum in... shoppen!
* dr34m3r laat haar blik glijden over de buit van vandaagquote:
Ik heb 300 euri uitgegeven vandaagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r laat haar blik glijden over de buit van vandaag
OMG... volgens mij heb ik toch echt andere shopgewoontes dan de gemiddelde vrouw...
ik 295quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb 300 euri uitgegeven vandaag
Ow en hoi
Heb 200 uitgegeven voor de atuo van mn schoonouders..quote:
Wat heb je voor een leuke/mooie dingen gekocht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OMG... volgens mij heb ik toch echt andere shopgewoontes dan de gemiddelde vrouw...
Maar jij hebt toch geen kloons?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:32 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
![]()
Dit keer wel met het goede account![]()
Men betichtte mij ervan omstreks 3 uur "mogge" gepost te hebben met het account van Muck...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:34 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen kloons?
Picsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is nogal een lijst hoor...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heb je voor een leuke/mooie dingen gekocht.
hahaha... het is vast een ander lijstje dan jij had verwachtquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is nogal een lijst hoor...
*beugel om mijn buikspieren te oefenen (ik heb nogal de neiging om mijn nek en rug daarmee te overbelasten, vandaar...
*3 boeken
*hele leuke hipster
-lijst-
we waren met de auto van mijn vriendquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Heb je wel hulp gehad met dragen, dit klinkt als tassen vol.
Je gaat op zaterdag naar de Ikea?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:09 schreef Klonk het volgende:
Zo wij zijn ook weer terug uit het westen van Duitsland, de Ikea in Duisburg was zo als altijd groot en vol
Das wel lef hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat op zaterdag naar de Ikea?
In Duitsland?
dat is voor ons de dichstbijzijnde ikea en ja op een zaterdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat op zaterdag naar de Ikea?
In Duitsland?
Dat eerste geloof ik graag, dat tweede zou ik zelfs uit verveling nog niet doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is voor ons de dichstbijzijnde ikea en ja op een zaterdag
nou moet ik toegeven dat het nog een klein beetje nut had, we hebben naar een nieuw bed gekekenquote:
Ik kan toch wel leukere dingen bedenken die je kunt doen samen als je je verveeltquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou moet ik toegeven dat het nog een klein beetje nut had, we hebben naar een nieuw bed gekeken
We are all living in a yellow submarine?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:16 schreef es70 het volgende:
We're going down, down, down, if that's the only way
maar stel dat je geen zin hebt in neuken, het buiten kut weer is en geen zin hebt om binnen te zittenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan toch wel leukere dingen bedenken die je kunt doen samen als je je verveelt
Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We are all living in a yellow submarine?
Lucy in the Sky with Diamonds?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik niet.
Opwindendquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar goed, wij zijn soms saaie mutsen, maar gelukkig heeft iedereen verder een opwindend leven hier
LSDquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lucy in the Sky with Diamonds?
Heeft minder met de kinderen te maken dan met het feit dat de zaterdag voor Pat een gewone werkdag isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:26 schreef Klonk het volgende:
een van de vele voordelen van een kinderloos leven
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar stel dat je geen zin hebt in neuken,
quote:het buiten kut weer is en geen zin hebt om binnen te zitten![]()
maar goed, wij zijn soms saaie mutsen, maar gelukkig heeft iedereen verder een opwindend leven hier
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
en nu gaan we nog even lekker een stuk fietsen
PSV had zich moeten schamen als ze dit niet hadden weten te winnen inderdaad, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Diek.
Gefeliciteerd met de winst op de reserves van Feyenoord.
Druk en moe en zoquote:
Ja, jammer dat Feyenoord van tevoren al kansloos was door alle blessures. Maar goed, soms heb je nou eenmaal die pechquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
PSV had zich moeten schamen als ze dit niet hadden weten te winnen inderdaad, maar toch bedankt
Ook zonder die blessures waren jullie vooral al kansloosquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jammer dat Feyenoord van tevoren al kansloos was door alle blessures. Maar goed, soms heb je nou eenmaal die pech.
Als het jou een goed gevoel geeft, geloof dat dan gerust, dan ben ik het er wel stilletjes niet mee eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ook zonder die blessures waren jullie vooral al kansloos
hoi Moe!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:24 schreef Klonk het volgende:
ik ben moe...
Wie had tegen PSV moeten scoren dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het jou een goed gevoel geeft, geloof dat dan gerust, dan ben ik het er wel stilletjes niet mee eens.
Makaay of Tomassonquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wie had tegen PSV moeten scoren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |