Picsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r laat haar blik glijden over de buit van vandaag
OMG... volgens mij heb ik toch echt andere shopgewoontes dan de gemiddelde vrouw...
Het is nogal een lijst hoor...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heb je voor een leuke/mooie dingen gekocht.
hahaha... het is vast een ander lijstje dan jij had verwachtquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is nogal een lijst hoor...
*beugel om mijn buikspieren te oefenen (ik heb nogal de neiging om mijn nek en rug daarmee te overbelasten, vandaar...
*3 boeken
*hele leuke hipster
-lijst-
we waren met de auto van mijn vriendquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Heb je wel hulp gehad met dragen, dit klinkt als tassen vol.
Je gaat op zaterdag naar de Ikea?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:09 schreef Klonk het volgende:
Zo wij zijn ook weer terug uit het westen van Duitsland, de Ikea in Duisburg was zo als altijd groot en vol
Das wel lef hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat op zaterdag naar de Ikea?
In Duitsland?
dat is voor ons de dichstbijzijnde ikea en ja op een zaterdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat op zaterdag naar de Ikea?
In Duitsland?
Dat eerste geloof ik graag, dat tweede zou ik zelfs uit verveling nog niet doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is voor ons de dichstbijzijnde ikea en ja op een zaterdag
nou moet ik toegeven dat het nog een klein beetje nut had, we hebben naar een nieuw bed gekekenquote:
Ik kan toch wel leukere dingen bedenken die je kunt doen samen als je je verveeltquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou moet ik toegeven dat het nog een klein beetje nut had, we hebben naar een nieuw bed gekeken
We are all living in a yellow submarine?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:16 schreef es70 het volgende:
We're going down, down, down, if that's the only way
maar stel dat je geen zin hebt in neuken, het buiten kut weer is en geen zin hebt om binnen te zittenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan toch wel leukere dingen bedenken die je kunt doen samen als je je verveelt
Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We are all living in a yellow submarine?
Lucy in the Sky with Diamonds?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik niet.
Opwindendquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar goed, wij zijn soms saaie mutsen, maar gelukkig heeft iedereen verder een opwindend leven hier
LSDquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lucy in the Sky with Diamonds?
Heeft minder met de kinderen te maken dan met het feit dat de zaterdag voor Pat een gewone werkdag isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:26 schreef Klonk het volgende:
een van de vele voordelen van een kinderloos leven
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar stel dat je geen zin hebt in neuken,
quote:het buiten kut weer is en geen zin hebt om binnen te zitten![]()
maar goed, wij zijn soms saaie mutsen, maar gelukkig heeft iedereen verder een opwindend leven hier
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
en nu gaan we nog even lekker een stuk fietsen
PSV had zich moeten schamen als ze dit niet hadden weten te winnen inderdaad, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Diek.
Gefeliciteerd met de winst op de reserves van Feyenoord.
Druk en moe en zoquote:
Ja, jammer dat Feyenoord van tevoren al kansloos was door alle blessures. Maar goed, soms heb je nou eenmaal die pechquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
PSV had zich moeten schamen als ze dit niet hadden weten te winnen inderdaad, maar toch bedankt
Ook zonder die blessures waren jullie vooral al kansloosquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jammer dat Feyenoord van tevoren al kansloos was door alle blessures. Maar goed, soms heb je nou eenmaal die pech.
Als het jou een goed gevoel geeft, geloof dat dan gerust, dan ben ik het er wel stilletjes niet mee eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ook zonder die blessures waren jullie vooral al kansloos
hoi Moe!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:24 schreef Klonk het volgende:
ik ben moe...
Wie had tegen PSV moeten scoren dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het jou een goed gevoel geeft, geloof dat dan gerust, dan ben ik het er wel stilletjes niet mee eens.
Makaay of Tomassonquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wie had tegen PSV moeten scoren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |