quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
bureacratie ja, echt, en mijn paspoort werd bestudeerd alsof ik op schiphol stond
ik ken het. in Leiden exact zelfde verhaal. Meneer, u lijkt niet bijster veel op deze foto.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
bureacratie ja, echt, en mijn paspoort werd bestudeerd alsof ik op schiphol stond
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
ja, en ik heb dan ook nog eens geen limburgs accent dus dat was extra reden tot wantrouwen, maar het is eigenlijk van den zotte, ik woon in het uiterste zuiden van de gemeente Venlo, de stort ligt 15 kilometer hier vandaan, althans de stort van de gemeente Venlo. Het milieupark van een andere gemeente ligt 3 kilometer hier vandaan. Maar om milieuvriendelijk te storten moet ik 5 keer zo ver rijden
Mooie sig he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef de_priester het volgende:
[..]
goeie sig trouwens. ga et ook maar es proberen
mijne ook niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
Nou het is een beetje minder regenachtig dus hup naar de winkel.![]()
Marc volgens mij werkt je msn niet.of de mijne.
![]()
Shop zequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
Nou het is een beetje minder regenachtig dus hup naar de winkel.![]()
Marc volgens mij werkt je msn niet.of de mijne.
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef de_priester het volgende:
[..]
goeie sig trouwens. ga et ook maar es proberen
Tisserquote:
Die zijn om te huilenquote:
Die zijn zojuist 4de geworden na vernederd te zijn door Australie in de wedstrijd om brons.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Die zijn om te huilen.
Ik heb nog niets van de OS gezien... Is het al gedaan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Zo dat was op tijd zeg. Wat een lading water komt er nu naar beneden.
Zeg, je gaat teverquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:42 schreef Klonk het volgende:
ik heb zin om kneuterige dingen te doen, ikea ofzo...
ik moet eerst men nieuwe kamer nog op orde hebben. dan pas ikea.quote:
Moest dat nu weer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is hier best mooi weer eigenlijk...
T is hier ook zonnig hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moest dat nu weer.![]()
Dit is het zuiden, hier moet het mooi weer zijn.
Nou zeg, mag het hier ook een keertje...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moest dat nu weer.![]()
Dit is het zuiden, hier moet het mooi weer zijn.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:24 schreef DR34M3R het volgende:
Terug van het shoppen. En nu dus hier het winkelcentrum in... shoppen!
* dr34m3r laat haar blik glijden over de buit van vandaagquote:
Ik heb 300 euri uitgegeven vandaagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r laat haar blik glijden over de buit van vandaag
OMG... volgens mij heb ik toch echt andere shopgewoontes dan de gemiddelde vrouw...
ik 295quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb 300 euri uitgegeven vandaag
Ow en hoi
Heb 200 uitgegeven voor de atuo van mn schoonouders..quote:
Wat heb je voor een leuke/mooie dingen gekocht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r laat haar blik glijden over de buit van vandaag
OMG... volgens mij heb ik toch echt andere shopgewoontes dan de gemiddelde vrouw...
Maar jij hebt toch geen kloons?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:32 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
![]()
Dit keer wel met het goede account![]()
Men betichtte mij ervan omstreks 3 uur "mogge" gepost te hebben met het account van Muck...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:34 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen kloons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |