Hai papier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen koffiekindjes
Ik weet nog niet of ik meega...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Maar je gaat nog steeds niet mee?
Dacht dat jij een jonge vent was?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:11 schreef JortK het volgende:
Zometeen toch maar eens me bed in om me voor te bereiden op morgen, moet natuurlijk wel uitgerust zijn voor Mysteryland
Zie een boel, maar geen beestjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scheelt misschien in het beestje zien?
quote:
Bijna het zelfdequote:
Mogguh piertjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen koffiekindjes
neucken? wat is dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:06 schreef Ladylike het volgende:
Goede avond iedereeeeeeeen
saai zeg... normaal is de laatste post die ik zie er eentje met de tekst neuken of sex![]()
Broekie is hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat jij een jonge vent was?![]()
Slaap lekker Jortk.
quote:
Net zag je die nog welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Zie een boel, maar geen beestjes(nou ja, de katten, maar die zullen niet tellen
).
Ik ben net wakker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai papier.![]()
wil je niet wat sterkers dan koffie?
Word het mooi weer morgen? Misschien ga ik dan wel op de bonnefooi, kijken of er bij de ingang nog kaartjes verkocht worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:11 schreef JortK het volgende:
Zometeen toch maar eens me bed in om me voor te bereiden op morgen, moet natuurlijk wel uitgerust zijn voor Mysteryland
De verwachtingen zijn goed voor morgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Word het mooi weer morgen? Misschien ga ik dan wel op de bonnefooi, kijken of er bij de ingang nog kaartjes verkocht worden.
Nou, misschien als ik vroeg wakker ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn goed voor morgen
Inderdaad, morgenavond wordt het beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn goed voor morgen
quote:Zaterdag belooft ook nog een dag te worden met buien. Hierbij laat de temperatuur het ook nog wat afweten want het wordt niet veel warmer dan 18 graden. Zaterdagavond wordt het uiteindelijk droger.
Vanochtend in bed en nu eruit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben net wakker!
Gisteren uit geweest en vanochtend om 11 uur lag ik in bed.![]()
[..]
Word het mooi weer morgen? Misschien ga ik dan wel op de bonnefooi, kijken of er bij de ingang nog kaartjes verkocht worden.
Ik heb 4 dagen vrij t/m zondagquote:
Ik topgearquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:20 schreef de_priester het volgende:
ben ondertussen hancocl aan het kijken.
Is ook een zeer mooie auto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:46 schreef Ladylike het volgende:
Zelfs top gear is zeer positief over alfa
quote:
Nee, dit is de koffieleut scquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
HOI IS DIT DE SC VAN LADYLIKE??1
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat deed jij zo vroeg op op een zaterdagochtend?
ik wil ook onweer'quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:08 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh. Het onweert... En niet te zachtjes.
En ik wilde mijn haren nog wel wassen! En naar het winkelcentrum..![]()
sta meestal rond die tijd op, ook in het weekend, beroepsdeformatie van vroeger en het bevalt me welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat deed jij zo vroeg op op een zaterdagochtend?
beroepsdeformatie... jezus wat een moeilijke woorden zo vroeg op de dag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
sta meestal rond die tijd op, ook in het weekend, beroepsdeformatie van vroeger en het bevalt me wel
Onweerquote:
het is voor mij nu halverwege de dagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
beroepsdeformatie... jezus wat een moeilijke woorden zo vroeg op de dag.
Wat eng... wat voor beroep had je dan dat je er zo door gedeformeerd bent? Ik geloof niet dat er een beroep zou zijn waardoor ik in het weekend om tien voor zes op ga staan hoor.. vrijwillig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
sta meestal rond die tijd op, ook in het weekend, beroepsdeformatie van vroeger en het bevalt me wel
Ik dacht dat die veelal van die onregelmatige tijden hadden juist?quote:
ligt eraan he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat die veelal van die onregelmatige tijden hadden juist?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:21 schreef Lastpost het volgende:
Hier teveel onweer gehad vanochtend, zat niet in de planning om nu al wakker te worden.
he maarem lieverds, der zijn nog 21 topics vol te pleuren vóór zondag 23:59quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik ook pas nu eigenlijk.. maar dat uurtje vroeger is niet zo erg. Ik kon vandaag toch niet echt uitslapen, dat doe ik morgen wel
ik heb het langste met bloemen gereden dat was meestal rond 3/4 uur in de ochtend laden, klantjes af, en dan nog een paar ritten van kweker naar veiling, mooi, goed ruikend werkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat die veelal van die onregelmatige tijden hadden juist?
de 1000 komt idd in zichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:26 schreef de_priester het volgende:
[..]
he maarem lieverds, der zijn nog 21 topics vol te pleuren vóór zondag 23:59
rij je op aalsmeer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het langste met bloemen gereden dat was meestal rond 3/4 uur in de ochtend laden, klantjes af, en dan nog een paar ritten van kweker naar veiling, mooi, goed ruikend werk
ik reedquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik ook pas nu eigenlijk.. maar dat uurtje vroeger is niet zo erg. Ik kon vandaag toch niet echt uitslapen, dat doe ik morgen wel
i knowquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik reed![]()
maar aalsmeer ben ik een of twee keer geweest, wij reden vooral van en naar de bloemenveiling in Venlo en Herungen, weten veel mensen niet maar hier zit ook een kneiter van een veiling en in het gebied om Venlo en in het Duitse achterland barst het van de (glas)tuinbouw
ff mezelf quoten... ze waren niet blij trouwens... hagelbuitje (grote stenen!) gehad van de week. Ineens uit het niets. Alle bloemen naar de tering want halve kas aan gort.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:30 schreef de_priester het volgende:
[..]
i knowgoeie kennissen van ons hebben een mega kas zon 20km van aalsmeer vandaan, en hun zoon is daar veilingmeester
En waarom moet dat per sé dit weekend?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:26 schreef de_priester het volgende:
[..]
he maarem lieverds, der zijn nog 21 topics vol te pleuren vóór zondag 23:59
geen idee. check topic 961-963 ofzo. iemand had dat bedacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom moet dat per sé dit weekend?
Nou. Doorposten danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:04 schreef de_priester het volgende:
[..]
geen idee. check topic 961-963 ofzo. iemand had dat bedacht.
wegblogquote:
Laat maar zitten... Je hoort het nog wel (of niet).quote:
?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Laat maar zitten... Je hoort het nog wel (of niet).
quote:
Ik lees terugquote:
ik had iets verwacht met fappen van jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
een creatief vb van mij![]()
je kan ze ook bestellen enzo. dus. maar wel in USD.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:47 schreef DR34M3R het volgende:
whehehe... leuk. Vriend van me wordt binnenkort 30, en dat ligt nogal gevoelig bij hem
[ afbeelding ]
Ja,ik zag hetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:48 schreef de_priester het volgende:
[..]
je kan ze ook bestellen enzo. dus. maar wel in USD.
Dłłłłłssss, blond is een keuze en dat ben ik allang niet meerquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dłłłłłssss, blond is een keuze en dat ben ik allang niet meer.
Dat was dus niet het probleem, maar ik heb het al opgelost, evengoed bedankt...
overigens.... zoooooo erg die filmquote:
Ik weet niet wat jij vandaag gaat doen, maar ik moet boodschappen doen en zorgen dat het huis een beetje proper is, tofheid dusquote:
We gaan hetzelfde doen dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij vandaag gaat doen, maar ik moet boodschappen doen en zorgen dat het huis een beetje proper is, tofheid dus.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:28 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik had iets verwacht met fappen van jou
ik wil liever gefapt wórden. maar thxquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier een cadeautje aan jou
met die nagelsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik wil liever gefapt wórden. maar thx
Aan je watquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:08 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik ga eens een begin maken aan mijn kansstat
kansrekening en statistiek. deze lutser heeft een tentamen maandag.quote:
Leer ze danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:12 schreef de_priester het volgende:
[..]
kansrekening en statistiek. deze lutser heeft een tentamen maandag.
Dat zeg ik nu ook altijd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is seks in Nederland!
O, en goedemorgen!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leer ze dan
en het is een takkevak![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |