En dat is die wandelende senseoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef Klonk het volgende:
OA is OA
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 schreef Pheno het volgende:
Nou, we weten nog niets. Misschien opereren, maar dat ligt aan het feit of de aneurisma in de weg zit of niet. Tof man. Vanavond meer, ze wachten op de foto's. Ik ga straks maar eens kijken, de bezoektijden zijn natuurlijk later op de avond.
Klinkt niet al te bestquote:
nogmaals, ligt eraan bij welke slagader het aneurysma is opgetreden. Operatie is idd niet risicoloos maar over het algemeen verloopt het vrij soepel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Behandelen? De operatie van een aneurysme is hartstikke linkDe behandeling zonder operatie is cholesterolverlagers en niet te druk maken, voor de rest opereren ze met een risico als het er toch van moet komen. Het ziekenhuis waar hij nu ligt mag het niet eens, er zijn maar een paar ziekenhuizen (UMC/AMC) die het doen.
Da's toch heul niet mooi zo....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:47 schreef de_priester het volgende:
Sorry. Ik had tijd over. Goed idee?
Dat dus. Ze gaan echt niet over een nacht ijs, zelfs met een spoedoperatie wordt minstens een dag! gewacht...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Behandelen? De operatie van een aneurysme is hartstikke linkDe behandeling zonder operatie is cholesterolverlagers en niet te druk maken, voor de rest opereren ze met een risico als het er toch van moet komen. Het ziekenhuis waar hij nu ligt mag het niet eens, er zijn maar een paar ziekenhuizen (UMC/AMC) die het doen.
Mooie mok, maar neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:47 schreef de_priester het volgende:
Sorry. Ik had tijd over. Goed idee?
Verdomd zeg... 'T is goed dat je dat nog ff zegt, was me totaal ontgaanquote:
ja is ook zo. beetje druk zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Verdomd zeg... 'T is goed dat je dat nog ff zegt, was me totaal ontgaan.
Al die plaatjes aan elkaar geplakt vind ik niet mooi, sorry...
Blij dat je zelf ook ziet dat t toch wat druk is. We hebben al eens eerder geprobeerd de usericons wat speelser neer te zetten, maar telkens bleek het toch te druk te zijn. Vandaar dat we het bij het oude houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
ja is ook zo. beetje druk zo.
maar t idee was
überhaupt userinput in topicreeks
Dat valt nog wel tegen, de drumband wilde zieltjes winnen op de scholen dus er was hier een hels kabaal om kwart over 10quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel tegen, de drumband wilde zieltjes winnen op de scholen dus er was hier een hels kabaal om kwart over 10. En daarna was mijn internet stuk
.
Morgen weer werkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog iets leuks doen dit weekend?
Maar jij woont in (de buurt van) Eindhovenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
Dr34m3r komt ook in dit topic eens zwaaien
Leuks? Morgen shoppen of zo.. en ik moet de traktaties nog maken voor op school maandag.. Verder geen plannen.
Moet ook gebeuren somsquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij woont in (de buurt van) Eindhovendas altijd leuk
![]()
Hoi
In dat geval: herkansing.quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jep. Het is hier ook altijd goed weer en zo.. behalve vandaag. Sjeez wat ben ik nat geregend
Ja, om het te vieren zou je ze het liefst allemaal een grondige beurt geven zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik nog steeds blij ben voor de dames
Weet ik niet, ik lees niet terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik nog steeds blij ben voor de dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |