Stellen:quote:De klusstrijd Het Blok is dit keer voor de vijfde keer te zien bij NET 5. De lustrumeditie bevat weer alle bekende ingrediënten: lange klusnachten, slopende weekenden en keiharde strijd om een bouwval om te toveren tot vier topappartementen. Wat de deelnemers van dit jaar echter niet weten, is dat Het Blok nog gesplitst moet worden van één woonhuis in meerdere woonhuizen. En dat ze dus eerst moeten gaan slopen, voordat ze kunnen beginnen aan de zwaarste verbouwingswedstrijd annex relatietest van Nederland.
Vier koppels
Het Blok speelt zich in en rondom vier vervallen appartementen af. In deze appartementen klussen en wonen vier kleurrijke koppels, terwijl ze hun dagelijkse baan gewoon voortzetten. Ze hebben slechts elf weken en een beperkt budget om de appartementen volledig te renoveren en in te richten. Na 77 dagen van bloed, zweet en tranen, worden de appartementen op een officiële onroerend goed veiling van de hand gedaan. Het bedrag dat de stellen kunnen winnen, is het verschil tussen verkoopprijs op de veiling en de oorspronkelijk getaxeerde startwaarde. Het koppel dat de grootste meerwaarde heeft weten te realiseren, wint bovendien de hoofdprijs van 50.000 euro.
Op de proef gesteld
De stellen worden in Het Blok enorm mentaal en sociaal op de proef gesteld. Kan hun relatie dat aan? Komen er verborgen karaktereigenschappen boven drijven, die de ander tot nu toe niet gezien had? Zijn er kanten die hem of haar toch iets minder leuk maken? Of wordt de onderlinge band juist enorm versterkt?
Als opvullertje voor Expeditie Robinson en Wie is de Mol?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef Petra76 het volgende:
Ik ga zeker weer kijken!
Geheime locatie "Het Blok"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:27 schreef Stiemie het volgende:
Kloppen de geruchten over dat het Blok-huis dit jaar staat in Amsterdam Westerpark?
Die met die gele helm he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:19 schreef Cyan het volgende:
Ik zie al potentieel irritatie materiaal op die foto! Tevens TVP
En met die rode jasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:19 schreef Cyan het volgende:
geen homo's deze keer dus wordt een echt hetero-sfeertjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:19 schreef Cyan het volgende:
Dat wel, maar ze lijkt me toch weer zo'n Carlos typetje..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:11 schreef FoXje het volgende:
Misschien wel een verborgen homo. De verplichte allochtoon zit er immers ook in.
In de OP gezet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier de stelletjes van Het Blok up and personal. Wat zijn ze toch allemaal perfect!![]()
[...]
Gooi 'm ook nog ff in de Wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Het_Blokquote:
Als ze net zo goed klussen als voorgaande jaren dan is dat best mogelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik mag lijen dat ze dat pand in de hens steken, als ik zo vrij mag zijn.
Als het goed is, komen ze hier te staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:05 schreef moi80 het volgende:
Hopen dat ze de uitzendingen ook op de site gaan zetten, kan vanavond al niet kijken
Volgens mij Carlos van Reequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef babette21 het volgende:
vorig jaar alleen de eerste afleveringen kunnen zien, wie heeft er toen eigenlijk gewonnen?!
"Anders zit ie wel heel strak om je ..."quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Hier, XL, neem jij maar.' zegt hij tegen zn vriendin
ah die kwamen er later bij toch? lagen niet zo lekker in de groep de eerste aflevering, voor zover ik me herinner!? nou ja, hou je tenminste genoeg klustijd overquote:
die blauwe he?!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:16 schreef amaranta het volgende:
De ene vrouw lijkt wel retard zeg.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
Zo gaaf! Ik haat sommige stellen nu al.
Ik loop zelfs voor op mijn planning.
Oh ja, namen. *opent pagina 1*quote:
misschien hebben ze die Merel en god-hoe-heet-ie-ook-alweer (Rutger?) uit deel 2 of 3 als voorbeeld?! Die waren ook te kak om zich vies te maken, maar wonnen welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:30 schreef krapula het volgende:
team rood heeft een groot bal-gehalte. En het mooi-lelijk verhaal sloeg werkelijk alles
ze hebben ook de kelder dieper gemaakt hoor!!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:33 schreef amaranta het volgende:
Ik vind die roek en nepelize stom.
En kristel en Yarno ook. Zij lijkt retard. En doet miljoen jaar over een keuken die de gem. kleuter in 3 weken erin heeft zitten.
Heerlijk gevoelsmens van me!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
Zo gaaf! Ik haat sommige stellen nu al.
Ik loop zelfs voor op mijn planning.
Dat jaar was echt goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:36 schreef amaranta het volgende:
EN paul en Marscha met de balken die ze tot in den treure hadden geschuurd
Ik denk dat we wel 4 koppels kunnen regelen in dit topic hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:37 schreef amaranta het volgende:
Babebette, zullen wij volgend jaar samen meedoen?
Babette en amaranta kennen elkaar van fok.
Heel leukquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef krapula het volgende:
goed, ik zie dat hier allemaal proffesionele blok-kijkers zijn... is het een beetje een leuke serie? Is 1e x dat ik het zie...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:39 schreef amaranta het volgende:
Mag er niet om lachen maar volgens mij heeft Kristel ook een beetje hersenletsel overgehouden aan het ongeluk.
Nee. En nou opbokken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef krapula het volgende:
goed, ik zie dat hier allemaal proffesionele blok-kijkers zijn... is het een beetje een leuke serie? Is 1e x dat ik het zie...
iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:39 schreef k_man het volgende:
Klusen kunnen ze. Ze zijn al zes jaar bezig met hun keuken en woonkamer...
Nou, dat moet lukken in 11 weken.
klussen oke, maar klussen terwijl je daarnaast ook nog gewoon moet werken (en dan óók nog eens nauwelijks slapen), dat overleven mijn medeklussers niet..... vrees ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:37 schreef amaranta het volgende:
Babebette, zullen wij volgend jaar samen meedoen?
Babette en amaranta kennen elkaar van fok.
Ik dacht het zelfde.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:47 schreef babette21 het volgende:
.... werkt al 12 jaar in de bouw?! is ie op z'n 14de begonnen ofzo (wat 'n pikkie....)
Ze komen ook niet echt prettig op me overquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:43 schreef Copycat het volgende:
Oh God, die studentenhuisbewoners gaan op hun bek vallen!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Ze komen ook niet echt prettig op me over
"ik heb een belangrijke afspraak - scriptiebespreking met studiebegeleider?!??? - maar mijn vriendinnetje houdt alles goed in de gaten"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze komen ook niet echt prettig op me over
Echt hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ik heb een belangrijke afspraak - scriptiebespreking met studiebegeleider?!??? - maar mijn vriendinnetje houdt alles goed in de gaten"
mag ik een teiltje?!![]()
volgens mij ging dat gesprek niet zo goed, hij liep flink af te reageren op de murenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ik heb een belangrijke afspraak - scriptiebespreking met studiebegeleider?!??? - maar mijn vriendinnetje houdt alles goed in de gaten"
mag ik een teiltje?!![]()
Dat heeft ook niks met volwassen te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een hekel aan volwassen die alles hun "vriendinnetjes"en "vriendjes" enzo noemen
Hé, ex-collegaatje!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een hekel aan volwassen die alles hun "vriendinnetjes"en "vriendjes" enzo noemen
ik refereerde ook alleen aan hun leeftijd (en inmense ervaring want ze hebben per slot al de héééle wereld gezienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heeft ook niks met volwassen te maken
Maar dat zijn ze ook niet volgens mij
Ik snap 'mquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik refereerde ook alleen aan hun leeftijd (en inmense ervaring want ze hebben per slot al de héééle wereld gezien)
tis een mooi momentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk het
Is ook voor het eerst, ik en vrouwen begrijpen![]()
quote:
Dat zou een mooie actie zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
Ik hoop zo dat ze de kaarten hebben verwisseld in de kistjes. Wel een kistje met een snee maar dan met een lullige kaart voor Floortje.
nee, ik hoop dat ze krijgen wat ze denken dat goed is, dat zij de rest voor hun gevoel opschepen met meuk.. helemaal gelukkig zijn ze dan... en dat het dan viés tegenvalt en allerlei drama's geeft...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
Ik hoop zo dat ze de kaarten hebben verwisseld in de kistjes. Wel een kistje met een snee maar dan met een lullige kaart voor Floortje.
Dat dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
neuh ik vind dat ze dat kistje wel verdiend heeft. Ze is als enige zo oplettend geweest om daadwerkelijk naar die kisten te kíjken, dat mag best wat opleveren...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
Schouw slopenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:05 schreef Lauzie het volgende:
Hoe kwam die Jeroen nou gewond?
gestruikeld over z'n hockeystick?!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:05 schreef Lauzie het volgende:
Hoe kwam die Jeroen nou gewond?
Ja lekker matras vol met pis, kotsvlekken en menstruatiebloedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die Jeroen jat gewoon een matras.
Dat je dat zo herkentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:07 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ja lekker matras vol met pis, kotsvlekken en menstruatiebloed
Het was jouw matras?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:07 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Ja lekker matras vol met pis, kotsvlekken en menstruatiebloed
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik refereerde ook alleen aan hun leeftijd (en inmense ervaring want ze hebben per slot al de héééle wereld gezien)
"Ik ben visueel gewoon heel sterk in gesteld"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
De auto's van Hertz.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:53 schreef babette21 het volgende:
na de sluipreclames voor de telefoongids (seizoen 3) en de dominopizza's (seizoen 4) is het dit jaar de beurt aan de sigaretjes van Petra?!
Spill the beans!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:12 schreef MissX het volgende:
Ik val er net in en denk die ken ik. Heb bij Roek en Eleanor in de klas gezeten, dat ze nog steeds samen zijnDat had ik op de middelbare school echt niet gedacht.
yep, ik zag 't ookquote:
De startwaarde van dat appartement zal dan toch ook hoger zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, ik zag 't ook
als 1 een tuin heeft, heeft dat volgens mij absoluut meerwaarde. Maar staat me wel bij van eerdere edities dat dat wel veel extra kosten oplevert (geen extra budget voor dus bezuinigen op wat anders)
da's zeker waar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:17 schreef Lauzie het volgende:
De startwaarde van dat appartement zal dan toch ook hoger zijn.
het voorkomt dat ze door anderen uit hun eerste keus worden gezetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef Lauzie het volgende:
Die ruilkaart hebben ze dan toch weinig aan, als ze toch al eerste keuze hadden. N00bs. Denk ook niet dat ze nog gaan ruilen. Ik had liever 1 van die andere troefkaarten gehad dan..
Maar anders had iemand anders die ruilkaart, dus dan hadden zij niet de macht over die ruilkaart.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef Lauzie het volgende:
Die ruilkaart hebben ze dan toch weinig aan, als ze toch al eerste keuze hadden. N00bs. Denk ook niet dat ze nog gaan ruilen. Ik had liever 1 van die andere troefkaarten gehad dan..
Ze kunnen toch nog voor 4 ruilen? En als iemand anders de kaart had gehad, hadden die misschien wel met hen geruild...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef Lauzie het volgende:
Die meerwaarde zal dan ook al wel in de startwaarde verrekend zitten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Maar in Amsterdam levert een tuin wel een behoorlijke meerwaarde op bij verkoop.
Denk ook dat het niet eens zo slecht is om de zolder te hebben. Kleine ruimte kost minder tijd om te klussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's zeker waar.
daarom zit er ook zoveel voordeel aan de zolder, da's een kleine maar mooie ruimte waar ze best iets heel tofs van kunnen maken
Nou zoveel weet ik niet te vertellen, ik ging niet echt met ze om in de klas. Ik kan mij alleen absoluut niet voorstellen dat zij kan klussen en het ook wil doen.quote:
Haha het is maar goed dat ik niet mee doe, want ik was te blond geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar anders had iemand anders die ruilkaart, dus dan hadden zij niet de macht over die ruilkaart.
Puur tactiek.
Precies! Minder tijd én minder geld (want minder materiaal), dus kun je voor meer kwaliteit gaan (materialen, design, whatever). Misschien kan er zelfs wel een dakterras bij gemaakt worden. Ik zou 't wel weten hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef Lauzie het volgende:
Denk ook dat het niet eens zo slecht is om de zolder te hebben. Kleine ruimte kost minder tijd om te klussen.
Alleen die ramen zijn ook schuin, waardoor je niet echt relaxt naar buiten kan kijken. Althans, zo leek het.. Ik zou het een beetje claustrofobisch vinden daardoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:26 schreef Cyan het volgende:
Die zolder is zo slecht nog niet. Door die schuine wanden kun je veel opbergruimte creëren. Bovendien heb je als potentiële koper geen bovenburen waar je last van zou kunnen hebben.
Die zolder lijkt trouwens ook kleiner dan ie in werkelijkheid is lijkt mij zo?
Probeer het in FB, maar volgens mij kan dat nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:27 schreef Lauzie het volgende:
volstrekt offtopic, maar hoe verwijder ik trouwens mijn fotoboek?
De beneden-appartementen hebben niet eens ramen aan de zijkant toch? Dus heb je toch een eventueel voordeelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Alleen die ramen zijn ook schuin, waardoor je niet echt relaxt naar buiten kan kijken. Althans, zo leek het.. Ik zou het een beetje claustrofobisch vinden daardoor.
WTF ik wil er vanaf! Dan maar helemaal leeghalen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Probeer het in FB, maar volgens mij kan dat niet
Maar je hebt wel veel lichtinval en een dakterras!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Alleen die ramen zijn ook schuin, waardoor je niet echt relaxt naar buiten kan kijken. Althans, zo leek het.. Ik zou het een beetje claustrofobisch vinden daardoor.
Dat hoopte ik dus ook, maar helaas!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
kan iemand die er dichtbij woont niet even gaan spieken wie waar aan t klussen is ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die kakkers gaan echt wel die mooie zolder afpakken!
Begreep zowiezo niet waarom ze voor 2 gingen, dat is toch het minste appartement lijkt me.
hoezo? die eerste aflevering is eigenlijk nooit leuk, duurt te lang, dat voorstellen is niet zo boeiend...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:26 schreef Tabloid het volgende:
Maar 415.000 kijkers, zal wel de laatste serie zijn als het zulke cijfers blijven.
Afleveringen staan direct op net5gemist.nl, dus dat is erg ideaalquote:
Is best veel vind ik:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:26 schreef Tabloid het volgende:
Maar 415.000 kijkers, zal wel de laatste serie zijn als het zulke cijfers blijven.
quote:Op maandag 1 september 2008 14:32 schreef Simpleton het volgende:
Floortje is een soort kruising tussen Candy Dulfer en Jolly Jumper. Mijn God, wat vouwt ze die lippen om dat gebit heen als ze zit te praten zeg!
Top!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Half 9 Net 5.
De FTR-junkies.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb 2 tabs openstaan...en ik zie gewoon dezelfde mensen..
Zeker met zo'n ruimte!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
Indelen vanaf papier, das echt lastig lijkt me
www.programmagemist.nlquote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef DuchessX het volgende:
Bijna wéér vergeten
Kan ik nog ergens de eerste aflevering bekijken?!
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef babette21 het volgende:
Als ik het goed begrijp doet Team Geel alleen maar mee omdat ze schulden hebben?! Kunnen ze dan niet beter meedoen aan Lingo ofzo... daar hoeven ze h-a-m-e-r alleen maar te spellen, ipv ermee aan de slag te gaan....
http://www.net5.nl/web/show/id=195252/langid=43quote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef DuchessX het volgende:
Bijna wéér vergeten
Kan ik nog ergens de eerste aflevering bekijken?!
Thanks!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=195252/langid=43
Via jouw link kwam ik op de goede sitequote:Op woensdag 3 september 2008 20:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hier staat Het Blok niet tussen, had wel gemoeten.
Die link van Piles is wel de goeie.
Sterker nog, ze (nou ja, zij vooral) lijken het niet eens léuk te vinden?! Dan vraag ik me echt serieus af waarom iemand zich opgeeft, maar ja....quote:Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef krapula het volgende:
ze wekken inderdaad niet de indruk opper-bouwvakkers te zijn
Gilbert.... mwah nog niet helemaal droog achter z'n orenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:54 schreef amaranta het volgende:
ik ben voor rudolf ofzoiiets, de aannemer in ieder geval
Die van vorig jaar was beter.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gilbert.... mwah nog niet helemaal droog achter z'n oren
daarom is hij juist zo gaaf....Ben benieuwd hoe goed gebekt hij is.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gilbert.... mwah nog niet helemaal droog achter z'n oren
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:57 schreef babette21 het volgende:
ah we krijgen weer onderbroekenshotjes
Naja die met dat Limburgse accent? Die jarige?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:00 schreef amaranta het volgende:
welke limbo's? rood ofzo?
Vorig jaar waren dat toch die blonde en die neger?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:01 schreef Bruce117 het volgende:
Ah, Eleanor & Roek worden dit jaar het koppel dat alles laat doen.
MTAquote:Op woensdag 3 september 2008 21:01 schreef babette21 het volgende:
klusdag 1 en wie hebben we daar??! de klusjesmannen!! onvoorstelbaar....
oh die boeren... Blauwquote:Op woensdag 3 september 2008 21:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Naja die met dat Limburgse accent? Die jarige?
Minke en Carlos.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vorig jaar waren dat toch die blonde en die neger?
O ja?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:07 schreef Againzender het volgende:
Een fles Roosvicee Laxo op tafel???
jullie hebben geen traitteur!! en geen afhaalgriek!!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:07 schreef rubbereend het volgende:
oja hup voor Kristel en Jarnodorpsgenoten
Wamel ftw
kijk met een half oog, maar die fles herken ik uit duizendenquote:
NEE!!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
is het heel erg dat ik hoop dat die vreselijke Jeroen in z'n eigen vingers boort?!
we hebben een beroerde snackbarquote:Op woensdag 3 september 2008 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
jullie hebben geen traitteur!! en geen afhaalgriek!!![]()
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
is het heel erg dat ik hoop dat die vreselijke Jeroen in z'n eigen vingers boort?!
Nee hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef rubbereend het volgende:
die Ellenor klinkt als een tekenfilm figuurtje............... of ligt het aan mij?
en dus moet er weer geshopt wordenquote:
Jeroen: studentiekoze kwal die over lijken gaatquote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
En waarom weet ik nog steeds niet wie wie is![]()
achteraan sluitenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef DuchessX het volgende:
Die uit groningen vind ik tot nu toe nog het leukste.
Heeft onze Frits toch mooi gedaanquote:Op woensdag 3 september 2008 21:25 schreef Copycat het volgende:
Perfecte tekening.
ik vind dat wel grappig... dóm, maar grappigquote:Op woensdag 3 september 2008 21:28 schreef DuchessX het volgende:
Alwéér klussen op slippers en in een minirok?????Mén!
volgens mij heeft ze aan de heliumballonen gezetenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef rubbereend het volgende:
ik trek die stem van Eleanor trouwens echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |