ah die kwamen er later bij toch? lagen niet zo lekker in de groep de eerste aflevering, voor zover ik me herinner!? nou ja, hou je tenminste genoeg klustijd overquote:
die blauwe he?!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:16 schreef amaranta het volgende:
De ene vrouw lijkt wel retard zeg.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
Zo gaaf! Ik haat sommige stellen nu al.
Ik loop zelfs voor op mijn planning.
Oh ja, namen. *opent pagina 1*quote:
misschien hebben ze die Merel en god-hoe-heet-ie-ook-alweer (Rutger?) uit deel 2 of 3 als voorbeeld?! Die waren ook te kak om zich vies te maken, maar wonnen welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:30 schreef krapula het volgende:
team rood heeft een groot bal-gehalte. En het mooi-lelijk verhaal sloeg werkelijk alles
ze hebben ook de kelder dieper gemaakt hoor!!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:33 schreef amaranta het volgende:
Ik vind die roek en nepelize stom.
En kristel en Yarno ook. Zij lijkt retard. En doet miljoen jaar over een keuken die de gem. kleuter in 3 weken erin heeft zitten.
Heerlijk gevoelsmens van me!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
Zo gaaf! Ik haat sommige stellen nu al.
Ik loop zelfs voor op mijn planning.
Dat jaar was echt goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:36 schreef amaranta het volgende:
EN paul en Marscha met de balken die ze tot in den treure hadden geschuurd
Ik denk dat we wel 4 koppels kunnen regelen in dit topic hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:37 schreef amaranta het volgende:
Babebette, zullen wij volgend jaar samen meedoen?
Babette en amaranta kennen elkaar van fok.
Heel leukquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef krapula het volgende:
goed, ik zie dat hier allemaal proffesionele blok-kijkers zijn... is het een beetje een leuke serie? Is 1e x dat ik het zie...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:39 schreef amaranta het volgende:
Mag er niet om lachen maar volgens mij heeft Kristel ook een beetje hersenletsel overgehouden aan het ongeluk.
Nee. En nou opbokken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef krapula het volgende:
goed, ik zie dat hier allemaal proffesionele blok-kijkers zijn... is het een beetje een leuke serie? Is 1e x dat ik het zie...
iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:39 schreef k_man het volgende:
Klusen kunnen ze. Ze zijn al zes jaar bezig met hun keuken en woonkamer...
Nou, dat moet lukken in 11 weken.
klussen oke, maar klussen terwijl je daarnaast ook nog gewoon moet werken (en dan óók nog eens nauwelijks slapen), dat overleven mijn medeklussers niet..... vrees ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:37 schreef amaranta het volgende:
Babebette, zullen wij volgend jaar samen meedoen?
Babette en amaranta kennen elkaar van fok.
Ik dacht het zelfde.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:47 schreef babette21 het volgende:
.... werkt al 12 jaar in de bouw?! is ie op z'n 14de begonnen ofzo (wat 'n pikkie....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |