da's zeker waar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:17 schreef Lauzie het volgende:
De startwaarde van dat appartement zal dan toch ook hoger zijn.
het voorkomt dat ze door anderen uit hun eerste keus worden gezetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef Lauzie het volgende:
Die ruilkaart hebben ze dan toch weinig aan, als ze toch al eerste keuze hadden. N00bs. Denk ook niet dat ze nog gaan ruilen. Ik had liever 1 van die andere troefkaarten gehad dan..
Maar anders had iemand anders die ruilkaart, dus dan hadden zij niet de macht over die ruilkaart.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef Lauzie het volgende:
Die ruilkaart hebben ze dan toch weinig aan, als ze toch al eerste keuze hadden. N00bs. Denk ook niet dat ze nog gaan ruilen. Ik had liever 1 van die andere troefkaarten gehad dan..
Ze kunnen toch nog voor 4 ruilen? En als iemand anders de kaart had gehad, hadden die misschien wel met hen geruild...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef Lauzie het volgende:
Die meerwaarde zal dan ook al wel in de startwaarde verrekend zitten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Maar in Amsterdam levert een tuin wel een behoorlijke meerwaarde op bij verkoop.
Denk ook dat het niet eens zo slecht is om de zolder te hebben. Kleine ruimte kost minder tijd om te klussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's zeker waar.
daarom zit er ook zoveel voordeel aan de zolder, da's een kleine maar mooie ruimte waar ze best iets heel tofs van kunnen maken
Nou zoveel weet ik niet te vertellen, ik ging niet echt met ze om in de klas. Ik kan mij alleen absoluut niet voorstellen dat zij kan klussen en het ook wil doen.quote:
Haha het is maar goed dat ik niet mee doe, want ik was te blond geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar anders had iemand anders die ruilkaart, dus dan hadden zij niet de macht over die ruilkaart.
Puur tactiek.
Precies! Minder tijd én minder geld (want minder materiaal), dus kun je voor meer kwaliteit gaan (materialen, design, whatever). Misschien kan er zelfs wel een dakterras bij gemaakt worden. Ik zou 't wel weten hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef Lauzie het volgende:
Denk ook dat het niet eens zo slecht is om de zolder te hebben. Kleine ruimte kost minder tijd om te klussen.
Alleen die ramen zijn ook schuin, waardoor je niet echt relaxt naar buiten kan kijken. Althans, zo leek het.. Ik zou het een beetje claustrofobisch vinden daardoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:26 schreef Cyan het volgende:
Die zolder is zo slecht nog niet. Door die schuine wanden kun je veel opbergruimte creëren. Bovendien heb je als potentiële koper geen bovenburen waar je last van zou kunnen hebben.
Die zolder lijkt trouwens ook kleiner dan ie in werkelijkheid is lijkt mij zo?
Probeer het in FB, maar volgens mij kan dat nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:27 schreef Lauzie het volgende:
volstrekt offtopic, maar hoe verwijder ik trouwens mijn fotoboek?
De beneden-appartementen hebben niet eens ramen aan de zijkant toch? Dus heb je toch een eventueel voordeelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Alleen die ramen zijn ook schuin, waardoor je niet echt relaxt naar buiten kan kijken. Althans, zo leek het.. Ik zou het een beetje claustrofobisch vinden daardoor.
WTF ik wil er vanaf! Dan maar helemaal leeghalen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Probeer het in FB, maar volgens mij kan dat niet
Maar je hebt wel veel lichtinval en een dakterras!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:29 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Alleen die ramen zijn ook schuin, waardoor je niet echt relaxt naar buiten kan kijken. Althans, zo leek het.. Ik zou het een beetje claustrofobisch vinden daardoor.
Dat hoopte ik dus ook, maar helaas!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
Ik hoop zo dat ze de kaarten hebben verwisseld in de kistjes. Wel een kistje met een snee maar dan met een lullige kaart voor Floortje.
kan iemand die er dichtbij woont niet even gaan spieken wie waar aan t klussen is ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die kakkers gaan echt wel die mooie zolder afpakken!
Begreep zowiezo niet waarom ze voor 2 gingen, dat is toch het minste appartement lijkt me.
hoezo? die eerste aflevering is eigenlijk nooit leuk, duurt te lang, dat voorstellen is niet zo boeiend...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:26 schreef Tabloid het volgende:
Maar 415.000 kijkers, zal wel de laatste serie zijn als het zulke cijfers blijven.
Afleveringen staan direct op net5gemist.nl, dus dat is erg ideaalquote:
Is best veel vind ik:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:26 schreef Tabloid het volgende:
Maar 415.000 kijkers, zal wel de laatste serie zijn als het zulke cijfers blijven.
quote:Op maandag 1 september 2008 14:32 schreef Simpleton het volgende:
Floortje is een soort kruising tussen Candy Dulfer en Jolly Jumper. Mijn God, wat vouwt ze die lippen om dat gebit heen als ze zit te praten zeg!
Top!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Half 9 Net 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |