O ja?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:07 schreef Againzender het volgende:
Een fles Roosvicee Laxo op tafel???
jullie hebben geen traitteur!! en geen afhaalgriek!!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:07 schreef rubbereend het volgende:
oja hup voor Kristel en Jarnodorpsgenoten
Wamel ftw
kijk met een half oog, maar die fles herken ik uit duizendenquote:
NEE!!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
is het heel erg dat ik hoop dat die vreselijke Jeroen in z'n eigen vingers boort?!
we hebben een beroerde snackbarquote:Op woensdag 3 september 2008 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
jullie hebben geen traitteur!! en geen afhaalgriek!!![]()
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
is het heel erg dat ik hoop dat die vreselijke Jeroen in z'n eigen vingers boort?!
Nee hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef rubbereend het volgende:
die Ellenor klinkt als een tekenfilm figuurtje............... of ligt het aan mij?
en dus moet er weer geshopt wordenquote:
Jeroen: studentiekoze kwal die over lijken gaatquote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
En waarom weet ik nog steeds niet wie wie is![]()
achteraan sluitenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef DuchessX het volgende:
Die uit groningen vind ik tot nu toe nog het leukste.
Heeft onze Frits toch mooi gedaanquote:Op woensdag 3 september 2008 21:25 schreef Copycat het volgende:
Perfecte tekening.
ik vind dat wel grappig... dóm, maar grappigquote:Op woensdag 3 september 2008 21:28 schreef DuchessX het volgende:
Alwéér klussen op slippers en in een minirok?????Mén!
volgens mij heeft ze aan de heliumballonen gezetenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef rubbereend het volgende:
ik trek die stem van Eleanor trouwens echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |