Het is natuurlijk wel gewoon een kutprogramma, net als al die andere "real-life" schijtbagger...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:04 schreef Karina het volgende:
Hoezo kutprogramma? En een beetje dom om dit hier neer te zetten, of is dit een hoax?
Even quoten voordat hij het weghaalt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:58 schreef omega6666 het volgende:
Kort geleden is een pand nabij ons verkocht aan een investeringsmaatschappij. Vorige week kregen wij een brief in de bus dat er in -en rondom het pand 10 weken lang een klus programma wordt opgenomen. Uit betrouwbare bron blijkt dat het hier om het programma “Het Blok” gaat. Het Blok is een TV programma waarin ruziende stellen (4) buiten werktijden om 10 weken lang herrie maken (klussen). Organisatie wil dat dit adres voor toekomstige deelnemers absoluut geheim blijft. Net 5 zal dit in Sept2008 gaan uitzenden. We zitten uiteraard niet te wachten op dit kut progamma en tussentijds onderzoeken we of we juridische stappen kunnen ondernemen (vergunningen, privacy, Hinderwet, schadevergoeding etc.). Dit soort producties gaan over lijken, sterker nog klagende buren is goed voor de kijkcijfers….
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:02 schreef Slarioux het volgende:
Je kweekt wel sympathie bij de rechter door dit uit te laten lekken.
Er vanuit gaande dat TS geen geheimhoudingsplicht heeft moeten tekenen of iets dergelijks, denk ik niet dat ze er veel aan kunnen doen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:02 schreef Slarioux het volgende:
Hoe en met wie had TS daar ooit voor moeten tekenen dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat TS geen geheimhoudingsplicht heeft moeten tekenen of iets dergelijks, denk ik niet dat ze er veel aan kunnen doen?
Idd ja, in dat opzicht maakt het geen moer uit zeg. Het zou lekker worden dat je verplicht kan worden dit soort dingen geheim te houden, een of andere nutteloos kut tv programmatjequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat TS geen geheimhoudingsplicht heeft moeten tekenen of iets dergelijks, denk ik niet dat ze er veel aan kunnen doen?
Misschien met de makers, maar het lijkt me stug dat zoiets gebeurd. Dus zijn er ook geen problemen als zo'n brief online wordt geplaatst en de locatie lekt uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoe en met wie had TS daar ooit voor moeten tekenen dan?
Ja echt he! Die Roberto Jacketti loopt altijd door een megafoon heen te brallen en dan sterven er weer een paar!quote:Dit soort producties gaan over lijken
Hoe zou je daar ook mee wegkomen? Hallo, u woont toevallig naast een woning die wij gebruiken, dus u mag er niets over zeggen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Misschien met de makers, maar het lijkt me stug dat zoiets gebeurd. Dus zijn er ook geen problemen als zo'n brief online wordt geplaatst en de locatie lekt uit.
er staat toch nergens dat die dit niet mag melden?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:02 schreef Slarioux het volgende:
Mooi!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |