Ik dacht het zelfde.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:47 schreef babette21 het volgende:
.... werkt al 12 jaar in de bouw?! is ie op z'n 14de begonnen ofzo (wat 'n pikkie....)
Ze komen ook niet echt prettig op me overquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:43 schreef Copycat het volgende:
Oh God, die studentenhuisbewoners gaan op hun bek vallen!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Ze komen ook niet echt prettig op me over
"ik heb een belangrijke afspraak - scriptiebespreking met studiebegeleider?!??? - maar mijn vriendinnetje houdt alles goed in de gaten"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze komen ook niet echt prettig op me over
Echt hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ik heb een belangrijke afspraak - scriptiebespreking met studiebegeleider?!??? - maar mijn vriendinnetje houdt alles goed in de gaten"
mag ik een teiltje?!![]()
volgens mij ging dat gesprek niet zo goed, hij liep flink af te reageren op de murenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
"ik heb een belangrijke afspraak - scriptiebespreking met studiebegeleider?!??? - maar mijn vriendinnetje houdt alles goed in de gaten"
mag ik een teiltje?!![]()
Dat heeft ook niks met volwassen te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een hekel aan volwassen die alles hun "vriendinnetjes"en "vriendjes" enzo noemen
Hé, ex-collegaatje!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een hekel aan volwassen die alles hun "vriendinnetjes"en "vriendjes" enzo noemen
ik refereerde ook alleen aan hun leeftijd (en inmense ervaring want ze hebben per slot al de héééle wereld gezienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heeft ook niks met volwassen te maken
Maar dat zijn ze ook niet volgens mij
Ik snap 'mquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik refereerde ook alleen aan hun leeftijd (en inmense ervaring want ze hebben per slot al de héééle wereld gezien)
tis een mooi momentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk het
Is ook voor het eerst, ik en vrouwen begrijpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |