[/quote]quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:29 schreef Nuno_G het volgende:
/1/50#60979099]woensdag 20 augustus 2008 13:11[/url] schreef Stroekie het volgende:[/b]
Vervolg op: [HOMO]#2152 Met de terugkeer van ons lief en Jeffrey als MrG
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De H staat hier! (hier kun je je avatar in de H ook laten aanpassen)
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?![]()
Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!![]()
Het homo topic bestaat alweer sinds maandag 25 februari 2002. Het begon ooit allemaal hier: Het Centrale Homo Topic.
Hmmz.... en is dat de moeite waard?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken naar latere vluchten, maar dat wordt wel erg heen en weer vliegen![]()
Toch niet over mij he? Dat zijn nachtmerries!quote:Bellen niet maar ik heb wel goed gedroomd
worden,,,,,WORDEN ??????quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Pas je op dat de anderen niet gek worden van ons?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
worden,,,,,WORDEN ??????
volgens mij ZIJN er dat al
Nou dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
worden,,,,,WORDEN ??????
volgens mij ZIJN er dat al
Acht uur 's avonds heen en 10 uur 's morgen terug. Die acht uur in de avond is ok, maar die 10 uur ochtends is ...... en het is nog wel bank holiday hier op maandag dus had gehoopt wat langer te kunnen blijven maar heb een andere afspraak sondag om 4 uur dus ....(gvd als vloeken mag hier)quote:
Die TT was over mijn droom, en je weet wat ik van anderen denk. Oh ja als iemand zich eraan stoort stuur maar een bericht en wijzig het. Het was maar voor een momentquote:Toch niet over mij he? Dat zijn nachtmerries!
Enne... die TT....![]()
Pas je op dat de anderen niet gek worden van ons?
Nee hoor mijn augurkepurkje van mequote:
In dit geval mag vloeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Acht uur 's avonds heen en 10 uur 's morgen terug. Die acht uur in de avond is ok, maar die 10 uur ochtends is ...... en het is nog wel bank holiday hier op maandag dus had gehoopt wat langer te kunnen blijven maar heb een andere afspraak sondag om 4 uur dus ....(gvd als vloeken mag hier)
[..]
Ik denk dat Erik geen bruidsmeisje meer wil zijn....quote:Die TT was over mijn droom, en je weet wat ik van anderen denk. Oh ja als iemand zich eraan stoort stuur maar een bericht en wijzig het. Het was maar voor een moment
One more word and Rutth dies. Which means no Ghoul in bad blue underwear!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:49 schreef Cairon het volgende:
ik moest een beetje overgeven in mijn mond door dit topic...
Wat ik niet snaptequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:52 schreef Cairon het volgende:
Oh nee de dikke joodse slagerin!
Pffft de enige reden dat ze nog leeft is omdat Montcalfe er voor koos om die tang te laten leven...
Vrûûûger, toen de drempels nog kuilen waren, zouden wij gaan trouwen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat Erik geen bruidsmeisje meer wil zijn....
Owjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrûûûger, toen de drempels nog kuilen waren, zouden wij gaan trouwen...
Wat ik niet snap is dat jullie de hints niet oppikken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Wat ik niet snapte
A puppy with a heart?
And a lesson she was taught.quote:Ze was roekeloos.
She needed to be taught a lesson!
Dan waren ze gewoon niet duidelijk genoeg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat jullie de hints niet oppikken.![]()
Was it a warning?quote:The puppy wasn't being nice when he let the fat bitch live...
quote:[..]
And a lesson she was taught.
He precious entrails... dripping on the floor after being gutted...
Gewoon wat minder oppervlakkig denkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Dan waren ze gewoon niet duidelijk genoeg!
Think more... Machiavelian... wie zijn er allemaal bij gebaat als jullie op jullie plaats gezet worden? Waarom zou iedereen zich aan zijn verbond houden? Louise belde je al op met de boodschap dat ze vermoedens heeft dat er stront aan de knikker is en je teerbeminde clan Toreador wel eens in de problemen kan komen...quote:Was it a warning?
Daisy is da bomb! Schlomo is de belichaming van liefde!quote:The fat reckless bitch deserves to die. And that retard schlomo and disease spreading streewhore Daisy along with her. Good riddance to bad rubbish I say! Hear hear! All hail clan Toreador!
Hallo, ik ben een Toreador hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
Gewoon wat minder oppervlakkig denken
[..]
Iedereen is er bij gebaat als we op ons plaatsje gezet worden! Esteban, Lacroix, Louise, even the old bat called "the package"!quote:Think more... Machiavelian... wie zijn er allemaal bij gebaat als jullie op jullie plaats gezet worden? Waarom zou iedereen zich aan zijn verbond houden? Louise belde je al op met de boodschap dat ze vermoedens heeft dat er stront aan de knikker is en je teerbeminde clan Toreador wel eens in de problemen kan komen...
They' re trash. They're ghouls. They deserve to die.quote:[..]
Daisy is da bomb! Schlomo is de belichaming van liefde!
Neh, voor je liefje toch!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal ik de volgende TT dan maar jou naam gebruiken ?
quote:
Mogguh Ootjequote:G'morgen
Ja dat was niet zo slim van tante Ruthquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:07 schreef Cairon het volgende:
Julio is een hamburger--- op z'n onderkaak na... die ligt nog steeds in een steegje...
Voor TMMquote:
Lacroix? Pardon? Wat een plebejer, De La Couer Rouge zal je bedoelen, een naam die klasse en stijl ademt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Iedereen is er bij gebaat als we op ons plaatsje gezet worden! Esteban, Lacroix, Louise, even the old bat called "the package"!
True, does that include Ruth's latest conquest?quote:They' re trash. They're ghouls. They deserve to die.
O ja, dat was 'tquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lacroix? Pardon? Wat een plebejer, De La Couer Rouge zal je bedoelen, een naam die klasse en stijl ademt!
jamaar we zijn nu in een vechtersbui sinds 2 wekenquote:Maar van al die figuren, wie heeft er het meeste baat bij om jullie het pakje uit handen te nemen? En waarom zou Montcalfe degene zijn die het jullie afhandig maakt? Waarom is de Prins niet geflipt en doet hij zo koeltje en neemt hij jullie alliantie voor lief? Wat zou Esteban betalen om Montcalfe te laten doen wat hij wil? En hoe wist Montcalfe waar jullie uberhaupt waren? Waarom zou Louise zich met de Gangrel inlaten? Waarom schoten de Latino-ghouls alleen op jullie ghouls? Waarom waren er twee gangrels? Waarom maakte Montcalfe Ruth niet gewoon af toen hij de kans had. Waarom was de overdracht zo makkelijk... Montcalfe had zo waar een tactisch voordeel toen hij Ruth tegen de grond had gewerkt. Waarom wil de prins dat jullie naar Sweet Momma Loveheart gaan terwijl Montcalfe ook de lokatie weet? Waarom kiest Louise nu uit om haar bezorgdheid uit te spreken? Waarom stelde ze zich zo koeltjes op tegenover haar bloedeigen Childe?
Damnit... you people need to ask more questions... and you might even get answers
Yessssssss......quote:[..]
True, does that include Ruth's latest conquest?
Nee, Louise Marchaux is alles!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat was 't
Het rode hart... how lame is that for a Prince's name darling
Jullie willen vaker dobbelenquote:jamaar we zijn nu in een vechtersbui sinds 2 wekenRuth is bloeddorstig!
with pleasure!quote:Yessssssss......
Oh wat leuk voor jullie heeee, ik kan niet wachten om jullie de 30e samen te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen TT voor nodig, dat weet hij zo wel, en vertel ik hem al regelmatig
We gaan de 30e wel op zoek naar een liefje, waar val je op?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een naamtiteltopic, aka liefje.
Dit is echt voor insiders only,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lacroix? Pardon? Wat een plebejer, De La Couer Rouge zal je bedoelen, een naam die klasse en stijl ademt!
Maar van al die figuren, wie heeft er het meeste baat bij om jullie het pakje uit handen te nemen? En waarom zou Montcalfe degene zijn die het jullie afhandig maakt? Waarom is de Prins niet geflipt en doet hij zo koeltje en neemt hij jullie alliantie voor lief? Wat zou Esteban betalen om Montcalfe te laten doen wat hij wil? En hoe wist Montcalfe waar jullie uberhaupt waren? Waarom zou Louise zich met de Gangrel inlaten? Waarom schoten de Latino-ghouls alleen op jullie ghouls? Waarom waren er twee gangrels? Waarom maakte Montcalfe Ruth niet gewoon af toen hij de kans had. Waarom was de overdracht zo makkelijk... Montcalfe had zo waar een tactisch voordeel toen hij Ruth tegen de grond had gewerkt. Waarom wil de prins dat jullie naar Sweet Momma Loveheart gaan terwijl Montcalfe ook de lokatie weet? Waarom kiest Louise nu uit om haar bezorgdheid uit te spreken? Waarom stelde ze zich zo koeltjes op tegenover haar bloedeigen Childe?
Damnit... you people need to ask more questions... and you might even get answers
[..]
True, does that include Ruth's latest conquest?
Op alles wat me wil hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan de 30e wel op zoek naar een liefje, waar val je op?
en voor jou ook, waar val je op MissusOquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan de 30e wel op zoek naar een liefje, waar val je op?
Ik mag niet zomaar TT's veranderen hier, niet mijn jurisdictiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef Nuno_G het volgende:
he he aangekomen op mijn werk, en ik heb al gezged Erik dat die TT maar voor even is, dus wijzig hem maar in wat je maar wilt. Diegene waarover het gaat weet wel wat ik bedoel
Hoe staat een jurkje je eigelijk ? Erik als bruidmeisje
Misshien stel ik je teleur, maar wij gaan niet heel de avond klef staan doen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh wat leuk voor jullie heeee, ik kan niet wachten om jullie de 30e samen te zien
...en als ik het me goed herriner zaten "we" in de jeep te gillen als een bezeten japans schoolmeisje vol crack tijdens een concert van haar favoriete boyband...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:27 schreef Ang3l het volgende:
jamaar we zijn nu in een vechtersbui sinds 2 wekenRuth is bloeddorstig!
Zeg Erik meent gewoon de rol aan van Bruidsjonker, een pak staat hem geweldigquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef Nuno_G het volgende:
he he aangekomen op mijn werk, en ik heb al gezged Erik dat die TT maar voor even is, dus wijzig hem maar in wat je maar wilt. Diegene waarover het gaat weet wel wat ik bedoel
Hoe staat een jurkje je eigelijk ? Erik als bruidmeisje
Did I hear....Underwear!!!??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
One more word and Rutth dies. Which means no Ghoul in bad blue underwear!
Ik val op westers uitziende jongens 18-25, zelfverzekerd, spontaan, mysterieus....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en voor jou ook, waar val je op MissusO
Noooou vooruit, maar ik wil jullie wel zoenend op de foto hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misshien stel ik je teleur, maar wij gaan niet heel de avond klef staan doen hoor![]()
doen we wel weer een keer als er de rest niet bij is. Deze avond is juist bijzonder omdat we dan weer mensen zien die we niet zo vaak zien/spreken, of waar we ons zelfs aan voor moeten stellen
Ik wil collega. Maar collega is hetero, bij gebrek aan beter, bied andere collega zich nu aan. Maar daar is maar een bezwaar tegen. Ze heeft geen piemel. Afgesproken dat we dan maar gewoon vriendjes wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een naamtiteltopic, aka liefje.
zuid amerkaans jongen 18-26, zelfverzekerd (oh ja) , spontaan, mysterieus, beetje sletterig ook goed ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik val op westers uitziende jongens 18-25, zelfverzekerd, spontaan, mysterieus....
wat is dat toch met jullie, Ang3l wil ook TMM en mij bekkend zien die avond, maar ik vind wel voor wat hoort wat, Dus als Ang3l dit wil zien moet hij zelf ook poseren voor de cam van TMMquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Noooou vooruit, maar ik wil jullie wel zoenend op de foto hebben
DEALquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat toch met jullie, Ang3l wil ook TMM en mij bekkend zien die avond, maar ik vind wel voor wat hoort wat, Dus als Ang3l dit wil zien moet hij zelf ook poseren voor de cam van TMM
Ik ben niet zo van de Zuid Amerikanen... maar you never knowquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zuid amerkaans jongen 18-26, zelfverzekerd (oh ja) , spontaan, mysterieus, beetje sletterig ook goed ?
Anders heb ik alleen 1 verlegen NL'er van 27 in de aanbiedingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Zuid Amerikanen... maar you never know
Jij hebt het al te druk met iemand andersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zuid amerkaans jongen 18-26, zelfverzekerd (oh ja) , spontaan, mysterieus, beetje sletterig ook goed ?
Nuno is ook ouder dan die persoon die hij omschrijftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt het al te druk met iemand anders.
Alleen als de rest ook meedoet! ik ga niet in mn eentje speedo's passen heequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee, met jouw was de deal dat we zwemkleding gaan passen
Wat Stroekie al zegt, ik ben ouder en niet uit ZA. Dit is gewoon een vriend van mij die ook meekomtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt het al te druk met iemand anders.
edit: if he's cute, who knows. Ga je mee speedo's passen MissNun?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Anders heb ik alleen 1 verlegen NL'er van 27 in de aanbieding
Ik neem de afdeling boardshorts wel voor mijn rekeningquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Alleen als de rest ook meedoet! ik ga niet in mn eentje speedo's passen hee
Ik wil in ieder geval 1 vurige passionele zoen zien als bewijs van jullie liefdequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misshien stel ik je teleur, maar wij gaan niet heel de avond klef staan doen hoor![]()
Maar "we" hebben wel mooi ff 2 van je characters vermoord, bullit to the head zonder ook maar ENIGE ervaring in fire arms! Dat heb ik die lompe joodse koe nog niet zien doen met haar dominate-feetish en haar roekeloze gespring van de jeep af!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
...en als ik het me goed herriner zaten "we" in de jeep te gillen als een bezeten japans schoolmeisje vol crack tijdens een concert van haar favoriete boyband...
mag het ook (blue) underwear zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
edit: if he's cute, who knows. Ga je mee speedo's passen MissNun?![]()
geen ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
wat is blue underwear?
Blauw ondergoed?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
wat is blue underwear?
Nee nee, ik noem nergens een cam. Ik hoef het niet zwart op wit te heebben jullie liefde, alleen op mijn netvlies onder het mom van seeing is believingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat toch met jullie, Ang3l wil ook TMM en mij bekkend zien die avond, maar ik vind wel voor wat hoort wat, Dus als Ang3l dit wil zien moet hij zelf ook poseren voor de cam van TMM
hijs hetero, typfoutje. Hij heeft een lelijke vriendin.... De trut!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen idee![]()
Maar wat is nu het probleem met je collega als hij Ho is dan is dat toch juist goed (zie eerdere post van jou)
het enige wat bij mij op komt, zijn van die degelijke oude mannen onderbroeken... Niet echt lustopwekkend wat mij betreft...quote:
ik heb de randvoorwaarden al eerder genoemdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval 1 vurige passionele zoen zien als bewijs van jullie liefde
voor wat hoor was, lijkt me toch een faire deal ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik noem nergens een cam. Ik hoef het niet zwart op wit te heebben jullie liefde, alleen op mijn netvlies onder het mom van seeing is believing
dat kan toch zo maar "spontaan" utirakenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hijs hetero, typfoutje. Hij heeft een lelijke vriendin.... De trut!
Ja nu krijg ik weer Jansen en Tilanus visioenenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het enige wat bij mij op komt, zijn van die degelijke oude mannen onderbroeken... Niet echt lustopwekkend wat mij betreft...
Zeg fok off. Je laat jezelf maar lekker filmen!quote:
Bang voor de camera? je staat er vast beeldig opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg fok off. Je laat jezelf maar lekker filmen!
Je zou geen tegenprestatie moeten eisen voor het laten zien van jullie liefde aan het publiekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor wat hoor was, lijkt me toch een faire deal ?
D&G heeft hele mooie blauwequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het enige wat bij mij op komt, zijn van die degelijke oude mannen onderbroeken... Niet echt lustopwekkend wat mij betreft...
*sleurt je aan je haren het topic terug in*quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Al die dramaqueens. IK KOM NIET DE 30STE!
[drama mode on]quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor mezelf of TMM hoef ik mijn affectie helemaal niet publiekelijk te tonenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou geen tegenprestatie moeten eisen voor het laten zien van jullie liefde aan het publiek
Ja zonder Erik kan meet beter direct afgelast wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[drama mode on]
Als jij niet komt kom ik ook niet
[/drama mode off]
Kettingreactie: Dan ik ook niet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[drama mode on]
Als jij niet komt kom ik ook niet
[/drama mode off]
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor mezelf of TMM hoef ik mijn affectie helemaal niet publiekelijk te tonen![]()
dat weten we zo ook wel van elkaar, daar hebben we het bekken in de effenaar helemaal niet voor nodig
maar jullie blijven argwanend, dus is het blijkbaar voor jullie dus nodig om jullie op die manier te kunnen overtuigen
Jawel, ik wil fokkers zien!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog:quote:
Ik denk dat die jongens anders toch echt eens serieus genomen moet worden op Pann/Fok hoor!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef MisterO het volgende:
Jeetje neem Erik nou niet zo serieus jongens
quote:
daar staan we best voor open, maar daarmee verlenen we je dus wel een gunst, maar is het niet meer dan logisch dat daar dus ook wat tegenover staat, dus het aanbieden van bier en cola vinden we geen optiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inderdaad
Pics or other proof or it didn;t happen!
We wanna see some kissy kissy, we wanna see some luuuuuuuuuuvving!
Geen sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongens anders toch echt eens serieus genomen moet worden op Pann/Fok hoor!
Dan hoef ik geen bewijs, maar verwacht dan ook geen geloofquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
daar staan we best voor open, maar daarmee verlenen we je dus wel een gunst, maar is het niet meer dan logisch dat daar dus ook wat tegenover staat, dus het aanbieden van bier en cola vinden we geen optie![]()
en omdat TMM nu midden in dat project zit lijkt me jouw participatie hierin zeer geschikt
Wij hebben niet van die achterlijke regelsquote:
Dat is dan lekker jou probleem en niet het onzequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen bewijs, maar verwacht dan ook geen geloof
Ik ben een sceptisch wezen
Baileysquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog:Crema Catalana Liquor 43 Cointreau Apfelkorn Baileys Rode wodka Dropshort Grossmutters Schoko Geheimnisse Malibu Pisang Ambon Coebergh Bessen Witte Martini Gulden Draek (bier) Grolsch lemon Witte wijn Rode wijn Rose wijn
Behoor ik ook onder de categorie: Wij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hebben niet van die achterlijke regels
Komt omdat we ook nog niet zo lang mogen trouwen
Fuck Pann/Friso. Partay at Ang3lsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog:Crema Catalana Liquor 43 Cointreau Apfelkorn Baileys Rode wodka Dropshort Grossmutters Schoko Geheimnisse Malibu Pisang Ambon Coebergh Bessen Witte Martini Gulden Draek (bier) Grolsch lemon Witte wijn Rode wijn Rose wijn
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Baileys![]()
Malibu![]()
jemig wat een zuiperd ben jij zeg
ja het is wel de bedoeling dat die allemaal leeg zijn na het weekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Baileys![]()
Malibu![]()
Angevuld met de pisang ambon. En de apfelcorn/cassis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Baileys![]()
Malibu![]()
Mag ik ff husselen naar Party @ Pann/Friso & Fuck Ang3l?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fuck Pann/Friso. Partay at Ang3ls![]()
.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik vergat Creme de Cassis!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Angevuld met de pisang ambon. En de apfelcorn/cassis.
ben jij ook bij de meet?quote:
Moeten we dan ook met z'n allen (drie keer) komen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik ff husselen naar Party @ Pann/Friso & Fuck Ang3l?
Oh dat komt goed uit, je birthday komt er ook bijna aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, veel van die dingen raak ik slechts 1x per jaar aan. Is allemaal nog van feestjes over en verjaardagen en het bederft toch niet.
De Crema raak ik wel vaker aan, en de Liquor 43 + Apfelkorn is voor de Appeltaart shotjes
Mijn muren zijn eigenlijk nog wel wit geenoeg en van de paarse, gele en groene blijven jullie afquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten we dan ook met z'n allen (drie keer) komen?
Ik doe niet ana opa-drankjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef hierissieweer het volgende:
heb je ook (cola)vieux?
opa-drankje... Ik vind het lekker!quote:
Je hebt in Berlijn al geoefend, dus je bent nu een expertquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik ff husselen naar Party @ Pann/Friso & Fuck Ang3l?
absinthe isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
opa-drankje... Ik vind het lekker!
Wat ik nog wel eens wil proberen is absinthe.
alsof hij daarvoor niet al eerder op trainingskamp geweest isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt in Berlijn al geoefend, dus je bent nu een expert
en dat moest je 2x posten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze opa lust geen cola, en laat staan vieux
kun je niet wat meesmokkelen vanaf waar je nu bent?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
absinthe ismaar dan niet dat namaakspul in NL
Oefenen oefenen... 4 man in 4 dagen, da's geen oefenenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt in Berlijn al geoefend, dus je bent nu een expert
zet hem opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oefenen oefenen... 4 man in 4 dagen, da's geen oefenen
Oefenen is wat ik nu ga doen, voor vanavond
ik heb niet zo veel vertrouwen in de smokkelkwaliteiten van Nuno als hij zelfs lube moet inleveren lukt een fles Absinth al helemaal nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
kun je niet wat meesmokkelen vanaf waar je nu bent?
Dat hij glijmiddel moet inleverenbquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet zo veel vertrouwen in de smokkelkwaliteiten van Nuno als hij zelfs lube moet inleveren lukt een fles Absinth al helemaal niet
Ja als jij gewoon hier zelf was blijven posten en die jonge knul gewoon in friesland had gelaten had je dat hele verhaal al gewetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat hij glijmiddel moet inleverenbLache!
zullen we het daar niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet zo veel vertrouwen in de smokkelkwaliteiten van Nuno als hij zelfs lube moet inleveren lukt een fles Absinth al helemaal niet
stopt oude koe weer terug in de slootquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zullen we het daar niet meer over hebben
nu de oude koe er toch uit hebben, kunnen we net zo goed kijken of hij nog melk heeft en anders is ie nog wel goed voor de consumptie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stopt oude koe weer terug in de sloot
Nee die is drooggezet en het weiland ingestuurd om vet te worden als Mc D koequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nu de oude koe er toch uit hebben, kunnen we net zo goed kijken of hij nog melk heeft en anders is ie nog wel goed voor de consumptie!
Zo lomp als dat die joodse koosjere koe ook is, ze kan wel je hoofd als een druif pletten... dat ze vervolgens falikant misslaat is een heel ander verhaal... en hoe vadsig onze jodin ook moge zijn incasseert mooi wel even een kogel met alle gemak van de wereld. Dat zie ik pretty boy nog niet snel doen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Maar "we" hebben wel mooi ff 2 van je characters vermoord, bullit to the head zonder ook maar ENIGE ervaring in fire arms! Dat heb ik die lompe joodse koe nog niet zien doen met haar dominate-feetish en haar roekeloze gespring van de jeep af!
Wij hadden gisteren en eergisteren 2 Savannah avondjes ingelastquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:53 schreef Cybart het volgende:
* Cybart is wakker
* Cybart is gedouched
* Cybart draagt een spencer
* Cybart heeft koffie gezet
* Cybart heeft een starbucksmok waar ie koffie uit drinkt
* Cybart heeft het gisteren met zn maatjes weer lekker op een zuipen gezet
* Cybart houd van het gebruiken van de "slash me" functie
* Cybart luistert nu naar: Slagsmålsklubben - Malmö Beach Night Party
* Cybart heeft als volgende track iets van de Dropkick Murphys klaarstaan
* Cybart vind dat stoer
* Cybart zn telefoon ligt aan de linkerkant van zn laptop
* Cybart heeft aan de rechterkant zn "hat" liggen
* Cybart daait zich om en ziet dat het buiten een beetje drupt
* Cybart pakt zn mok en gaat lekker onder de veranda hangen
Cybart had me al bij "spencer".quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:53 schreef Cybart het volgende:
* Cybart is wakker
* Cybart is gedouched
* Cybart draagt een spencer
* Cybart heeft koffie gezet
* Cybart heeft een starbucksmok waar ie koffie uit drinkt
* Cybart heeft het gisteren met zn maatjes weer lekker op een zuipen gezet
* Cybart houd van het gebruiken van de "slash me" functie
* Cybart luistert nu naar: Slagsmålsklubben - Malmö Beach Night Party
* Cybart heeft als volgende track iets van de Dropkick Murphys klaarstaan
* Cybart vind dat stoer
* Cybart zn telefoon ligt aan de linkerkant van zn laptop
* Cybart heeft aan de rechterkant zn "hat" liggen
* Cybart daait zich om en ziet dat het buiten een beetje drupt
* Cybart pakt zn mok en gaat lekker onder de veranda hangen
dat is helemaal niet verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren en eergisteren 2 Savannah avondjes ingelast![]()
Ze mag dan wel als druifjes kunnen pletten, maar ze laat de schil midden op straat liggen! Wij doen het met finesse, die lompe koe is roekeloos, een liability. I want her dead. She is a danger to the Masquerade!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zo lomp als dat die joodse koosjere koe ook is, ze kan wel je hoofd als een druif pletten... dat ze vervolgens falikant misslaat is een heel ander verhaal... en hoe vadsig onze jodin ook moge zijn incasseert mooi wel even een kogel met alle gemak van de wereld. Dat zie ik pretty boy nog niet snel doen...
a little cushion for the pushin' is soms zo slecht nog niet...
kapitein iglo smilie !!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Cybart had me al bij "spencer".
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is helemaal niet verkeerd gedaan
goed bezig
beter nog, we waren woensdagavond bij Rob, die jaarlijks een container met flessen wijn uit Zuid africa importeert en daar komen nu dus ook een paar traytjes Hunter richting Europaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is helemaal niet verkeerd gedaan
goed bezig
Viststicks!quote:
Opa sex is bahquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Viststicks!
Ik ken iemand en die valt op "daddies" en die gaf eens te kennen dat Kap'tein Iglo toch wel een natte droom van hem was... dat was ergens best verontrustend.
Welk topic en waarom ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
ok ik heb ook een Nuno nodig voor in het topic... wie offert zich op?
No lange nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn excuses natuurlijk aan deze Fok-30 plussers die geslachtsgemeenschap al weer een paar jaren hebben afgezworen:
Stroekie (78)
TMM (43)
Nuno (39)
Dr34m3r (begin 40)
Hierissieweer (34)
Nathan (36)
Tech (54)
XMN8R (56)
Xman (31)
Creno (33)
daar dachten die oudjes in Leidschemdam toch echt anders over, en ze stelden een daad tegen de leeftijdsdiscriminatiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Opa sex is inderdaad bah, zodra het boven de dertig uitkomt is het vies! Sex met 30 plussers is gewoon not done!
nee beter opletten dan wist je hetquote:
grappig dat je vooral namen moemt van personen die hier al maanden niet meer gesignaleerd zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
... oh ik ben natuurlijk ook Semisane (37) vergeten toe te voegen aan het lijstje...
Stroekie, vertel eens, hoe was dat nou, om op te groeien in een wereld zonder kleuren tv?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
grappig dat je vooral namen moemt van personen die hier al maanden niet meer gesignaleerd zijn
Misschien moet ik 't als een kunstproject zien. Let's give her a Torrie-make-over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Right now she isn't much of a danger to anyone... she's just lying there on her enforced bed, in utter and complete darkness, growing fatter and fatter as she heals from her injuries...
Als een gestrande walvis ligt ze lucht te happen... she's a filthy mouth breather!
Als ik een Ventrue was, dan had ik het nooit toegestaan om die verschrikking te laten rondwaggelen!
Laat ons de hemel prijzen dat Ruth niet de wondere wereld van stretch en lycra ontdekt heeft!
Zal ik reageren of nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn eisen pakket voor een partner:
Waanzin
Een redelijk eisenpakket... al zeg ik het zelf
je schat mij 34?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn excuses natuurlijk aan deze Fok-30 plussers die geslachtsgemeenschap al weer een paar jaren hebben afgezworen:
Stroekie (78)
TMM (43)
Nuno (39)
Dr34m3r (begin 40)
Hierissieweer (34)
Nathan (36)
Tech (54)
XMN8R (56)
Xman (31)
Creno (33)
Dreamer begin 40? Laat 't 'r maar niet horen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stroekie (78)
TMM (43)
Nuno (39)
Dr34m3r (begin 40)
Hierissieweer (34)
Nathan (36)
Tech (54)
XMN8R (56)
Xman (31)
Creno (33)
Eeeew, je valt op latino's!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
en terwijl ik googlede op fat woman kwam ik op een zeer smakelijk stukje terecht:
http://picasaweb.google.c(...)#5231912012225291362
http://picasaweb.google.com/vargas.javier
prrrrrrr
Weet je wat nog meer not done is dan sex boven de 30?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Opa sex is inderdaad bah, zodra het boven de dertig uitkomt is het vies! Sex met 30 plussers is gewoon not done!
krijgen? daar kies je toch wel/niet voor?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer not done is dan sex boven de 30?
Onder de 30 zijn en geen sex krijgen
we kregen bij ons thuis inderdaad pas kleurentv toen ik naar 1e klas mavo gingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Stroekie, vertel eens, hoe was dat nou, om op te groeien in een wereld zonder kleuren tv?
Maar hij kan nog veranderen! Hij hoeft geen Latino te zijn! Je kan het bijna niet zien dat het een Latino is. We hoeven alleen zijn naam te veranderen, hem naar school te sturen zodat hij kan lezen en schrijven, spraaklessen zodat hij als een normaal gezond mens kan praten, en voor je het weet is hij geen Latino meer maar een echt mens!quote:
stroek, zelfs mijn moet had vroeger kleuren tv... Dus jullie waren vast wel heeeeel laat met de kleuren tv...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we kregen bij ons thuis inderdaad pas kleurentv toen ik naar 1e klas mavo ging
maar ach op de boerderij achteraf was altijd al genoeg afleiding te vinden, dus TV keken we toch al heel weinig want er waren maar 2 zenders in Nederland
Was jij ook zo bang dat als die schrikbarend nieuwe uitvinding de wereld in zou worden gelaten de koeien zure melk zouden geven? Die stadslui ook altijd met hun vreemde uitvindingen! Wat is nou een "trein"!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we kregen bij ons thuis inderdaad pas kleurentv toen ik naar 1e klas mavo ging
maar ach op de boerderij achteraf was altijd al genoeg afleiding te vinden, dus TV keken we toch al heel weinig want er waren maar 2 zenders in Nederland
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dreamer begin 40? Laat 't 'r maar niet horen!
De rest klopt aardig
Edit: O nee, Nuno is ook nog net geen 39
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
stroek, zelfs mijn moet had vroeger kleuren tv... Dus jullie waren vast wel heeeeel laat met de kleuren tv...
Neuquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Was jij ook zo bang dat als die schrikbarend nieuwe uitvinding de wereld in zou worden gelaten de koeien zure melk zouden geven? Die stadslui ook altijd met hun vreemde uitvindingen! Wat is nou een "trein"!?
min 11 jaar...quote:
Waar hebben ze jou uit de klei getrokkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar hij kan nog veranderen! Hij hoeft geen Latino te zijn! Je kan het bijna niet zien dat het een Latino is. We hoeven alleen zijn naam te veranderen, hem naar school te sturen zodat hij kan lezen en schrijven, spraaklessen zodat hij als een normaal gezond mens kan praten, en voor je het weet is hij geen Latino meer maar een echt mens!
I can still save him!
Weet je wat leuk is, om stroek zijn olifanten geheugen te testen, mag hij de leeftijdlijst corrigerenquote:
De cu2-vraag "seks of alcohol" was zó makkelijk te beantwoordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Weet je wat nog meer not done is dan sex boven de 30?
Onder de 30 zijn en geen sex krijgen
Mensen die die vraag met alcohol beantwoorden hebben gewoon nog nooit goede sex gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De cu2-vraag "seks of alcohol" was zó makkelijk te beantwoorden.
zo iets Nuno ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stroekie (78) 40
TMM (43) 35
Nuno (39) 29
Dr34m3r (begin 40) 32
Hierissieweer (34) 22
Nathan (36) 32
Tech (54) heb ik vrijwel niet meer meegemaakt, maar is 2e helft 30 en bijna 40 volgens mij
XMN8R is van mijn leeftijd
Xman (31)
Creno (33)
stroek, 34-11=?quote:
Dat is mogelijk. Of smaken verschillen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die die vraag met alcohol beantwoorden hebben gewoon nog nooit goede sex gehad.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:49 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemiddag!
Ik vertrek zo naar Antwerpen, weet iemand misschien of daar iets te sleazen valt (op de Boots na, da's me iets te serieus allemaal)?
Dubbel gevoel he, het is confronterend, maar het geeft ook inzicht. mocht je er behoefde aan hebben, je weet mij te vindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef Zakje het volgende:
Ik zag net een docu op tv over een kliniek voor mensen met een eetstoornis, het was echt extreem naar, maar om de één of andere reden moest ik gewoon blijven kijken.
Zoals ook al eerder tegen Sam gezegd : "ook ik ben 1 keer per jaar jarig"quote:
een lantaarnpaalquote:
Dat is de meest idiote vraag ooit gesteld, wat heeft het een met het ander te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De cu2-vraag "seks of alcohol" was zó makkelijk te beantwoorden.
Je bent best bijdehand voor een propje.quote:
Echt? In de R&B kun je alleen dansen toch? Laatste keer dat ik daar was is ruim 10 jaar geleden, dus ik weet het niet zo goed meer. D-Club ga ik even online checken, thanks!quote:
dank u!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je bent best bijdehand voor een propje.
neeje! Ik heb dan een kinderfeestjequote:
je bent wel lekker eigenlijk, heb je ook borsthaar?quote:
Zeg jongedame, ga jij eens werkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neeje! Ik heb dan een kinderfeestje
Ik zorg wel dat ik vantevoren bij Ang3l langs geweest ben
snachts? Maar jammer, had het wel leuk gevonden je te ontmoeten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neeje! Ik heb dan een kinderfeestje
Ik zorg wel dat ik vantevoren bij Ang3l langs geweest ben
Hahaha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
je bent wel lekker eigenlijk, heb je ook borsthaar?
Life of Piquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Alsof ze ineens al mijn fav boeken gaan verfilmen
Eerst Stad der Blinden (Blindness) en nu The boy in the striped pyjamas.
http://www.apple.com/trailers/miramax/theboyinthestripedpajamas/
En met Life of Pi zijn ze nog bezig
neuken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik heb wel borsthaar, ja.
je kan toch ook gewoon vragen of je met Gellerboy mee mag naar Antwerpenquote:
Ik heb al een afspraak met een lantaarnpaal in Antwerpen. Volgende keer dan maar!quote:
We hebben een BMW Z4 voor een weekendje en we zijn al met z'n tweetjes. Of hij moet op schoot willen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:55 schreef Stroekie het volgende:
je kan toch ook gewoon vragen of je met Gellerboy mee mag naar Antwerpenen pas naderhand betaling in natura aanbieden
Dat is voor HIW geen enkel probleem, schootzitten is een van z'n hobbiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben een BMW Z4 voor een weekendje en we zijn al met z'n tweetjes. Of hij moet op schoot willen natuurlijk..
En aangewezen regisseur is.... Jean-Pierre Jeunet! (Ofwel: Amélie)quote:
Dat treft. Alleen rijden we morgen door naar Parijs, dus hij wordt niet thuisgebracht. Zwemspullen mee is optioneel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
Dat is voor HIW geen enkel probleem, schootzitten is een van z'n hobbies
tuurlijk, why not! Kun je die afspraak met de lantaarnpaal niet afzeggen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben een BMW Z4 voor een weekendje en we zijn al met z'n tweetjes. Of hij moet op schoot willen natuurlijk..
Parijs is ook oke, moet die homowijk daar nog eens zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat treft. Alleen rijden we morgen door naar Parijs, dus hij wordt niet thuisgebracht. Zwemspullen mee is optioneel.
collega van mij is druk aan het zoeken naar een nieuw vriendjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
Vertel eens een leuk verhaaltje, het is vrijdagmiddag en
Ik kan tal van sprookjes verzinnen over Koninginnen en Prinsen, maar ja, die komen toch nooit uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
I know. En van Un long dimanche de fiançaillesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En aangewezen regisseur is.... Jean-Pierre Jeunet! (Ofwel: Amélie)
Tja, lastig lastig. Het zit nogal diep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef hierissieweer het volgende:
tuurlijk, why not! Kun je die afspraak met de lantaarnpaal niet afzeggen?
Was het ook een fake profiel met nep foto?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega van mij is druk aan het zoeken naar een nieuw vriendje
heeft zich op diverse datingsites ingeschreven en kwam een leuke aziatische jongen tegen
Om een goede indruk te maken werd het hele profiel in het hoofd gestampt
toen was het de grote dag en kwam hij op bezoek
en bij de eerste opmerking ging het al mis, zo van wat zit je haar leuk, heel anders en leuker dan op de foto die ik van je gezien heb. Waarop de aziaat zegt dat hij het de laatste 5 jaar al zo draagt
en ook het vragen naar de opleiding brachten geen opluchting/verbetering want Aziaat bleek een hele andere opleiding te volgen.
Dus je raad het al, er was het verkeerde profiel uit het hoofd geleerd
Lees dit topic maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
geen idee, heb ik hem maar niet gevraagd, want is toch al zo'n gevoelig onderwerp, en voor je het weet kom ik nog meer bekenden tegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was het ook een fake profiel met nep foto?
En City of lost Children, Delicatessen... weeeeiiiiiird shit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know. En van Un long dimanche de fiançailles![]()
.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega van mij is druk aan het zoeken naar een nieuw vriendje
heeft zich op diverse datingsites ingeschreven en kwam een leuke aziatische jongen tegen
Om een goede indruk te maken werd het hele profiel in het hoofd gestampt
toen was het de grote dag en kwam hij op bezoek
en bij de eerste opmerking ging het al mis, zo van wat zit je haar leuk, heel anders en leuker dan op de foto die ik van je gezien heb. Waarop de aziaat zegt dat hij het de laatste 5 jaar al zo draagt
en ook het vragen naar de opleiding brachten geen opluchting/verbetering want Aziaat bleek een hele andere opleiding te volgen.
Dus je raad het al, er was het verkeerde profiel uit het hoofd geleerd
wat die lantaarnpaal, in jou?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tja, lastig lastig. Het zit nogal diep.
Misschien kom je vanavond je Prins tegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan tal van sprookjes verzinnen over Koninginnen en Prinsen, maar ja, die komen toch nooit uit
Nog 1.5u en ik moet op de studio zijn
En dan om 19:00 in Tilburg, eten.... wachten wachten wachten .... en dan om 22:30 pas optreden.
Vast niet. Ik ga met een berg hetero macho-haantjes op stap en een groep modepopjes. In Tilburg, na de show. En het is TIC-week, ofwel de intro van de Tilburgse scholen. Allemaal eerstejaars.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien kom je vanavond je Prins tegen
Moet P.A. straks met een plu naast je komen lopen zodat je haartjes droogblijven ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee........... 't regent
Ik wil geen regen. Wil niet als een verzopen katje op 't podium staan
Nee niet nog 1quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast niet. Ik ga met een berg hetero macho-haantjes op stap en een groep modepopjes. In Tilburg, na de show. En het is TIC-week, ofwel de intro van de Tilburgse scholen. Allemaal eerstejaars.
Geen prinsen voor mij Hooguit weer zo'n verdwaalde hetero die ineens nieuwsgierig wordt en meent dat bij mij te moeten testen. Ik pas.![]()
quote:
Heb eigenlijk helemala niet zo'n zinquote:Dan ga je maar lekker dansen en springen en zo
blijf je dit keer wel van de bubly af, want dat was niet altijd een goede combinatie met Tilbugquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know.
[..]
Heb eigenlijk helemala niet zo'n zinZijn allemaal van die hippe mooie modellen en glamour-popjes en van die stoere catwalklopende mannen of van die yo yo yo macho's. Voel me er altijd een beetje klein en ondegeschikt en über-nerdy in de buurt. Maar ja.... we zien wel. De Ardennen was destijds ook wel leuk geworden.
quote:the new all-star charity single “Just Stand Up” as recorded by 15 of the most well-known singers in anticipation of the Sept. 5 “Stand Up for Cancer” telethon.
The track, produced by Kenny “Babyface” Edmonds and L. A. Reid, starts off with solos by powerhouse singers Beyonce and Carrie Underwood. You’ll later hear Fergie, Leona Lewis and Mary J. Blige belt it out. Other vocalists include: Mariah Carey, Sheryl Crow, Rihanna, Melissa Etheridge, Miley Cyrus, Ashanti, Natasha Bedingfield, Keyshia Cole, Ciara and LeeAnn Rimes.
Nee natuurlijk niet, gewoon een glas nemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijf je dit keer wel van de bubly af, want dat was niet altijd een goede combinatie met Tilbug
He ho eens even jij mag er ook wezen hoor dus niet ondergeschikt voelen en gewoon LOL makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know.
[..]
Heb eigenlijk helemala niet zo'n zinZijn allemaal van die hippe mooie modellen en glamour-popjes en van die stoere catwalklopende mannen of van die yo yo yo macho's. Voel me er altijd een beetje klein en ondegeschikt en über-nerdy in de buurt. Maar ja.... we zien wel. De Ardennen was destijds ook wel leuk geworden.
met bubbels ???quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon een glas nemen![]()
Ik ben al aan me 2e glas wijn van vanmiddag
Bubbly in Tilburg? Moi?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijf je dit keer wel van de bubly af, want dat was niet altijd een goede combinatie met Tilbug
Zonder bubbels, er was geen vino verde meer. Dus gewoon rode wijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met bubbels ???
en ja jij hebt vandaag wel een rede voor een paar glaajes extra
Ik moet rijdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon een glas nemen![]()
Ik ben al aan me 2e glas wijn van vanmiddag
ter compensatie mag je nu volgend/komend weekend verdubbelen en hoef je woensdag pas terug te zijn ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zonder bubbels, er was geen vino verde meer. Dus gewoon rode wijn![]()
En ja inderdaad daar hebben we het net over dat ze mijn weekend verpest hebben
In mijn dromen, ze waren al niet zo blij met de mededeling dat ik waarschijnlijk vrijdagmiddag niet de hele middage erbij kan zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ter compensatie mag je nu volgend/komend weekend verdubbelen en hoef je woensdag pas terug te zijn ?
Je hebt wel drukke dromen zequote:
en het argument dat je hierdoor bij de volgende teleconference spannende verhalen over hollands drama kan vertellen helpt niets ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In mijn dromen, ze waren al niet zo blij met de mededeling dat ik waarschijnlijk vrijdagmiddag niet de hele middage erbij kan zijn
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het argument dat je hierdoor bij de volgende teleconference spannende verhalen over hollands drama kan vertellen helpt niets ?
je moest eens wetenquote:
Wil jij dit weekend je penthouse nog gereinigd hebben, of wil je juist volgende week zaterdag je paleisje tip top in orde hebben voor je scharrelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het argument dat je hierdoor bij de volgende teleconference spannende verhalen over hollands drama kan vertellen helpt niets ?
dan doe komende zondagmiddag maar als ik met moeders naar Rotterdam ben, kan ik je ook niet voor de voeten lopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wil jij dit weekend je penthouse nog gereinigd hebben, of wil je juist volgende week zaterdag je paleisje tip top in orde hebben voor je scharrel
en dat andere paleisje moeten we naderhand wel weer schoonmalen net zoals die eerdere weekendjes toen het niet bezet wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
stom op de verkeerde gereageerd![]()
Schatje, bij jou poets ik wanneer je maar wilt, en zo vaak je maar wilt
Vol het is niet vol toch.quote:
zeggen dat de drank is op lijkt me in jouw geval niet geloofwaardigquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vol het is niet vol toch.
En ja ik ben vroeg thuis, dacht slim te zijn en voreg naar huis te gaan vanwege werk morgen. En nu zit de hele tent hier vol, hoe krijg ik ze eruit
in dit tempo is dat waarschijnlijk het enige wat er gaat gebeuren. A moet morgen ook vroeg op dus we dachten te zeggen dat we willen sexenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeggen dat de drank is op lijkt me in jouw geval niet geloofwaardig
en het risico van zwaan kleefaan sluit je daarmee uit?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
in dit tempo is dat waarschijnlijk het enige wat er gaat gebeuren. A moet morgen ook vroeg op dus we dachten te zeggen dat we willen sexen
Miereneuker...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vol het is niet vol toch.
En ja ik ben vroeg thuis, dacht slim te zijn en voreg naar huis te gaan vanwege werk morgen. En nu zit de hele tent hier vol, hoe krijg ik ze eruit
R heeft al gebeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:23 schreef Stroekie het volgende:
een gefingeerd telefoontje van R is niet een betere optie?
soort hollandse uitdrukking, net als zien eten doet etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R heeft al gebeld![]()
maar voorlopig nemen we nog een glas wijn
En een zwaan kleef aan wat is dat ?
Ja en je pequeno anjo azul heeft een belfobie dus die kan je hier nu ook niet uit redden, die kan hooguit een ondersteunende SMS sturenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R heeft al gebeld![]()
maar voorlopig nemen we nog een glas wijn
En een zwaan kleef aan wat is dat ?
hallo zeg ik doe niet iedere dag aan trio's (dit was opmerking op de vorige msg)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en je pequeno anjo azul heeft een belfobie dus die kan je hier nu ook niet uit redden, die kan hooguit een ondersteunende SMS sturen
Nee dat bedoel ik juist als risico, niet dat je het moet voorstellen, maar dat het als smoes niet goed genoeg zou werken om daarmee die gasten naar buiten toe te jagenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hallo zeg ik doe niet iedere dag aan trio's (dit was opmerking op de vorige msg)
Anjo ach als ie maar hier was
Niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hallo zeg ik doe niet iedere dag aan trio's
O je bedoelde mij. Nou voor de 30e is wel fijn jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
stom op de verkeerde gereageerd![]()
Schatje, bij jou poets ik wanneer je maar wilt, en zo vaak je maar wilt
ja jij je Lindo eens snel verlossen van opdringerig bezoekquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelde mij. Nou voor de 30e is wel fijn ja
maar moet je het succes dan niet langer vieren, of is dit slechts een tussenstop en moet je zo direct nog verder in de stad?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:03 schreef Ang3l het volgende:
Ohh.....
Optreden voor een uitverkocht 013 met zo'n 2000 gillende mensen is toch eigenlijk best leuk
Op een podium staan waar je normaal alleen naartoe kijkt naar artiesten en het eens van de andere kant zien ook (incl backstage bandjes en drank en zo)
En complimenten krijgen van The Opposites is ook best geinig
Kortom: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!
I can get used to this!
Hoe vaak heb ik nu al gezegd NIEMAND is compleet heteroquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet?
Pff,
een zo'n homo die ik al een tijdje ken(oppervlakkig) op msn en heel lang niet gesproken heb zegt na amper 3 regels: "Zet je cam aan" Uhh... Nee...
Andere homo, die ik ken van gay.nl, heel erg dominant en egocentrisch... Ook niet mijn typ!
Ik wil gewoon mijn collega, verekte hetero met zijn stomme vriendin!
ach ze blijven maar..A en ik hebben besloten dat we gewoon gaan slapen en ze kunnen weggaan wanner ze willen. We trekken wel de contact uit de muziek eerst en voor de rest kan het me niet schelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij je Lindo eens snel verlossen van opdringerig bezoek
deed ik hier gisteravond ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ze blijven maar..A en ik hebben besloten dat we gewoon gaan slapen en ze kunnen weggaan wanner ze willen. We trekken wel de contact uit de muziek eerst en voor de rest kan het me niet schelen
Ik begin er niet weer aan... Heb al zo'n halve homo achter mij aan, tis weer uit met zijn vriendin (volgens mij 2 weken nu al, dus denk dat het nu definitief is ofzo...?)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik nu al gezegd NIEMAND is compleet hetero
Maaruh, zijn er zoveel mensen die een sleutel van je huis hebben ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ze blijven maar..A en ik hebben besloten dat we gewoon gaan slapen en ze kunnen weggaan wanner ze willen. We trekken wel de contact uit de muziek eerst en voor de rest kan het me niet schelen
de deut achter je dicht trekken is niet zo moeilijk, ik zet het alarm er later wel opquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maaruh, zijn er zoveel mensen die een sleutel van je huis hebben ofzo?
We hebben nog wel ff naar het optreden van The Opposite sgekeken (wel zo sociaal, aangezien zij ook naar ons optreden hadden gekekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar moet je het succes dan niet langer vieren, of is dit slechts een tussenstop en moet je zo direct nog verder in de stad?
Mwa, alleen richting Mac niet helemaal. Laat ik mijn plu ook gewoon backstage in de kleedkamer liggenquote:ennu niet te vergeten, is het gelukt om je haren droog te houden ?
Slaap lekker lindoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het een leuke avond wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:03 schreef Ang3l het volgende:
Ohh.....
Optreden voor een uitverkocht 013 met zo'n 2000 gillende mensen is toch eigenlijk best leuk
Op een podium staan waar je normaal alleen naartoe kijkt naar artiesten en het eens van de andere kant zien ook (incl backstage bandjes en drank en zo)
En complimenten krijgen van The Opposites is ook best geinig
Kortom: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!
I can get used to this!
Wakkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slaap lekker lindo
Morgen niet teveel aan Manchester denken he!
Wanneer komt de gemeentelijke reinigingsdienst?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wakker![]()
A staat onder de douche en mijn huis ziet er uit als een zwervers verzamel punt. Ik wist niet dat ik zoveel wijn had gekocht maar ze zijn allemaal leeg
Het was wel een van de leukste optredens die we gedaan hebben ja, en de grootste. Sixflags was eigenlijk nog de leukstequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:13 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Dat klinkt alsof het een leuke avond was
Ja hoor, bij mij wel (zei hij arrogant). Maar er zijn e rgenoeg die echt flink de fout in gingen. Mensen in 't publiek zagen er niet zoveel van, maar een aantal ex-danseressen in het publiek zeiden het wel dat het er gewoon rommelig uitzag af en toe en niet helemaal gelijk.quote:Ging het ondanks alles dus toch wel een beetje goed?
ja een lokale provider is altijd een stuk goedkoper ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
En als je dan denkt dat je vanaf Lowlands niets meer terughoort op je SMS naar die hele leukefranse jongen uit Berlijn ... dan krijg je een week later ineens spontaan een SMS met zijn nieuwe nummer, de vraag hoe het met je gaat, zijn e-mail adres en de opmerking dat ie aan me denkt.
Oude nummer was 0049 (Duitsland)
Nieuwe nummer is 0033 (Frankrijk)
Zou ie weer terug in Parijs zijn gaan wonen?
Of gewoon ene Frans nummer/provider in Duitsland? Da's toch ook duur, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |