Noooou vooruit, maar ik wil jullie wel zoenend op de foto hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misshien stel ik je teleur, maar wij gaan niet heel de avond klef staan doen hoor![]()
doen we wel weer een keer als er de rest niet bij is. Deze avond is juist bijzonder omdat we dan weer mensen zien die we niet zo vaak zien/spreken, of waar we ons zelfs aan voor moeten stellen
Ik wil collega. Maar collega is hetero, bij gebrek aan beter, bied andere collega zich nu aan. Maar daar is maar een bezwaar tegen. Ze heeft geen piemel. Afgesproken dat we dan maar gewoon vriendjes wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een naamtiteltopic, aka liefje.
zuid amerkaans jongen 18-26, zelfverzekerd (oh ja) , spontaan, mysterieus, beetje sletterig ook goed ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik val op westers uitziende jongens 18-25, zelfverzekerd, spontaan, mysterieus....
wat is dat toch met jullie, Ang3l wil ook TMM en mij bekkend zien die avond, maar ik vind wel voor wat hoort wat, Dus als Ang3l dit wil zien moet hij zelf ook poseren voor de cam van TMMquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Noooou vooruit, maar ik wil jullie wel zoenend op de foto hebben
DEALquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat toch met jullie, Ang3l wil ook TMM en mij bekkend zien die avond, maar ik vind wel voor wat hoort wat, Dus als Ang3l dit wil zien moet hij zelf ook poseren voor de cam van TMM
Ik ben niet zo van de Zuid Amerikanen... maar you never knowquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zuid amerkaans jongen 18-26, zelfverzekerd (oh ja) , spontaan, mysterieus, beetje sletterig ook goed ?
Anders heb ik alleen 1 verlegen NL'er van 27 in de aanbiedingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Zuid Amerikanen... maar you never know
Jij hebt het al te druk met iemand andersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zuid amerkaans jongen 18-26, zelfverzekerd (oh ja) , spontaan, mysterieus, beetje sletterig ook goed ?
Nuno is ook ouder dan die persoon die hij omschrijftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt het al te druk met iemand anders.
Alleen als de rest ook meedoet! ik ga niet in mn eentje speedo's passen heequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee, met jouw was de deal dat we zwemkleding gaan passen
Wat Stroekie al zegt, ik ben ouder en niet uit ZA. Dit is gewoon een vriend van mij die ook meekomtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt het al te druk met iemand anders.
edit: if he's cute, who knows. Ga je mee speedo's passen MissNun?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Anders heb ik alleen 1 verlegen NL'er van 27 in de aanbieding
Ik neem de afdeling boardshorts wel voor mijn rekeningquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Alleen als de rest ook meedoet! ik ga niet in mn eentje speedo's passen hee
Ik wil in ieder geval 1 vurige passionele zoen zien als bewijs van jullie liefdequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misshien stel ik je teleur, maar wij gaan niet heel de avond klef staan doen hoor![]()
Maar "we" hebben wel mooi ff 2 van je characters vermoord, bullit to the head zonder ook maar ENIGE ervaring in fire arms! Dat heb ik die lompe joodse koe nog niet zien doen met haar dominate-feetish en haar roekeloze gespring van de jeep af!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
...en als ik het me goed herriner zaten "we" in de jeep te gillen als een bezeten japans schoolmeisje vol crack tijdens een concert van haar favoriete boyband...
mag het ook (blue) underwear zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
edit: if he's cute, who knows. Ga je mee speedo's passen MissNun?![]()
geen ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
wat is blue underwear?
Blauw ondergoed?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef hierissieweer het volgende:
wat is blue underwear?
Nee nee, ik noem nergens een cam. Ik hoef het niet zwart op wit te heebben jullie liefde, alleen op mijn netvlies onder het mom van seeing is believingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat toch met jullie, Ang3l wil ook TMM en mij bekkend zien die avond, maar ik vind wel voor wat hoort wat, Dus als Ang3l dit wil zien moet hij zelf ook poseren voor de cam van TMM
hijs hetero, typfoutje. Hij heeft een lelijke vriendin.... De trut!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen idee![]()
Maar wat is nu het probleem met je collega als hij Ho is dan is dat toch juist goed (zie eerdere post van jou)
het enige wat bij mij op komt, zijn van die degelijke oude mannen onderbroeken... Niet echt lustopwekkend wat mij betreft...quote:
ik heb de randvoorwaarden al eerder genoemdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval 1 vurige passionele zoen zien als bewijs van jullie liefde
voor wat hoor was, lijkt me toch een faire deal ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik noem nergens een cam. Ik hoef het niet zwart op wit te heebben jullie liefde, alleen op mijn netvlies onder het mom van seeing is believing
dat kan toch zo maar "spontaan" utirakenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hijs hetero, typfoutje. Hij heeft een lelijke vriendin.... De trut!
Ja nu krijg ik weer Jansen en Tilanus visioenenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het enige wat bij mij op komt, zijn van die degelijke oude mannen onderbroeken... Niet echt lustopwekkend wat mij betreft...
Zeg fok off. Je laat jezelf maar lekker filmen!quote:
Bang voor de camera? je staat er vast beeldig opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg fok off. Je laat jezelf maar lekker filmen!
Je zou geen tegenprestatie moeten eisen voor het laten zien van jullie liefde aan het publiekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor wat hoor was, lijkt me toch een faire deal ?
D&G heeft hele mooie blauwequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het enige wat bij mij op komt, zijn van die degelijke oude mannen onderbroeken... Niet echt lustopwekkend wat mij betreft...
*sleurt je aan je haren het topic terug in*quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Al die dramaqueens. IK KOM NIET DE 30STE!
[drama mode on]quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor mezelf of TMM hoef ik mijn affectie helemaal niet publiekelijk te tonenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou geen tegenprestatie moeten eisen voor het laten zien van jullie liefde aan het publiek
Ja zonder Erik kan meet beter direct afgelast wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[drama mode on]
Als jij niet komt kom ik ook niet
[/drama mode off]
Kettingreactie: Dan ik ook niet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[drama mode on]
Als jij niet komt kom ik ook niet
[/drama mode off]
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor mezelf of TMM hoef ik mijn affectie helemaal niet publiekelijk te tonen![]()
dat weten we zo ook wel van elkaar, daar hebben we het bekken in de effenaar helemaal niet voor nodig
maar jullie blijven argwanend, dus is het blijkbaar voor jullie dus nodig om jullie op die manier te kunnen overtuigen
Jawel, ik wil fokkers zien!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog:quote:
Ik denk dat die jongens anders toch echt eens serieus genomen moet worden op Pann/Fok hoor!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef MisterO het volgende:
Jeetje neem Erik nou niet zo serieus jongens
quote:
daar staan we best voor open, maar daarmee verlenen we je dus wel een gunst, maar is het niet meer dan logisch dat daar dus ook wat tegenover staat, dus het aanbieden van bier en cola vinden we geen optiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inderdaad
Pics or other proof or it didn;t happen!
We wanna see some kissy kissy, we wanna see some luuuuuuuuuuvving!
Geen sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongens anders toch echt eens serieus genomen moet worden op Pann/Fok hoor!
Dan hoef ik geen bewijs, maar verwacht dan ook geen geloofquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
daar staan we best voor open, maar daarmee verlenen we je dus wel een gunst, maar is het niet meer dan logisch dat daar dus ook wat tegenover staat, dus het aanbieden van bier en cola vinden we geen optie![]()
en omdat TMM nu midden in dat project zit lijkt me jouw participatie hierin zeer geschikt
Wij hebben niet van die achterlijke regelsquote:
Dat is dan lekker jou probleem en niet het onzequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen bewijs, maar verwacht dan ook geen geloof
Ik ben een sceptisch wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |