Miereneuker...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vol het is niet vol toch.
En ja ik ben vroeg thuis, dacht slim te zijn en voreg naar huis te gaan vanwege werk morgen. En nu zit de hele tent hier vol, hoe krijg ik ze eruit
R heeft al gebeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:23 schreef Stroekie het volgende:
een gefingeerd telefoontje van R is niet een betere optie?
soort hollandse uitdrukking, net als zien eten doet etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R heeft al gebeld![]()
maar voorlopig nemen we nog een glas wijn
En een zwaan kleef aan wat is dat ?
Ja en je pequeno anjo azul heeft een belfobie dus die kan je hier nu ook niet uit redden, die kan hooguit een ondersteunende SMS sturenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R heeft al gebeld![]()
maar voorlopig nemen we nog een glas wijn
En een zwaan kleef aan wat is dat ?
hallo zeg ik doe niet iedere dag aan trio's (dit was opmerking op de vorige msg)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en je pequeno anjo azul heeft een belfobie dus die kan je hier nu ook niet uit redden, die kan hooguit een ondersteunende SMS sturen
Nee dat bedoel ik juist als risico, niet dat je het moet voorstellen, maar dat het als smoes niet goed genoeg zou werken om daarmee die gasten naar buiten toe te jagenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hallo zeg ik doe niet iedere dag aan trio's (dit was opmerking op de vorige msg)
Anjo ach als ie maar hier was
Niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hallo zeg ik doe niet iedere dag aan trio's
O je bedoelde mij. Nou voor de 30e is wel fijn jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
stom op de verkeerde gereageerd![]()
Schatje, bij jou poets ik wanneer je maar wilt, en zo vaak je maar wilt
ja jij je Lindo eens snel verlossen van opdringerig bezoekquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelde mij. Nou voor de 30e is wel fijn ja
maar moet je het succes dan niet langer vieren, of is dit slechts een tussenstop en moet je zo direct nog verder in de stad?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:03 schreef Ang3l het volgende:
Ohh.....
Optreden voor een uitverkocht 013 met zo'n 2000 gillende mensen is toch eigenlijk best leuk
Op een podium staan waar je normaal alleen naartoe kijkt naar artiesten en het eens van de andere kant zien ook (incl backstage bandjes en drank en zo)
En complimenten krijgen van The Opposites is ook best geinig
Kortom: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!
I can get used to this!
Hoe vaak heb ik nu al gezegd NIEMAND is compleet heteroquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet?
Pff,
een zo'n homo die ik al een tijdje ken(oppervlakkig) op msn en heel lang niet gesproken heb zegt na amper 3 regels: "Zet je cam aan" Uhh... Nee...
Andere homo, die ik ken van gay.nl, heel erg dominant en egocentrisch... Ook niet mijn typ!
Ik wil gewoon mijn collega, verekte hetero met zijn stomme vriendin!
ach ze blijven maar..A en ik hebben besloten dat we gewoon gaan slapen en ze kunnen weggaan wanner ze willen. We trekken wel de contact uit de muziek eerst en voor de rest kan het me niet schelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij je Lindo eens snel verlossen van opdringerig bezoek
deed ik hier gisteravond ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ze blijven maar..A en ik hebben besloten dat we gewoon gaan slapen en ze kunnen weggaan wanner ze willen. We trekken wel de contact uit de muziek eerst en voor de rest kan het me niet schelen
Ik begin er niet weer aan... Heb al zo'n halve homo achter mij aan, tis weer uit met zijn vriendin (volgens mij 2 weken nu al, dus denk dat het nu definitief is ofzo...?)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik nu al gezegd NIEMAND is compleet hetero
Maaruh, zijn er zoveel mensen die een sleutel van je huis hebben ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ze blijven maar..A en ik hebben besloten dat we gewoon gaan slapen en ze kunnen weggaan wanner ze willen. We trekken wel de contact uit de muziek eerst en voor de rest kan het me niet schelen
de deut achter je dicht trekken is niet zo moeilijk, ik zet het alarm er later wel opquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maaruh, zijn er zoveel mensen die een sleutel van je huis hebben ofzo?
We hebben nog wel ff naar het optreden van The Opposite sgekeken (wel zo sociaal, aangezien zij ook naar ons optreden hadden gekekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar moet je het succes dan niet langer vieren, of is dit slechts een tussenstop en moet je zo direct nog verder in de stad?
Mwa, alleen richting Mac niet helemaal. Laat ik mijn plu ook gewoon backstage in de kleedkamer liggenquote:ennu niet te vergeten, is het gelukt om je haren droog te houden ?
Slaap lekker lindoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het een leuke avond wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:03 schreef Ang3l het volgende:
Ohh.....
Optreden voor een uitverkocht 013 met zo'n 2000 gillende mensen is toch eigenlijk best leuk
Op een podium staan waar je normaal alleen naartoe kijkt naar artiesten en het eens van de andere kant zien ook (incl backstage bandjes en drank en zo)
En complimenten krijgen van The Opposites is ook best geinig
Kortom: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!
I can get used to this!
Wakkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slaap lekker lindo
Morgen niet teveel aan Manchester denken he!
Wanneer komt de gemeentelijke reinigingsdienst?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wakker![]()
A staat onder de douche en mijn huis ziet er uit als een zwervers verzamel punt. Ik wist niet dat ik zoveel wijn had gekocht maar ze zijn allemaal leeg
Het was wel een van de leukste optredens die we gedaan hebben ja, en de grootste. Sixflags was eigenlijk nog de leukstequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:13 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Dat klinkt alsof het een leuke avond was
Ja hoor, bij mij wel (zei hij arrogant). Maar er zijn e rgenoeg die echt flink de fout in gingen. Mensen in 't publiek zagen er niet zoveel van, maar een aantal ex-danseressen in het publiek zeiden het wel dat het er gewoon rommelig uitzag af en toe en niet helemaal gelijk.quote:Ging het ondanks alles dus toch wel een beetje goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |