Nee natuurlijk niet, gewoon een glas nemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijf je dit keer wel van de bubly af, want dat was niet altijd een goede combinatie met Tilbug
He ho eens even jij mag er ook wezen hoor dus niet ondergeschikt voelen en gewoon LOL makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know.
[..]
Heb eigenlijk helemala niet zo'n zinZijn allemaal van die hippe mooie modellen en glamour-popjes en van die stoere catwalklopende mannen of van die yo yo yo macho's. Voel me er altijd een beetje klein en ondegeschikt en über-nerdy in de buurt. Maar ja.... we zien wel. De Ardennen was destijds ook wel leuk geworden.
met bubbels ???quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon een glas nemen![]()
Ik ben al aan me 2e glas wijn van vanmiddag
Bubbly in Tilburg? Moi?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijf je dit keer wel van de bubly af, want dat was niet altijd een goede combinatie met Tilbug
Zonder bubbels, er was geen vino verde meer. Dus gewoon rode wijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met bubbels ???
en ja jij hebt vandaag wel een rede voor een paar glaajes extra
Ik moet rijdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon een glas nemen![]()
Ik ben al aan me 2e glas wijn van vanmiddag
ter compensatie mag je nu volgend/komend weekend verdubbelen en hoef je woensdag pas terug te zijn ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zonder bubbels, er was geen vino verde meer. Dus gewoon rode wijn![]()
En ja inderdaad daar hebben we het net over dat ze mijn weekend verpest hebben
In mijn dromen, ze waren al niet zo blij met de mededeling dat ik waarschijnlijk vrijdagmiddag niet de hele middage erbij kan zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ter compensatie mag je nu volgend/komend weekend verdubbelen en hoef je woensdag pas terug te zijn ?
Je hebt wel drukke dromen zequote:
en het argument dat je hierdoor bij de volgende teleconference spannende verhalen over hollands drama kan vertellen helpt niets ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In mijn dromen, ze waren al niet zo blij met de mededeling dat ik waarschijnlijk vrijdagmiddag niet de hele middage erbij kan zijn
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het argument dat je hierdoor bij de volgende teleconference spannende verhalen over hollands drama kan vertellen helpt niets ?
je moest eens wetenquote:
Wil jij dit weekend je penthouse nog gereinigd hebben, of wil je juist volgende week zaterdag je paleisje tip top in orde hebben voor je scharrelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het argument dat je hierdoor bij de volgende teleconference spannende verhalen over hollands drama kan vertellen helpt niets ?
dan doe komende zondagmiddag maar als ik met moeders naar Rotterdam ben, kan ik je ook niet voor de voeten lopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wil jij dit weekend je penthouse nog gereinigd hebben, of wil je juist volgende week zaterdag je paleisje tip top in orde hebben voor je scharrel
en dat andere paleisje moeten we naderhand wel weer schoonmalen net zoals die eerdere weekendjes toen het niet bezet wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
stom op de verkeerde gereageerd![]()
Schatje, bij jou poets ik wanneer je maar wilt, en zo vaak je maar wilt
Vol het is niet vol toch.quote:
zeggen dat de drank is op lijkt me in jouw geval niet geloofwaardigquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vol het is niet vol toch.
En ja ik ben vroeg thuis, dacht slim te zijn en voreg naar huis te gaan vanwege werk morgen. En nu zit de hele tent hier vol, hoe krijg ik ze eruit
in dit tempo is dat waarschijnlijk het enige wat er gaat gebeuren. A moet morgen ook vroeg op dus we dachten te zeggen dat we willen sexenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeggen dat de drank is op lijkt me in jouw geval niet geloofwaardig
en het risico van zwaan kleefaan sluit je daarmee uit?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
in dit tempo is dat waarschijnlijk het enige wat er gaat gebeuren. A moet morgen ook vroeg op dus we dachten te zeggen dat we willen sexen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |