Dubbel gevoel he, het is confronterend, maar het geeft ook inzicht. mocht je er behoefde aan hebben, je weet mij te vindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef Zakje het volgende:
Ik zag net een docu op tv over een kliniek voor mensen met een eetstoornis, het was echt extreem naar, maar om de één of andere reden moest ik gewoon blijven kijken.
Zoals ook al eerder tegen Sam gezegd : "ook ik ben 1 keer per jaar jarig"quote:
een lantaarnpaalquote:
Dat is de meest idiote vraag ooit gesteld, wat heeft het een met het ander te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De cu2-vraag "seks of alcohol" was zó makkelijk te beantwoorden.
Je bent best bijdehand voor een propje.quote:
Echt? In de R&B kun je alleen dansen toch? Laatste keer dat ik daar was is ruim 10 jaar geleden, dus ik weet het niet zo goed meer. D-Club ga ik even online checken, thanks!quote:
dank u!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je bent best bijdehand voor een propje.
neeje! Ik heb dan een kinderfeestjequote:
je bent wel lekker eigenlijk, heb je ook borsthaar?quote:
Zeg jongedame, ga jij eens werkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neeje! Ik heb dan een kinderfeestje
Ik zorg wel dat ik vantevoren bij Ang3l langs geweest ben
snachts? Maar jammer, had het wel leuk gevonden je te ontmoeten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neeje! Ik heb dan een kinderfeestje
Ik zorg wel dat ik vantevoren bij Ang3l langs geweest ben
Hahaha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
je bent wel lekker eigenlijk, heb je ook borsthaar?
Life of Piquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Alsof ze ineens al mijn fav boeken gaan verfilmen
Eerst Stad der Blinden (Blindness) en nu The boy in the striped pyjamas.
http://www.apple.com/trailers/miramax/theboyinthestripedpajamas/
En met Life of Pi zijn ze nog bezig
neuken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik heb wel borsthaar, ja.
je kan toch ook gewoon vragen of je met Gellerboy mee mag naar Antwerpenquote:
Ik heb al een afspraak met een lantaarnpaal in Antwerpen. Volgende keer dan maar!quote:
We hebben een BMW Z4 voor een weekendje en we zijn al met z'n tweetjes. Of hij moet op schoot willen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:55 schreef Stroekie het volgende:
je kan toch ook gewoon vragen of je met Gellerboy mee mag naar Antwerpenen pas naderhand betaling in natura aanbieden
Dat is voor HIW geen enkel probleem, schootzitten is een van z'n hobbiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben een BMW Z4 voor een weekendje en we zijn al met z'n tweetjes. Of hij moet op schoot willen natuurlijk..
En aangewezen regisseur is.... Jean-Pierre Jeunet! (Ofwel: Amélie)quote:
Dat treft. Alleen rijden we morgen door naar Parijs, dus hij wordt niet thuisgebracht. Zwemspullen mee is optioneel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
Dat is voor HIW geen enkel probleem, schootzitten is een van z'n hobbies
tuurlijk, why not! Kun je die afspraak met de lantaarnpaal niet afzeggen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We hebben een BMW Z4 voor een weekendje en we zijn al met z'n tweetjes. Of hij moet op schoot willen natuurlijk..
Parijs is ook oke, moet die homowijk daar nog eens zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat treft. Alleen rijden we morgen door naar Parijs, dus hij wordt niet thuisgebracht. Zwemspullen mee is optioneel.
collega van mij is druk aan het zoeken naar een nieuw vriendjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
Vertel eens een leuk verhaaltje, het is vrijdagmiddag en
Ik kan tal van sprookjes verzinnen over Koninginnen en Prinsen, maar ja, die komen toch nooit uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
I know. En van Un long dimanche de fiançaillesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En aangewezen regisseur is.... Jean-Pierre Jeunet! (Ofwel: Amélie)
Tja, lastig lastig. Het zit nogal diep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef hierissieweer het volgende:
tuurlijk, why not! Kun je die afspraak met de lantaarnpaal niet afzeggen?
Was het ook een fake profiel met nep foto?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega van mij is druk aan het zoeken naar een nieuw vriendje
heeft zich op diverse datingsites ingeschreven en kwam een leuke aziatische jongen tegen
Om een goede indruk te maken werd het hele profiel in het hoofd gestampt
toen was het de grote dag en kwam hij op bezoek
en bij de eerste opmerking ging het al mis, zo van wat zit je haar leuk, heel anders en leuker dan op de foto die ik van je gezien heb. Waarop de aziaat zegt dat hij het de laatste 5 jaar al zo draagt
en ook het vragen naar de opleiding brachten geen opluchting/verbetering want Aziaat bleek een hele andere opleiding te volgen.
Dus je raad het al, er was het verkeerde profiel uit het hoofd geleerd
Lees dit topic maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
geen idee, heb ik hem maar niet gevraagd, want is toch al zo'n gevoelig onderwerp, en voor je het weet kom ik nog meer bekenden tegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was het ook een fake profiel met nep foto?
En City of lost Children, Delicatessen... weeeeiiiiiird shit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know. En van Un long dimanche de fiançailles![]()
.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega van mij is druk aan het zoeken naar een nieuw vriendje
heeft zich op diverse datingsites ingeschreven en kwam een leuke aziatische jongen tegen
Om een goede indruk te maken werd het hele profiel in het hoofd gestampt
toen was het de grote dag en kwam hij op bezoek
en bij de eerste opmerking ging het al mis, zo van wat zit je haar leuk, heel anders en leuker dan op de foto die ik van je gezien heb. Waarop de aziaat zegt dat hij het de laatste 5 jaar al zo draagt
en ook het vragen naar de opleiding brachten geen opluchting/verbetering want Aziaat bleek een hele andere opleiding te volgen.
Dus je raad het al, er was het verkeerde profiel uit het hoofd geleerd
wat die lantaarnpaal, in jou?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tja, lastig lastig. Het zit nogal diep.
Misschien kom je vanavond je Prins tegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan tal van sprookjes verzinnen over Koninginnen en Prinsen, maar ja, die komen toch nooit uit
Nog 1.5u en ik moet op de studio zijn
En dan om 19:00 in Tilburg, eten.... wachten wachten wachten .... en dan om 22:30 pas optreden.
Vast niet. Ik ga met een berg hetero macho-haantjes op stap en een groep modepopjes. In Tilburg, na de show. En het is TIC-week, ofwel de intro van de Tilburgse scholen. Allemaal eerstejaars.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien kom je vanavond je Prins tegen
Moet P.A. straks met een plu naast je komen lopen zodat je haartjes droogblijven ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee........... 't regent
Ik wil geen regen. Wil niet als een verzopen katje op 't podium staan
Nee niet nog 1quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast niet. Ik ga met een berg hetero macho-haantjes op stap en een groep modepopjes. In Tilburg, na de show. En het is TIC-week, ofwel de intro van de Tilburgse scholen. Allemaal eerstejaars.
Geen prinsen voor mij Hooguit weer zo'n verdwaalde hetero die ineens nieuwsgierig wordt en meent dat bij mij te moeten testen. Ik pas.![]()
quote:
Heb eigenlijk helemala niet zo'n zinquote:Dan ga je maar lekker dansen en springen en zo
blijf je dit keer wel van de bubly af, want dat was niet altijd een goede combinatie met Tilbugquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know.
[..]
Heb eigenlijk helemala niet zo'n zinZijn allemaal van die hippe mooie modellen en glamour-popjes en van die stoere catwalklopende mannen of van die yo yo yo macho's. Voel me er altijd een beetje klein en ondegeschikt en über-nerdy in de buurt. Maar ja.... we zien wel. De Ardennen was destijds ook wel leuk geworden.
quote:the new all-star charity single “Just Stand Up” as recorded by 15 of the most well-known singers in anticipation of the Sept. 5 “Stand Up for Cancer” telethon.
The track, produced by Kenny “Babyface” Edmonds and L. A. Reid, starts off with solos by powerhouse singers Beyonce and Carrie Underwood. You’ll later hear Fergie, Leona Lewis and Mary J. Blige belt it out. Other vocalists include: Mariah Carey, Sheryl Crow, Rihanna, Melissa Etheridge, Miley Cyrus, Ashanti, Natasha Bedingfield, Keyshia Cole, Ciara and LeeAnn Rimes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |