abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60979943
ben je wel eens op een lullige manier,tegenover je baas of collega''s,bij je baan weggegaan?
dat je ze dus eigenlijk laat hangen en denkt ''zoek het maar uit''?
pi_60980096
Nut?
  FOK!fotograaf woensdag 20 augustus 2008 @ 13:52:00 #3
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_60980120
ja
pi_60980223
Ja, een aantal jaren terug toen ik een keer vroege dienst gedraaid had, netjes (kloppende) tussenkas gemaakt had en degene die avonddienst had 's avonds bij het kas opmaken er achter kwam dat een abonnement van 80 euro niet afgerekend was.

Waarop de werkgever (een hond heeft een baas) zei dat als er niet toegegeven werd wie dat achterover gedrukt had, hij bij ons allebei 40 euro op het salaris in zou houden.

Daarop heb ik dezelfde avond nog mijn sleutels ingeleverd, omdat ik niet van diefstal beschuldigd wens te worden, terwijl ik zeker weet dat ik mijn werk correct heb uitgevoerd aangezien ik altijd de begin- en eindnummers van de abonnementen controleerde.

De volgende ochtend had ik in mijn eentje ochtenddienst moeten draaien, dus nu kon ie er zelf gaan staan
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:57:34 #5
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60980272
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:55 schreef swollywood het volgende:
Ja, een aantal jaren terug toen ik een keer vroege dienst gedraaid had, netjes (kloppende) tussenkas gemaakt had en degene die avonddienst had 's avonds bij het kas opmaken er achter kwam dat een abonnement van 80 euro niet afgerekend was.

Waarop de werkgever (een hond heeft een baas) zei dat als er niet toegegeven werd wie dat achterover gedrukt had, hij bij ons allebei 40 euro op het salaris in zou houden.

Daarop heb ik dezelfde avond nog mijn sleutels ingeleverd, omdat ik niet van diefstal beschuldigd wens te worden, terwijl ik zeker weet dat ik mijn werk correct heb uitgevoerd aangezien ik altijd de begin- en eindnummers van de abonnementen controleerde.

De volgende ochtend had ik in mijn eentje ochtenddienst moeten draaien, dus nu kon ie er zelf gaan staan
nice
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60980273
quote:

Netjes
Noot noot.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:59:30 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_60980323
quote:

Beetje hetzelfde verhaal met het verschil dat ik linea-rect naar Italie ben gevlogen en de dag erna me ziek meldde

2 weken later belde m'n baas op dat hij langs mijn huis was gereden en waar ik was.
Waarop ik kwaad werd en zei dat ik zo ziek was dat ik naar mijn ouders was gegaan.

Waarop hij zijn excuses aanbood en meldde dat ik maar weer moest binnenlopen als ik beter was.
Toen ik weer in NL kwam belde een maatje op dat hij naar Spanje reed..... Meegegaan natuurlijk.

Nooit meer teruggegaan naar die baas maar wel 2 maanden salaris doorbetaald gekregen
pi_60980690
Eens gedaan met vakantiewerk.

Ik ging al 2 jaar op rij in een logistieke depot de hoofdadmin vervangen tijdens zijn vakantieperiode in juli.
Het derde jaar zat ik al van december te horen naar mijn vakantiewerkcontract etc (probeer er altijd vroeg bij te zijn). Toen had ik natuurlijk niets anders van werk gezocht, en dan net een week voor juli zeiden ze dat het voor dat jaar niet ging. Dit was een grote streep door mijn rekening natuurlijk (achteraf toch nog ergens werk gevonden).

Het jaar erop heb ik de schijn maar hoog gehouden dat ik weer de hoofdadmin wou vervangen, dat jaar ging het wel door. Toen heb ik de datum voor het contract te tekenen zo laat mogelijk getrokken en een week voor juli laten weten dat het niet paste voor mij. Dus heeft die kerel op zijn kin kunnen kloppen voor zijn vakantie. Aangezien alle vervangers ingewerkt moesten worden in dat bedrijf (ik als stage ooit gedaan).

Dat vind ik persoonlijk één van de irritantste dingen van bedrijven, de besluiteloosheid over zulke zaken.
Daarom heb ik ze maar eens goed terug gepakt.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:20:29 #9
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_60980836
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:14 schreef Chiwakka het volgende:
Eens gedaan met vakantiewerk.

Ik ging al 2 jaar op rij in een logistieke depot de hoofdadmin vervangen tijdens zijn vakantieperiode in juli.
Het derde jaar zat ik al van december te horen naar mijn vakantiewerkcontract etc (probeer er altijd vroeg bij te zijn). Toen had ik natuurlijk niets anders van werk gezocht, en dan net een week voor juli zeiden ze dat het voor dat jaar niet ging. Dit was een grote streep door mijn rekening natuurlijk (achteraf toch nog ergens werk gevonden).

Het jaar erop heb ik de schijn maar hoog gehouden dat ik weer de hoofdadmin wou vervangen, dat jaar ging het wel door. Toen heb ik de datum voor het contract te tekenen zo laat mogelijk getrokken en een week voor juli laten weten dat het niet paste voor mij. Dus heeft die kerel op zijn kin kunnen kloppen voor zijn vakantie. Aangezien alle vervangers ingewerkt moesten worden in dat bedrijf (ik als stage ooit gedaan).

Dat vind ik persoonlijk één van de irritantste dingen van bedrijven, de besluiteloosheid over zulke zaken.
Daarom heb ik ze maar eens goed terug gepakt.
goeie actie
Sommige bedrijven gaan veel te makkelijk uit van hun 'machts' positie, laat ze maar eens voelen hoe ze je behandelen
pi_60981038
Yup.

Tuincentrum in breda, baas vond het ontzettend grappig om me niet bij mijn naam te noemen maar een andere naam omdat ie mijn normale naam lelijk vond...zo zei ie het letterlijk ja.

Hij was ook nogal van de "waarom heb je dit niet gedaan en dat niet gedaan godverdomme!" terwijl het uberhaupt nooit gevraagd was of uitgelegd dat ik het uberhaupt moest doen. Voorbeeldje, een groot rooster dat er al 3 weken stond, door hem zelf neergezet in die hoek. En dan tegen mij lopen schreeuwen en tieren waarom dat ding er stond waar allemaal klanten bij waren.

Volgens mij heb ik gezegd dat ik naar italië toe moest voor een begrafenis ofzo, maar ik ben in ieder geval nooit meer op komen dagen na die dag.

Ook bij een telecombedrijf waar mensen de hele dag de kantjes er vanaf liepen, en ik dan op mijn flikker kreeg als zij hun werk niet deden. Dat was echt het meest belachelijke wat ik tot nu toe heb meegemaakt.

2 mensen moesten op de lijn zitten, en 2 moesten er backup draaien. Ik hoefde geen van beiden. De mensen op de lijn zitten lol te trappen, de mensen op backup zitten lol te trappen, de telefoon gaat en ik krijg gescheeuw naar mijn hoofd toe waarom ik niet opneem. Is zelfs nog over geklaagd door mijn baas bij functioneringsgesprek dat ik maar altijd aangespoord moest worden om dingen te doen.

Altijd prettig, als de baas een lievelingetje heeft die de hele dag tekeningen zit te maken op post-it vellen en dat hij opslag krijgt en anderen niet.

Volgens mij kom ik wat verbitterd over
deal with it
pi_60981112
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:59 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde verhaal met het verschil dat ik linea-rect naar Italie ben gevlogen en de dag erna me ziek meldde

2 weken later belde m'n baas op dat hij langs mijn huis was gereden en waar ik was.
Waarop ik kwaad werd en zei dat ik zo ziek was dat ik naar mijn ouders was gegaan.

Waarop hij zijn excuses aanbood en meldde dat ik maar weer moest binnenlopen als ik beter was.
Toen ik weer in NL kwam belde een maatje op dat hij naar Spanje reed..... Meegegaan natuurlijk.

Nooit meer teruggegaan naar die baas maar wel 2 maanden salaris doorbetaald gekregen
RAT!
ik had ook mee gewild

Ik heb tegen me baas gezegd, ik ga nu op vakantie.. toen werd hij boos en zij dat ik niet meer terug hoefde te komen na de vakantie.. prima.
No Guts, No Glory
pi_60981326
Ik ging solliciteren bij een nette schoenenwinkel en ik werd meteen aangenomen!

Ze zeiden wel dat ze net met een verbouwing bezig waren dus dat ik meteen mooi mee kon helpen. Nou ja, vind ik niet zo erg hoor Ben dus wekenlang in het magazijn ontzettend hard aan het werk geweest met alles te verplaatsen van boven naar beneden, van beneden naar boven.. Pfoehhh!!

En ja.. toen was de verbouwing afgelopen en omdat ik zo goed in het magazijn werkte, mocht ik daar het grootste gedeelte van de dag wel werken op de zaterdag (Het was voor mij dus een bijbaantje voor alleen op de zaterdag en af en toe een koopavond.)

Ik heb toen gezegd dat ik gewoon liever in de winkel stond, want dat was ook afgesproken bij de sollicitatie Toen mocht ik 2 uurtjes in de winkel staan en de rest van de dag in het magazijn werken. (Echt heel zwaar werk ) Maarja, je bent 18 en je wil niet echt tegen je baas/bazin ingaan

Maar week na week na week ging het mij toch echt tegenstaan. (Mijn opa en oma waren 50 jaar getrouwd, mocht geen vrijnemen, terwijl ik dat ruim van te voren toch aangegeven had).

Toen opeens op een donderdagavond ging er een knopje bij me om. Zo hoort een baas/bazin niet met je werknemers om te gaan. Heb gezegd dat ik er geen zin meer in had en dat ik per accuut wilde stoppen. Ze zeiden dat ik dat niet kon maken want ze hadden me ingepland voor de hele zomervakantie en het duurde heel lang voordat iemand was ingewerkt en ik had mondeling tegen hun gezegd dat ik wel de hele vakantie kon werken. (Mondeling contract dus)

Ik zei toen letterlijk: Tja, pech gehad dan maar Ik stop er meteen mee!
Hun waren er heeeeeeeeeeeeeeeeeeul niet blij mee en zaten toen echt in de knoop.
Want ik wist gewoon hoe hard ik werkte en niet om arrogant te doen ofzo, maar als ik er niet was zaten ze echt wel in de knoop En nu komen ze er lekker achter hoe hard ik heb gewerkt...

Heb mijn baas/bazin een hand gegeven en ben meteen weggelopen (het was 19.00, moest nog tot 21:00 werken, maar dat maakte me geen fuck uit)

Ik liep de winkel uit, keek nog even achterom en ik dacht: "Ik ben vrij!"

Unbelievable hoe 2 jonge bazen zo misbruik kunnen maken van iemand

woensdag 20 augustus 2008 @ 14:44:56 #13
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60981586
Ik heb tijdens mijn schoolperiode uitzendwerk gedaan bij een galvaniserend bedrijf.
Daar werden zo af en toe mensen gewoon on-the-fly ontslagen (dus op je werk komen en horen dat je weer mag vertrekken). Ik vond dat zo'n schijtstreek dat ik, toen ik klaar was met mijn studie en ik ontslag kon nemen, heb gewacht tot ik avonddienst had (22.00 beginnen) en heb om 21.55 gemeld dat ik ontslag nam.

Die hele nacht hebben ze geen productie kunnen draaien omdat ze niemand konden bereiken en minimaal 2 man nodig was om te kunnen draaien
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60981755
Ja, toen ik between jobs bij de IKEA meubels in elkaar zette voor de schrootjes koopjeshoek en ik m'n werkbriefje niet kon laten aftekenen door de leidinggevende, want die was er niet.

Had al eerder gemeld dat ik dat dan graag van tevoren hoorde.

In de kantine was het vervolgens ook raak (en daar had ik al vaak ruzie, als je werk eten verzorgt moeten ze dat goed doen, punt uit, geen excuses) waarna ik het zat was, een handtekening zelf maar heb gezet en lekker naar huis ben gegaan om 12.00 uur om nooit meer weer te keren.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:45:46 #15
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60983414
Ik werkte bij de Postbank toen de Postbank samenging met de NMB. De afdeling waar ik werkte (zakelijke relaties kredietbeheer) was bij de NMB veel groter, wat inhield dat wij de hele dag niets te doen hadden.
Dat is een tijdje leuk hoor, maar na een maandje gaat het je behoorlijk de keel uithangen en duren de dagen langggg.

We gingen vliegtuigjes van A1 papier vouwen die we uit het raam gooiden, de hele afdeling (mannetje of 50 die ook geen reet te doen hadden) kwam kijken. Rare weddenschappen afsluiten deden we ook, ik heb toen 500 gld verdiend door mijn haar fel oranje te verven. Ik had o.a. het beheer over het archief, daar maakte ik tekeningen voor van een gespierde zeer gevaarlijk kijkende Rambo achtige figuur, met de tekst "ik ben de archivaris". Cryptogrammen maken, lange lunches met drank, etc etc.

Enfin, na een tijdje had ik er schoon genoeg van en heb de laatste 2 maanden van mijn contract, dat niet verlengd zou worden, mijn spreekwoordelijke snor gedrukt.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:50:33 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60983577
TS begint.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60983668
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:45 schreef tonja het volgende:
Ik werkte bij de Postbank toen de Postbank samenging met de NMB. De afdeling waar ik werkte (zakelijke relaties kredietbeheer) was bij de NMB veel groter, wat inhield dat wij de hele dag niets te doen hadden.
Dat is een tijdje leuk hoor, maar na een maandje gaat het je behoorlijk de keel uithangen en duren de dagen langggg.

We gingen vliegtuigjes van A1 papier vouwen die we uit het raam gooiden, de hele afdeling (mannetje of 50 die ook geen reet te doen hadden) kwam kijken. Rare weddenschappen afsluiten deden we ook, ik heb toen 500 gld verdiend door mijn haar fel oranje te verven. Ik had o.a. het beheer over het archief, daar maakte ik tekeningen voor van een gespierde zeer gevaarlijk kijkende Rambo achtige figuur, met de tekst "ik ben de archivaris". Cryptogrammen maken, lange lunches met drank, etc etc.

Enfin, na een tijdje had ik er schoon genoeg van en heb de laatste 2 maanden van mijn contract, dat niet verlengd zou worden, mijn spreekwoordelijke snor gedrukt.
Kut he, zonder internet?
pi_60983841
Niet echt lullig, meer terecht.

Bij mijn bijbaan hadden ze een meisje een week vantevoren laten weten dat haar contract afliep en ze niet meer terug hoefde te komen, dus ik vreesde al voor mijn contract en ging op zoek naar een ander baantje. 28 februari 2008 liep het af dus 22 februari laten weten dat ik iets anders had gevonden en daar per 1 maart zou beginnen. De vestigingsmanager was het daar niet mee eens omdat ik een maand uitwerktijd had, ik vond van niet omdat ik na 28 februari geen contract meer had.
Hij vond dit geen nette manier van afsheid nemen waarop ik doorgaf dat ik het ook geen nette manier van afsheid vond om iemand een week vantevoren te laten weten dat ze niet meer terug hoeft te komen.
Uiteindelijk mocht ik wel vertrekken maar ze zaten de week erop met heel weinig personeel dus volgens hem liep mijn contract tot 29 februari 2008 waarop ik hem vriendelijk erop wees dat dit nooit zo geweest kon zijn aangezien ik een verlenging van een jaar had, en 29 februari dat jaar ervoor niet geweest was!

Ik stond er in die tijd ook vaak "alleen" voor. Deed receptiewerk in een groothandel, waar je dus een tnt-balie moest bedienen, reparaties uit moest geven en in moest nemen en de kassa voor je rekening moest nemen. En dan mocht ik op zaterdag lekker 2 nieuwe mutsen inwerken die het na 2 maanden nog niet snapten. De eerste zaterdag dat ik weg was hadden ze dus 1 zieke op de receptie en de 2 mutsen. Dat moet goed zijn gegaan!

[ Bericht 13% gewijzigd door Loelette op 20-08-2008 16:07:35 ]
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:04:27 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60983993
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef pisnicht het volgende:
Ik heb tijdens mijn schoolperiode uitzendwerk gedaan bij een galvaniserend bedrijf.
Daar werden zo af en toe mensen gewoon on-the-fly ontslagen (dus op je werk komen en horen dat je weer mag vertrekken). Ik vond dat zo'n schijtstreek dat ik, toen ik klaar was met mijn studie en ik ontslag kon nemen, heb gewacht tot ik avonddienst had (22.00 beginnen) en heb om 21.55 gemeld dat ik ontslag nam.

Die hele nacht hebben ze geen productie kunnen draaien omdat ze niemand konden bereiken en minimaal 2 man nodig was om te kunnen draaien
Toffe actie

Zelf heb ik altijd toffe baantjes (dito werkgevers) gehad en altijd in goed overleg weggegaan.
Huilen dan.
pi_60984684
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef pisnicht het volgende:

Die schade hadden ze dan mooi op je kunnen verhalen volgens mij, maar okee
pi_60985121
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:45 schreef tonja het volgende:
daar maakte ik tekeningen voor van een gespierde zeer gevaarlijk kijkende Rambo achtige figuur, met de tekst "ik ben de archivaris".
Conan the Librarian
pi_60985498
Ik werkte bij laden en lossen van PLUS supermarkten. Daar zat een soort van "opzichter" die altijd iedereen de tering in schold. Uiteindelijk was ik het zat en ik kreeg via via een andere baan aangeboden. Dus ik had hem aangenomen, ik wist het al 3 weken vantevoren maar ik zei pas op de dag zelf dat het m'n laatste dag was daar. Puur omdat het zelf ook zo'n eikel was, ging HE-LE-MAAL uit zijn plaat als er iets verkeerd ging. Fouten maken is menselijk maargoed, volgens hem kon dat AB-SO-LUUT niet. Ook publiekelijk vernederen van andere collega's, dat ging me gewoon te ver. Koekje van eigen deeg dan maar.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:24 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Die schade hadden ze dan mooi op je kunnen verhalen volgens mij, maar okee
Nee, een uitzendkracht kan opstappen wanneer hij wil. Nadeel is ook dat hij er ook uitgekickt kan worden wanneer het bedrijf dat wil. Als je gekickt wordt kan je toch ook niet de schade op het bedrijf verhalen?
Lambo of Rekt
pi_60985955
Ooit een keer samen met een paar collega's moeten dreigen met een rechtszaak tegen mijn werkgever om vakantiegeld (+achterstallig vakantiegeld van het voorgaande jaar) te krijgen voor mijn baantje als nachtreceptionist in een hotel.

Eerst gepraat met de hotelmanager, die ons volkomen gelijk gaf en best wilde betalen. Een week later gesprek met de manager met de mededeling dat de eigenaar de betaling geblokkeerd had en vakantiegeld maar onzin vond. Wij vervolgens gemeld dat we er dan een rechtszaak van zouden maken. Nooit meer iets op gehoord. Dagvaarding uiteindelijk verstuurd, manager (met wie we dus best konden praten) gaf aan dat hij deze ontvangen had en aan de eigenaar had doorgestuurd, en dat deze er niet blij mee was en we misschien maar eens naar iets anders moesten gaan kijken.

En ja, toen begon het vuurwerk... 's avonds opeens een woeste eigenaar aan de receptie die ons verrot schold en even leek het erop dat hij over de receptie heen wilde springen om het af te maken. Uiteindelijk heeft hij na een paar minuten schelden zijn beurs getrokken (letterlijk) en ons allemaal dan en daar ons vakantiegeld contant uitbetaald (3000euro cash op zak, zo'n figuur was het wel), met de mededeling dat we onze week nog konden afmaken en dat we daarna nooit meer een voet in zijn hotel mochten zetten. Nou, dat hebben we dus gedaan, de week afgemaakt (met nog wat geintjes links en rechts omdat het voor ons toch gedaan was) en daarna zijn we nooit meer komen opdagen. Weet eigenlijk niet hoe ze dat verder gedaan hebben, zonder nachtreceptionisten.
Ja, ik generaliseer.
pi_60986544
Heb jaren geleden, in het begin van mijn carriere (ik gok zo rond 2001), gewerkt bij een (klein) bedrijf als administrateur via een uitzendbureau.

Nou, gelijk van af het begin was het al een rommeltje, en ik heb mezelf het meeste moeten aanleren. Mijn manager was er zoeen die er de kantjes vanaf liep. Laat binnen, vroeg naar huis, vaak vrij of ziek, en als ik en mijn collega's dingen hadden opgelost ging hij ermee pronken bij de grote baas. Ik heb daar toen eens wat van gezegd, en hij was er vanzelfsprekend niet erg blij mee, en ik heb sindsdien het gevoel gehad dat ik altijd werd opgezadeld met kutklusjes zoals data-entry en (zware) dozen sjouwen. Het leek in ieder geval verdacht veel op een 'ik krijg jouw wel klein mannetje' spelletje.

Na ongeveer een jaar (ellende) kreeg ik van diezelfde grote baas te horen dat er wellicht een vast contract voor me inzat en dat hij het met mijn manager zou bespreken. Nou, die was het er uiteraard niet mee eens want ik zou onbeschoft zijn, te laat binnenkomen, werk weigeren etc. Jammer genoeg had ik ook niks aan mijn collega's, want het waren een stel angsthazen die bang waren om hun baan te verliezen en dus hun mond maar hielden.

Nou, dat contract werd dus voor onbepaalde tijd uitgesteld. Heb natuurlijk wel laten blijken dat ik het er niet eens mee was, maar dat resulteerde in een belletje naar het uitzendbureau waarin gedreigd werd met beeindiging van de werkzaamheden, waarna ik weer het een en ander had uit te leggen aan mijn contactpersoon. En zoals de meesten wel weten kiest het uitzendbureau bijna altijd de kant van de werkgever.

Ik had het toen helemaal gehad met de gang van zaken daar, maar ja, ik had ook geen zin om ander werk te zoeken (ook laksheid van mijn kant) want het betaalde best aardig, dus heb ik het nog even aangekeken. In het half jaar wat volgde gingen er 2 collega's weg (één had een burn-out en de ander ging met pensioen) waardoor alleen ik en een collega (van een andere afdeling notabene) alles konden oppakken. Heb toen veel overgewerkt in die periode, en was meer een soort van aanspreekpunt voor diverse afdelingen, ook omdat ik (te) veel dingen oppakte.

Die collega (Wim heette 'ie) waar ik mee werkte was volgens mij een beetje contactgestoord, want als hij meer dan 10 woorden zei op een dag dan was het veel. Die kerel kwam om half negen binnen en vertrok om vijf uur, ook lag er nog een stapel werk. Hij nam ook nooit de telefoon op, en als er al iemand met een vraag kwam dan ging ie snel koffie halen of roken.

Anyway, na de zoveelste keer dat mijn manager ons benadeelde door te pronken met door ons verricht werk terwijl meneer de hele dag niets anders zat te doen als MSN'en, was ik er helemaal klaar mee. Ik heb toen gewacht totdat hij de week daarna voor 4 weken op vakantie ging (ik heb toen toegezegd om een groot deel van zijn werkzaamheden op te pakken. 'Kat in het bakkie', dacht hij waarschijnlijk) en toen hij net twee dagen weg was heb ik die ochtend opgebeld dat ik er helemaal klaar mee was en niet meer zou komen.

Wel daarna een boos uitzendbureau aan de lijn gehad, maar het was me het dubbel en dwars waard. Meneer zat met zijn kont en snol in Mallorca, en werd vriendelijk verzocht om zijn vakantie af te breken omdat er niemand was die de werkzaamheden kon oppakken, of er te weinig vanaf wist. Mijn (ex-)collega had zich namelijk na mijn ontslag voor onbepaalde tijd ziekgemeld, omdat het het hem allemaal te veel werd qua werk en hij niet bereid was om over te werken.

Heb toen later via een andere collega vernomen dat ze die manager er uiteindelijk uit hebben geschopt, omdat hij eigenlijk na al die tijd nog geen zak wist van de werkzaamheden en het bedrijf.

[ Bericht 1% gewijzigd door PDOA op 20-08-2008 17:37:18 ]
pi_60990398
ik (topic starter) heb wel eens een leuke actie gedaan vind ik zelf.
ik was 17 en maakte schoon als bijbaantje. zo dus ook bij de friesland bank. natuurlijk kijken die kantoorkakkerts vet op schoonmaaksters neer,blegh.
uiteindelijk was ik daar een keer alleen en er hadden een paar bigshots een vergadering in een apart kantoor.
ik heb gewoon alle lichten uitgedaan,het alarm erop gezet,deuren op slot en ben weggegaan.
ben uiteraard niet meer terug gegaan,maar heb ook geeneens meer wat gehoord van het schoonmaakbedrijf.

momenteel werkte ik ook bij een uitzendbureau maar het schoot niet op met de klusjes dus heb ze pardoes laten hangen omdat ik wat beters heb gevonden. bovendien behandelden ze me daar als klein kind en daar ben ik niet van gediend. nou,ze waren best pissig,''na alles wat we voor jou hebben gedaan!!!'' dus ik zeg ja hallo,ik deed het eigenlijke werk,jullie niet.
enfin,heb nu een betere baan gefixt en heb ze dus ff laten hangen.

maar altijd als ik terugdenk aan de friesland bank moet ik weer gniffelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')