Baileysquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog:Crema Catalana Liquor 43 Cointreau Apfelkorn Baileys Rode wodka Dropshort Grossmutters Schoko Geheimnisse Malibu Pisang Ambon Coebergh Bessen Witte Martini Gulden Draek (bier) Grolsch lemon Witte wijn Rode wijn Rose wijn
Behoor ik ook onder de categorie: Wij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hebben niet van die achterlijke regels
Komt omdat we ook nog niet zo lang mogen trouwen
Fuck Pann/Friso. Partay at Ang3lsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog:Crema Catalana Liquor 43 Cointreau Apfelkorn Baileys Rode wodka Dropshort Grossmutters Schoko Geheimnisse Malibu Pisang Ambon Coebergh Bessen Witte Martini Gulden Draek (bier) Grolsch lemon Witte wijn Rode wijn Rose wijn
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Baileys![]()
Malibu![]()
jemig wat een zuiperd ben jij zeg
ja het is wel de bedoeling dat die allemaal leeg zijn na het weekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Baileys![]()
Malibu![]()
Angevuld met de pisang ambon. En de apfelcorn/cassis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Baileys![]()
Malibu![]()
Mag ik ff husselen naar Party @ Pann/Friso & Fuck Ang3l?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fuck Pann/Friso. Partay at Ang3ls![]()
.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik vergat Creme de Cassis!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Angevuld met de pisang ambon. En de apfelcorn/cassis.
ben jij ook bij de meet?quote:
Moeten we dan ook met z'n allen (drie keer) komen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik ff husselen naar Party @ Pann/Friso & Fuck Ang3l?
Oh dat komt goed uit, je birthday komt er ook bijna aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, veel van die dingen raak ik slechts 1x per jaar aan. Is allemaal nog van feestjes over en verjaardagen en het bederft toch niet.
De Crema raak ik wel vaker aan, en de Liquor 43 + Apfelkorn is voor de Appeltaart shotjes
Mijn muren zijn eigenlijk nog wel wit geenoeg en van de paarse, gele en groene blijven jullie afquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten we dan ook met z'n allen (drie keer) komen?
Ik doe niet ana opa-drankjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef hierissieweer het volgende:
heb je ook (cola)vieux?
opa-drankje... Ik vind het lekker!quote:
Je hebt in Berlijn al geoefend, dus je bent nu een expertquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik ff husselen naar Party @ Pann/Friso & Fuck Ang3l?
absinthe isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
opa-drankje... Ik vind het lekker!
Wat ik nog wel eens wil proberen is absinthe.
alsof hij daarvoor niet al eerder op trainingskamp geweest isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt in Berlijn al geoefend, dus je bent nu een expert
en dat moest je 2x posten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze opa lust geen cola, en laat staan vieux
kun je niet wat meesmokkelen vanaf waar je nu bent?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
absinthe ismaar dan niet dat namaakspul in NL
Oefenen oefenen... 4 man in 4 dagen, da's geen oefenenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt in Berlijn al geoefend, dus je bent nu een expert
zet hem opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oefenen oefenen... 4 man in 4 dagen, da's geen oefenen
Oefenen is wat ik nu ga doen, voor vanavond
ik heb niet zo veel vertrouwen in de smokkelkwaliteiten van Nuno als hij zelfs lube moet inleveren lukt een fles Absinth al helemaal nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
kun je niet wat meesmokkelen vanaf waar je nu bent?
Dat hij glijmiddel moet inleverenbquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet zo veel vertrouwen in de smokkelkwaliteiten van Nuno als hij zelfs lube moet inleveren lukt een fles Absinth al helemaal niet
Ja als jij gewoon hier zelf was blijven posten en die jonge knul gewoon in friesland had gelaten had je dat hele verhaal al gewetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat hij glijmiddel moet inleverenbLache!
zullen we het daar niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet zo veel vertrouwen in de smokkelkwaliteiten van Nuno als hij zelfs lube moet inleveren lukt een fles Absinth al helemaal niet
stopt oude koe weer terug in de slootquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zullen we het daar niet meer over hebben
nu de oude koe er toch uit hebben, kunnen we net zo goed kijken of hij nog melk heeft en anders is ie nog wel goed voor de consumptie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stopt oude koe weer terug in de sloot
Nee die is drooggezet en het weiland ingestuurd om vet te worden als Mc D koequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nu de oude koe er toch uit hebben, kunnen we net zo goed kijken of hij nog melk heeft en anders is ie nog wel goed voor de consumptie!
Zo lomp als dat die joodse koosjere koe ook is, ze kan wel je hoofd als een druif pletten... dat ze vervolgens falikant misslaat is een heel ander verhaal... en hoe vadsig onze jodin ook moge zijn incasseert mooi wel even een kogel met alle gemak van de wereld. Dat zie ik pretty boy nog niet snel doen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Maar "we" hebben wel mooi ff 2 van je characters vermoord, bullit to the head zonder ook maar ENIGE ervaring in fire arms! Dat heb ik die lompe joodse koe nog niet zien doen met haar dominate-feetish en haar roekeloze gespring van de jeep af!
Wij hadden gisteren en eergisteren 2 Savannah avondjes ingelastquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:53 schreef Cybart het volgende:
* Cybart is wakker
* Cybart is gedouched
* Cybart draagt een spencer
* Cybart heeft koffie gezet
* Cybart heeft een starbucksmok waar ie koffie uit drinkt
* Cybart heeft het gisteren met zn maatjes weer lekker op een zuipen gezet
* Cybart houd van het gebruiken van de "slash me" functie
* Cybart luistert nu naar: Slagsmålsklubben - Malmö Beach Night Party
* Cybart heeft als volgende track iets van de Dropkick Murphys klaarstaan
* Cybart vind dat stoer
* Cybart zn telefoon ligt aan de linkerkant van zn laptop
* Cybart heeft aan de rechterkant zn "hat" liggen
* Cybart daait zich om en ziet dat het buiten een beetje drupt
* Cybart pakt zn mok en gaat lekker onder de veranda hangen
Cybart had me al bij "spencer".quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:53 schreef Cybart het volgende:
* Cybart is wakker
* Cybart is gedouched
* Cybart draagt een spencer
* Cybart heeft koffie gezet
* Cybart heeft een starbucksmok waar ie koffie uit drinkt
* Cybart heeft het gisteren met zn maatjes weer lekker op een zuipen gezet
* Cybart houd van het gebruiken van de "slash me" functie
* Cybart luistert nu naar: Slagsmålsklubben - Malmö Beach Night Party
* Cybart heeft als volgende track iets van de Dropkick Murphys klaarstaan
* Cybart vind dat stoer
* Cybart zn telefoon ligt aan de linkerkant van zn laptop
* Cybart heeft aan de rechterkant zn "hat" liggen
* Cybart daait zich om en ziet dat het buiten een beetje drupt
* Cybart pakt zn mok en gaat lekker onder de veranda hangen
dat is helemaal niet verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren en eergisteren 2 Savannah avondjes ingelast![]()
Ze mag dan wel als druifjes kunnen pletten, maar ze laat de schil midden op straat liggen! Wij doen het met finesse, die lompe koe is roekeloos, een liability. I want her dead. She is a danger to the Masquerade!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zo lomp als dat die joodse koosjere koe ook is, ze kan wel je hoofd als een druif pletten... dat ze vervolgens falikant misslaat is een heel ander verhaal... en hoe vadsig onze jodin ook moge zijn incasseert mooi wel even een kogel met alle gemak van de wereld. Dat zie ik pretty boy nog niet snel doen...
a little cushion for the pushin' is soms zo slecht nog niet...
kapitein iglo smilie !!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Cybart had me al bij "spencer".
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is helemaal niet verkeerd gedaan
goed bezig
beter nog, we waren woensdagavond bij Rob, die jaarlijks een container met flessen wijn uit Zuid africa importeert en daar komen nu dus ook een paar traytjes Hunter richting Europaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is helemaal niet verkeerd gedaan
goed bezig
Viststicks!quote:
Opa sex is bahquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Viststicks!
Ik ken iemand en die valt op "daddies" en die gaf eens te kennen dat Kap'tein Iglo toch wel een natte droom van hem was... dat was ergens best verontrustend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |