krijgen? daar kies je toch wel/niet voor?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer not done is dan sex boven de 30?
Onder de 30 zijn en geen sex krijgen
we kregen bij ons thuis inderdaad pas kleurentv toen ik naar 1e klas mavo gingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Stroekie, vertel eens, hoe was dat nou, om op te groeien in een wereld zonder kleuren tv?
Maar hij kan nog veranderen! Hij hoeft geen Latino te zijn! Je kan het bijna niet zien dat het een Latino is. We hoeven alleen zijn naam te veranderen, hem naar school te sturen zodat hij kan lezen en schrijven, spraaklessen zodat hij als een normaal gezond mens kan praten, en voor je het weet is hij geen Latino meer maar een echt mens!quote:
stroek, zelfs mijn moet had vroeger kleuren tv... Dus jullie waren vast wel heeeeel laat met de kleuren tv...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we kregen bij ons thuis inderdaad pas kleurentv toen ik naar 1e klas mavo ging
maar ach op de boerderij achteraf was altijd al genoeg afleiding te vinden, dus TV keken we toch al heel weinig want er waren maar 2 zenders in Nederland
Was jij ook zo bang dat als die schrikbarend nieuwe uitvinding de wereld in zou worden gelaten de koeien zure melk zouden geven? Die stadslui ook altijd met hun vreemde uitvindingen! Wat is nou een "trein"!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we kregen bij ons thuis inderdaad pas kleurentv toen ik naar 1e klas mavo ging
maar ach op de boerderij achteraf was altijd al genoeg afleiding te vinden, dus TV keken we toch al heel weinig want er waren maar 2 zenders in Nederland
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dreamer begin 40? Laat 't 'r maar niet horen!
De rest klopt aardig
Edit: O nee, Nuno is ook nog net geen 39
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
stroek, zelfs mijn moet had vroeger kleuren tv... Dus jullie waren vast wel heeeeel laat met de kleuren tv...
Neuquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Was jij ook zo bang dat als die schrikbarend nieuwe uitvinding de wereld in zou worden gelaten de koeien zure melk zouden geven? Die stadslui ook altijd met hun vreemde uitvindingen! Wat is nou een "trein"!?
min 11 jaar...quote:
Waar hebben ze jou uit de klei getrokkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar hij kan nog veranderen! Hij hoeft geen Latino te zijn! Je kan het bijna niet zien dat het een Latino is. We hoeven alleen zijn naam te veranderen, hem naar school te sturen zodat hij kan lezen en schrijven, spraaklessen zodat hij als een normaal gezond mens kan praten, en voor je het weet is hij geen Latino meer maar een echt mens!
I can still save him!
Weet je wat leuk is, om stroek zijn olifanten geheugen te testen, mag hij de leeftijdlijst corrigerenquote:
De cu2-vraag "seks of alcohol" was zó makkelijk te beantwoordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Weet je wat nog meer not done is dan sex boven de 30?
Onder de 30 zijn en geen sex krijgen
Mensen die die vraag met alcohol beantwoorden hebben gewoon nog nooit goede sex gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De cu2-vraag "seks of alcohol" was zó makkelijk te beantwoorden.
zo iets Nuno ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn excuses natuurlijk aan deze Fok-30 plussers die geslachtsgemeenschap al weer een paar jaren hebben afgezworen:
Stroekie (78) 40
TMM (43) 35
Nuno (39) 29
Dr34m3r (begin 40) 32
Hierissieweer (34) 22
Nathan (36) 32
Tech (54) heb ik vrijwel niet meer meegemaakt, maar is 2e helft 30 en bijna 40 volgens mij
XMN8R is van mijn leeftijd
Xman (31)
Creno (33)
stroek, 34-11=?quote:
Dat is mogelijk. Of smaken verschillen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die die vraag met alcohol beantwoorden hebben gewoon nog nooit goede sex gehad.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:49 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemiddag!
Ik vertrek zo naar Antwerpen, weet iemand misschien of daar iets te sleazen valt (op de Boots na, da's me iets te serieus allemaal)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |