Ja maar das niet de insteek voor dit topic hèquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:29 schreef -marz- het volgende:
Kut? Pizza is lek-kur.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:31 schreef SHE het volgende:
Van een pizza ga je niet dood Ewelina.
Van twee wel, dus pas op!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik eet dus rustig een hele pizza opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Ik eet ook pizzaTwee stukken, dan hoef ik altijd al niet meer, dus dat scheelt.
(En nee, niet twee stukken als in: twee helften).
(Gewoon copypast van SHE)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:41 schreef DarkElf het volgende:
Hoe maak ik de rijst variant met makreel Viv?
Oh ja thenks, wist dat t van SHE was alleen wist niet meer precies wat er stondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
(Gewoon copypast van SHE)
kook witte rijst ( afkoelen ) Pandanrijst is het lekkerst hierbij
snijd 1 prei
snijd halve chinese kool
haal het 'vlees' van een gerookte makreel en let goed op dat je geen graatjes meepikt.
Wat zout en flink zwarte peper
Doe wat olie in de pan en fruit de prei en kool aan. Maak mooi glazig en gooi dan de makreel erbij. Heel snel even omroeren en dan meteen de rijst erbij.
Omscheppen en doorwarmen en dan afmaken met wat zout en een flinke dosis zwarte peper.
Alleen ik heb er dan nog wat rode peper doorgegooid
Hij is knap én slimquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:19 schreef Vivi het volgende:
Dean wierp een blik op mijn visrijst en schoof zijn potje aan de kant, makreel en rooie pepers FTW dacht ie...![]()
Gisteren heeft ie zich ook al klemgegeten aan olijven, best raar voor een anderhalfjarige..maar goed, hij heeft dan ook een mama die vroeger ipv appels uien en spaanse pepers meenam naar de kleuterschool.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Oh en even een heel ander vraagje... wij horen elke nacht om klokslag 01.00 uur een harde tik uit de meterkast. Nou dénk ik dat het dagtarief dan op het nachttarief overschakelt. Dat zou echter wel naaierij zijn, want dat zou toch om 23.00 uur moeten omschakelen?Ik ga vannacht om 01.00 uur kijken waar het pijltje op de meter naartoe wijst. Het zal me toch niet gebeuren dat dat al jaren verkeerd gaat
Misschien is het gewoon de meterkastkabouter (degene die om 11 uur de schakelaar voor piek-/daltarief omswitcht) die het licht uitdoet omdat z'n taak erop zit en omdat ie om 01.00 uur gaat slapen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Ja! Ben echt onwijs benieuwd!
Misschien is die tik wel heel iets anders, maar het is elke keer klokslag 01.00 uur.
Heb al gelezen dat het omschakelen wel eens 5 of 10 minuten vertraging kan hebben, maar twee uur lijkt me toch iets teveel van het goede...
Zou het? Stipt kereltje dan!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon de meterkastkabouter (degene die om 11 uur de schakelaar voor piek-/daltarief omswitcht) die het licht uitdoet omdat z'n taak erop zit en omdat ie om 01.00 uur gaat slapen...
Wel gvd het moet niet gekker worden: ik was er net mee bezig. Jij bent echt eng helderziende!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Disclaimer: de foto is van vorig jaar, ik draag momenteel geen maillots
Net een enorme Bink-spam in het centrale hondentopic gemaakt, krijg ik een foutmeldingWeer opnieuw dan maar.
Heb je je eetlijstje van vandaag al gepost Co? Jij doet dat altijd zo trouw!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:42 schreef Greys het volgende:
Ise!Fijn dat je een toffe avond hebt gehad, lekker gegeten en gedronken hebt en lekker niet op de cal. hebt gelet. Zulke dagen moeten er soms ook zijn!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
Mooi aantal calorietjes zeg!
Verhouding qua vet een beetje scheef, maar als het maar lekker was en het klinkt allemaal heerlijk!
Katjangnootjes
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:07 schreef Vivi het volgende:
Ik kan niet wachten tot SHE in Z&G gaat posten.
*verkneukel*
Damn yooouuuu toooo!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:07 schreef Vivi het volgende:
Ik kan niet wachten tot SHE in Z&G gaat posten.
*verkneukel*
Ja, dan komt het er dus nooit van. Dus gewoon doen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef SHE het volgende:
Niet te vroeg juichen, ik ben zo vreselijk bang!.
Ik durf eigenlijk helemaal niet, maar hij was zo lief. En ons kippie zou wel het beste van de beide werelden zijn, maar er zijn zoveel risico's en er is zoveel wat me tegenhoud.
Ik vind het moeilijk om dat los te laten
Je bent nu al een volwaardige OUDerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef SHE het volgende:
Niet te vroeg juichen, ik ben zo vreselijk bang!.
Ik durf eigenlijk helemaal niet, maar hij was zo lief. En ons kippie zou wel het beste van de beide werelden zijn, maar er zijn zoveel risico's en er is zoveel wat me tegenhoud.
Ik vind het moeilijk om dat los te laten
Meheheh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef k_i_m het volgende:
Dat zei ik ook tegen mezelf toen de chocolat Oreo's naar me knipoogden toen ik de koelkast opendeed om wat te drinken te pakken.
Wat doen oreo's in jouw kast Kimmetje? Neergelegd door de meterkast kabouter van Greys zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef k_i_m het volgende:
Dat zei ik ook tegen mezelf toen de chocolat Oreo's naar me knipoogden toen ik de koelkast opendeed om wat te drinken te pakken.
Ja, ik word het wachten op jou ook wel eens beu nu hoorquote:
Die van mij heeft plechtig aan mij (en zijn oudersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Doen. Gedeelde smart is halve smart.
En met die van jou kan je ook mooie kippies maken.
Die kwamen van dequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat doen oreo's in jouw kast Kimmetje? Neergelegd door de meterkast kabouter van Greys zeker?
Oh echt? Ik zou hem wat eisprongtesten cadeau doen onder de kerstboomquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij heeft plechtig aan mij (en zijn ouders) beloofd voor het einde van het jaar uitsluitsel te geven of hij wel of geen kindje(s) wil
Sweet mother of jesus, dat dit bestaat!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef Vivi het volgende:
Klik
Ik kan het plaatje niet plakken, maar ckeck het pumpkin cribje![]()
For real!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zou hem wat eisprongtesten cadeau doen onder de kerstboom![]()
Oooohhhh, leukleukleuk, dan kunnen we van dit topic de nieuwe en verbeterde hippe versie maken van OUD.
Nee, te beroerd om brood te ontdooien. De lunch was eigenlijk ontbijt, maar vanaf daar was toch alles al stukquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:26 schreef Greys het volgende:Die rijstwafels tussendoor! Voor de sier? Dat het nog ergens op zou lijken?
Ohhhhh, maar dat is een ja. Een nee krijg je namelijk vrij resoluut, duidelijk en zonder ultimatum.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij heeft plechtig aan mij (en zijn ouders) beloofd voor het einde van het jaar uitsluitsel te geven of hij wel of geen kindje(s) wil
Ja tuurlijk wel, als ik je nu beloof dat ik alle merkkleertjes voor je bewaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
For real!
Maar het kan natuurlijk ook nog nee worden he?
Maar ik heb goede hoop! Al weet ik niet meer of ik het zelf nog wel durf
Hee, die heb ik!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Demmit, ik moet ook nog een meisje!
Dan begin ik eerst met sparen, heb je die prijzen gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:29 schreef SHE het volgende:
Begin maar alvast met shoppen op Vief's site
Absoluut, maar we zouden dan sowieso moeten verhuizen. We hebben hier echt geen plek meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
Babyvleugels zijn toch nog best groot?
Ik ben wel razend nieuwsgierig hoe zoiets er uit zou zien!
Zeur toch niet zo over onbenullige details, dat is nog slechts een kwestie van dagen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut, maar we zouden dan sowieso moeten verhuizen. We hebben hier echt geen plek meer.
En waar lul ik over?![]()
Ik ben niet eens zwanger![]()
Dit komt allemaal door Vief !!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die kwamen van de. Makro
. omdat ze daar in de bonus waren. Ik heb ze keurig al die weken laten liggen, maar ik zag net dat mijn wederhelft er al aan begonnen was. En ik heb vakantie, jeweettoch.
lunch; Baguette met brie, pijnboompitten en honing
Tussendoor; 3 rijstwafels
avondeten; Big Mac menu (supersize) met een losse hamburger erbij
Tussendoor; 2 chocolade Oreo's.
Jij kan schilderen, da's ook een soort nageslachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:38 schreef conleche het volgende:
Ja hee! Dat was niet de afspraak! Ik wil niet de enige zijn zonder nagebroed!
Gek genoeg, mag je je daar kapot aan eten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:
Zitten in 500 gram kipkluifjes ook suikers?
Mét vel?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Gek genoeg, mag je je daar kapot aan eten.
( ik heb standaard gegrilde kipkluifjes in de koeling voor snack attacks )
Deze heb ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het meisje EN de schoentjes...no doubt.
Ja Kwak dat zou ik doen!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef kwakveense het volgende:
en nu beieren zelfs mijn eierstokken! hallo zeg. ik denk dat ik de "al dan niet" morgen maar vertel over de "kinderwens ivm dior baby schoentjes" als ie dan niet wegrent is t zeker een blijvertje
Das wel redelijk grof geschut iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef kwakveense het volgende:
en nu beieren zelfs mijn eierstokken! hallo zeg. ik denk dat ik de "al dan niet" morgen maar vertel over de "kinderwens ivm dior baby schoentjes" als ie dan niet wegrent is t zeker een blijvertje
Nou en! Ik heb een mini Columbojas aangeschaft voor Deanquote:
Oh, ik voel me ineens een stuk beter!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef SHE het volgende:
ja, mét vel.
Enige wat ik ontvel voor mezelf zijn kipstukken, want dat zijn wel erg grote lappen vet.
kipkluifjes hebben nauwelijks velletjes.
En als je echt braaf wil zijn, dan zijn er kip spareribs ( AH ) en kippedijen. Die mag je helemaal mateloos opfrotten.
Ibiza?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik voel me ineens een stuk beter!.
Maar vanaf morgen ga ik wel weer ff streng lijnen want ik moet natuurlijk wel retestrak zijn voor de closing party in Amnesia.
Of dat ie ineens rooie lellen heeft hangen op plekken waar je ze niet verwacht....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:48 schreef kwakveense het volgende:
oeh die van de ah met ketjapmarinade..mjam...
* kwakveense droomt vannacht van ketjap spareribs én haar al dan niet...ws. in een vreemde combinatie... dat ik denk een kipje te eten en per ongeluk zijn oor afbijt ofzo... of dat ie ineens in kip verandert...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja Kwak dat zou ik doen!!Ultieme test.
SHE wat is snookum?
Wat is Amnesia? Ik ken een disco in Cap d'Agde met die naam, maar dat zal je niet bedoelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik voel me ineens een stuk beter!.
Maar vanaf morgen ga ik wel weer ff streng lijnen want ik moet natuurlijk wel retestrak zijn voor de closing party in Amnesia.
Een club op Ibizaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is Amnesia? Ik ken een disco in Cap d'Agde met die naam, maar dat zal je niet bedoelen?
Hee, daar gaan we heen morgen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is Amnesia? Ik ken een disco in Cap d'Agde met die naam, maar dat zal je niet bedoelen?
Van een simpel groentensoepje blijf je ook lang vol hoor; in feite eigenlijk elke normale gevulde soep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanavond een programma over eten gezien op ned.3 en e zeiden (wat ik proefondervindelijk al wist, dat proteine de meeste verzadigding gaf) Wat ik niet wist is dat als je soep eet, je ook langer verzadigd blijft omdat het vocht je maag doet oprekken en je zo verzadigd blijft. Dit geldt overigens niet voor water met 3 blaadjes peterselie: nee een geblende soep. Interessant. Het laatste wat ik ook niet wist is dat magere melkproducten ervoor zorgen dat je meer vet uitpoept en dus niet opneemt. Toch eens wat vaker yoghurt eten!
Nou ja!! Ons huisje is in Agde, het stadje 4 km verderop! Tot wanneer ben je er? Ik ga de 15e of 16e september!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, daar gaan we heen morgen!. Nouja, overmorgen. We stoppen in Parijs om te overnachten.
Hihi, in Beziers woont de soafransoos en heb ik gewoond vroegah! Welke plaats ging je? Valras? O nee dat is aan zee...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:56 schreef kwakveense het volgende:
cap d'agde!daar gingen wij vroegah altijd in de buurt op vakantie... naar de camping (iets meer richting beziers en landinwaarts...) maar dn zwemmen in t aquapark.
en spuitjsjes (van dat dikke softijs) op de boulevard in valras.
goed. vannacht wordt tdromen over hete sex, kippedijen en spuitijs voor kwak.
welterusten
Hahaha, wat gaaf! Wij gaan de 12e weer terug ofzo, dus we "missen" elkaar net! We zijn er al een keer geweest twee jaar geleden, dus we zijn wel "bekend" met de omgeving. Je zit daar echt mooi centraal voor het bezoeken van allerlei mooie/leuke steden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja!! Ons huisje is in Agde, het stadje 4 km verderop! Tot wanneer ben je er? Ik ga de 15e of 16e september!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef Merel het volgende:
Wat een rust hier!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:30 schreef Merel het volgende:
En jullie hebben vannacht weer idioot veel gepost!!
Wij zaten in Sauvian (aan de RN-weg van Sérignan naar Béziers) op een kleine camping die de laatste jaren wat groter en entertainender is geworden, maar nog steeds voornamelijk door fransen wordt bevolkt. heerlijk was t daar, hele tienertijd mn zomers doorgebracht in de vouwwagen. rondhangen met franse jeugd op buitenfeestjes, de markt in sérignan, canal du midi vlak in de buurt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, in Beziers woont de soafransoos en heb ik gewoond vroegah! Welke plaats ging je? Valras? O nee dat is aan zee...
Ik kan hier zelfs een beetje boos om worden. Alsof een kind een fix is voor je karakterproblemen. Ik wou dat mijn moeder haar ratio had ingeschakeld voor ze kinderen kreeg, want ze was er zo ontzettend niet aan toe. Maarja, doe mij maar een moederdier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Aan de andere kant is het ontzettende goed voor je karakter. Een kind haalt er namelijk toch een beetje de scherpe kantjes vanaf. Als je een beetje een sufkut was word je echt zo'n moederdier, maar als je leuk en hip, maar een beetje "te" bent in bepaalde zaken, dan ga je er alleen maar op vooruit. Het leuk en hip blijft, maar het "te" verdwijnt!
Ben je nou boos omdat ik zeg dat je wel degelijk een beetje verandert nadat je een kind hebt gekregen? Het gaat misschien niet voor alle vrouwen op, maar het merendeel verandert wel degelijk. En sorry hoor, maar niet alle vrouwen die geen moederdier zijn, zijn zoals je moeder. Je hebt ook leuke en hippe moeders die goed voor hun kinderen zorgen maar niet meteen de vertrutting induiken. Net zoals je moederdieren hebt die (naar mijn mening!) veel te week en te soft geworden zijn en daardoor (naar mijn mening!) niet in staat kinderen op te voeden tot stabiele, weerbare volwassenen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan hier zelfs een beetje boos om worden. Alsof een kind een fix is voor je karakterproblemen. Ik wou dat mijn moeder haar ratio had ingeschakeld voor ze kinderen kreeg, want ze was er zo ontzettend niet aan toe. Maarja, doe mij maar een moederdier.
Ik zie het als een groot misverstand, het idee dat dingen zomaar zouden veranderen. Het leven heeft de hardnekkige eigenschap om precies te blijven zoals het is, zoals het altijd is geweest. Plus ça change, plus c'est la même chose. Een leuker mens worden kost verdomd veel werk en tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ben je nou boos omdat ik zeg dat je wel degelijk een beetje verandert nadat je een kind hebt gekregen? Het gaat misschien niet voor alle vrouwen op, maar het merendeel verandert wel degelijk.
Och, ik heb liever een suffe moeder dan een moeder die designerschoentjes voor me koopt. Dat is misschien niet hip, nee. Maar ik kijk niet neer op suf.quote:Je hebt ook leuke en hippe moeders die goed voor hun kinderen zorgen maar niet meteen de vertrutting induiken.
Is een BBC programma, ik had hem vorig jaar al gezien. Nadeel van soep is wel dat het ook lang in je maag blijft op momenten dat het wat minder uitkomt, hardlopen met een klotsende soep-maag is niet prettig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanavond een programma over eten gezien op ned.3 en e zeiden (wat ik proefondervindelijk al wist, dat proteine de meeste verzadigding gaf) Wat ik niet wist is dat als je soep eet, je ook langer verzadigd blijft omdat het vocht je maag doet oprekken en je zo verzadigd blijft. Dit geldt overigens niet voor water met 3 blaadjes peterselie: nee een geblende soep. Interessant. Het laatste wat ik ook niet wist is dat magere melkproducten ervoor zorgen dat je meer vet uitpoept en dus niet opneemt. Toch eens wat vaker yoghurt eten!
Nu geef je je geheel eigen definitie van 'moederdier' zodat niemand nog kan zeggen het er niet mee eens te zijn. Je hebt groot gelijk: je zelfstandigheid verliezen en zelf geen dromen en wensen meer hebben is vreselijk. Zo kan ik een hippe moeder natuurlijk wel portretteren als een leeghoofd die vooral bekommerd is om hoe haar kind erbij loopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
Edit: ik heb dus niets tegen moederdieren als moeder, maar wel tegen echte moederdieren als mens. Sorry. Overigens staat thuisblijfmoeder bij mij niet gelijk aan een moederdier! Laat dat duidelijk zijn. Ik heb het over vreselijk vertrutte en verweekte vrouwen die al hun frisheid en zelfstandigheid lijken kwijt te raken na de geboorte van hun wurm, die zich alleen en totaal op het moederschap storten alsof zijzelf er als mens niet meer toe doen, die hun hele geluk en zaligheid laten afhangen van hun kind, die geen éigen wensen en dromen meer hebben, maar deze projecteren op hun nageslacht, die alleen maar kunnen zorgen, zorgen en zorgen en dan op hun 50e in een crisis raken. Ja. Met dit soort vrouwen heb ik moeite.
Heb je het weer over kleding. Ik weet nu niet wie het leeghoofd is. Het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten hoe mijn kinderen erbij lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu geef je je geheel eigen definitie van 'moederdier' zodat niemand nog kan zeggen het er niet mee eens te zijn. Je hebt groot gelijk: je zelfstandigheid verliezen en zelf geen dromen en wensen meer hebben is vreselijk. Zo kan ik een hippe moeder natuurlijk wel portretteren als een leeghoofd die vooral bekommerd is om hoe haar kind erbij loopt.
Ik kwam iedere dag door Sauvian getuft met m'n blauwe lelijke eendje, want ik werkte op camping la Yole, zo'n heel groot park. Dat lag weer tussen Vendres en Valras. Kleine wereld!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Wij zaten in Sauvian (aan de RN-weg van Sérignan naar Béziers) op een kleine camping die de laatste jaren wat groter en entertainender is geworden, maar nog steeds voornamelijk door fransen wordt bevolkt. heerlijk was t daar, hele tienertijd mn zomers doorgebracht in de vouwwagen. rondhangen met franse jeugd op buitenfeestjes, de markt in sérignan, canal du midi vlak in de buurt...
goeiemorgen trws
* kwakvense heeft niet eens gedroomd vannacht. nou moe.
The truth about food. Erg leuke serie. (Aanrader!)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is een BBC programma, ik had hem vorig jaar al gezien. Nadeel van soep is wel dat het ook lang in je maag blijft op momenten dat het wat minder uitkomt, hardlopen met een klotsende soep-maag is niet prettig.
En toch is het zo dat dingen *zomaar* veranderen als je een kind krijgtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie het als een groot misverstand, het idee dat dingen zomaar zouden veranderen. Het leven heeft de hardnekkige eigenschap om precies te blijven zoals het is, zoals het altijd is geweest. Plus ça change, plus c'est la même chose. Een leuker mens worden kost verdomd veel werk en tijd.
Het een sluit het ander natuurlijk ook faliekant uit.quote:Och, ik heb liever een suffe moeder dan een moeder die designerschoentjes voor me koopt
Ik begrijp niet waarom je jezelf erbij betrekt, want het laatste wat ik wil doen is je persoonlijk aanvallen. Ik heb iets tegen de boodschap dat je een leuker mens wordt van het moederschap en dat dat vanzelf gebeurt binnen die 9 maanden. Er zijn te veel mensen die onaangename mensen blijven als ze ouders worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ik koop geen designerspullen voor mijn kinderen, ze dragen helemaal geen merkkleding. Vaak Zeeman en mijn zoon loopt bijvoorbeeld in lederhosen (zo óntrendy!). Ik snap werkelijk niet hoe jij de verbinding kunt leggen tussen truttig zijn en de kleding die je koopt. Daar is werkelijk geen enkel verband tussen.
En er zijn er ook zat die het wel zo ervaren als Tink zegt, het is maar vanaf welke kant je het bekijkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je jezelf erbij betrekt, want het laatste wat ik wil doen is je persoonlijk aanvallen. Ik heb iets tegen de boodschap dat je een leuker mens wordt van het moederschap en dat dat vanzelf gebeurt binnen die 9 maanden. Er zijn te veel mensen die onaangename mensen blijven als ze ouders worden.
Dat is waar. En toch ben ik van mening dat bij het merendeel van de mensen de scherpe kantjes er toch vanaf gaan. Dan waren het waarschijnlijk nog onaangenamere mensen voor ze een kind kregen. En sommige worden er dus onaangenamer op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je jezelf erbij betrekt, want het laatste wat ik wil doen is je persoonlijk aanvallen. Ik heb iets tegen de boodschap dat je een leuker mens wordt van het moederschap en dat dat vanzelf gebeurt binnen die 9 maanden. Er zijn te veel mensen die onaangename mensen blijven als ze ouders worden.
Dat zijn leuke programma'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is een BBC programma, ik had hem vorig jaar al gezien. Nadeel van soep is wel dat het ook lang in je maag blijft op momenten dat het wat minder uitkomt, hardlopen met een klotsende soep-maag is niet prettig.
Vanavond gaat het over hoe je het langst jong kan blijven, als ik me goed herinner is af en toe groen thee drinken het enige dat echt goed helpt voor een mooi huidje
Koffie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Merel het volgende:
Je kunt je dus het beste wegen 's ochtends, na de grote boodschap, want dan ben je het lichtst. Maar kan je dat nou nog een beetje op gang brengen met iets? Want ik doe dat nooit zo 's ochtends vroegIk kan natuurlijk een sigaret opsteken, maar ik rook niet
Ja op je hielen lopen, heb ik bij yoga geleerd. Er zijn zelfs oefeningen die je chakra's in die regio openen (klinkt vies in deze context) waardoor je voortaan elke ochtend kan poepen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Merel het volgende:
Ja mag ik tussen de kinderpraat even inbreken met iets anders?
Je kunt je dus het beste wegen 's ochtends, na de grote boodschap, want dan ben je het lichtst. Maar kan je dat nou nog een beetje op gang brengen met iets? Want ik doe dat nooit zo 's ochtends vroegIk kan natuurlijk een sigaret opsteken, maar ik rook niet
En uitademen hè! Minder lucht in je longen, dus minder zwaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef -marz- het volgende:
Ja of wat ik altijd denk ik: ah mijn buikje zit vast nog helemaal vol dus ik mag er een kilo vanaf trekken.
Naja, dit illustreert dus een beetje mijn persoonlijke angsten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan hier zelfs een beetje boos om worden. Alsof een kind een fix is voor je karakterproblemen. Ik wou dat mijn moeder haar ratio had ingeschakeld voor ze kinderen kreeg, want ze was er zo ontzettend niet aan toe. Maarja, doe mij maar een moederdier.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef -marz- het volgende:
Ja of wat ik altijd denk ik: ah mijn buikje zit vast nog helemaal vol dus ik mag er een kilo vanaf trekken.
Ik ben geen wetenschapper he, dus ik zou het mis kunnen hebben, maar mij lijkt juist: longen volzuigen: dan heb je de neiging op te stijgen als een ballonnetje en druk je minder gewicht op de weegschaal en ben je dus lichter!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Merel het volgende:
[..]
En uitademen hè! Minder lucht in je longen, dus minder zwaar
misschien een leuke vraag voor de wetenschapsquiz?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper he, dus ik zou het mis kunnen hebben, maar mij lijkt juist: longen volzuigen: dan heb je de neiging op te stijgen als een ballonnetje en druk je minder gewicht op de weegschaal en ben je dus lichter!
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef k_i_m het volgende:
Nou, deze verschrikkelijke moeder die designerschoenen voor haar kind koopt bedankt iedereen nog even voor de vakantiewensen!.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:31 schreef k_i_m het volgende:
Zo goed als. We kunnen zo aan `misverstand´ nummer drie beginnen.
Je moet het hem verbieden!!!! Dreig met staking!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar!
Heer G gaat zich trouwens vanavond van zijn best mooie hoofdhaar ontdoen.
Er blijft wel IETS over, een milimeter of 6, maar veel niet. Het zal even wennen worden
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef k_i_m het volgende:
Nou, deze verschrikkelijke moeder die designerschoenen voor haar kind koopt bedankt iedereen nog even voor de vakantiewensen!.
Vezelrijke crackers doen de truc bij mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Merel het volgende:
Misschien staat het wel haske geil!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet het hem verbieden!!!! Dreig met staking!!
... en grote voeten in Dior shoes!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Goedzo Viking!
Fijne vakantie Kim, wel foto's maken he, vooral van die grote kleuter met een blije snuit!.
Ik heb al eens een foto van hem gezien met heel kort haar. (hyves??) toen dacht ik nog: zonde!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien staat het wel haske geil!
Nee serieus, geen flauw idee. "Het is lekker voor de vakantie".
Het is vast zo weer aangegroeid
Wat ik nou elke keer wil vragen maar steeds vergeet:
Is Kwak's object of her affection een beroemdheid? Omdat ik steeds dingen lees als tournee, band enzo?
Viking ik zal voor je duimen!
Ze heeft onlangs een foto gepost van hen tweeën en hij kwam me niet bekend voor (en dat zegt veelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Greys het volgende:
Wat ik nou elke keer wil vragen maar steeds vergeet:
Is Kwak's object of her affection een beroemdheid? Omdat ik steeds dingen lees als tournee, band enzo?
Ik chargeerde behoorlijk, dus ben het wel met jóu eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:22 schreef conleche het volgende:
Ik ben het helemaal niet eens met Sugar die kinderen neemt omdat stochzoleukis. Sorry, ik vind dat je er wel degelijk over na moet denken of je er geschikt voor bent en onderkennen van problemen is misschien een eerste stap, maar nog geen oplossing daarvan. Er zijn gewoon mensen die om wat voor reden dan ook beter geen kinderen kunnen krijgen. Daar bedoel ik overigens niemand hier persoonlijk mee hè.
Kom ik er ook even tussendoor: een kiwi eten op de nuchtere maag helpt. Echt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Merel het volgende:
Hoi Laura!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb net [b]Troel[/] gePMd, als het goed is kom ik ook in het lijstje. Ik ben nu twee weken aan het lijnen en ben weer gestart met sporten. Ik weeg nu 66.8 kilo bij een lengte van 1.73, ik wil terug naar 62 kilo.
Groetjes!
Laura
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:18 schreef Isegrim het volgende:
Kunnen jullie me even waarschuwen als de OUD-fase hier voorbij is, dan kom ik wel weer even langs.
Nee, echt niet. Ik heb er niets mee. Niet met baby's, niet met het idee om zwanger te zijn (lijkt me juist een verschrikking), niet met het idee om ouder te zijn. Dat hele verlangen is mij vreemd en dat is eigenlijk altijd zo geweest. Het is gewoon niet mijn ding. Ik houd het op de suikertante uithangen voor mijn neefje van elf. Dat vind ik wel leuk. Maar bijvoorbeeld collega's die hun baby komen showen op het werk? Terwijl alle kirrende wijven er naartoe stormen, maak ik mij stiekempjes uit de voeten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Ouderschap niets voor jou, Ise?
Nee ik hou het voortaan weer bij eitjes+vleeswaren: dan kan ik daarna uren vooruit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:38 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt er toch wat muesli doorheen doen?
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
Als het echt niet lukt, dan zou ik me er ook niet zo druk om maken. Weeg je gewoon 's ochtends na het plassen. Als je het maar elke dag op hetzelfde moment doet. Het gaat er niet om dat je op je lichtst bent, maar dat de waardes met elkaar vergelijkbaar zijn.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef Webkim het volgende:
En trouwens, een beetje poep scheelt toch geen kilo's zeker?tenzij je een olifant bent
[ afbeelding ]
Da's nog niks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zie ik daar nu 2 voetjes onder die hoop poep???
dat wil ik vast niet zienquote:
Oh man, daar zat ik echt op te wachten in mijn lunchbreakquote:
Heb je wel eens magere kwark geprobeerd? Da's en zuivel en heel proteïne-rijk, en da's precies goed volgens de BBC-docu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
Vandaag ontbeten met yoghurt. Geen goed idee. Na een uur al weer trek, toen meloen met bayonneham genomen: nu alweer trek. Dus dat magere zuivelgedoe van de BBC: in ieder geval voor mij niet als ontbijt. Ik zal het nog eens als toetje proberen......
hihi ja nee idd. ik ken hem van tournee met koor en orkest. hij speelt cello en contrabas en ik zing.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht dat zij in een koor zat en hij misschien ook? Of iets met een klassiek instrument? Ik geloof niet dat ze met Dinand Woesthoff ging
Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche! Ik ben dol op eieren hoor en de gekookte variant verveelt me nooit. Ik moet gewoon wat yoghurt nemen na een maaltijd, dan is het prima.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:29 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Heb je wel eens magere kwark geprobeerd? Da's en zuivel en heel proteïne-rijk, en da's precies goed volgens de BBC-docu.![]()
Ik krijg eieren - als ik heel vroeg op moet - gewoon niet weg. Vandaar liever iets van kwark met fruit en/of muesli. Daar kan ik dan wel een uur of twee/drie mee vooruit. Neem ik gewoon in tweede instantie dat eitje wel.
Nou, Franse magere kwark (van de AH) vind ik op zich wel goed te doen. Maar... als je het niet lekker vindt moet je het natuurlijk niet eten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche! Ik ben dol op eieren hoor en de gekookte variant verveelt me nooit. Ik moet gewoon wat yoghurt nemen na een maaltijd, dan is het prima.
Ik zit nu aan een stuk gehaktbrood van gisteren. Het is echt dé manier om heel mager rundergehakt toch smeuiig te houden! Deze keer had ik heel veel ui, chinese kool en zoete paprika erdoor gedaan: dat is lekker, want de vleessappen gaan in de kool en ui zitten. (de witte stukken van chinese kool vind ik heel veel lijken op paksoi overigens en veel minder op kool).
Ik vind het vreselijk om het hier over te hebben, maar het is toch belangrijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet altijd 's ochtends poepen, dat scheelt.
Hier moest ik even hartelijk om lachen! Jij en Mark zijn net een getrouwd stelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo thee drinken bij Marks moeder. Zo géén zin in hè, maar ja, ik heb iets van haar nodig en ik kan moeilijk zeggen: "Hoi, ik kom de dvd-speler ophalen. Dank je. Doei!". Het kán wel, maar of dat bevorderlijk is voor de onderlinge relatie?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om het hier over te hebben, maar het is toch belangrijk.
Ik ook, eerste wat ik s'ochtends altijd moet is naar het toilet! Pas als mijn dag niet begint met de ontlading is er iets niet goed met me.
Dat heb ik wel altijd fijn gevonden, dat ik s'ochtends altijd meteen leeg begin
Ik vind dat ook altijd wel prettig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om het hier over te hebben, maar het is toch belangrijk.
Ik ook, eerste wat ik s'ochtends altijd moet is naar het toilet! Pas als mijn dag niet begint met de ontlading is er iets niet goed met me.
Dat heb ik wel altijd fijn gevonden, dat ik s'ochtends altijd meteen leeg begin
Dit is de lekkerste magere kwark die ik ken, met de crème fraiche/geslagen slagroom smaak. Iets van 55 Kcal per 100 gram en te koop bij natuurwinkels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:42 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hier moest ik even hartelijk om lachen! Jij en Mark zijn net een getrouwd stel
Nog gefeliciteerd met je afstuderen!! En kwak ook, met je paper die af is!
Oh echt?? Ik vond haar wel ietwat vréémd, maar ik heb diepe diepe bewondering voor haar instelling. Misschien dat dat jou ergerde, haar overdreven vrolijke gemoedstoestand? Ze kan niet anders denk ik, anders wordt het korte leven dat haar nog resteert een hel voor haar. Zo heb ik het opgevat tenminste. Met rijles beginnen als je al zeker weet dat je je ziekte niet overleeft, wauw! Een korset dat je verplicht aan moet dan maar zó over een witte jurk heen dragen dat het haast haute couture wordt. Ik mag haar wel juistquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef kwakveense het volgende:
ik zag m op tv woensdag. ik trek dat ook niet. ik vond alleen dat ene meisje echt zo verschrikkelijk vervelend...die emmy...
Langer dan drie uur haal ik niet want ik moet vanavond nog met de trein naar Leeuwarden. Ze staan nu net een kwartier op, met uien, knoflook, laurier, kruidnagels en kaneel. Het ruikt nu al heerlijk.quote:
Ik ben meer van Gordon Ramsay.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef SHE het volgende:
De koe heeft ze niet gemaakt, het is de koe. En ze is je vast dankbaar dat je haar lekker zacht maakt
Tot zover het vervelo-kwartiertje.
Jamie maakt weer smerige dingen. Het zal best een prima kok zijn, maar ik vind zijn manier van koken zo vervelend. En zijn smaakbeleving ook niet om over naar huis te schrijven.
Nee, eigenlijk mag ik die hele gozer niet.
Ik vind Gordon echt een lul. Dan vind ik Jamie leuker. Maar mijn favoriet is toch wel Herman ten Blijker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben meer van Gordon Ramsay.Ook als mens, ik houd van dominante mannen.
Ik duim voor je! Anders kunnen wij fluiten naar onze zuurverdiende Greysvakantie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Greys het volgende:
Duimen jullie voor me dat de Transavia piloten-stakingen ipv a.s. dinsdag niet stiekem a.s. maandag al gaan plaatsvinden?Wat zal er dan gebeuren eigenlijk? Kan je dan fluiten naar je zuurverdiende vakantie?
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik stel me zo voor dat Gordon ook zo tegen zijn vrouw praat: "Ik heb godverdomme nog nooit zo'n slechte blowjob gehad. Ga uit m'n ogen!".
Nah, ik denk dat dat wel mee valt.quote:
Hij is ook sympathiek. Hij is keihard als hij iets slecht vindt, maar als híj je een compliment geeft, weet je zeker dat je goed zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat dat wel mee valt.
Gordon was eens te gast in een BBC-programma, samen metJuliette Binoche
en toen vond ik hem uiterst sympathiek
.
Nou, excuse me, maar ik hoef niet verrot gescholden te worden als ik toevallig iets verkeerd doe. Dan ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adresquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij is ook sympathiek. Hij is keihard als hij iets slecht vindt, maar als híj je een compliment geeft, weet je zeker dat je goed zit.
Je vergat er een paar "fuck off"s bij te doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik stel me zo voor dat Gordon ook zo tegen zijn vrouw praat: "Ik heb godverdomme nog nooit zo'n slechte blowjob gehad. Ga uit m'n ogen!".
Voor sommige mensen werkt dat, voor anderen niet. Ik heb zo'n houding nodig om me boven mezelf te doen uitstijgen, dus voor mij zou het goed werken. Mijn favoriete trainer vroeger met paardrijden was ook iemand die flink tegen me tekeer kon gaan, maar dan kon ik het ineens wel. Ik heb wel jankend op dat paard gezeten hoor, maar die manier van werken kan mij wel motiveren. Ik ben namelijk verschrikkelijk eigenwijs en hardleers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, excuse me, maar ik hoef niet verrot gescholden te worden als ik toevallig iets verkeerd doe. Dan ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adres
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, was net 11 km aan het wandelen en ik heb beetje veel van de bramen gesnoept die langs de weg groeien, lekker hoor maar teveel is niet goed voor buik...
Want?...jij straft hem wel even af met je geblancheerde prei?.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, excuse me, maar ik hoef niet verrot gescholden te worden als ik toevallig iets verkeerd doe. Dan ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adres
Ik vind Gordon Ramsay ook fantastisch! Ik heb zelfs z'n biografie in de boekenkast staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
*American Pie assocaties krijgt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihi ja nee idd. ik ken hem van tournee met koor en orkest. hij speelt cello en contrabas en ik zing.
we kennen elkaar dus van "band-camp"
Het 'hihi' en 'bandcamp' deden het 'm he?quote:
kwak heeft een half jaartje fagot gespeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Het 'hihi' en 'bandcamp' deden het 'm he?
Nu vertrouw ik mensen die een blaasinstrument bespelen sowieso niet hoor. Daar moet haast wel een of andere sadistische sexuele voorkeur aan ten grondslag liggen.
Veel plezier Isequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga d'r zo vandoor.Tot over een week.
En bedankt héquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Het 'hihi' en 'bandcamp' deden het 'm he?
Nu vertrouw ik mensen die een blaasinstrument bespelen sowieso niet hoor. Daar moet haast wel een of andere sadistische sexuele voorkeur aan ten grondslag liggen.
Dan krijgt ie een scheldkannonade terug. Je mag me er best op wijzen dat ik wat verkeerd doe, maar ik hoef niet de grond in gestampt te worden. Ik wil wel met respect behandeld worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Want?...jij straft hem wel even af met je geblancheerde prei?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |