En toch is het zo dat dingen *zomaar* veranderen als je een kind krijgtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie het als een groot misverstand, het idee dat dingen zomaar zouden veranderen. Het leven heeft de hardnekkige eigenschap om precies te blijven zoals het is, zoals het altijd is geweest. Plus ça change, plus c'est la même chose. Een leuker mens worden kost verdomd veel werk en tijd.
Het een sluit het ander natuurlijk ook faliekant uit.quote:Och, ik heb liever een suffe moeder dan een moeder die designerschoentjes voor me koopt
Ik begrijp niet waarom je jezelf erbij betrekt, want het laatste wat ik wil doen is je persoonlijk aanvallen. Ik heb iets tegen de boodschap dat je een leuker mens wordt van het moederschap en dat dat vanzelf gebeurt binnen die 9 maanden. Er zijn te veel mensen die onaangename mensen blijven als ze ouders worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ik koop geen designerspullen voor mijn kinderen, ze dragen helemaal geen merkkleding. Vaak Zeeman en mijn zoon loopt bijvoorbeeld in lederhosen (zo óntrendy!). Ik snap werkelijk niet hoe jij de verbinding kunt leggen tussen truttig zijn en de kleding die je koopt. Daar is werkelijk geen enkel verband tussen.
En er zijn er ook zat die het wel zo ervaren als Tink zegt, het is maar vanaf welke kant je het bekijkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je jezelf erbij betrekt, want het laatste wat ik wil doen is je persoonlijk aanvallen. Ik heb iets tegen de boodschap dat je een leuker mens wordt van het moederschap en dat dat vanzelf gebeurt binnen die 9 maanden. Er zijn te veel mensen die onaangename mensen blijven als ze ouders worden.
Dat is waar. En toch ben ik van mening dat bij het merendeel van de mensen de scherpe kantjes er toch vanaf gaan. Dan waren het waarschijnlijk nog onaangenamere mensen voor ze een kind kregen. En sommige worden er dus onaangenamer op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je jezelf erbij betrekt, want het laatste wat ik wil doen is je persoonlijk aanvallen. Ik heb iets tegen de boodschap dat je een leuker mens wordt van het moederschap en dat dat vanzelf gebeurt binnen die 9 maanden. Er zijn te veel mensen die onaangename mensen blijven als ze ouders worden.
Dat zijn leuke programma'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is een BBC programma, ik had hem vorig jaar al gezien. Nadeel van soep is wel dat het ook lang in je maag blijft op momenten dat het wat minder uitkomt, hardlopen met een klotsende soep-maag is niet prettig.
Vanavond gaat het over hoe je het langst jong kan blijven, als ik me goed herinner is af en toe groen thee drinken het enige dat echt goed helpt voor een mooi huidje
Koffie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Merel het volgende:
Je kunt je dus het beste wegen 's ochtends, na de grote boodschap, want dan ben je het lichtst. Maar kan je dat nou nog een beetje op gang brengen met iets? Want ik doe dat nooit zo 's ochtends vroegIk kan natuurlijk een sigaret opsteken, maar ik rook niet
Ja op je hielen lopen, heb ik bij yoga geleerd. Er zijn zelfs oefeningen die je chakra's in die regio openen (klinkt vies in deze context) waardoor je voortaan elke ochtend kan poepen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Merel het volgende:
Ja mag ik tussen de kinderpraat even inbreken met iets anders?
Je kunt je dus het beste wegen 's ochtends, na de grote boodschap, want dan ben je het lichtst. Maar kan je dat nou nog een beetje op gang brengen met iets? Want ik doe dat nooit zo 's ochtends vroegIk kan natuurlijk een sigaret opsteken, maar ik rook niet
En uitademen hè! Minder lucht in je longen, dus minder zwaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef -marz- het volgende:
Ja of wat ik altijd denk ik: ah mijn buikje zit vast nog helemaal vol dus ik mag er een kilo vanaf trekken.
Naja, dit illustreert dus een beetje mijn persoonlijke angsten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan hier zelfs een beetje boos om worden. Alsof een kind een fix is voor je karakterproblemen. Ik wou dat mijn moeder haar ratio had ingeschakeld voor ze kinderen kreeg, want ze was er zo ontzettend niet aan toe. Maarja, doe mij maar een moederdier.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef -marz- het volgende:
Ja of wat ik altijd denk ik: ah mijn buikje zit vast nog helemaal vol dus ik mag er een kilo vanaf trekken.
Ik ben geen wetenschapper he, dus ik zou het mis kunnen hebben, maar mij lijkt juist: longen volzuigen: dan heb je de neiging op te stijgen als een ballonnetje en druk je minder gewicht op de weegschaal en ben je dus lichter!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Merel het volgende:
[..]
En uitademen hè! Minder lucht in je longen, dus minder zwaar
misschien een leuke vraag voor de wetenschapsquiz?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper he, dus ik zou het mis kunnen hebben, maar mij lijkt juist: longen volzuigen: dan heb je de neiging op te stijgen als een ballonnetje en druk je minder gewicht op de weegschaal en ben je dus lichter!
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef k_i_m het volgende:
Nou, deze verschrikkelijke moeder die designerschoenen voor haar kind koopt bedankt iedereen nog even voor de vakantiewensen!.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:31 schreef k_i_m het volgende:
Zo goed als. We kunnen zo aan `misverstand´ nummer drie beginnen.
Je moet het hem verbieden!!!! Dreig met staking!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar!
Heer G gaat zich trouwens vanavond van zijn best mooie hoofdhaar ontdoen.
Er blijft wel IETS over, een milimeter of 6, maar veel niet. Het zal even wennen worden
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef k_i_m het volgende:
Nou, deze verschrikkelijke moeder die designerschoenen voor haar kind koopt bedankt iedereen nog even voor de vakantiewensen!.
Vezelrijke crackers doen de truc bij mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Merel het volgende:
Misschien staat het wel haske geil!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet het hem verbieden!!!! Dreig met staking!!
... en grote voeten in Dior shoes!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Goedzo Viking!
Fijne vakantie Kim, wel foto's maken he, vooral van die grote kleuter met een blije snuit!.
Ik heb al eens een foto van hem gezien met heel kort haar. (hyves??) toen dacht ik nog: zonde!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien staat het wel haske geil!
Nee serieus, geen flauw idee. "Het is lekker voor de vakantie".
Het is vast zo weer aangegroeid
Wat ik nou elke keer wil vragen maar steeds vergeet:
Is Kwak's object of her affection een beroemdheid? Omdat ik steeds dingen lees als tournee, band enzo?
Viking ik zal voor je duimen!
Ze heeft onlangs een foto gepost van hen tweeën en hij kwam me niet bekend voor (en dat zegt veelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Greys het volgende:
Wat ik nou elke keer wil vragen maar steeds vergeet:
Is Kwak's object of her affection een beroemdheid? Omdat ik steeds dingen lees als tournee, band enzo?
Ik chargeerde behoorlijk, dus ben het wel met jóu eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:22 schreef conleche het volgende:
Ik ben het helemaal niet eens met Sugar die kinderen neemt omdat stochzoleukis. Sorry, ik vind dat je er wel degelijk over na moet denken of je er geschikt voor bent en onderkennen van problemen is misschien een eerste stap, maar nog geen oplossing daarvan. Er zijn gewoon mensen die om wat voor reden dan ook beter geen kinderen kunnen krijgen. Daar bedoel ik overigens niemand hier persoonlijk mee hè.
Kom ik er ook even tussendoor: een kiwi eten op de nuchtere maag helpt. Echt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef Merel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |