Gek genoeg, mag je je daar kapot aan eten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:
Zitten in 500 gram kipkluifjes ook suikers?
Mét vel?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Gek genoeg, mag je je daar kapot aan eten.
( ik heb standaard gegrilde kipkluifjes in de koeling voor snack attacks )
Deze heb ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het meisje EN de schoentjes...no doubt.
Ja Kwak dat zou ik doen!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef kwakveense het volgende:
en nu beieren zelfs mijn eierstokken! hallo zeg. ik denk dat ik de "al dan niet" morgen maar vertel over de "kinderwens ivm dior baby schoentjes" als ie dan niet wegrent is t zeker een blijvertje
Das wel redelijk grof geschut iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef kwakveense het volgende:
en nu beieren zelfs mijn eierstokken! hallo zeg. ik denk dat ik de "al dan niet" morgen maar vertel over de "kinderwens ivm dior baby schoentjes" als ie dan niet wegrent is t zeker een blijvertje
Nou en! Ik heb een mini Columbojas aangeschaft voor Deanquote:
Oh, ik voel me ineens een stuk beter!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef SHE het volgende:
ja, mét vel.
Enige wat ik ontvel voor mezelf zijn kipstukken, want dat zijn wel erg grote lappen vet.
kipkluifjes hebben nauwelijks velletjes.
En als je echt braaf wil zijn, dan zijn er kip spareribs ( AH ) en kippedijen. Die mag je helemaal mateloos opfrotten.
Ibiza?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik voel me ineens een stuk beter!.
Maar vanaf morgen ga ik wel weer ff streng lijnen want ik moet natuurlijk wel retestrak zijn voor de closing party in Amnesia.
Of dat ie ineens rooie lellen heeft hangen op plekken waar je ze niet verwacht....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:48 schreef kwakveense het volgende:
oeh die van de ah met ketjapmarinade..mjam...
* kwakveense droomt vannacht van ketjap spareribs én haar al dan niet...ws. in een vreemde combinatie... dat ik denk een kipje te eten en per ongeluk zijn oor afbijt ofzo... of dat ie ineens in kip verandert...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja Kwak dat zou ik doen!!Ultieme test.
SHE wat is snookum?
Wat is Amnesia? Ik ken een disco in Cap d'Agde met die naam, maar dat zal je niet bedoelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik voel me ineens een stuk beter!.
Maar vanaf morgen ga ik wel weer ff streng lijnen want ik moet natuurlijk wel retestrak zijn voor de closing party in Amnesia.
Een club op Ibizaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is Amnesia? Ik ken een disco in Cap d'Agde met die naam, maar dat zal je niet bedoelen?
Hee, daar gaan we heen morgen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is Amnesia? Ik ken een disco in Cap d'Agde met die naam, maar dat zal je niet bedoelen?
Van een simpel groentensoepje blijf je ook lang vol hoor; in feite eigenlijk elke normale gevulde soep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanavond een programma over eten gezien op ned.3 en e zeiden (wat ik proefondervindelijk al wist, dat proteine de meeste verzadigding gaf) Wat ik niet wist is dat als je soep eet, je ook langer verzadigd blijft omdat het vocht je maag doet oprekken en je zo verzadigd blijft. Dit geldt overigens niet voor water met 3 blaadjes peterselie: nee een geblende soep. Interessant. Het laatste wat ik ook niet wist is dat magere melkproducten ervoor zorgen dat je meer vet uitpoept en dus niet opneemt. Toch eens wat vaker yoghurt eten!
Nou ja!! Ons huisje is in Agde, het stadje 4 km verderop! Tot wanneer ben je er? Ik ga de 15e of 16e september!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, daar gaan we heen morgen!. Nouja, overmorgen. We stoppen in Parijs om te overnachten.
Hihi, in Beziers woont de soafransoos en heb ik gewoond vroegah! Welke plaats ging je? Valras? O nee dat is aan zee...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:56 schreef kwakveense het volgende:
cap d'agde!daar gingen wij vroegah altijd in de buurt op vakantie... naar de camping (iets meer richting beziers en landinwaarts...) maar dn zwemmen in t aquapark.
en spuitjsjes (van dat dikke softijs) op de boulevard in valras.
goed. vannacht wordt tdromen over hete sex, kippedijen en spuitijs voor kwak.
welterusten
Hahaha, wat gaaf! Wij gaan de 12e weer terug ofzo, dus we "missen" elkaar net! We zijn er al een keer geweest twee jaar geleden, dus we zijn wel "bekend" met de omgeving. Je zit daar echt mooi centraal voor het bezoeken van allerlei mooie/leuke steden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja!! Ons huisje is in Agde, het stadje 4 km verderop! Tot wanneer ben je er? Ik ga de 15e of 16e september!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef Merel het volgende:
Wat een rust hier!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:30 schreef Merel het volgende:
En jullie hebben vannacht weer idioot veel gepost!!
Wij zaten in Sauvian (aan de RN-weg van Sérignan naar Béziers) op een kleine camping die de laatste jaren wat groter en entertainender is geworden, maar nog steeds voornamelijk door fransen wordt bevolkt. heerlijk was t daar, hele tienertijd mn zomers doorgebracht in de vouwwagen. rondhangen met franse jeugd op buitenfeestjes, de markt in sérignan, canal du midi vlak in de buurt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, in Beziers woont de soafransoos en heb ik gewoond vroegah! Welke plaats ging je? Valras? O nee dat is aan zee...
Ik kan hier zelfs een beetje boos om worden. Alsof een kind een fix is voor je karakterproblemen. Ik wou dat mijn moeder haar ratio had ingeschakeld voor ze kinderen kreeg, want ze was er zo ontzettend niet aan toe. Maarja, doe mij maar een moederdier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Aan de andere kant is het ontzettende goed voor je karakter. Een kind haalt er namelijk toch een beetje de scherpe kantjes vanaf. Als je een beetje een sufkut was word je echt zo'n moederdier, maar als je leuk en hip, maar een beetje "te" bent in bepaalde zaken, dan ga je er alleen maar op vooruit. Het leuk en hip blijft, maar het "te" verdwijnt!
Ben je nou boos omdat ik zeg dat je wel degelijk een beetje verandert nadat je een kind hebt gekregen? Het gaat misschien niet voor alle vrouwen op, maar het merendeel verandert wel degelijk. En sorry hoor, maar niet alle vrouwen die geen moederdier zijn, zijn zoals je moeder. Je hebt ook leuke en hippe moeders die goed voor hun kinderen zorgen maar niet meteen de vertrutting induiken. Net zoals je moederdieren hebt die (naar mijn mening!) veel te week en te soft geworden zijn en daardoor (naar mijn mening!) niet in staat kinderen op te voeden tot stabiele, weerbare volwassenen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan hier zelfs een beetje boos om worden. Alsof een kind een fix is voor je karakterproblemen. Ik wou dat mijn moeder haar ratio had ingeschakeld voor ze kinderen kreeg, want ze was er zo ontzettend niet aan toe. Maarja, doe mij maar een moederdier.
Ik zie het als een groot misverstand, het idee dat dingen zomaar zouden veranderen. Het leven heeft de hardnekkige eigenschap om precies te blijven zoals het is, zoals het altijd is geweest. Plus ça change, plus c'est la même chose. Een leuker mens worden kost verdomd veel werk en tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ben je nou boos omdat ik zeg dat je wel degelijk een beetje verandert nadat je een kind hebt gekregen? Het gaat misschien niet voor alle vrouwen op, maar het merendeel verandert wel degelijk.
Och, ik heb liever een suffe moeder dan een moeder die designerschoentjes voor me koopt. Dat is misschien niet hip, nee. Maar ik kijk niet neer op suf.quote:Je hebt ook leuke en hippe moeders die goed voor hun kinderen zorgen maar niet meteen de vertrutting induiken.
Is een BBC programma, ik had hem vorig jaar al gezien. Nadeel van soep is wel dat het ook lang in je maag blijft op momenten dat het wat minder uitkomt, hardlopen met een klotsende soep-maag is niet prettig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanavond een programma over eten gezien op ned.3 en e zeiden (wat ik proefondervindelijk al wist, dat proteine de meeste verzadigding gaf) Wat ik niet wist is dat als je soep eet, je ook langer verzadigd blijft omdat het vocht je maag doet oprekken en je zo verzadigd blijft. Dit geldt overigens niet voor water met 3 blaadjes peterselie: nee een geblende soep. Interessant. Het laatste wat ik ook niet wist is dat magere melkproducten ervoor zorgen dat je meer vet uitpoept en dus niet opneemt. Toch eens wat vaker yoghurt eten!
Nu geef je je geheel eigen definitie van 'moederdier' zodat niemand nog kan zeggen het er niet mee eens te zijn. Je hebt groot gelijk: je zelfstandigheid verliezen en zelf geen dromen en wensen meer hebben is vreselijk. Zo kan ik een hippe moeder natuurlijk wel portretteren als een leeghoofd die vooral bekommerd is om hoe haar kind erbij loopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
Edit: ik heb dus niets tegen moederdieren als moeder, maar wel tegen echte moederdieren als mens. Sorry. Overigens staat thuisblijfmoeder bij mij niet gelijk aan een moederdier! Laat dat duidelijk zijn. Ik heb het over vreselijk vertrutte en verweekte vrouwen die al hun frisheid en zelfstandigheid lijken kwijt te raken na de geboorte van hun wurm, die zich alleen en totaal op het moederschap storten alsof zijzelf er als mens niet meer toe doen, die hun hele geluk en zaligheid laten afhangen van hun kind, die geen éigen wensen en dromen meer hebben, maar deze projecteren op hun nageslacht, die alleen maar kunnen zorgen, zorgen en zorgen en dan op hun 50e in een crisis raken. Ja. Met dit soort vrouwen heb ik moeite.
Heb je het weer over kleding. Ik weet nu niet wie het leeghoofd is. Het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten hoe mijn kinderen erbij lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu geef je je geheel eigen definitie van 'moederdier' zodat niemand nog kan zeggen het er niet mee eens te zijn. Je hebt groot gelijk: je zelfstandigheid verliezen en zelf geen dromen en wensen meer hebben is vreselijk. Zo kan ik een hippe moeder natuurlijk wel portretteren als een leeghoofd die vooral bekommerd is om hoe haar kind erbij loopt.
Ik kwam iedere dag door Sauvian getuft met m'n blauwe lelijke eendje, want ik werkte op camping la Yole, zo'n heel groot park. Dat lag weer tussen Vendres en Valras. Kleine wereld!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Wij zaten in Sauvian (aan de RN-weg van Sérignan naar Béziers) op een kleine camping die de laatste jaren wat groter en entertainender is geworden, maar nog steeds voornamelijk door fransen wordt bevolkt. heerlijk was t daar, hele tienertijd mn zomers doorgebracht in de vouwwagen. rondhangen met franse jeugd op buitenfeestjes, de markt in sérignan, canal du midi vlak in de buurt...
goeiemorgen trws
* kwakvense heeft niet eens gedroomd vannacht. nou moe.
The truth about food. Erg leuke serie. (Aanrader!)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is een BBC programma, ik had hem vorig jaar al gezien. Nadeel van soep is wel dat het ook lang in je maag blijft op momenten dat het wat minder uitkomt, hardlopen met een klotsende soep-maag is niet prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |