quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:42 schreef Greys het volgende:
Ise!Fijn dat je een toffe avond hebt gehad, lekker gegeten en gedronken hebt en lekker niet op de cal. hebt gelet. Zulke dagen moeten er soms ook zijn!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
Mooi aantal calorietjes zeg!
Verhouding qua vet een beetje scheef, maar als het maar lekker was en het klinkt allemaal heerlijk!
Katjangnootjes
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:07 schreef Vivi het volgende:
Ik kan niet wachten tot SHE in Z&G gaat posten.
*verkneukel*
Damn yooouuuu toooo!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:07 schreef Vivi het volgende:
Ik kan niet wachten tot SHE in Z&G gaat posten.
*verkneukel*
Ja, dan komt het er dus nooit van. Dus gewoon doen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef SHE het volgende:
Niet te vroeg juichen, ik ben zo vreselijk bang!.
Ik durf eigenlijk helemaal niet, maar hij was zo lief. En ons kippie zou wel het beste van de beide werelden zijn, maar er zijn zoveel risico's en er is zoveel wat me tegenhoud.
Ik vind het moeilijk om dat los te laten
Je bent nu al een volwaardige OUDerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef SHE het volgende:
Niet te vroeg juichen, ik ben zo vreselijk bang!.
Ik durf eigenlijk helemaal niet, maar hij was zo lief. En ons kippie zou wel het beste van de beide werelden zijn, maar er zijn zoveel risico's en er is zoveel wat me tegenhoud.
Ik vind het moeilijk om dat los te laten
Meheheh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef k_i_m het volgende:
Dat zei ik ook tegen mezelf toen de chocolat Oreo's naar me knipoogden toen ik de koelkast opendeed om wat te drinken te pakken.
Wat doen oreo's in jouw kast Kimmetje? Neergelegd door de meterkast kabouter van Greys zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef k_i_m het volgende:
Dat zei ik ook tegen mezelf toen de chocolat Oreo's naar me knipoogden toen ik de koelkast opendeed om wat te drinken te pakken.
Ja, ik word het wachten op jou ook wel eens beu nu hoorquote:
Die van mij heeft plechtig aan mij (en zijn oudersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Doen. Gedeelde smart is halve smart.
En met die van jou kan je ook mooie kippies maken.
Die kwamen van dequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat doen oreo's in jouw kast Kimmetje? Neergelegd door de meterkast kabouter van Greys zeker?
Oh echt? Ik zou hem wat eisprongtesten cadeau doen onder de kerstboomquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij heeft plechtig aan mij (en zijn ouders) beloofd voor het einde van het jaar uitsluitsel te geven of hij wel of geen kindje(s) wil
Sweet mother of jesus, dat dit bestaat!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef Vivi het volgende:
Klik
Ik kan het plaatje niet plakken, maar ckeck het pumpkin cribje![]()
For real!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zou hem wat eisprongtesten cadeau doen onder de kerstboom![]()
Oooohhhh, leukleukleuk, dan kunnen we van dit topic de nieuwe en verbeterde hippe versie maken van OUD.
Nee, te beroerd om brood te ontdooien. De lunch was eigenlijk ontbijt, maar vanaf daar was toch alles al stukquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:26 schreef Greys het volgende:Die rijstwafels tussendoor! Voor de sier? Dat het nog ergens op zou lijken?
Ohhhhh, maar dat is een ja. Een nee krijg je namelijk vrij resoluut, duidelijk en zonder ultimatum.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij heeft plechtig aan mij (en zijn ouders) beloofd voor het einde van het jaar uitsluitsel te geven of hij wel of geen kindje(s) wil
Ja tuurlijk wel, als ik je nu beloof dat ik alle merkkleertjes voor je bewaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
For real!
Maar het kan natuurlijk ook nog nee worden he?
Maar ik heb goede hoop! Al weet ik niet meer of ik het zelf nog wel durf
Hee, die heb ik!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:29 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Demmit, ik moet ook nog een meisje!
Dan begin ik eerst met sparen, heb je die prijzen gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:29 schreef SHE het volgende:
Begin maar alvast met shoppen op Vief's site
Absoluut, maar we zouden dan sowieso moeten verhuizen. We hebben hier echt geen plek meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
Babyvleugels zijn toch nog best groot?
Ik ben wel razend nieuwsgierig hoe zoiets er uit zou zien!
Zeur toch niet zo over onbenullige details, dat is nog slechts een kwestie van dagen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut, maar we zouden dan sowieso moeten verhuizen. We hebben hier echt geen plek meer.
En waar lul ik over?![]()
Ik ben niet eens zwanger![]()
Dit komt allemaal door Vief !!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die kwamen van de. Makro
. omdat ze daar in de bonus waren. Ik heb ze keurig al die weken laten liggen, maar ik zag net dat mijn wederhelft er al aan begonnen was. En ik heb vakantie, jeweettoch.
lunch; Baguette met brie, pijnboompitten en honing
Tussendoor; 3 rijstwafels
avondeten; Big Mac menu (supersize) met een losse hamburger erbij
Tussendoor; 2 chocolade Oreo's.
Jij kan schilderen, da's ook een soort nageslachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:38 schreef conleche het volgende:
Ja hee! Dat was niet de afspraak! Ik wil niet de enige zijn zonder nagebroed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |