abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61033843
Zometeen mijn laptop ophalen, die is gerepareerd!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61033859
Kunnen jullie me even waarschuwen als de OUD-fase hier voorbij is, dan kom ik wel weer even langs.
pi_61033940
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb net [b]Troel[/] gePMd, als het goed is kom ik ook in het lijstje . Ik ben nu twee weken aan het lijnen en ben weer gestart met sporten. Ik weeg nu 66.8 kilo bij een lengte van 1.73, ik wil terug naar 62 kilo.

Groetjes!

Laura
Hoi Laura!
Hoe ga je het verder aanpakken qua eten?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:22:38 #204
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61033975
Ouderschap niets voor jou, Ise?
pi_61033986
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:18 schreef Isegrim het volgende:
Kunnen jullie me even waarschuwen als de OUD-fase hier voorbij is, dan kom ik wel weer even langs.

Je moet er gewoon stug doorheen posten!
pi_61034083
Mijn lijstje voor vandaag.

Vanchtend vroeg: bessen, peer, schep magere kwark
Tussendoor: 2x volkoren cracottes met zelfgemaakte bramenjam

Lunchen doe ik vandaag met een roereitje met tomaatjes en vanavond eet ik een restje courgettesoep, stukje wilde zalm van de gril en een salade van rucola, sinaasappel en pijnboompitten.

En ik heb ook nog rookamandelen liggen voor bij een droog wit wijntje, zo ergens voor het diner...
pi_61034095
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Ouderschap niets voor jou, Ise?
Nee, echt niet. Ik heb er niets mee. Niet met baby's, niet met het idee om zwanger te zijn (lijkt me juist een verschrikking), niet met het idee om ouder te zijn. Dat hele verlangen is mij vreemd en dat is eigenlijk altijd zo geweest. Het is gewoon niet mijn ding. Ik houd het op de suikertante uithangen voor mijn neefje van elf. Dat vind ik wel leuk. Maar bijvoorbeeld collega's die hun baby komen showen op het werk? Terwijl alle kirrende wijven er naartoe stormen, maak ik mij stiekempjes uit de voeten.
pi_61034385
Vandaag ontbeten met yoghurt. Geen goed idee . Na een uur al weer trek, toen meloen met bayonneham genomen: nu alweer trek. Dus dat magere zuivelgedoe van de BBC: in ieder geval voor mij niet als ontbijt. Ik zal het nog eens als toetje proberen......
pi_61034419
Je kunt er toch wat muesli doorheen doen?
pi_61034693
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:38 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt er toch wat muesli doorheen doen?
Nee ik hou het voortaan weer bij eitjes+vleeswaren: dan kan ik daarna uren vooruit.

Op zich vind ik fruit 'n fibre met melk wel lekker hoor, maar ook daar weet ik van, dat het niet lang vult.
pi_61034768
Okee, ik heb daar niet zo'n last van, al merk ik wel degelijk dat eieren lang een gevuld gevoel geven.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:57:34 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61035012
Bij mij vult melk/yoghurt met muesli ook totaal niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61035023
Ik begin de dag vandaag met gojimuesli met twee bakjes VitaLinea. Dat spul moet namelijk op want ik ga morgen voor een week weg en als ik terugkom is het over de datum.
pi_61035062
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
Als het echt niet lukt, dan zou ik me er ook niet zo druk om maken. Weeg je gewoon 's ochtends na het plassen. Als je het maar elke dag op hetzelfde moment doet. Het gaat er niet om dat je op je lichtst bent, maar dat de waardes met elkaar vergelijkbaar zijn.
Wat zij zegt.

Als ik na het poepen moet wegen is dat elke dag op een ander moment. Dus ik weeg gewoon 's morgens voor het douchen. En dan ook niet dagelijks, want dat heeft toch geen zin omdat je gewicht van dag tot dag schommelt. Eens per week is echt zat om de hopelijk dalende lijn in de gaten te houden.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61035100
Ik moet altijd 's ochtends poepen, dat scheelt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:04:55 #216
163650 Greys
pi_61035192
Ik poep nooit. Ik ben een vrouw en die poepen niet. Dus dan ook maar nooit wegen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61035237
En trouwens, een beetje poep scheelt toch geen kilo's zeker? tenzij je een olifant bent
Hardloper.
IG @webkim
pi_61035269
Het scheelt toch al gauw een ons of twee.
pi_61035440
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef Webkim het volgende:
En trouwens, een beetje poep scheelt toch geen kilo's zeker? tenzij je een olifant bent
[ afbeelding ]

Zie ik daar nu 2 voetjes onder die hoop poep???
pi_61035500
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Zie ik daar nu 2 voetjes onder die hoop poep???
Da's nog niks.
pi_61035527
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Da's nog niks.
dat wil ik vast niet zien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61035537
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Da's nog niks.
Oh man, daar zat ik echt op te wachten in mijn lunchbreak
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61035579
Hey, is goed tegen de eetlust!
pi_61035608
oh men!

wat een trauma moet je oplopen dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61035655

Hij was ook helemaal dizzy!!
pi_61035904
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
Vandaag ontbeten met yoghurt. Geen goed idee . Na een uur al weer trek, toen meloen met bayonneham genomen: nu alweer trek. Dus dat magere zuivelgedoe van de BBC: in ieder geval voor mij niet als ontbijt. Ik zal het nog eens als toetje proberen......
Heb je wel eens magere kwark geprobeerd? Da's en zuivel en heel proteïne-rijk, en da's precies goed volgens de BBC-docu.

Ik krijg eieren - als ik heel vroeg op moet - gewoon niet weg. Vandaar liever iets van kwark met fruit en/of muesli. Daar kan ik dan wel een uur of twee/drie mee vooruit. Neem ik gewoon in tweede instantie dat eitje wel.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:33:50 #227
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61036018
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht dat zij in een koor zat en hij misschien ook? Of iets met een klassiek instrument? Ik geloof niet dat ze met Dinand Woesthoff ging
hihi ja nee idd. ik ken hem van tournee met koor en orkest. hij speelt cello en contrabas en ik zing.

we kennen elkaar dus van "band-camp"
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61036169
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:29 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Heb je wel eens magere kwark geprobeerd? Da's en zuivel en heel proteïne-rijk, en da's precies goed volgens de BBC-docu.

Ik krijg eieren - als ik heel vroeg op moet - gewoon niet weg. Vandaar liever iets van kwark met fruit en/of muesli. Daar kan ik dan wel een uur of twee/drie mee vooruit. Neem ik gewoon in tweede instantie dat eitje wel.
Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche! Ik ben dol op eieren hoor en de gekookte variant verveelt me nooit. Ik moet gewoon wat yoghurt nemen na een maaltijd, dan is het prima.

Ik zit nu aan een stuk gehaktbrood van gisteren. Het is echt dé manier om heel mager rundergehakt toch smeuiig te houden! Deze keer had ik heel veel ui, chinese kool en zoete paprika erdoor gedaan: dat is lekker, want de vleessappen gaan in de kool en ui zitten. (de witte stukken van chinese kool vind ik heel veel lijken op paksoi overigens en veel minder op kool).
pi_61036316
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche! Ik ben dol op eieren hoor en de gekookte variant verveelt me nooit. Ik moet gewoon wat yoghurt nemen na een maaltijd, dan is het prima.

Ik zit nu aan een stuk gehaktbrood van gisteren. Het is echt dé manier om heel mager rundergehakt toch smeuiig te houden! Deze keer had ik heel veel ui, chinese kool en zoete paprika erdoor gedaan: dat is lekker, want de vleessappen gaan in de kool en ui zitten. (de witte stukken van chinese kool vind ik heel veel lijken op paksoi overigens en veel minder op kool).
Nou, Franse magere kwark (van de AH) vind ik op zich wel goed te doen. Maar... als je het niet lekker vindt moet je het natuurlijk niet eten.
Je gehaktbrood klinkt lekker!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:55:41 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61036562
Ik ga zo thee drinken bij Marks moeder. Zo géén zin in hè, maar ja, ik heb iets van haar nodig en ik kan moeilijk zeggen: "Hoi, ik kom de dvd-speler ophalen. Dank je. Doei!" . Het kán wel, maar of dat bevorderlijk is voor de onderlinge relatie?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:01:52 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61036719
Ja hoor, dat kan best Viking84. Gewoon blijven staan, kort klestpraatje houden en wegwezen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:16:16 #232
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61037090
mn paper is AAAAAAAF!!!

nu snel printen op mn werk. jeej. ik ben vet trots!

(nu morgen oefenen om t binnen t half uur te gaan houden)
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:31:12 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61037467
Ik moet er echt niet aan denken mijn ontbijt te laten bestaan uit yoghurt!
Maar ik ben ook een stevige ontbijter. Ik wil s'ochtends echt even flink de boel aanstoken. Niet dat dat gezond is hoor, want licht ontbijten is beter, maar ik kan dat echt niet. Mijn lijf wil dat niet.

Yoghurt is voor mij een tussendoortje, heerlijk.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:34:20 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61037573
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet altijd 's ochtends poepen, dat scheelt.
Ik vind het vreselijk om het hier over te hebben, maar het is toch belangrijk.

Ik ook, eerste wat ik s'ochtends altijd moet is naar het toilet! Pas als mijn dag niet begint met de ontlading is er iets niet goed met me.
Dat heb ik wel altijd fijn gevonden, dat ik s'ochtends altijd meteen leeg begin
pi_61037843
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo thee drinken bij Marks moeder. Zo géén zin in hè, maar ja, ik heb iets van haar nodig en ik kan moeilijk zeggen: "Hoi, ik kom de dvd-speler ophalen. Dank je. Doei!" . Het kán wel, maar of dat bevorderlijk is voor de onderlinge relatie?
Hier moest ik even hartelijk om lachen! Jij en Mark zijn net een getrouwd stel

Nog gefeliciteerd met je afstuderen!! En kwak ook, met je paper die af is!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_61038499
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ook, eerste wat ik s'ochtends altijd moet is naar het toilet! Pas als mijn dag niet begint met de ontlading is er iets niet goed met me.

Ben jaloers.
Mag al blij zijn als ik sowieso elke dag kan. En dat heb ik altijd al gehad, wat ik ook eet, wat ik ook doe...
pi_61038847
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik vind dat ook altijd wel prettig.
pi_61038891
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche!
Dit is de lekkerste magere kwark die ik ken, met de crème fraiche/geslagen slagroom smaak. Iets van 55 Kcal per 100 gram en te koop bij natuurwinkels.
pi_61038923
Hm, die wil ik ook wel eens proberen.
pi_61039078
Pff wat gaan jullie hard, en wat een onderwerpen

Ik denk dat ik Mr. Flirt heel hard wegjaag als ik over kinderen begin ook al lijk ik op Ise met dat het me weinig doet en niks lijkt (maar zeg nooit nooit heb ik ondertussen al geleerd)

En dat filmpje ga ik maar niet kijken

Zometeen even kwark met allbran eten en dan druk tot 8 uur (optreden voor eerstejaars ) Salade van de appie mee om toch iets te kunnen eten wat aanvoelt als avondeten.
Knopje is weer een beetje terug, en als ik straks weer in het studeer-ritme zit zal het wel weer goed gaan, en dan beginnen de sportlessen ook weer
pi_61039185
@ Hondsdraf:

Ik ga geen dieet volgen ofzo, gewoon wat gezonder eten en wat minder tussendoortjes. Het is voor mij geen probleem om er wat langer over te doen, in principe zit ik lekker in mn vel en ben ik niet te zwaar, maar ik voel me net wat lekkerder als ik een paar kilo lichter ben.

Naast het gezonder eten fitness ik nu driemaal in de week, en dan steeds iets intensiever. Ik ben er drie weken geleden mee begonnen, de eerste keer verbrandde ik in een uur 216 calorieen, de laatste keer (eergisteren) was dat al 347 . Ik probeer dat dus steeds iets verder op te bouwen.

Sinds ik weer fitness heb ik wel heel veel verjaardagen gehad (mijn halve familie is in augustus geboren, inclusief ikzelf ) en ik heb geen enkele keer iets geweigerd qua taart/koekjes/chips. Dankzij het sporten ben ik gelukkig niet aangekomen! Dit weekend nog 1 verjaardag en daarna heb ik wat meer gelegenheid om ook echt af te gaan vallen.

Ik ga het hier iig in de gaten houden, misschien pik ik er nog goede tips van op.

pi_61039232
Doe je dan een uur cardio? Da's wel best veel.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:34:29 #243
331 Merel
Be here now.
pi_61039401
Ik probeer ook altijd een uur te cardio'en hoor. Aan de apparaten met gewichten ga ik niet hangen, daar zou ik vanwege m'n hypermobiliteit speciale begeleiding bij nodig hebben en dat is te veel moeite
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:35:51 #244
331 Merel
Be here now.
pi_61039436
Oh en vandaag is vrijdag en vrijdag is Subwaydag dus ik heb net weer een heeeeeeerlijk broodje op! Dan vanavond aan de mojito's en andere cocktails en dan is de dag calorietechnisch lekker helemáál verpest
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:36:44 #245
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61039469
ik haat cardio. in de sportschool dan. buiten rennen vind ik wel lekker...

de gewichten vind ik leuk als ik ze doe, maar ik kan me er niet toe zetten om naar de fitness te gaan. mutsje dat ik ben.

ik verveel me. mn werk is af. om 16.07 komt de trein van al dan niet aan...
pi_61039520
Herkenbaar, herkenbaar, herkenbaar behalve die trein met erin (die van mij zit in een vliegtuig).
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:40:37 #247
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61039560
haha. ja ik ga denk ik maar eens een filmpje op uitzendinggemist bekijken ofzo was ergens halverwege t seizoen flikken maastricht geeindigd tijdens mijn weken durende "boekenscan" avontuur
pi_61039651
Oh en die van mij komt pas morgen aan

Ik ben ook al klaar met werken, iets te hard gewerkt en nu is al het werk af.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:46:33 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61039733
eiegnlijk moeten we niet zeuren en gewoon "jeej weekend!" roepen.

bij deze. jeej weekend.
pi_61039751
Maar, mijn baas gaat zo naar huis en dan ga ik ook naar huis ! Voor mijn werk vandaag heb ik bij elkaar 10 uur tijd gekregen, dus als ik eerder klaar ben hoef ik in die uren niets anders te doen.

Calorietechnisch is het maar goed dat ik vanavond met de auto op stap ga, anders lag ik weer dronken in de goot met de nodige alcoholische calorieën in mijn mik.

Ohja jeej weekend. JEEEEEEEEJ !!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:52:57 #251
163650 Greys
pi_61039920
Ik heb op uitzendgemist gistermiddag Over Mijn Lijk de laatste aflevering gekeken.
Dat had ik beter niet kunnen doen. Kan daar zo slecht tegen he, ga dan hartverscheurend mee zitten huilen

Nog een paar uurtjes en dan weekendvakantie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:54:59 #252
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61040015
ik zag m op tv woensdag. ik trek dat ook niet. ik vond alleen dat ene meisje echt zo verschrikkelijk vervelend...die emmy...
pi_61040673
Ohh die heb ik nog op de HDD recorder staan. Nu nog moed verzamelen. M'n vent bood al aan om samen te kijken zodat hij mij kan troosten (wat lief is, want hij háát dat soort programma's).
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:55:34 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61042311
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:42 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hier moest ik even hartelijk om lachen! Jij en Mark zijn net een getrouwd stel

Nog gefeliciteerd met je afstuderen!! En kwak ook, met je paper die af is!
.

Ja, we zijn best erg hè. Maar ik ga *straks* weg en Mark blijft hier, dus dan ga je al een stuk minder over hem horen .

En ik ben dus wel blijven plakken . Ik moest dus een dvd-speler ophalen en ik dacht van tevoren al: "Ze zal de kabeltjes wel niet bij elkaar hebben". En idd: de adapter en de audio / video kabeltjes waren gewoon KWIJT! . De adapter is nog zoek, maar de rest heeft ze wel gevonden. Ze gaat nog even doorzoeken en anders koop ik wel even een nieuwe adapter bij Handyman.

Maar irritant gewoon: nu heeft ze een adapter zoek gemaakt, een dvd en een boek. Ik leen haar nooit meer iets.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:00:03 #255
163650 Greys
pi_61042459
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef kwakveense het volgende:
ik zag m op tv woensdag. ik trek dat ook niet. ik vond alleen dat ene meisje echt zo verschrikkelijk vervelend...die emmy...
Oh echt?? Ik vond haar wel ietwat vréémd, maar ik heb diepe diepe bewondering voor haar instelling. Misschien dat dat jou ergerde, haar overdreven vrolijke gemoedstoestand? Ze kan niet anders denk ik, anders wordt het korte leven dat haar nog resteert een hel voor haar. Zo heb ik het opgevat tenminste. Met rijles beginnen als je al zeker weet dat je je ziekte niet overleeft, wauw! Een korset dat je verplicht aan moet dan maar zó over een witte jurk heen dragen dat het haast haute couture wordt. Ik mag haar wel juist

Wel heel goed dat ze zo'n programma maken, terecht vorig jaar het gouden beeld gewonnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61043149
Ik ga sucadelappen maken.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:20:52 #257
163650 Greys
pi_61043183
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Isegrim het volgende:

Hoe lang ga je ze laten sudderen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:26:12 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61043372
Wat heb ik GENOTEN! van de finale hockey

Goud , en vooral een heel verdiende plak goud.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:28:57 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61043471
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Technisch gezien is dat onmogelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:37:47 #260
163650 Greys
pi_61043807
Duimen jullie voor me dat de Transavia piloten-stakingen ipv a.s. dinsdag niet stiekem a.s. maandag al gaan plaatsvinden? Wat zal er dan gebeuren eigenlijk? Kan je dan fluiten naar je zuurverdiende vakantie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61043985
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe lang ga je ze laten sudderen?
Langer dan drie uur haal ik niet want ik moet vanavond nog met de trein naar Leeuwarden. Ze staan nu net een kwartier op, met uien, knoflook, laurier, kruidnagels en kaneel. Het ruikt nu al heerlijk.
pi_61044008
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Technisch gezien is dat onmogelijk.
Nou, vooruit, madam, de koe heeft ze gemaakt en ik heb ze in de pan gegooid.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:02:21 #263
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61044510
De koe heeft ze niet gemaakt, het is de koe. En ze is je vast dankbaar dat je haar lekker zacht maakt

Tot zover het vervelo-kwartiertje.

Jamie maakt weer smerige dingen. Het zal best een prima kok zijn, maar ik vind zijn manier van koken zo vervelend. En zijn smaakbeleving ook niet om over naar huis te schrijven.
Nee, eigenlijk mag ik die hele gozer niet.
pi_61044551
Ik heb mijn laptopje weer! Gratis gerepareerd, het viel nog onder de garantie

Oftewel: ik heb gewoon pure mazzel gehad, want een glas limonade over je laptop gooien valt volgens mij niet onder de garantie
pi_61044764
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef SHE het volgende:
De koe heeft ze niet gemaakt, het is de koe. En ze is je vast dankbaar dat je haar lekker zacht maakt

Tot zover het vervelo-kwartiertje.

Jamie maakt weer smerige dingen. Het zal best een prima kok zijn, maar ik vind zijn manier van koken zo vervelend. En zijn smaakbeleving ook niet om over naar huis te schrijven.
Nee, eigenlijk mag ik die hele gozer niet.
Ik ben meer van Gordon Ramsay. Ook als mens, ik houd van dominante mannen.
pi_61044783
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind Gordon echt een lul. Dan vind ik Jamie leuker. Maar mijn favoriet is toch wel Herman ten Blijker.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:30:26 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61045098
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Greys het volgende:
Duimen jullie voor me dat de Transavia piloten-stakingen ipv a.s. dinsdag niet stiekem a.s. maandag al gaan plaatsvinden? Wat zal er dan gebeuren eigenlijk? Kan je dan fluiten naar je zuurverdiende vakantie?
Ik duim voor je! Anders kunnen wij fluiten naar onze zuurverdiende Greysvakantie! .

OT: ravioli
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:32:24 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61045140
quote:

[..]

Doe maar niet.
Ik stel me zo voor dat Gordon ook zo tegen zijn vrouw praat: "Ik heb godverdomme nog nooit zo'n slechte blowjob gehad. Ga uit m'n ogen!" .
Niet meer actief op Fok!
pi_61045203
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doe maar niet.
Ik stel me zo voor dat Gordon ook zo tegen zijn vrouw praat: "Ik heb godverdomme nog nooit zo'n slechte blowjob gehad. Ga uit m'n ogen!" .
Ik zie het al helemaal voor me.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:36:16 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61045224
Ow, was net 11 km aan het wandelen en ik heb beetje veel van de bramen gesnoept die langs de weg groeien, lekker hoor maar teveel is niet goed voor buik...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:36:42 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61045241
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me.
Nah, ik denk dat dat wel mee valt.
Gordon was eens te gast in een BBC-programma, samen met Juliette Binoche en toen vond ik hem uiterst sympathiek .
Niet meer actief op Fok!
pi_61045275
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nah, ik denk dat dat wel mee valt.
Gordon was eens te gast in een BBC-programma, samen met Juliette Binoche en toen vond ik hem uiterst sympathiek .
Hij is ook sympathiek. Hij is keihard als hij iets slecht vindt, maar als híj je een compliment geeft, weet je zeker dat je goed zit.
pi_61045530
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hij is ook sympathiek. Hij is keihard als hij iets slecht vindt, maar als híj je een compliment geeft, weet je zeker dat je goed zit.
Nou, excuse me, maar ik hoef niet verrot gescholden te worden als ik toevallig iets verkeerd doe. Dan ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adres
pi_61045533
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doe maar niet.
Je vergat er een paar "fuck off"s bij te doen.
pi_61045579
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou, excuse me, maar ik hoef niet verrot gescholden te worden als ik toevallig iets verkeerd doe. Dan ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adres
Voor sommige mensen werkt dat, voor anderen niet. Ik heb zo'n houding nodig om me boven mezelf te doen uitstijgen, dus voor mij zou het goed werken. Mijn favoriete trainer vroeger met paardrijden was ook iemand die flink tegen me tekeer kon gaan, maar dan kon ik het ineens wel. Ik heb wel jankend op dat paard gezeten hoor, maar die manier van werken kan mij wel motiveren. Ik ben namelijk verschrikkelijk eigenwijs en hardleers.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:57:59 #276
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61045678
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, was net 11 km aan het wandelen en ik heb beetje veel van de bramen gesnoept die langs de weg groeien, lekker hoor maar teveel is niet goed voor buik...

Zo herken je de echte bourgondier
Ik stel me een goed gemotiveerde Uniekhoorn voor, die dapper aan haar slopende tour begint. Vol goede moed de borst vooruit, in vlotte pas door de glooiende landschappen.
En ineens lijkt ze afgeleid....het is...........iets eetbaars. De eens zo snelle pas, veranderd in een vertwijfeld drafje. Uniekhoorn kijkt om zich heen en dribbelt zo de struiken in.
Als we de struiken opzij bewegen, zien we een Uniek exemplaar, met bolle wangen en een door de bramen roodgekleurd gezicht in de bosjes zitten.

*the end*

Zo was ik vroeger ook, tot ik eens de verkeerde besjes in mijn snavel propte
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:00:01 #277
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61045717
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Want?...jij straft hem wel even af met je geblancheerde prei?.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:00:26 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61045727
Jezus She
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61045731
quote:

[..]

Ik vind Gordon Ramsay ook fantastisch! Ik heb zelfs z'n biografie in de boekenkast staan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:05:03 #280
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61045790
Hier ook een Gordon fan. Zijn bijna sadistische gevoel voor humor is absoluut de mijne.
Daaronder zit een zuiver hart, dat vind ik mooi.
pi_61045923
Hm, bramen plukken langs de weg...misschien dat je maagje zo van streek is door de honden/vossen/kattenpies?
pi_61045969
Dames, jullie zullen mij een week moeten missen vanaf vanavond. Waar ik heen ga, weet ik nog niet. Ik ga met mijn ouders op vakantie. Als het weer volgende week echt mooi wordt, gaan we met de boot naar Vlieland. Als het weer okay maar niet heel mooi wordt, gaan we met de boot naar Duitsland. Als het weer kut wordt, gaan we met de Saab cabrio naar Istrië. Ik hoop dus eigenlijk op kloteweer.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:16:39 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61045984
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:33 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hihi ja nee idd. ik ken hem van tournee met koor en orkest. hij speelt cello en contrabas en ik zing.

we kennen elkaar dus van "band-camp"
*American Pie assocaties krijgt...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:30:04 #284
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61046227
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

*American Pie assocaties krijgt...
Het 'hihi' en 'bandcamp' deden het 'm he?

Nu vertrouw ik mensen die een blaasinstrument bespelen sowieso niet hoor. Daar moet haast wel een of andere sadistische sexuele voorkeur aan ten grondslag liggen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:42:40 #285
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61046461
helleu (@greys: ik ben gewoon heel oppervlakkig geirriteerd door dat soort kijk mij eens apart zijn types als ik ze niet ken flauw he? hoe ze met haar zekte omgaat vond ik wel mooi)

oh. en een verdrietig kwakje hier. t is nu echt uit. en we hebben heel fijn gepraat, eerlijk geweest, allebei. .... t was ook nog gezellig tussendoor... bah.... was t maar een zak...maar hij vindt me leuk en lief, alleen is niet verliefd op mij en ik wel op hem...
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:46:40 #286
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61046541
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Nu vertrouw ik mensen die een blaasinstrument bespelen sowieso niet hoor. Daar moet haast wel een of andere sadistische sexuele voorkeur aan ten grondslag liggen.
kwak heeft een half jaartje fagot gespeeld
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:49:53 #287
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61046608
Ja kwak, hoor eens even. Het is natuurlijk wel een zak. Want een respectvol mens houd je niet weken aan het lijntje.
Als hij niet verliefd op je was, dan had hij dat wel even eerder kunnen melden. Die knul is blijkbaar zo charmant dat hij je heeft kunnen wijsmaken dat dit de normale gang van zaken is.

Je verdient beter dan dat. Opzouten met die ballenbak.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:53:56 #288
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61046696
je was er niet bij SHE. het klopt gewoon. we hebben elkaar 1 keer gezien toen hij al twijfelde. en hij heeft bovendien gezegd dat t m speet dat ie t niet toen al duidelijk gemaakt had. hij heeft me getroost, hij is eerlijk geweest. ik ben eerlijk geweest over wat ik nodig had en ik weet dat hij dat niet kan geven.

ik heb geen zin om achteraf nu te laten bederven wat we hadden, want al het fijne was wél gemeend.

ik wil niet bos zijn op iemand die dat wat mij betreft niet verdient. daar ben ik niet gelukkiger van.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:05:20 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61046961
Misschien is dat de autist in mij, ik kan niets fijns hebben met iemand als ik niet verliefd ben.
En ik ben ook niet met iedereen bevriend.

Ik weet het niet hoor, hij kwam zijn afspraken niet na, gaf je een rotgevoel...en voor wat? Om je uiteindelijk te kunnen melden dat hij niet verliefd op je is?
Ha!, ik had 'm in zijn juwelen getrapt, of heel dramatisch met de vlakke hand op zijn wang geslagen.

Maar goed, ik kijk ook teveel films hoor Kwak
pi_61047640
Ik ga d'r zo vandoor. Tot over een week.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:34:41 #291
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61047677
naja, het was meer zo dat hij op een eggeven moemtn er achter kwam dat wat hij voelde niet meer werd, maar minder, erwijl t bij mij nog heftiger werd. en hij hopte dat t wel meer zou worden, en juist op dat moment hadden we geen tijd meer voor elkaar en liep alles vast.

toen heeft ie t niet uitgemaakt, en daar had ie spijt van omdat ie me gekwetst heeft op die manier. en die afpsraken, tsja, ik had gehoopt dat ie me eerder zou bellen, maar hij dacht dat het halverwege de week ook wel ok is. dat is idd. zijn laksheid, en hij snapte dat ik daar boos over was.

verder ben ik wel blij dat ik weet dat ie me wel echt lief gevonden heeft, en ik voel me ook niet heel erg persoonlijk afgewezen. t werkte gewoon niet en dat vind ik doodzonde en heel jammer...

en nu ga ik lekker op de bank hangen en slechte tv kijken. morgen moet ik weer aan de bak en echte dingen doen....
pi_61048105
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga d'r zo vandoor. Tot over een week.
Veel plezier Ise

Kwak
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61048166
Vandaag als avondeten:
Rijst met rode uien, paprika, kip en broccoli. Ik weet nog niet of ik het nou lekker vond of niet.

Fijne vakantie, Isegrim.
Sterkte kwak.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:32:49 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61049144
Fijne vakantie Isegrim! Ik heb trouwens vandaag je kip pavlava recept nagemaakt, en het was zeer eetbaar.
pi_61049287
Kwak:

Isegrim: veel plezier!

Lijstje:

O: becel pro activ aarbei yoghurt
O2: meloen+bayonne ham
L:gehaktbrood
T: wodka+katjang nootjes
T: 6 boze parkeerwacht salmiakdropjes
D: salade met parmezaanse kaas
ovenschotel met reepjes varkensvlees, rode ui, knoflook, paprika rauwkost, en gegrilde dunne groene asperges
Toetje: biologische milde yoghurt met zoetstof. Decafé met sinaasappelchocolade.

Schatting: 1600 cal.
pi_61049438
Knuffel voor Kwak
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:46:45 #297
163650 Greys
pi_61049522
Boze parkeerwacht dropjes!
Ik heb iets meer dan zes motoragent zwartmans dropjes op
En vanavond patat oorlog

Heer G ziet er aan de ene kant uit als een hooligan, aan de andere kant staat het hem ook nog, zo bijna zonder haar Ben er na een half uurtje al helemaal aan gewend. Gelukkig.

Kwakkie, sterkte mop
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:48:18 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61049563
@Kwak - balen voor je dat de verliefdheid van zijn kant over is, maar fijn dat je er met een goed gevoel op kunt terug kijken. Veel sterkte met de mogelijke traantjes.

Mijn lijstje

O: 2 eieren + 100 gram magere yoghurt
T: milkyway + 10 amandelen
L: waldorfsalade (walnoot, bleekselderij, appel, augurk, mayo, yoghurt) + 5 amandelen
T: 2 plakjes gerookte zalm
D: 3 opscheplepels kip pavlava
T: na 1,5 uur sport: klein bakje waldorfsalade + handje cashewnoten

Geteld: ongeveer 1550 kcal.
pi_61051102
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef SHE het volgende:

[..]

En bedankt hé

Ik speel al ruim 10 jaar klarinet.
pi_61051214
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Want?...jij straft hem wel even af met je geblancheerde prei?.
Dan krijgt ie een scheldkannonade terug. Je mag me er best op wijzen dat ik wat verkeerd doe, maar ik hoef niet de grond in gestampt te worden. Ik wil wel met respect behandeld worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')