Heb je wel eens magere kwark geprobeerd? Da's en zuivel en heel proteïne-rijk, en da's precies goed volgens de BBC-docu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
Vandaag ontbeten met yoghurt. Geen goed idee. Na een uur al weer trek, toen meloen met bayonneham genomen: nu alweer trek. Dus dat magere zuivelgedoe van de BBC: in ieder geval voor mij niet als ontbijt. Ik zal het nog eens als toetje proberen......
hihi ja nee idd. ik ken hem van tournee met koor en orkest. hij speelt cello en contrabas en ik zing.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht dat zij in een koor zat en hij misschien ook? Of iets met een klassiek instrument? Ik geloof niet dat ze met Dinand Woesthoff ging
Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche! Ik ben dol op eieren hoor en de gekookte variant verveelt me nooit. Ik moet gewoon wat yoghurt nemen na een maaltijd, dan is het prima.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:29 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Heb je wel eens magere kwark geprobeerd? Da's en zuivel en heel proteïne-rijk, en da's precies goed volgens de BBC-docu.![]()
Ik krijg eieren - als ik heel vroeg op moet - gewoon niet weg. Vandaar liever iets van kwark met fruit en/of muesli. Daar kan ik dan wel een uur of twee/drie mee vooruit. Neem ik gewoon in tweede instantie dat eitje wel.
Nou, Franse magere kwark (van de AH) vind ik op zich wel goed te doen. Maar... als je het niet lekker vindt moet je het natuurlijk niet eten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche! Ik ben dol op eieren hoor en de gekookte variant verveelt me nooit. Ik moet gewoon wat yoghurt nemen na een maaltijd, dan is het prima.
Ik zit nu aan een stuk gehaktbrood van gisteren. Het is echt dé manier om heel mager rundergehakt toch smeuiig te houden! Deze keer had ik heel veel ui, chinese kool en zoete paprika erdoor gedaan: dat is lekker, want de vleessappen gaan in de kool en ui zitten. (de witte stukken van chinese kool vind ik heel veel lijken op paksoi overigens en veel minder op kool).
Ik vind het vreselijk om het hier over te hebben, maar het is toch belangrijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet altijd 's ochtends poepen, dat scheelt.
Hier moest ik even hartelijk om lachen! Jij en Mark zijn net een getrouwd stelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo thee drinken bij Marks moeder. Zo géén zin in hè, maar ja, ik heb iets van haar nodig en ik kan moeilijk zeggen: "Hoi, ik kom de dvd-speler ophalen. Dank je. Doei!". Het kán wel, maar of dat bevorderlijk is voor de onderlinge relatie?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om het hier over te hebben, maar het is toch belangrijk.
Ik ook, eerste wat ik s'ochtends altijd moet is naar het toilet! Pas als mijn dag niet begint met de ontlading is er iets niet goed met me.
Dat heb ik wel altijd fijn gevonden, dat ik s'ochtends altijd meteen leeg begin
Ik vind dat ook altijd wel prettig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om het hier over te hebben, maar het is toch belangrijk.
Ik ook, eerste wat ik s'ochtends altijd moet is naar het toilet! Pas als mijn dag niet begint met de ontlading is er iets niet goed met me.
Dat heb ik wel altijd fijn gevonden, dat ik s'ochtends altijd meteen leeg begin
Dit is de lekkerste magere kwark die ik ken, met de crème fraiche/geslagen slagroom smaak. Iets van 55 Kcal per 100 gram en te koop bij natuurwinkels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |