abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61035904
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
Vandaag ontbeten met yoghurt. Geen goed idee . Na een uur al weer trek, toen meloen met bayonneham genomen: nu alweer trek. Dus dat magere zuivelgedoe van de BBC: in ieder geval voor mij niet als ontbijt. Ik zal het nog eens als toetje proberen......
Heb je wel eens magere kwark geprobeerd? Da's en zuivel en heel proteïne-rijk, en da's precies goed volgens de BBC-docu.

Ik krijg eieren - als ik heel vroeg op moet - gewoon niet weg. Vandaar liever iets van kwark met fruit en/of muesli. Daar kan ik dan wel een uur of twee/drie mee vooruit. Neem ik gewoon in tweede instantie dat eitje wel.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:33:50 #227
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61036018
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht dat zij in een koor zat en hij misschien ook? Of iets met een klassiek instrument? Ik geloof niet dat ze met Dinand Woesthoff ging
hihi ja nee idd. ik ken hem van tournee met koor en orkest. hij speelt cello en contrabas en ik zing.

we kennen elkaar dus van "band-camp"
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61036169
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:29 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Heb je wel eens magere kwark geprobeerd? Da's en zuivel en heel proteïne-rijk, en da's precies goed volgens de BBC-docu.

Ik krijg eieren - als ik heel vroeg op moet - gewoon niet weg. Vandaar liever iets van kwark met fruit en/of muesli. Daar kan ik dan wel een uur of twee/drie mee vooruit. Neem ik gewoon in tweede instantie dat eitje wel.
Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche! Ik ben dol op eieren hoor en de gekookte variant verveelt me nooit. Ik moet gewoon wat yoghurt nemen na een maaltijd, dan is het prima.

Ik zit nu aan een stuk gehaktbrood van gisteren. Het is echt dé manier om heel mager rundergehakt toch smeuiig te houden! Deze keer had ik heel veel ui, chinese kool en zoete paprika erdoor gedaan: dat is lekker, want de vleessappen gaan in de kool en ui zitten. (de witte stukken van chinese kool vind ik heel veel lijken op paksoi overigens en veel minder op kool).
pi_61036316
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche! Ik ben dol op eieren hoor en de gekookte variant verveelt me nooit. Ik moet gewoon wat yoghurt nemen na een maaltijd, dan is het prima.

Ik zit nu aan een stuk gehaktbrood van gisteren. Het is echt dé manier om heel mager rundergehakt toch smeuiig te houden! Deze keer had ik heel veel ui, chinese kool en zoete paprika erdoor gedaan: dat is lekker, want de vleessappen gaan in de kool en ui zitten. (de witte stukken van chinese kool vind ik heel veel lijken op paksoi overigens en veel minder op kool).
Nou, Franse magere kwark (van de AH) vind ik op zich wel goed te doen. Maar... als je het niet lekker vindt moet je het natuurlijk niet eten.
Je gehaktbrood klinkt lekker!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:55:41 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61036562
Ik ga zo thee drinken bij Marks moeder. Zo géén zin in hè, maar ja, ik heb iets van haar nodig en ik kan moeilijk zeggen: "Hoi, ik kom de dvd-speler ophalen. Dank je. Doei!" . Het kán wel, maar of dat bevorderlijk is voor de onderlinge relatie?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:01:52 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61036719
Ja hoor, dat kan best Viking84. Gewoon blijven staan, kort klestpraatje houden en wegwezen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:16:16 #232
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61037090
mn paper is AAAAAAAF!!!

nu snel printen op mn werk. jeej. ik ben vet trots!

(nu morgen oefenen om t binnen t half uur te gaan houden)
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:31:12 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61037467
Ik moet er echt niet aan denken mijn ontbijt te laten bestaan uit yoghurt!
Maar ik ben ook een stevige ontbijter. Ik wil s'ochtends echt even flink de boel aanstoken. Niet dat dat gezond is hoor, want licht ontbijten is beter, maar ik kan dat echt niet. Mijn lijf wil dat niet.

Yoghurt is voor mij een tussendoortje, heerlijk.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:34:20 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61037573
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet altijd 's ochtends poepen, dat scheelt.
Ik vind het vreselijk om het hier over te hebben, maar het is toch belangrijk.

Ik ook, eerste wat ik s'ochtends altijd moet is naar het toilet! Pas als mijn dag niet begint met de ontlading is er iets niet goed met me.
Dat heb ik wel altijd fijn gevonden, dat ik s'ochtends altijd meteen leeg begin
pi_61037843
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo thee drinken bij Marks moeder. Zo géén zin in hè, maar ja, ik heb iets van haar nodig en ik kan moeilijk zeggen: "Hoi, ik kom de dvd-speler ophalen. Dank je. Doei!" . Het kán wel, maar of dat bevorderlijk is voor de onderlinge relatie?
Hier moest ik even hartelijk om lachen! Jij en Mark zijn net een getrouwd stel

Nog gefeliciteerd met je afstuderen!! En kwak ook, met je paper die af is!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_61038499
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ook, eerste wat ik s'ochtends altijd moet is naar het toilet! Pas als mijn dag niet begint met de ontlading is er iets niet goed met me.

Ben jaloers.
Mag al blij zijn als ik sowieso elke dag kan. En dat heb ik altijd al gehad, wat ik ook eet, wat ik ook doe...
pi_61038847
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik vind dat ook altijd wel prettig.
pi_61038891
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben eigenlijk niet zo dol op magere kwark. Volle wel, maar ja dat is net crème fraiche!
Dit is de lekkerste magere kwark die ik ken, met de crème fraiche/geslagen slagroom smaak. Iets van 55 Kcal per 100 gram en te koop bij natuurwinkels.
pi_61038923
Hm, die wil ik ook wel eens proberen.
pi_61039078
Pff wat gaan jullie hard, en wat een onderwerpen

Ik denk dat ik Mr. Flirt heel hard wegjaag als ik over kinderen begin ook al lijk ik op Ise met dat het me weinig doet en niks lijkt (maar zeg nooit nooit heb ik ondertussen al geleerd)

En dat filmpje ga ik maar niet kijken

Zometeen even kwark met allbran eten en dan druk tot 8 uur (optreden voor eerstejaars ) Salade van de appie mee om toch iets te kunnen eten wat aanvoelt als avondeten.
Knopje is weer een beetje terug, en als ik straks weer in het studeer-ritme zit zal het wel weer goed gaan, en dan beginnen de sportlessen ook weer
pi_61039185
@ Hondsdraf:

Ik ga geen dieet volgen ofzo, gewoon wat gezonder eten en wat minder tussendoortjes. Het is voor mij geen probleem om er wat langer over te doen, in principe zit ik lekker in mn vel en ben ik niet te zwaar, maar ik voel me net wat lekkerder als ik een paar kilo lichter ben.

Naast het gezonder eten fitness ik nu driemaal in de week, en dan steeds iets intensiever. Ik ben er drie weken geleden mee begonnen, de eerste keer verbrandde ik in een uur 216 calorieen, de laatste keer (eergisteren) was dat al 347 . Ik probeer dat dus steeds iets verder op te bouwen.

Sinds ik weer fitness heb ik wel heel veel verjaardagen gehad (mijn halve familie is in augustus geboren, inclusief ikzelf ) en ik heb geen enkele keer iets geweigerd qua taart/koekjes/chips. Dankzij het sporten ben ik gelukkig niet aangekomen! Dit weekend nog 1 verjaardag en daarna heb ik wat meer gelegenheid om ook echt af te gaan vallen.

Ik ga het hier iig in de gaten houden, misschien pik ik er nog goede tips van op.

pi_61039232
Doe je dan een uur cardio? Da's wel best veel.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:34:29 #243
331 Merel
Be here now.
pi_61039401
Ik probeer ook altijd een uur te cardio'en hoor. Aan de apparaten met gewichten ga ik niet hangen, daar zou ik vanwege m'n hypermobiliteit speciale begeleiding bij nodig hebben en dat is te veel moeite
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:35:51 #244
331 Merel
Be here now.
pi_61039436
Oh en vandaag is vrijdag en vrijdag is Subwaydag dus ik heb net weer een heeeeeeerlijk broodje op! Dan vanavond aan de mojito's en andere cocktails en dan is de dag calorietechnisch lekker helemáál verpest
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:36:44 #245
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61039469
ik haat cardio. in de sportschool dan. buiten rennen vind ik wel lekker...

de gewichten vind ik leuk als ik ze doe, maar ik kan me er niet toe zetten om naar de fitness te gaan. mutsje dat ik ben.

ik verveel me. mn werk is af. om 16.07 komt de trein van al dan niet aan...
pi_61039520
Herkenbaar, herkenbaar, herkenbaar behalve die trein met erin (die van mij zit in een vliegtuig).
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:40:37 #247
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61039560
haha. ja ik ga denk ik maar eens een filmpje op uitzendinggemist bekijken ofzo was ergens halverwege t seizoen flikken maastricht geeindigd tijdens mijn weken durende "boekenscan" avontuur
pi_61039651
Oh en die van mij komt pas morgen aan

Ik ben ook al klaar met werken, iets te hard gewerkt en nu is al het werk af.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:46:33 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61039733
eiegnlijk moeten we niet zeuren en gewoon "jeej weekend!" roepen.

bij deze. jeej weekend.
pi_61039751
Maar, mijn baas gaat zo naar huis en dan ga ik ook naar huis ! Voor mijn werk vandaag heb ik bij elkaar 10 uur tijd gekregen, dus als ik eerder klaar ben hoef ik in die uren niets anders te doen.

Calorietechnisch is het maar goed dat ik vanavond met de auto op stap ga, anders lag ik weer dronken in de goot met de nodige alcoholische calorieën in mijn mik.

Ohja jeej weekend. JEEEEEEEEJ !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')