quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:42 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hier moest ik even hartelijk om lachen! Jij en Mark zijn net een getrouwd stel
Nog gefeliciteerd met je afstuderen!! En kwak ook, met je paper die af is!
Oh echt?? Ik vond haar wel ietwat vréémd, maar ik heb diepe diepe bewondering voor haar instelling. Misschien dat dat jou ergerde, haar overdreven vrolijke gemoedstoestand? Ze kan niet anders denk ik, anders wordt het korte leven dat haar nog resteert een hel voor haar. Zo heb ik het opgevat tenminste. Met rijles beginnen als je al zeker weet dat je je ziekte niet overleeft, wauw! Een korset dat je verplicht aan moet dan maar zó over een witte jurk heen dragen dat het haast haute couture wordt. Ik mag haar wel juistquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef kwakveense het volgende:
ik zag m op tv woensdag. ik trek dat ook niet. ik vond alleen dat ene meisje echt zo verschrikkelijk vervelend...die emmy...
Langer dan drie uur haal ik niet want ik moet vanavond nog met de trein naar Leeuwarden. Ze staan nu net een kwartier op, met uien, knoflook, laurier, kruidnagels en kaneel. Het ruikt nu al heerlijk.quote:
Ik ben meer van Gordon Ramsay.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef SHE het volgende:
De koe heeft ze niet gemaakt, het is de koe. En ze is je vast dankbaar dat je haar lekker zacht maakt
Tot zover het vervelo-kwartiertje.
Jamie maakt weer smerige dingen. Het zal best een prima kok zijn, maar ik vind zijn manier van koken zo vervelend. En zijn smaakbeleving ook niet om over naar huis te schrijven.
Nee, eigenlijk mag ik die hele gozer niet.
Ik vind Gordon echt een lul. Dan vind ik Jamie leuker. Maar mijn favoriet is toch wel Herman ten Blijker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben meer van Gordon Ramsay.Ook als mens, ik houd van dominante mannen.
Ik duim voor je! Anders kunnen wij fluiten naar onze zuurverdiende Greysvakantie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Greys het volgende:
Duimen jullie voor me dat de Transavia piloten-stakingen ipv a.s. dinsdag niet stiekem a.s. maandag al gaan plaatsvinden?Wat zal er dan gebeuren eigenlijk? Kan je dan fluiten naar je zuurverdiende vakantie?
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik stel me zo voor dat Gordon ook zo tegen zijn vrouw praat: "Ik heb godverdomme nog nooit zo'n slechte blowjob gehad. Ga uit m'n ogen!".
Nah, ik denk dat dat wel mee valt.quote:
Hij is ook sympathiek. Hij is keihard als hij iets slecht vindt, maar als híj je een compliment geeft, weet je zeker dat je goed zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat dat wel mee valt.
Gordon was eens te gast in een BBC-programma, samen metJuliette Binoche
en toen vond ik hem uiterst sympathiek
.
Nou, excuse me, maar ik hoef niet verrot gescholden te worden als ik toevallig iets verkeerd doe. Dan ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adresquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij is ook sympathiek. Hij is keihard als hij iets slecht vindt, maar als híj je een compliment geeft, weet je zeker dat je goed zit.
Je vergat er een paar "fuck off"s bij te doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ik stel me zo voor dat Gordon ook zo tegen zijn vrouw praat: "Ik heb godverdomme nog nooit zo'n slechte blowjob gehad. Ga uit m'n ogen!".
Voor sommige mensen werkt dat, voor anderen niet. Ik heb zo'n houding nodig om me boven mezelf te doen uitstijgen, dus voor mij zou het goed werken. Mijn favoriete trainer vroeger met paardrijden was ook iemand die flink tegen me tekeer kon gaan, maar dan kon ik het ineens wel. Ik heb wel jankend op dat paard gezeten hoor, maar die manier van werken kan mij wel motiveren. Ik ben namelijk verschrikkelijk eigenwijs en hardleers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, excuse me, maar ik hoef niet verrot gescholden te worden als ik toevallig iets verkeerd doe. Dan ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adres
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, was net 11 km aan het wandelen en ik heb beetje veel van de bramen gesnoept die langs de weg groeien, lekker hoor maar teveel is niet goed voor buik...
Want?...jij straft hem wel even af met je geblancheerde prei?.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, excuse me, maar ik hoef niet verrot gescholden te worden als ik toevallig iets verkeerd doe. Dan ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adres
Ik vind Gordon Ramsay ook fantastisch! Ik heb zelfs z'n biografie in de boekenkast staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
*American Pie assocaties krijgt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihi ja nee idd. ik ken hem van tournee met koor en orkest. hij speelt cello en contrabas en ik zing.
we kennen elkaar dus van "band-camp"
Het 'hihi' en 'bandcamp' deden het 'm he?quote:
kwak heeft een half jaartje fagot gespeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Het 'hihi' en 'bandcamp' deden het 'm he?
Nu vertrouw ik mensen die een blaasinstrument bespelen sowieso niet hoor. Daar moet haast wel een of andere sadistische sexuele voorkeur aan ten grondslag liggen.
Veel plezier Isequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga d'r zo vandoor.Tot over een week.
En bedankt héquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Het 'hihi' en 'bandcamp' deden het 'm he?
Nu vertrouw ik mensen die een blaasinstrument bespelen sowieso niet hoor. Daar moet haast wel een of andere sadistische sexuele voorkeur aan ten grondslag liggen.
Dan krijgt ie een scheldkannonade terug. Je mag me er best op wijzen dat ik wat verkeerd doe, maar ik hoef niet de grond in gestampt te worden. Ik wil wel met respect behandeld worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Want?...jij straft hem wel even af met je geblancheerde prei?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |