(Gewoon copypast van SHE)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:41 schreef DarkElf het volgende:
Hoe maak ik de rijst variant met makreel Viv?
Oh ja thenks, wist dat t van SHE was alleen wist niet meer precies wat er stondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
(Gewoon copypast van SHE)
kook witte rijst ( afkoelen ) Pandanrijst is het lekkerst hierbij
snijd 1 prei
snijd halve chinese kool
haal het 'vlees' van een gerookte makreel en let goed op dat je geen graatjes meepikt.
Wat zout en flink zwarte peper
Doe wat olie in de pan en fruit de prei en kool aan. Maak mooi glazig en gooi dan de makreel erbij. Heel snel even omroeren en dan meteen de rijst erbij.
Omscheppen en doorwarmen en dan afmaken met wat zout en een flinke dosis zwarte peper.
Alleen ik heb er dan nog wat rode peper doorgegooid
Hij is knap én slimquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:19 schreef Vivi het volgende:
Dean wierp een blik op mijn visrijst en schoof zijn potje aan de kant, makreel en rooie pepers FTW dacht ie...![]()
Gisteren heeft ie zich ook al klemgegeten aan olijven, best raar voor een anderhalfjarige..maar goed, hij heeft dan ook een mama die vroeger ipv appels uien en spaanse pepers meenam naar de kleuterschool.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Oh en even een heel ander vraagje... wij horen elke nacht om klokslag 01.00 uur een harde tik uit de meterkast. Nou dénk ik dat het dagtarief dan op het nachttarief overschakelt. Dat zou echter wel naaierij zijn, want dat zou toch om 23.00 uur moeten omschakelen?Ik ga vannacht om 01.00 uur kijken waar het pijltje op de meter naartoe wijst. Het zal me toch niet gebeuren dat dat al jaren verkeerd gaat
Misschien is het gewoon de meterkastkabouter (degene die om 11 uur de schakelaar voor piek-/daltarief omswitcht) die het licht uitdoet omdat z'n taak erop zit en omdat ie om 01.00 uur gaat slapen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Ja! Ben echt onwijs benieuwd!
Misschien is die tik wel heel iets anders, maar het is elke keer klokslag 01.00 uur.
Heb al gelezen dat het omschakelen wel eens 5 of 10 minuten vertraging kan hebben, maar twee uur lijkt me toch iets teveel van het goede...
Zou het? Stipt kereltje dan!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon de meterkastkabouter (degene die om 11 uur de schakelaar voor piek-/daltarief omswitcht) die het licht uitdoet omdat z'n taak erop zit en omdat ie om 01.00 uur gaat slapen...
Wel gvd het moet niet gekker worden: ik was er net mee bezig. Jij bent echt eng helderziende!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Disclaimer: de foto is van vorig jaar, ik draag momenteel geen maillots
Net een enorme Bink-spam in het centrale hondentopic gemaakt, krijg ik een foutmeldingWeer opnieuw dan maar.
Heb je je eetlijstje van vandaag al gepost Co? Jij doet dat altijd zo trouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |