31 Isegrim, niet 27quote:Zie hier het topic deel 27 (27, alicey, niet 25! )
Dat is in een goed stukje van Carnisse. Maar het is niet echt centraal of dicht bij goed OV. Heb er zelf twee jaar om de hoek van gewoond. Als het echt goedkoop en groot is, kun je het best doen. Als je huisgenoten hebt, dan even checken of het echt studenten zijn, of Polen/Bulgaren/Roemenen, want die wonen daar nog veel in de particuliere verhuur.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz.. kan misschiene en kamer overnemen van een vriendin in de Texelsestraat ... de vraag is alleen .. wil je dat überhaupt ... (daar wonen dan)
Uitstekendquote:
Voor dat geld heb je ook wat kleins op de Dordtselaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
310 euro. 2 kamers.
maja. kheb nog steeds een hekel aan alles beneden de rivier (op Hotel NewYork/Luxor na) ... maar zolang er nix anders is, is het de pijn misschien wel waard
alleen elke dag door die tunnel heen (of brug over ...) da zie ik ook nie zo zitten ...
Met Metrogeluiden op de achtergrond. + dat je er al 5 jaar in zat, en dus een maximale huurverhoging had (oftewel, de nieuwe huurder (die is er, want s'avonds zijn de gordijnen in het leegstaande huis dichtquote:
Nu moet hij alleen nog eens de vervoegingen van werkwoorden leren om het ook geloofwaardig te kunnen brengenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, ik was even vergeten dat je het altijd beter weet
Dad is nog is un goet idee van jouw.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu moet hij alleen nog eens de vervoegingen van werkwoorden leren om het ook geloofwaardig te kunnen brengen
Van m'n welke ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dad is nog is un goet idee van jouw.
Ik moest - gelukkig - oprecht moeite doen om het zo uit m'n toetsenbord te krijgenquote:
Ik denk ook niet dat TS er mee om kan gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest - gelukkig - oprecht moeite doen om het zo uit m'n toetsenbord te krijgen
Ik heb een huis van VGplus gekochtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
Huizen van VGplus / huislijn op Zuid zou je overigens zelfs met een persoonlijk krediet kunnen kopen, zo goedkoop zijn ze...
Je moet gewoon rustig afwachten, als je een tijd staat ingeschreven en nog steeds niks hebt is het wel handig om af en toe te bellen. Als je mensen kent kun je inderdaad voorrang krijgen. Als er bij hen in de unit een kamer vrij komt kunnen ze jou kiezen als je voldoet aan het aantal maanden dat je ingeschreven moet staan voor dat woongebouw (verschilt per woongebouw).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:02 schreef JeroenV het volgende:
En helpt het nog als je veel contact zoekt, of moet je gewoon rustig afwachten?
Kan je geen voorrang krijgen als je mensen kent die via hun huren ofzo?
Neuh, het is gewoon niet zo raar dat ik hier 75 euro meer betaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, ik was even vergeten dat je het altijd beter weet
Okee! Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ies! Ik heb de meneer gesproken wiens naam jij niet meer wist. Aardige vent idd. Briefje met cv ligt inmiddels bij hem.
jij wilt hetzelfde gaan doen als isegrim?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ies! Ik heb de meneer gesproken wiens naam jij niet meer wist. Aardige vent idd. Briefje met cv ligt inmiddels bij hem.
* littledrummergirl gluurt door gordijnquote:
lijkt me ook vet jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
http://www.getlostinrotterdam.nl/
Dit is leuk
Daarom wil ik eerst nog 1 poging via Vesteda doen. Die woningen zijn enggoedkoop voor wat luxere huurwoningen. Boompjes, een of ander ding nabij Blaak, en die puntige woning nabij jullie stekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Dat heeft niets met de makelaar te maken, maar meer met de huizenprijs. VG+ is onderdeel van Woonbron en verkoopt woningen vanuit de corporatie. Daar zitten woningen bij van een halve ton.
Je kunt beter kijken of er ouders garant kunnen staan o.i.d.
Dependsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Fugie het volgende:
als ik mijn appartement zou verhuren zou het rond de 700 moeten opbrengen :x
ik raak NOOIT de weg kwijt. Ook al ben ik nooit ergens geweest, toch weet ik er onbewust de weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dit is leuk
Ook al?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ga studeren in Amsterdam en ik mis Rotterdam nu al.![]()
Van een echte stad zonder franje naar Amsterdam.
Niet waarvoor ik ingeloot ben in ieder geval, en mijn tweede keuze was vol in Rotterdam.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook al?![]()
Heeft Rotterdam ineens geen opleidingen meer?
toen ik 3 was ging ik op mijn driewieler al kris kras door de stadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ik raak NOOIT de weg kwijt. Ook al ben ik nooit ergens geweest, toch weet ik er onbewust de weg.
Ik ga gewoon naar de HRO hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook al?![]()
Heeft Rotterdam ineens geen opleidingen meer?
Heu dat hebben we hier op mijn werk ontwikkeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dit is leuk
Waar werk jij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Heu dat hebben we hier op mijn werk ontwikkeld
en toch ben en blijf ik Feyenoorder tot mn dood!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach.. wat heeft Zuid nu werkelijk gewonnen in de laatste 30 jaar ten opzicht van "die andere" clubs... bar en bar weinig ...
wat een walgelijk mannetje ben jij toch!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wegrennen is voor picornie en vriendjes
http://www.formulazero.nl(...)Z-GP_plattegrond.pdfquote:Zaterdag 23 augustus
11:00 - 13:00 Test sessies
14:15 - 16:45 Main Races-2mile races standing start
17:00 Prijs uitreiking
neuh ze maken geen herrie dus laat maar gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:33 schreef DutchTrain het volgende:
Nog iemand naar de Formule Zero races op het Willemsplein vandaag
[ afbeelding ]
[..]
http://www.formulazero.nl(...)Z-GP_plattegrond.pdf
dacht dat dat gisteren al was? had er een flauw verslagje van opt journaal gezien, dat ze heel klein waren en heul niet hard gingen enzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:33 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is een ontzettend tof initiatiefquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:33 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
We zien wel weer wie de gangmakers zijn..quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bijna 12 uur geen post in een Rotterdam topic?
ja preciesquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zien wel weer wie de gangmakers zijn..
In die tijd scheet jij nog in je poepluier, kneus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wegrennen is voor picornie en vriendjes
Was inderdaad vrijdag en zaterdag. Gisteren even gaan kijken, maar die dingen vielen telkens stil en leken ook niet heel hard te gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
dacht dat dat gisteren al was? had er een flauw verslagje van opt journaal gezien, dat ze heel klein waren en heul niet hard gingen enzo
Vroeger waren die paden veel breder, net zoals bij de meeste AH's en C1000 nu.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die smalle paden zijn idd afschuwelijk! Je kan er nooit langs en iedereen staat te treuzelen. En die vakkenvullers hahaha jaa, herkenbaar! Staan met hun homies het weekend door te spreken
Jaaa, maar ze verdienen minder daar bij de Jumbo he! Want de Jumbo is zoveel goedkoper dan de Ap!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vroeger waren die paden veel breder, net zoals bij de meeste AH's en C1000 nu.
En vakkenvullers horen gewoon uit de weg te gaan als je aan komt lopen. Je betaalt tenslotte hun salaris.
Als je de helft ontslaat, verdubbelt de productiviteit, dus kunnen nóg verder omlaagquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa, maar ze verdienen minder daar bij de Jumbo he! Want de Jumbo is zoveel goedkoper dan de Ap!
En worden de vloeren ook minder vies van hun gore gympies!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je de helft ontslaat, verdubbelt de productiviteit, dus kunnen nóg verder omlaag
Nu nog een uitsmijter bij de deur om klanten op gympen en zonder winkewagenrijbewijs te weigeren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En worden de vloeren ook minder vies van hun gore gympies!
En wat peper in de reet van de cassieres!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu nog een uitsmijter bij de deur om klanten op gympen en zonder winkewagenrijbewijs te weigeren.
In díé tijd woonde ik al in Rotterdamquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
In die tijd scheet jij nog in je poepluier, kneus.
Smalle paden en trage cassieres? Zeker weten dat je naar de zelfde Jumbo Wereldmarkt bent geweest als waar ik kom?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:39 schreef DutchTrain het volgende:
Nou, gisteren ook eens de Jumbo getest.![]()
Ja het is een grote supermarkt met een groot assortiment. Vooral de keuze in 'wereldproducten' is groot.
(Veel) goedkoper dan C1000 / AH is het zeker niet.
Maar het ergste zijn wel de tientallen vakkenvullers die er op zaterdag rondlopen, die overal hun karren achterlaten, de klanten die in de smalle paden hun karretjes alleen voor de vakken kunnen zetten, de lege vakken en de smerige vloer. Om nog maar te zwijgen over de traagheid van de cassières.![]()
En het 'verse' brood smaakt nergens naar.![]()
Jammer dat het nauwelijks meer lijkt op de Konmar Wereldmarkt![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaaa, maar ze verdienen minder daar bij de Jumbo he! Want de Jumbo is zoveel goedkoper dan de Ap!
Don't blame me!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:39 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, ik kijk het topic in en het gaat weer over Jumbo.
Hmm k ik zie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Don't blame me!Het was DT deze keer
inet stuk?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Weet iemand een café/bar/koffiehut in Rotterdam met gratis wifi?
nadat ik een keer een docu heb gezien over hoe ze daar met de kipjes omgaan heb ik er nooit meer gegeten ( en ik ben niet zon softy wat dat betreft, maar zelfs de plofkippen die md gebruikt worden "beter"behandeld dan de kfc kipjesquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef Fugie het volgende:
fokin jumbo gezeur altijd
en de mac zuigt, kfc
Cappucino Rotterdam (korte hoogstraat) .. wel ff toegangcode vragen aan de bar..quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hiltonquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De Mac is wel een beetje de AH van de fastfood jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef Fugie het volgende:
fokin jumbo gezeur altijd
en de mac zuigt, kfc
KFC is van McDonalds toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nadat ik een keer een docu heb gezien over hoe ze daar met de kipjes omgaan heb ik er nooit meer gegeten ( en ik ben niet zon softy wat dat betreft, maar zelfs de plofkippen die md gebruikt worden "beter"behandeld dan de kfc kipjes)
wel jammer, vond het altijd wel lekkernu dus maar zelf maken met kfc kruiden van de toko
geen idee. Jij zegt hetquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
KFC is van McDonalds toch?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
Goed.
De taboewoorden (dat klinkt enorm jaren '80 gezelschapsspel) voor de rest van dit topic
1. De bijnaam van de Boeing 747
2. Een voetbalclub uit het zuiden van Rotterdam
3. Een uitermate sfeerverhogende tropische plant
4. <vul hier je eigen taboewoord in>
Vanaf nu gaat het weer gewoon over eten bij Loos, drinken bij Dudok, het uitzicht vanaf de Euromast en wat er in het weekend te doen is.
1. Arme jetquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
Goed.
De taboewoorden (dat klinkt enorm jaren '80 gezelschapsspel) voor de rest van dit topic
Vanaf nu gaat het weer gewoon over eten bij Loos, drinken bij Dudok, het uitzicht vanaf de Euromast en wat er in het weekend te doen is.
Betaal je wel een starttarief en daar bovenop een gigantisch bedrag per pagina. Ik denk dat het zelfs goedkoper is het document dan per trein langs te brengen.quote:
Scannen en mailen. Anders gewoon naar het postkantoor en LHO negeren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het bestand moet naar groningenEn het is maar 1 pagina
Via web betaal je 14 cent voor 1 pagina (misschien zelfs gratis met wat zoekwerk). 3,50 euro voor een telefoongesprek van 20 seconde is een beetje overkill lijkt mijquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Scannen en mailen. Anders gewoon naar het postkantoor en LHO negeren.
let op: reactie: ja maar ik heb geen scanner .quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Scannen en mailen. Anders gewoon naar het postkantoor en LHO negeren.
Tot nu toe nog geen reactie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
let op: reactie: ja maar ik heb geen scanner .![]()
![]()
![]()
Ook de pm gezien?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bedankt voor jullie meedenken![]()
Het was 1 velletje, maar die moest wel voorzien zijn van een handtekening.
Ik ben naar het postkantoor gegaan, maar na 5 keer proberen kwam ie alsnog NIET aanGeld teruggehad, m'n vader gaat het vanavond vanaf zijn school voor me proberen.
Scannen en mailen is geen optie, het moest naar dat bepaalde faxnummer (is voor de IB-groep, vandaar dat gezeik).
Als het dringend is kan ik evt. vanavond nog wel proberen voor je om hem op de fax te zetten. Makkelijkst nog wanneer je het in gescande vorm hebt..quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bedankt voor jullie meedenken![]()
Het was 1 velletje, maar die moest wel voorzien zijn van een handtekening.
Ik ben naar het postkantoor gegaan, maar na 5 keer proberen kwam ie alsnog NIET aanGeld teruggehad, m'n vader gaat het vanavond vanaf zijn school voor me proberen.
Scannen en mailen is geen optie, het moest naar dat bepaalde faxnummer (is voor de IB-groep, vandaar dat gezeik).
* Alicey is wel vrolijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is knap geteldze passen dr precies in.
Gelukkigquote:
Mjah, als ik in Gouda zou wonen zou ik denk ik ook wel een beetje verdrietig worden ja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
GelukkigKomt vast omdat jij dichterbij Rotterdam woont
Ja, en waar in die quote stond dat het over Gouda ging?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We zagen het aan je vrolijke quote
dat is een logische beredeneringquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en waar in die quote stond dat het over Gouda ging?
Half zeven gepost, dus je komt net weer terug uit "quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en waar in die quote stond dat het over Gouda ging?
Amsterdam Bijlmer zuid-oostquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik ben ook nog in Weesp geweest.
Als jij het zegt hoef ik me er gelukkig niet druk om te maken.quote:
Of juist welquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als jij het zegt hoef ik me er gelukkig niet druk om te maken.
Met brede wegen, veel groen, bomen, bebouwing uit 1900-1930?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het deed me erg aan het gebied rond Maashaven denken. Hufterproof en compleet troosteloos.
gloof niet dat we ooit vrienden wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als jij het zegt hoef ik me er gelukkig niet druk om te maken.
Kun je je account niet ff een maandje of wat op non-actief zetten? Je moet echt overal je gelijk halen hè? De tijd van (an dan niet) stille hints is nu wel even klaar: je bent echt onwijs irritant op deze manier. Als dat de bedoeling is: fijn, maar niet hier.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met brede wegen, veel groen, bomen, bebouwing uit 1900-1930?
Compleet troosteloos en hugterproof dan denk ik aan grijs beton, enkel asfalt, en betegelde open ruimtes. Neem Afrikaanderplein en zet er de lijnbaanflats omheen![]()
Schiebroek is een voorbeeld van troosteloos.
Nee, ook wij niet nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gloof niet dat we ooit vrienden worden
Ons blok was uit de jaren 50. Het metrostation is ook vast niet uit <1930. Queen of the South? 2007?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met brede wegen, veel groen, bomen, bebouwing uit 1900-1930?
+ dat dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je je account niet ff een maandje of wat op non-actief zetten? Je moet echt overal je gelijk halen hè? De tijd van (an dan niet) stille hints is nu wel even klaar: je bent echt onwijs irritant op deze manier. Als dat de bedoeling is: fijn, maar niet hier.
Correct. Doe je gezellig mee?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
Maar ik begrijp dat iedereen lief tegen elkaar aan het doen is?
We hebben dus nu:quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
Goed.
Terug uit Zeelandquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Een beetje laat, maar alsnog Tijd Voor Popcorn
Nee, ga al naar Mexico.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie gaat er naar overschie het wkend?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Duvel het volgende:
8. Redelijk zwaar Belgisch bier.
Ad 5.: pijpen.
Gelijk halen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
boel geflame![]()
Je moet echt overal je gelijk halen hè?
boel geflame![]()
1. Jetquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
4. Een blauwkleurige supermarkt (die op de kleintjes blijft letten)
5. Een van pijpen, kaas en stroopwafels bekende stad in Het Groene Hart
6. Een brede straat met een naam die verwijst naar de richting waarin deze gebouwd is
7. De officiële moordenaar van JFK
8. Redelijk zwaar Belgisch bier
9. <vul hier je eigen taboewoord in>
1. Ik mis het stuk waar ik probeer gelijk te halenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Duvel het volgende:
Je hebt echt een plaat voor je harses. Veel plezier ermee.
daar ben ik volgende week woensdag ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:10 schreef Knoekie het volgende:
Rotterdam![]()
Helaas ga ik onze metropool weer verlaten, ik ga naar het knusse en gezellige Mexico Stad![]()
En jij mag helemaal niet komen zeuren over Rotterdam-Zuidquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:10 schreef Knoekie het volgende:
Rotterdam![]()
Helaas ga ik onze metropool weer verlaten, ik ga naar het knusse en gezellige Mexico Stad![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
daar ben ik volgende week woensdag ook![]()
Ik woon in Rotterdam-Zuidquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En jij mag helemaal niet komen zeuren over Rotterdam-Zuid
Ik ookquote:
Allemaal gelul omdat je voorbijgaat aan het feit dat je altijd, bij alles, je eigen mening als superieur beschouwt, niet accepteert dat iemand een andere mening kan hebben en zo dus overkomt als een ontzettend irritante betweter. Dat heeft geen reet te maken met waar je woont of waar je vandaan komt, want daar gaat het helemaal niet over. Doe mij (en misschien anderen ook, wellicht zelfs jezelf) een lol en neem dit puntje van goedbedoelde (quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:57 schreef Fugie het volgende:
die ondertitel heb je niet voor niets eh
Dit is een Rotterdam topic. Ik denk dat de gemiddelde poster in hét Rotterdam topic van mening is dat Rotterdam tofferder is dan Gouda. Zo heel lastig is dat toch niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Allemaal gelul omdat je voorbijgaat aan het feit dat je altijd, bij alles, je eigen mening als superieur beschouwt, niet accepteert dat iemand een andere mening kan hebben en zo dus overkomt als een ontzettend irritante betweter. Dat heeft geen reet te maken met waar je woont of waar je vandaan komt, want daar gaat het helemaal niet over. Doe mij (en misschien anderen ook, wellicht zelfs jezelf) een lol en neem dit puntje van goedbedoelde () kritiek mee als je in de toekomst op "Invoeren" klikt.
Helemaal mee eens. Maar je wilt toch niet ontkennen dat jij graag je gelijk haalt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit is een Rotterdam topic. Ik denk dat de gemiddelde poster in hét Rotterdam topic van mening is dat Rotterdam tofferder is dan Gouda. Zo heel lastig is dat toch niet?
En we stellen het dan ook zeer op prijs als het over Rotterdam zou gaan, in plaats van dit oneindige gezeik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dit is een Rotterdam topic. Ik denk dat de gemiddelde poster in hét Rotterdam topic van mening is dat Rotterdam tofferder is dan Gouda. Zo heel lastig is dat toch niet?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Begrijp je nou werkelijk niet dat het niet alleen om de discussie Gouda / R'dam gaat, maar ook je mening over supermarkten, postkantoren, restaurants, straten, buurten, schoenzolen, theezakjes, eigenlijk alles.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En we stellen het dan ook zeer op prijs als het over Rotterdam zou gaan, in plaats van dit oneindige gezeik.![]()
Gaat dus maar lekker MSN'en met elkaar over wie de meest superieure menig heeft en wie er niet mee om kan gaan
Sprak de pot wijs tegen de ketelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar je wilt toch niet ontkennen dat jij graag je gelijk haalt?
Ach, ik herken het juist goed omdat ik zelf van nature ook zo ben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sprak de pot wijs tegen de ketel
* heiden6 pakt het homo-scorebord van anderhalve week geleden uit de kast en noteert +10 voor LHOquote:
Hey, maar ik heb geen 30 paar schoenen. En ook geen lesbische zus (genetische score telt veel zwaarder!)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 pakt het homo-scorebord van anderhalve week geleden uit de kast en noteert +10 voor LHO
Uitstekend. I'm outta here.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:33 schreef DutchTrain het volgende:
En we stellen het dan ook zeer op prijs als het over Rotterdam zou gaan, in plaats van dit oneindige gezeik.![]()
en .... en ... en...quote:
Trouw jij maar met Isegrimquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en .... en ... en...
en ik dan
die kan toch veul lekkerder koken dan jijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Trouw jij maar met Isegrim
nietusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die kan toch veul lekkerder koken dan jij
wel heurquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
nietus![]()
* LeeHarveyOswald is for a cookingbattle
stiekum he, wil je terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een Rotterdammert woont natuurlijk op Rotterdam-Zuid
Een van mijn broers woont er. Maar zo iemand zit in elke familie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef Knoekie het volgende:
Gouda.![]()
Mijn ouders hebben er een winkel
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stiekum he, wil je terug![]()
heeeeel diep in je onderbewustzijn
Vanaf zondag gelukkig niet meer!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rotterdam ZUid bestaat niet... Althans dat is Zuid .. Rotterdam ligt boven de rivier ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
=> http://www.engelfriet.net/Alie/Hans/verseput3.htmquote:De RTM reed in 1953 vanuit Rotterdam naar Oostvoorne, Hellevoetsluis, Goudszwaard, Numansdorp, Strijen.
Met het stoombootveer kon je dan van Hellevoetsluis naar Middelharnis of van Numansdorp naar Willemstad, Den Bommel, Galathese Sluis en naar Zijpe.
Van Middelharnis kon je dan weer verder naar Ouddorp of Ooltgensplaat.
En van Zijpe naar Zierikzee en Haamstede. Of evt naar Steenbergen in West-Brabant.
En sinds 1943 rijdt er ook al een bus door de Maastunnelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
maastunnel gebruik ik ook nog altijd, maar ja voor hen die een auto hebben.. of die met de bus willen ... en die veerpond.. dat duurt en dat duurt ..
Nee, ik bedoelde het zoals ik het zei. Oftewel het spulletje "chilipoeder" noemen. Nietsvermoedende alicey gooit een flinke scheut bij haar rijstgerechtje en het resultaat is nog heter dan een "HOT" gerecht bij de authentieke Indiër.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bedoelde je dan niet chilipoeder verkopen als zijnde Cayennepeper?
Nou...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Alicey het volgende:
Mocht er nog iemand van erg pittige rijst houden, dan heb ik hier nog een pannetje staan.
Tjeempie, volgens je profiel zou het zelfs ingevlogen moeten worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:23 schreef Knoekie het volgende:
Helemaal aan de andere kant van Rotterdam![]()
Ik ga dan maar zelf wat koken
Op vakantie in ons geweldige land met goed weer en vriendelijke en hartelijke bevolking?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef Knoekie het volgende:
Oh dat is niet correct![]()
Nu eventjes 8 dagen in Nederland
naar mijn weten was chilipeper (ook in poeder vorm) erg heetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het zoals ik het zei. Oftewel het spulletje "chilipoeder" noemen. Nietsvermoedende alicey gooit een flinke scheut bij haar rijstgerechtje en het resultaat is nog heter dan een "HOT" gerecht bij de authentieke Indiër.
En dan de kans om bij een echte local te eten afslaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op vakantie in ons geweldige land met goed weer en vriendelijke en hartelijke bevolking?
Dat zijn Spanjolen ook naar mijn ervaring, zo niet nog veel erger.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
en eigenwijs volk vergeet je nog Alicey
Nouja, het was nu eenmaal geen hutspot.. Misschien had hij toch liever een authentiekere Hollandsche maaltijd gehad..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan de kans om bij een echte local te eten afslaan![]()
Nouja, mysterie opgelost : Bij AH is chilipoeder een mengsel van bepaalde kruiden. Bij de Jumbo is chillipoeder gemalen chillipeper. Niet gek dat het dan een stukje heter is..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
naar mijn weten was chilipeper (ook in poeder vorm) erg heet
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Big Willem is in Town hoor ik net!
Big Willem en Willem Holleeder zijn 2 verschillende mensen he ...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Big Willem is in Town hoor ik net!
En bij de toko, en bij ....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, mysterie opgelost : Bij AH is chilipoeder een mengsel van bepaalde kruiden. Bij de Jumbo is chillipoeder gemalen chillipeper. Niet gek dat het dan een stukje heter is..
Het is zo heet dat het niet meer te eten is. Bovendien proef je niets anders meer dan heet. Cayennepoeder is dan misschien weer iets anders dan cayennepeper. Cayennepeper kun je een heel klein beetje van gebruiken om iets wat pittiger te maken. Op de patat lijkt het mij niet lekker.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En bij de toko, en bij ....
Ik wist wel dat cayennepoeder minder heet/lekker op de patat is.. vandaar dat ik dacht dat je die misschien door elkaar had.
Maar rijst met chili is naast erg heet toch nog wel lekker?
ow Sorry!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Big Willem.
[ afbeelding ]
Holleeder.
Het zijn dan ook niet de meest slimme mensen die daar werken..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na 20(!!) minuten kwamen de heren van de Roteb dr achter dat het misschien handig zou zijn om de vuilniswagen waarin ze het groffevuil aan het laden zijn, in een zijstraat te zetten. Aangezien ze aan de andere kant van de straat de gewone bakken aan het legen zijn, staat het hier aardig vast voor de deur
heeft LHO een nieuwe baanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zijn dan ook niet de meest slimme mensen die daar werken..
Ja, per maandag AS ga ik weer als programmeur aan de slagquote:
en met een lampjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ISEGRIM!!
Ze hebben je groene huisdier bij de action! Mét gezicht
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ISEGRIM!!
Ze hebben je groene huisdier bij de action! Mét gezicht
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en met een lampje
dat was vast de enige die jullie nog niet haddenwe moesten ons beheersen hem niet te kopen voor je
Nee voor Isegrim natuurlijk, dat snap ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet jou! Dan had ik wel over 't harige huisdier
vast van die rare Polenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:43 schreef Asgard het volgende:
Weet iemand hier misschien wat er nou aan de hand is met al die vrachtwagenchauffeurs die door de Maastunnel willen rijden?
De hoogte van de Maastunnel is al weet ik veel hoelang hetzelfde, maar de laatste week is er elke dag wel een lullo die het pas doorheeft dat zn vrachtwagen er niet door past als hij voor of juist onder de eerste viaduct staat.
Zo vaag ineens :/
Zou heel goed kunnen. Poolse meters zijn iets langer dan Nederlandse meters, dus dan krijg je dat soort dingen..quote:
ldg hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:43 schreef Asgard het volgende:
Weet iemand hier misschien wat er nou aan de hand is met al die vrachtwagenchauffeurs die door de Maastunnel willen rijden?
De hoogte van de Maastunnel is al weet ik veel hoelang hetzelfde, maar de laatste week is er elke dag wel een lullo die het pas doorheeft dat zn vrachtwagen er niet door past als hij voor of juist onder de eerste viaduct staat.
Zo vaag ineens :/
Dat zou het wel kunnen verklaren jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ldg hierte lui om mn eigen lappie aan te slingeren
ik zag laatst op rtvrijnmond dat zware vrachtwagens sinds vorige week niet meer over de willems, konininne- en die oude stenen brug mogen. Misschien dat ze op zoek zijn naar nieuwe routes?
Goh nu lijkt het net of ik mijzelf quotequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ldg hierte lui om mn eigen lappie aan te slingeren
ik zag laatst op rtvrijnmond dat zware vrachtwagens sinds vorige week niet meer over de willems, konininne- en die oude stenen brug mogen. Misschien dat ze op zoek zijn naar nieuwe routes?
er mogen op zich wel vrachtwagens overheen, alleen geen zwarequote:Op zondag 31 augustus 2008 01:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goh nu lijkt het net of ik mijzelf quote![]()
Maar de erasmusbrug lijkt me een beter alternatief voor de willemsbrug dan de maastunnel?
Je zou trws maar een toko op Noordereiland hebben, levert toch lastig spullen aan zonder vrachtwagens
Het is heerlijk buiten inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er mogen op zich wel vrachtwagens overheen, alleen geen zwaredus dan moeten ze de spullen maar in 2 kleintjes verdelen.
Is er nog wat leuks te doen vandaag?het is zulk lekker weer en ik wil naar buiten!
http://www.bruisendpark.nlquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Is er nog wat leuks te doen vandaag?het is zulk lekker weer en ik wil naar buiten!
wat wonen we toch in een fantastische stad hequote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
http://www.bruisendpark.nl
Vanavond kraak & smaak.
Jij zou ook verboden wordenquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Rond uitziende voorwerpen die eigenlijk 64-vlakken hebben moeten verboden worden
Aan de andere over rolt de bal al.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
nog ff en de bal rolt weer zal tijd worden. Ik kan niet wachten tot de bal ook weer in dat mooie stadion aan de maas gaat rollen!
Ik woon naast de Kuip en last? Alleen als ze verliezen en de ME in de wijk isquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, jij hebt er geen last van natuurlijk.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik woon naast de Kuip en last? Alleen als ze verliezen en de ME in de wijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |