Ik denk ook niet dat TS er mee om kan gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest - gelukkig - oprecht moeite doen om het zo uit m'n toetsenbord te krijgen
Ik heb een huis van VGplus gekochtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
Huizen van VGplus / huislijn op Zuid zou je overigens zelfs met een persoonlijk krediet kunnen kopen, zo goedkoop zijn ze...
Je moet gewoon rustig afwachten, als je een tijd staat ingeschreven en nog steeds niks hebt is het wel handig om af en toe te bellen. Als je mensen kent kun je inderdaad voorrang krijgen. Als er bij hen in de unit een kamer vrij komt kunnen ze jou kiezen als je voldoet aan het aantal maanden dat je ingeschreven moet staan voor dat woongebouw (verschilt per woongebouw).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:02 schreef JeroenV het volgende:
En helpt het nog als je veel contact zoekt, of moet je gewoon rustig afwachten?
Kan je geen voorrang krijgen als je mensen kent die via hun huren ofzo?
Neuh, het is gewoon niet zo raar dat ik hier 75 euro meer betaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, ik was even vergeten dat je het altijd beter weet
Okee! Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ies! Ik heb de meneer gesproken wiens naam jij niet meer wist. Aardige vent idd. Briefje met cv ligt inmiddels bij hem.
jij wilt hetzelfde gaan doen als isegrim?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ies! Ik heb de meneer gesproken wiens naam jij niet meer wist. Aardige vent idd. Briefje met cv ligt inmiddels bij hem.
* littledrummergirl gluurt door gordijnquote:
lijkt me ook vet jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
http://www.getlostinrotterdam.nl/
Dit is leuk
Daarom wil ik eerst nog 1 poging via Vesteda doen. Die woningen zijn enggoedkoop voor wat luxere huurwoningen. Boompjes, een of ander ding nabij Blaak, en die puntige woning nabij jullie stekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Dat heeft niets met de makelaar te maken, maar meer met de huizenprijs. VG+ is onderdeel van Woonbron en verkoopt woningen vanuit de corporatie. Daar zitten woningen bij van een halve ton.
Je kunt beter kijken of er ouders garant kunnen staan o.i.d.
Dependsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Fugie het volgende:
als ik mijn appartement zou verhuren zou het rond de 700 moeten opbrengen :x
ik raak NOOIT de weg kwijt. Ook al ben ik nooit ergens geweest, toch weet ik er onbewust de weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
http://www.getlostinrotterdam.nl/
Dit is leuk
Ook al?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ga studeren in Amsterdam en ik mis Rotterdam nu al.![]()
Van een echte stad zonder franje naar Amsterdam.
Niet waarvoor ik ingeloot ben in ieder geval, en mijn tweede keuze was vol in Rotterdam.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook al?![]()
Heeft Rotterdam ineens geen opleidingen meer?
toen ik 3 was ging ik op mijn driewieler al kris kras door de stadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ik raak NOOIT de weg kwijt. Ook al ben ik nooit ergens geweest, toch weet ik er onbewust de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |