Half zeven gepost, dus je komt net weer terug uit "quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en waar in die quote stond dat het over Gouda ging?
Amsterdam Bijlmer zuid-oostquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik ben ook nog in Weesp geweest.
Als jij het zegt hoef ik me er gelukkig niet druk om te maken.quote:
Of juist welquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als jij het zegt hoef ik me er gelukkig niet druk om te maken.
Met brede wegen, veel groen, bomen, bebouwing uit 1900-1930?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het deed me erg aan het gebied rond Maashaven denken. Hufterproof en compleet troosteloos.
gloof niet dat we ooit vrienden wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als jij het zegt hoef ik me er gelukkig niet druk om te maken.
Kun je je account niet ff een maandje of wat op non-actief zetten? Je moet echt overal je gelijk halen hè? De tijd van (an dan niet) stille hints is nu wel even klaar: je bent echt onwijs irritant op deze manier. Als dat de bedoeling is: fijn, maar niet hier.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met brede wegen, veel groen, bomen, bebouwing uit 1900-1930?
Compleet troosteloos en hugterproof dan denk ik aan grijs beton, enkel asfalt, en betegelde open ruimtes. Neem Afrikaanderplein en zet er de lijnbaanflats omheen![]()
Schiebroek is een voorbeeld van troosteloos.
Nee, ook wij niet nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gloof niet dat we ooit vrienden worden
Ons blok was uit de jaren 50. Het metrostation is ook vast niet uit <1930. Queen of the South? 2007?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met brede wegen, veel groen, bomen, bebouwing uit 1900-1930?
+ dat dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je je account niet ff een maandje of wat op non-actief zetten? Je moet echt overal je gelijk halen hè? De tijd van (an dan niet) stille hints is nu wel even klaar: je bent echt onwijs irritant op deze manier. Als dat de bedoeling is: fijn, maar niet hier.
Correct. Doe je gezellig mee?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
Maar ik begrijp dat iedereen lief tegen elkaar aan het doen is?
We hebben dus nu:quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
Goed.
De taboewoorden (dat klinkt enorm jaren '80 gezelschapsspel) voor de rest van dit topic
1. De bijnaam van de Boeing 747
2. Een voetbalclub uit het zuiden van Rotterdam
3. Een uitermate sfeerverhogende tropische plant
4. <vul hier je eigen taboewoord in>
Vanaf nu gaat het weer gewoon over eten bij Loos, drinken bij Dudok, het uitzicht vanaf de Euromast en wat er in het weekend te doen is.
Terug uit Zeelandquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Een beetje laat, maar alsnog Tijd Voor Popcorn
Nee, ga al naar Mexico.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie gaat er naar overschie het wkend?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Duvel het volgende:
8. Redelijk zwaar Belgisch bier.
Ad 5.: pijpen.
Gelijk halen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
boel geflame![]()
Je moet echt overal je gelijk halen hè?
boel geflame![]()
dan kan je verwachten dat die mening in een Rotterdam topic niet gesteund wordt nee
1. Jetquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De taboewoorden (dat klinkt enorm jaren '80 gezelschapsspel) voor de rest van dit topic
1. De bijnaam van de Boeing 747
2. Een voetbalclub uit het zuiden van Rotterdam
3. Een uitermate sfeerverhogende tropische plant
4. Een blauwkleurige supermarkt (die op de kleintjes blijft letten)
5. Een van pijpen, kaas en stroopwafels bekende stad in Het Groene Hart
6. Een brede straat met een naam die verwijst naar de richting waarin deze gebouwd is
7. De officiële moordenaar van JFK
8. Redelijk zwaar Belgisch bier
9. <vul hier je eigen taboewoord in>
1. Ik mis het stuk waar ik probeer gelijk te halenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Duvel het volgende:
Je hebt echt een plaat voor je harses. Veel plezier ermee.
daar ben ik volgende week woensdag ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:10 schreef Knoekie het volgende:
Rotterdam![]()
Helaas ga ik onze metropool weer verlaten, ik ga naar het knusse en gezellige Mexico Stad![]()
En jij mag helemaal niet komen zeuren over Rotterdam-Zuidquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:10 schreef Knoekie het volgende:
Rotterdam![]()
Helaas ga ik onze metropool weer verlaten, ik ga naar het knusse en gezellige Mexico Stad![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
daar ben ik volgende week woensdag ook![]()
Ik woon in Rotterdam-Zuidquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En jij mag helemaal niet komen zeuren over Rotterdam-Zuid
Ik ookquote:
Allemaal gelul omdat je voorbijgaat aan het feit dat je altijd, bij alles, je eigen mening als superieur beschouwt, niet accepteert dat iemand een andere mening kan hebben en zo dus overkomt als een ontzettend irritante betweter. Dat heeft geen reet te maken met waar je woont of waar je vandaan komt, want daar gaat het helemaal niet over. Doe mij (en misschien anderen ook, wellicht zelfs jezelf) een lol en neem dit puntje van goedbedoelde (quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:57 schreef Fugie het volgende:
die ondertitel heb je niet voor niets eh
Dit is een Rotterdam topic. Ik denk dat de gemiddelde poster in hét Rotterdam topic van mening is dat Rotterdam tofferder is dan Gouda. Zo heel lastig is dat toch niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Allemaal gelul omdat je voorbijgaat aan het feit dat je altijd, bij alles, je eigen mening als superieur beschouwt, niet accepteert dat iemand een andere mening kan hebben en zo dus overkomt als een ontzettend irritante betweter. Dat heeft geen reet te maken met waar je woont of waar je vandaan komt, want daar gaat het helemaal niet over. Doe mij (en misschien anderen ook, wellicht zelfs jezelf) een lol en neem dit puntje van goedbedoelde () kritiek mee als je in de toekomst op "Invoeren" klikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |