Half zeven gepost, dus je komt net weer terug uit "quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en waar in die quote stond dat het over Gouda ging?
Amsterdam Bijlmer zuid-oostquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik ben ook nog in Weesp geweest.
Als jij het zegt hoef ik me er gelukkig niet druk om te maken.quote:
Of juist welquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als jij het zegt hoef ik me er gelukkig niet druk om te maken.
Met brede wegen, veel groen, bomen, bebouwing uit 1900-1930?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het deed me erg aan het gebied rond Maashaven denken. Hufterproof en compleet troosteloos.
gloof niet dat we ooit vrienden wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als jij het zegt hoef ik me er gelukkig niet druk om te maken.
Kun je je account niet ff een maandje of wat op non-actief zetten? Je moet echt overal je gelijk halen hè? De tijd van (an dan niet) stille hints is nu wel even klaar: je bent echt onwijs irritant op deze manier. Als dat de bedoeling is: fijn, maar niet hier.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met brede wegen, veel groen, bomen, bebouwing uit 1900-1930?
Compleet troosteloos en hugterproof dan denk ik aan grijs beton, enkel asfalt, en betegelde open ruimtes. Neem Afrikaanderplein en zet er de lijnbaanflats omheen![]()
Schiebroek is een voorbeeld van troosteloos.
Nee, ook wij niet nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gloof niet dat we ooit vrienden worden
Ons blok was uit de jaren 50. Het metrostation is ook vast niet uit <1930. Queen of the South? 2007?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met brede wegen, veel groen, bomen, bebouwing uit 1900-1930?
+ dat dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je je account niet ff een maandje of wat op non-actief zetten? Je moet echt overal je gelijk halen hè? De tijd van (an dan niet) stille hints is nu wel even klaar: je bent echt onwijs irritant op deze manier. Als dat de bedoeling is: fijn, maar niet hier.
Correct. Doe je gezellig mee?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
Maar ik begrijp dat iedereen lief tegen elkaar aan het doen is?
We hebben dus nu:quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
Goed.
De taboewoorden (dat klinkt enorm jaren '80 gezelschapsspel) voor de rest van dit topic
1. De bijnaam van de Boeing 747
2. Een voetbalclub uit het zuiden van Rotterdam
3. Een uitermate sfeerverhogende tropische plant
4. <vul hier je eigen taboewoord in>
Vanaf nu gaat het weer gewoon over eten bij Loos, drinken bij Dudok, het uitzicht vanaf de Euromast en wat er in het weekend te doen is.
Terug uit Zeelandquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Een beetje laat, maar alsnog Tijd Voor Popcorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |