Don't blame me!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:39 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, ik kijk het topic in en het gaat weer over Jumbo.
Hmm k ik zie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Don't blame me!Het was DT deze keer
inet stuk?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Weet iemand een café/bar/koffiehut in Rotterdam met gratis wifi?
nadat ik een keer een docu heb gezien over hoe ze daar met de kipjes omgaan heb ik er nooit meer gegeten ( en ik ben niet zon softy wat dat betreft, maar zelfs de plofkippen die md gebruikt worden "beter"behandeld dan de kfc kipjesquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef Fugie het volgende:
fokin jumbo gezeur altijd
en de mac zuigt, kfc
Cappucino Rotterdam (korte hoogstraat) .. wel ff toegangcode vragen aan de bar..quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hiltonquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De Mac is wel een beetje de AH van de fastfood jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef Fugie het volgende:
fokin jumbo gezeur altijd
en de mac zuigt, kfc
KFC is van McDonalds toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nadat ik een keer een docu heb gezien over hoe ze daar met de kipjes omgaan heb ik er nooit meer gegeten ( en ik ben niet zon softy wat dat betreft, maar zelfs de plofkippen die md gebruikt worden "beter"behandeld dan de kfc kipjes)
wel jammer, vond het altijd wel lekkernu dus maar zelf maken met kfc kruiden van de toko
geen idee. Jij zegt hetquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
KFC is van McDonalds toch?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
Goed.
De taboewoorden (dat klinkt enorm jaren '80 gezelschapsspel) voor de rest van dit topic
1. De bijnaam van de Boeing 747
2. Een voetbalclub uit het zuiden van Rotterdam
3. Een uitermate sfeerverhogende tropische plant
4. <vul hier je eigen taboewoord in>
Vanaf nu gaat het weer gewoon over eten bij Loos, drinken bij Dudok, het uitzicht vanaf de Euromast en wat er in het weekend te doen is.
1. Arme jetquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
Goed.
De taboewoorden (dat klinkt enorm jaren '80 gezelschapsspel) voor de rest van dit topic
1. De bijnaam van de Boeing 747
2. Een voetbalclub uit het zuiden van Rotterdam
3. Een uitermate sfeerverhogende tropische plant
4. <vul hier je eigen taboewoord in>
Vanaf nu gaat het weer gewoon over eten bij Loos, drinken bij Dudok, het uitzicht vanaf de Euromast en wat er in het weekend te doen is.
Betaal je wel een starttarief en daar bovenop een gigantisch bedrag per pagina. Ik denk dat het zelfs goedkoper is het document dan per trein langs te brengen.quote:
Scannen en mailen. Anders gewoon naar het postkantoor en LHO negeren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het bestand moet naar groningenEn het is maar 1 pagina
Via web betaal je 14 cent voor 1 pagina (misschien zelfs gratis met wat zoekwerk). 3,50 euro voor een telefoongesprek van 20 seconde is een beetje overkill lijkt mijquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Scannen en mailen. Anders gewoon naar het postkantoor en LHO negeren.
let op: reactie: ja maar ik heb geen scanner .quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Scannen en mailen. Anders gewoon naar het postkantoor en LHO negeren.
Tot nu toe nog geen reactie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
let op: reactie: ja maar ik heb geen scanner .![]()
![]()
![]()
Ook de pm gezien?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bedankt voor jullie meedenken![]()
Het was 1 velletje, maar die moest wel voorzien zijn van een handtekening.
Ik ben naar het postkantoor gegaan, maar na 5 keer proberen kwam ie alsnog NIET aanGeld teruggehad, m'n vader gaat het vanavond vanaf zijn school voor me proberen.
Scannen en mailen is geen optie, het moest naar dat bepaalde faxnummer (is voor de IB-groep, vandaar dat gezeik).
Als het dringend is kan ik evt. vanavond nog wel proberen voor je om hem op de fax te zetten. Makkelijkst nog wanneer je het in gescande vorm hebt..quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bedankt voor jullie meedenken![]()
Het was 1 velletje, maar die moest wel voorzien zijn van een handtekening.
Ik ben naar het postkantoor gegaan, maar na 5 keer proberen kwam ie alsnog NIET aanGeld teruggehad, m'n vader gaat het vanavond vanaf zijn school voor me proberen.
Scannen en mailen is geen optie, het moest naar dat bepaalde faxnummer (is voor de IB-groep, vandaar dat gezeik).
* Alicey is wel vrolijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is knap geteldze passen dr precies in.
Gelukkigquote:
Mjah, als ik in Gouda zou wonen zou ik denk ik ook wel een beetje verdrietig worden ja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
GelukkigKomt vast omdat jij dichterbij Rotterdam woont
Ja, en waar in die quote stond dat het over Gouda ging?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We zagen het aan je vrolijke quote
dat is een logische beredeneringquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en waar in die quote stond dat het over Gouda ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |