31 Isegrim, niet 27quote:Zie hier het topic deel 27 (27, alicey, niet 25! )
Dat is in een goed stukje van Carnisse. Maar het is niet echt centraal of dicht bij goed OV. Heb er zelf twee jaar om de hoek van gewoond. Als het echt goedkoop en groot is, kun je het best doen. Als je huisgenoten hebt, dan even checken of het echt studenten zijn, of Polen/Bulgaren/Roemenen, want die wonen daar nog veel in de particuliere verhuur.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz.. kan misschiene en kamer overnemen van een vriendin in de Texelsestraat ... de vraag is alleen .. wil je dat überhaupt ... (daar wonen dan)
Uitstekendquote:
Voor dat geld heb je ook wat kleins op de Dordtselaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
310 euro. 2 kamers.
maja. kheb nog steeds een hekel aan alles beneden de rivier (op Hotel NewYork/Luxor na) ... maar zolang er nix anders is, is het de pijn misschien wel waard
alleen elke dag door die tunnel heen (of brug over ...) da zie ik ook nie zo zitten ...
Met Metrogeluiden op de achtergrond. + dat je er al 5 jaar in zat, en dus een maximale huurverhoging had (oftewel, de nieuwe huurder (die is er, want s'avonds zijn de gordijnen in het leegstaande huis dichtquote:
Nu moet hij alleen nog eens de vervoegingen van werkwoorden leren om het ook geloofwaardig te kunnen brengenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, ik was even vergeten dat je het altijd beter weet
Dad is nog is un goet idee van jouw.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu moet hij alleen nog eens de vervoegingen van werkwoorden leren om het ook geloofwaardig te kunnen brengen
Van m'n welke ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dad is nog is un goet idee van jouw.
Ik moest - gelukkig - oprecht moeite doen om het zo uit m'n toetsenbord te krijgenquote:
Ik denk ook niet dat TS er mee om kan gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest - gelukkig - oprecht moeite doen om het zo uit m'n toetsenbord te krijgen
Ik heb een huis van VGplus gekochtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
Huizen van VGplus / huislijn op Zuid zou je overigens zelfs met een persoonlijk krediet kunnen kopen, zo goedkoop zijn ze...
Je moet gewoon rustig afwachten, als je een tijd staat ingeschreven en nog steeds niks hebt is het wel handig om af en toe te bellen. Als je mensen kent kun je inderdaad voorrang krijgen. Als er bij hen in de unit een kamer vrij komt kunnen ze jou kiezen als je voldoet aan het aantal maanden dat je ingeschreven moet staan voor dat woongebouw (verschilt per woongebouw).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:02 schreef JeroenV het volgende:
En helpt het nog als je veel contact zoekt, of moet je gewoon rustig afwachten?
Kan je geen voorrang krijgen als je mensen kent die via hun huren ofzo?
Neuh, het is gewoon niet zo raar dat ik hier 75 euro meer betaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, ik was even vergeten dat je het altijd beter weet
Okee! Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ies! Ik heb de meneer gesproken wiens naam jij niet meer wist. Aardige vent idd. Briefje met cv ligt inmiddels bij hem.
jij wilt hetzelfde gaan doen als isegrim?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ies! Ik heb de meneer gesproken wiens naam jij niet meer wist. Aardige vent idd. Briefje met cv ligt inmiddels bij hem.
* littledrummergirl gluurt door gordijnquote:
lijkt me ook vet jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
http://www.getlostinrotterdam.nl/
Dit is leuk
Daarom wil ik eerst nog 1 poging via Vesteda doen. Die woningen zijn enggoedkoop voor wat luxere huurwoningen. Boompjes, een of ander ding nabij Blaak, en die puntige woning nabij jullie stekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Dat heeft niets met de makelaar te maken, maar meer met de huizenprijs. VG+ is onderdeel van Woonbron en verkoopt woningen vanuit de corporatie. Daar zitten woningen bij van een halve ton.
Je kunt beter kijken of er ouders garant kunnen staan o.i.d.
Dependsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Fugie het volgende:
als ik mijn appartement zou verhuren zou het rond de 700 moeten opbrengen :x
ik raak NOOIT de weg kwijt. Ook al ben ik nooit ergens geweest, toch weet ik er onbewust de weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dit is leuk
Ook al?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ga studeren in Amsterdam en ik mis Rotterdam nu al.![]()
Van een echte stad zonder franje naar Amsterdam.
Niet waarvoor ik ingeloot ben in ieder geval, en mijn tweede keuze was vol in Rotterdam.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook al?![]()
Heeft Rotterdam ineens geen opleidingen meer?
toen ik 3 was ging ik op mijn driewieler al kris kras door de stadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ik raak NOOIT de weg kwijt. Ook al ben ik nooit ergens geweest, toch weet ik er onbewust de weg.
Ik ga gewoon naar de HRO hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook al?![]()
Heeft Rotterdam ineens geen opleidingen meer?
Heu dat hebben we hier op mijn werk ontwikkeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dit is leuk
Waar werk jij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Heu dat hebben we hier op mijn werk ontwikkeld
en toch ben en blijf ik Feyenoorder tot mn dood!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach.. wat heeft Zuid nu werkelijk gewonnen in de laatste 30 jaar ten opzicht van "die andere" clubs... bar en bar weinig ...
wat een walgelijk mannetje ben jij toch!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wegrennen is voor picornie en vriendjes
http://www.formulazero.nl(...)Z-GP_plattegrond.pdfquote:Zaterdag 23 augustus
11:00 - 13:00 Test sessies
14:15 - 16:45 Main Races-2mile races standing start
17:00 Prijs uitreiking
neuh ze maken geen herrie dus laat maar gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:33 schreef DutchTrain het volgende:
Nog iemand naar de Formule Zero races op het Willemsplein vandaag
[ afbeelding ]
[..]
http://www.formulazero.nl(...)Z-GP_plattegrond.pdf
dacht dat dat gisteren al was? had er een flauw verslagje van opt journaal gezien, dat ze heel klein waren en heul niet hard gingen enzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:33 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is een ontzettend tof initiatiefquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:33 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
We zien wel weer wie de gangmakers zijn..quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bijna 12 uur geen post in een Rotterdam topic?
ja preciesquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zien wel weer wie de gangmakers zijn..
In die tijd scheet jij nog in je poepluier, kneus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wegrennen is voor picornie en vriendjes
Was inderdaad vrijdag en zaterdag. Gisteren even gaan kijken, maar die dingen vielen telkens stil en leken ook niet heel hard te gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
dacht dat dat gisteren al was? had er een flauw verslagje van opt journaal gezien, dat ze heel klein waren en heul niet hard gingen enzo
Vroeger waren die paden veel breder, net zoals bij de meeste AH's en C1000 nu.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die smalle paden zijn idd afschuwelijk! Je kan er nooit langs en iedereen staat te treuzelen. En die vakkenvullers hahaha jaa, herkenbaar! Staan met hun homies het weekend door te spreken
Jaaa, maar ze verdienen minder daar bij de Jumbo he! Want de Jumbo is zoveel goedkoper dan de Ap!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vroeger waren die paden veel breder, net zoals bij de meeste AH's en C1000 nu.
En vakkenvullers horen gewoon uit de weg te gaan als je aan komt lopen. Je betaalt tenslotte hun salaris.
Als je de helft ontslaat, verdubbelt de productiviteit, dus kunnen nóg verder omlaagquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa, maar ze verdienen minder daar bij de Jumbo he! Want de Jumbo is zoveel goedkoper dan de Ap!
En worden de vloeren ook minder vies van hun gore gympies!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je de helft ontslaat, verdubbelt de productiviteit, dus kunnen nóg verder omlaag
Nu nog een uitsmijter bij de deur om klanten op gympen en zonder winkewagenrijbewijs te weigeren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En worden de vloeren ook minder vies van hun gore gympies!
En wat peper in de reet van de cassieres!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu nog een uitsmijter bij de deur om klanten op gympen en zonder winkewagenrijbewijs te weigeren.
In díé tijd woonde ik al in Rotterdamquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
In die tijd scheet jij nog in je poepluier, kneus.
Smalle paden en trage cassieres? Zeker weten dat je naar de zelfde Jumbo Wereldmarkt bent geweest als waar ik kom?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:39 schreef DutchTrain het volgende:
Nou, gisteren ook eens de Jumbo getest.![]()
Ja het is een grote supermarkt met een groot assortiment. Vooral de keuze in 'wereldproducten' is groot.
(Veel) goedkoper dan C1000 / AH is het zeker niet.
Maar het ergste zijn wel de tientallen vakkenvullers die er op zaterdag rondlopen, die overal hun karren achterlaten, de klanten die in de smalle paden hun karretjes alleen voor de vakken kunnen zetten, de lege vakken en de smerige vloer. Om nog maar te zwijgen over de traagheid van de cassières.![]()
En het 'verse' brood smaakt nergens naar.![]()
Jammer dat het nauwelijks meer lijkt op de Konmar Wereldmarkt![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaaa, maar ze verdienen minder daar bij de Jumbo he! Want de Jumbo is zoveel goedkoper dan de Ap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |