Nouja, het was nu eenmaal geen hutspot.. Misschien had hij toch liever een authentiekere Hollandsche maaltijd gehad..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan de kans om bij een echte local te eten afslaan![]()
Nouja, mysterie opgelost : Bij AH is chilipoeder een mengsel van bepaalde kruiden. Bij de Jumbo is chillipoeder gemalen chillipeper. Niet gek dat het dan een stukje heter is..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
naar mijn weten was chilipeper (ook in poeder vorm) erg heet
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Big Willem is in Town hoor ik net!
Big Willem en Willem Holleeder zijn 2 verschillende mensen he ...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Big Willem is in Town hoor ik net!
En bij de toko, en bij ....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, mysterie opgelost : Bij AH is chilipoeder een mengsel van bepaalde kruiden. Bij de Jumbo is chillipoeder gemalen chillipeper. Niet gek dat het dan een stukje heter is..
Het is zo heet dat het niet meer te eten is. Bovendien proef je niets anders meer dan heet. Cayennepoeder is dan misschien weer iets anders dan cayennepeper. Cayennepeper kun je een heel klein beetje van gebruiken om iets wat pittiger te maken. Op de patat lijkt het mij niet lekker.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En bij de toko, en bij ....
Ik wist wel dat cayennepoeder minder heet/lekker op de patat is.. vandaar dat ik dacht dat je die misschien door elkaar had.
Maar rijst met chili is naast erg heet toch nog wel lekker?
ow Sorry!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Big Willem.
[ afbeelding ]
Holleeder.
Het zijn dan ook niet de meest slimme mensen die daar werken..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na 20(!!) minuten kwamen de heren van de Roteb dr achter dat het misschien handig zou zijn om de vuilniswagen waarin ze het groffevuil aan het laden zijn, in een zijstraat te zetten. Aangezien ze aan de andere kant van de straat de gewone bakken aan het legen zijn, staat het hier aardig vast voor de deur
heeft LHO een nieuwe baanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zijn dan ook niet de meest slimme mensen die daar werken..
Ja, per maandag AS ga ik weer als programmeur aan de slagquote:
en met een lampjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ISEGRIM!!
Ze hebben je groene huisdier bij de action! Mét gezicht
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ISEGRIM!!
Ze hebben je groene huisdier bij de action! Mét gezicht
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en met een lampje
dat was vast de enige die jullie nog niet haddenwe moesten ons beheersen hem niet te kopen voor je
Nee voor Isegrim natuurlijk, dat snap ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet jou! Dan had ik wel over 't harige huisdier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |