Helemaal mee eens. Maar je wilt toch niet ontkennen dat jij graag je gelijk haalt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit is een Rotterdam topic. Ik denk dat de gemiddelde poster in hét Rotterdam topic van mening is dat Rotterdam tofferder is dan Gouda. Zo heel lastig is dat toch niet?
En we stellen het dan ook zeer op prijs als het over Rotterdam zou gaan, in plaats van dit oneindige gezeik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dit is een Rotterdam topic. Ik denk dat de gemiddelde poster in hét Rotterdam topic van mening is dat Rotterdam tofferder is dan Gouda. Zo heel lastig is dat toch niet?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Begrijp je nou werkelijk niet dat het niet alleen om de discussie Gouda / R'dam gaat, maar ook je mening over supermarkten, postkantoren, restaurants, straten, buurten, schoenzolen, theezakjes, eigenlijk alles.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En we stellen het dan ook zeer op prijs als het over Rotterdam zou gaan, in plaats van dit oneindige gezeik.![]()
Gaat dus maar lekker MSN'en met elkaar over wie de meest superieure menig heeft en wie er niet mee om kan gaan
Sprak de pot wijs tegen de ketelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar je wilt toch niet ontkennen dat jij graag je gelijk haalt?
Ach, ik herken het juist goed omdat ik zelf van nature ook zo ben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sprak de pot wijs tegen de ketel
* heiden6 pakt het homo-scorebord van anderhalve week geleden uit de kast en noteert +10 voor LHOquote:
Hey, maar ik heb geen 30 paar schoenen. En ook geen lesbische zus (genetische score telt veel zwaarder!)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 pakt het homo-scorebord van anderhalve week geleden uit de kast en noteert +10 voor LHO
Uitstekend. I'm outta here.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:33 schreef DutchTrain het volgende:
En we stellen het dan ook zeer op prijs als het over Rotterdam zou gaan, in plaats van dit oneindige gezeik.![]()
en .... en ... en...quote:
Trouw jij maar met Isegrimquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en .... en ... en...
en ik dan
die kan toch veul lekkerder koken dan jijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Trouw jij maar met Isegrim
nietusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die kan toch veul lekkerder koken dan jij
wel heurquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
nietus![]()
* LeeHarveyOswald is for a cookingbattle
stiekum he, wil je terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een Rotterdammert woont natuurlijk op Rotterdam-Zuid
Een van mijn broers woont er. Maar zo iemand zit in elke familie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef Knoekie het volgende:
Gouda.![]()
Mijn ouders hebben er een winkel
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stiekum he, wil je terug![]()
heeeeel diep in je onderbewustzijn
Vanaf zondag gelukkig niet meer!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rotterdam ZUid bestaat niet... Althans dat is Zuid .. Rotterdam ligt boven de rivier ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
=> http://www.engelfriet.net/Alie/Hans/verseput3.htmquote:De RTM reed in 1953 vanuit Rotterdam naar Oostvoorne, Hellevoetsluis, Goudszwaard, Numansdorp, Strijen.
Met het stoombootveer kon je dan van Hellevoetsluis naar Middelharnis of van Numansdorp naar Willemstad, Den Bommel, Galathese Sluis en naar Zijpe.
Van Middelharnis kon je dan weer verder naar Ouddorp of Ooltgensplaat.
En van Zijpe naar Zierikzee en Haamstede. Of evt naar Steenbergen in West-Brabant.
En sinds 1943 rijdt er ook al een bus door de Maastunnelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
maastunnel gebruik ik ook nog altijd, maar ja voor hen die een auto hebben.. of die met de bus willen ... en die veerpond.. dat duurt en dat duurt ..
Nee, ik bedoelde het zoals ik het zei. Oftewel het spulletje "chilipoeder" noemen. Nietsvermoedende alicey gooit een flinke scheut bij haar rijstgerechtje en het resultaat is nog heter dan een "HOT" gerecht bij de authentieke Indiër.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bedoelde je dan niet chilipoeder verkopen als zijnde Cayennepeper?
Nou...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Alicey het volgende:
Mocht er nog iemand van erg pittige rijst houden, dan heb ik hier nog een pannetje staan.
Tjeempie, volgens je profiel zou het zelfs ingevlogen moeten worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:23 schreef Knoekie het volgende:
Helemaal aan de andere kant van Rotterdam![]()
Ik ga dan maar zelf wat koken
Op vakantie in ons geweldige land met goed weer en vriendelijke en hartelijke bevolking?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef Knoekie het volgende:
Oh dat is niet correct![]()
Nu eventjes 8 dagen in Nederland
naar mijn weten was chilipeper (ook in poeder vorm) erg heetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het zoals ik het zei. Oftewel het spulletje "chilipoeder" noemen. Nietsvermoedende alicey gooit een flinke scheut bij haar rijstgerechtje en het resultaat is nog heter dan een "HOT" gerecht bij de authentieke Indiër.
En dan de kans om bij een echte local te eten afslaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op vakantie in ons geweldige land met goed weer en vriendelijke en hartelijke bevolking?
Dat zijn Spanjolen ook naar mijn ervaring, zo niet nog veel erger.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
en eigenwijs volk vergeet je nog Alicey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |