Wanneer is die wedstrijd?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Laat Feyenoord en PSV elkaar maar de benen kapot trappen!
Beter zwichten we daar dus niet voor.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:51 schreef BoNi het volgende:
Het kapitaal moet op het veld staan...!
One more year?quote:
quote:Real Madrid wordt zeer concreet voor Huntelaar
Klaas-Jan Huntelaar lijkt vlak voor het verstrijken van de transferdeadline Ajax alsnog te verlaten. Real Madrid bereidt een bod van 25 miljoen euro voor op de spits, zo schrijft Voetbal International.
De eventuele transfer lijkt in veel opzichten op de situatie rond Wesley Sneijder, afgelopen seizoen. De middenvelder ging toen enkele dagen voor de transferdeadline voor eenzelfde soort bedrag naar Real Madrid.
De beslissing om voor Huntelaar te kiezen, leidde tot een interne strijd bij Real Madrid. Technisch directeur Pedrag Mijatovic had de voorkeur voor de Ajax-spits, terwijl diens assistent Miguel Angel Portugal liever David Villa (Valencia) zag komen. Uiteindelijk had Mijatovic het hoogste woord.
Mocht Huntelaar naar Real Madrid verkassen, dan wordt hij de zesde Nederlander in dienst bij De Koninklijke. Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart maken al deel uit van de Madrileense selectie.
Ondertussen ligt ook Manchester United nog op de loer voor Huntelaar. De Engelse club probeert momenteel Dimitar Berbatov bij Tottenham Hotspur los te weken, maar dat proces zet zich moeizaam voort. Mocht de transfer afketsen, dan zal Huntelaar de eerste kandidaat worden.
Ook Arsenal volgt de spits nog steeds met grote interesse.
Juist het aantal afspeelmogelijkheden is nogal beperkt. Dat zien we ook bij het Nederlands elftal met Van Nistelrooij. De spits komt niet in de bal maar loopt voor de kans, en is dus alleen een afspeelmogelijkheid wanneer je het splijtende passje kunt geven. De vleugelspitsen worden van achteruit aangespeeld, waardoor ze bijna atlijd uit stilstand een actie moeten maken om hun man heen, om dan de rugdekking tegen te komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Juist hierdoor kun je een mooi aanvallend team neerzetten:
---------------Huntelaar------------------
Sulejmani------------------Suarez
---------------Aissati---------------------
Juist op deze manier heeft elke speler minimaal 2 makkelijke afspeel mogeljkheden om het spel mooi compact en snel te houden. Ik ben met je eens dat Huntelaar te vervangen is voor een snelle jongen maar dan moet het een type Aguero zijn die én technisch is en scorend vermogen heeft, een mooiweer voetballer zonder rendement is volgens mij nou niet bepaald wat Ajax nodig heeft.
Pfieuw, dat is een pak van mijn hart! Waar hebben we ons met z'n allen dan druk om gemaakt...?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar blijft gewoon.
Daar heb je inderdaad gelijk in in een 4-3-3 systeem, niet in het 4-2-1-2-1 systeem waar de Vleugelspelers meer ingezakt staan en door de #10 vrij makkelijk in stelling gebracht kunnen worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Juist het aantal afspeelmogelijkheden is nogal beperkt. Dat zien we ook bij het Nederlands elftal met Van Nistelrooij. De spits komt niet in de bal maar loopt voor de kans, en is dus alleen een afspeelmogelijkheid wanneer je het splijtende passje kunt geven. De vleugelspitsen worden van achteruit aangespeeld, waardoor ze bijna atlijd uit stilstand een actie moeten maken om hun man heen, om dan de rugdekking tegen te komen.
Ik kan mij vinden in jouw verhaal, maar ben het niet eens met het spel dat jij beschrijft, zoals wij dit EK hebben gezien kan het weldegelijk zeer effectief zijn en ook nog eens oogstrelend. Ajax heeft vorig jaar, vooral de 2e seizoenshelft met Sneijder, goed voetbal laten zien. En zoals gezegt is een vervanger van Huntelaar alleen een verbetering als hij en technisch begaafd is en scorend vermogen bezit want tenslotte is dat het doel van een diepe spits en de splijtende pass het doel van Aissati.quote:Zo'n buitenspeler kan dan of terug, of over de hele spelen, zodat de bal zo lang onderweg is dat die al weer een verdediger kort bij zich heeft. De spits is geen afspeelmogelijkheid, alleen als je hem voor kunt geven. Als nou die bal snel rond gaat over veel schijven, dan moet de tegenstander achter de bal aan en heb je meteen beweging en een meter. Dan hoeven die buitenspelers niet telkens briljant te zijn om tot een kans te komen, want dan zijn ze al in een voordelige situatie ten opzichte van hun man als ze de bal aangespeeld krijgen. Maar als je de bal snel rond wilt spelen, heb je ook iemand nodig op de kop van het zestienmetergebied, anders worden de passafstanden te groot. En degene die daar staat moet technisch erg goed en balvast zijn, want daar is het het drukst en krijg je het minste tijd en ruimte. Snelheid is op vleugels veel belangrijker. Daar ligt per definitie de ruimte en daar moet op het randje van buitenspel gespeeld worden.
Maar goed, ik hoef niet met de theorie de praktijk aan te tonen. De praktijk is dat we in vier jaar Nederlands elftal 4-3-3 met een goaltjesdief geen goed combinatievoetbal hebben gezien en in 3 seizoenen Ajax met een goaltjesdief ook niet. Degenen die beweren dat het wél mogelijk is hebben wat uit te leggen.
Zo, jij bent er snel bijquote:
vind het nog wel een aardig tof nummerquote:
Is dat al lang bekend? Kijk zelf niet zo vaak Tmf en mtv, zag hem vandaag toevallig voorbij komen.quote:
ik kijk nooit naar die zooi maar dit is al wel een keer of wat hier langs gekomenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat al lang bekend? Kijk zelf niet zo vaak Tmf en mtv, zag hem vandaag toevallig voorbij komen.
Verbaasd me dat Ryan Donk niet als "cameo" meedoet....quote:
Aha, had hem nog nooit gezien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar die zooi maar dit is al wel een keer of wat hier langs gekomen
Die ga ik straks als ik thuis ben ff checken. Het zal wel niet de moeite waard zijn ofwelquote:
Ik niet, dat zou ik als Ajax-zijnde alleen doen voor een bedrag rond de 40 miljoen. En bovendien weet ik niet of Huntelaar wel genoegen neemt met minder dan een basisplaats daar.quote:
Volgens mij heeft Van Basten daar niks over gezegd, Van Geel was degene die zei dat zodra de voorbereiding was begonnen geen spelers meer zouden vertrekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef GGMM het volgende:
Zonder Huntelaar zijn we niet kansloos hoor, ik zou het alleen triest vinden van Van Basten. Die heeft gezegd dat spelers na een bepaalde datum niet meer weg zouden mogen.
Denk niet dat van Basten de alles beslissende stem heeft als het om dit soort bedragen gaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef GGMM het volgende:
Zonder Huntelaar zijn we niet kansloos hoor, ik zou het alleen triest vinden van Van Basten. Die heeft gezegd dat spelers na een bepaalde datum niet meer weg zouden mogen.
Vrees het ergste.. maar tot die tijd is het afwachtenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:28 schreef Nashje het volgende:
Je gaat toch niet menen dat Huntelaar nog gaat vertrekken..
Ik dacht dat Van Geel dat had gezegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:30 schreef BoNi het volgende:
Was er niet toevallig een delegatie van Real Madrid op het vliegtuig gestapt om via Las Palmas naar Amsterdam te vliegen??
idd de grote (betaalbare) mannen zijn bijna allemaal al vertrokken in de transferperiode.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Komakie het volgende:
Of Ajax moet ineens nog met een snelle topaankoop komen, maar ja.... we weten eigenlijk allemaal wel dat dit onmogelijk is...
Helden zouden het zijn!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Blijf erbij dat ze de club wel kunnen opdoeken ook, niet vanwege de transfer van KJH opzich natuurlijk, maar gewoon omdat het een stelletje hypocriete teringhonden zijn daar.
Echt, de hel moet toch losbreken als ze het weer flikken?
Met een contract tot 2010 kan je hem volgend jaar ook nog verkopen toch..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
idd de grote (betaalbare) mannen zijn bijna allemaal al vertrokken in de transferperiode.
Je moet idd als club gestoord zijn om nu nog wat te gaan proberen te forceren nadat je de belangrijkste speler verkoopt. Nee dan krijg je het "Sneijder-syndroom" wel beloven op een topaankoop en uit eindelijk een "Perez" achtige speler ervoor neerzetten en je supporters een gratis wedstrijd maar gaan aanbieden als pleister op de wond
Maar wat zou het financieel betekenen voor Ajax als deze deal niet doorgaat en hij niet verlengd?
Dan loopt ie gratis weg neem ik aan en dat kan je je ook niet permiteren als club.
Of zit ik er naast?
Een club als Ajax kan zich niet permitteren om weer geen kampioen te worden en weer geen CL te spelen. Dat is op lange termijn 10 keer schadelijker.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maar wat zou het financieel betekenen voor Ajax als deze deal niet doorgaat en hij niet verlengd?
Dan loopt ie gratis weg neem ik aan en dat kan je je ook niet permiteren als club.
Of zit ik er naast?
Ik kom de schaal wel brengen dan, hoef ik me ook niet zo druk meer te maken over voetbal dit jaar....quote:
Maar wel iemand die veel goals scoort en het is gezichtsverlies voor Marco/Ajax, ik bedoel hij maakt hem aanvoerder etc en dan zou hij nog 10 dgn voordat de t-periode sluit weg laten gaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef TC03 het volgende:
Zoveel kwaliteit levert Ajax niet in met een vertrek van Huntelaar. Met Aissati, Cvinatich, Sulejmani en Suárez is er genoeg aanvallende kwaliteit in huis.
Dan maken de andere spelers nu die goals. Hij maakt ze omdat ze weten dat hij ze kan maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, elke prutser maakt 34 goals idd..... mis je niets aan..
tot is toch tot en met 2009?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Met een contract tot 2010 kan je hem volgend jaar ook nog verkopen toch..
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Blijf erbij dat ze de club wel kunnen opdoeken ook,
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan maken de andere spelers nu die goals. Hij maakt ze omdat ze weten dat hij ze kan maken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
tot is toch tot en met 2009?
Dus na het volgende seizoen transfervrij?
Dat vroeg ik me af, beetje zoals Van der Vaart bij HSV is weggegaan.
2010 dus.. dan is het een mogelijkheid lijkt mij.. al zal hij dan mss minder waard zijn vanwege het contractquote:"We hebben een paar keer met elkaar om de tafel gezeten", aldus Huntelaar. "We zijn wel iets nader tot elkaar gekomen, maar zijn er nog niet uit. Ik heb nog een contract tot 2010, ik wil het alleen verlengen onder de voorwaarden die ik wil." Huntelaar zou graag een gelimiteerde transfersom in zijn nieuwe contract zien. Hij wil daar verder niet over uitweiden. "Dat is iets tussen Ajax en mij."
quote:Ajacied Gabri houdt conditie op peil bij Barcelona
20/08/2008 16:33
Gabri traint deze week mee met de beloften van Barcelona, waar voormalig collega Luis Enrique de trainer van is. De Spaanse middenvelder van Ajax is in Barcelona omdat zijn vrouw op het punt staat te bevallen. Ajax-coach Marco van Basten heeft Gabri een weekje vrijaf gegeven om bij de geboorte van zijn kind te zijn.
Voor Gabri is de trainingsweek een terugkeer op bekend terrein. De 29-jarige maakte tien jaar geleden ook al deel uit van Barcelona B. In het seizoen 1999/00 brak Gabri door in de hoofdmacht, om in zeven jaar 128 competitieduels en acht goals te maken voor de Blaugranas.
Voor Ajax begint het seizoen op zaterdag 30 augustus met een uitwedstrijd tegen Willem II. Aanstaande maandag keert Gabri terug bij de Amsterdammers.
Ik denk niet dat je al te star moet doen over spelsystemen, maar het gros van die varianten op de klassieke systemen zijn eigenlijk oplossingen zuiver en alleen om bepaalde spelers samen te kunnen laten spelen. Ik ben geen Cruijff-adept, maar die klassieke systemen zijn er vanwege de veldbezetting. 4-3-3 is wel ideaal om de breedte van het veld optimaal te gebruiken en de passafstanden optimaal te houden. Dus wanneer je aanvallend en op balbezit speelt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in in een 4-3-3 systeem, niet in het 4-2-1-2-1 systeem waar de Vleugelspelers meer ingezakt staan en door de #10 vrij makkelijk in stelling gebracht kunnen worden.
Dan heb je het over de omschakeling, erg belangrijk in het moderne voetbal, maar dat doe je maar een paar keer per wedstrijd. Counteren is leuk, maar wat doe je als PSV in de loopgraven kruipt?quote:Ook dat zag je in het nederlands elftal, dat juist enorm snel counterde en juist de vleugelspelers (lees: Robben) enorm snel uitkonden breken en scoren (zie Robbens goal tegen Frankrijk).
Het is allemaal momentenvoetbal, dus een echte spelmaker kan daar ook niks in. Het is 3 passes achter mekaar en dan weer hard de duels in om dat de bal los is. Om dat te voorkomen heb je veel techniek nodig, overal maar meer in de voorste linies om dat ruimte en tijd daar schaars zijn.quote:Bovendien moet je niet vergeten dat er afgelopen jaar geen moment met een echte spelverdeler is gespeeld (de Jong laat ik buiten beschouwing) en daardoor een erg vreemd spelbeeld is geweest waar weinig samenhang inzat.
Onder omstandigheden en in bepaalde spelsituaties is het goed, maar niet goed genoeg. Zo reeel moet je zijn als het telkens weer fout gaat bij serieuze tegenstand. Als je nou weinig tijd en ruimte krijgt, dus niet tegen de Graafschap, en je moet scoren, en dan weet je een aantal goede kansen uit te spelen dán hebben we het over goed aanvallend voetbal. Maar in die wedstrijden zag ik een aanvallend machteloos Ajax met hier en daar een half kansje.quote:Ik kan mij vinden in jouw verhaal, maar ben het niet eens met het spel dat jij beschrijft, zoals wij dit EK hebben gezien kan het weldegelijk zeer effectief zijn en ook nog eens oogstrelend. Ajax heeft vorig jaar, vooral de 2e seizoenshelft met Sneijder, goed voetbal laten zien.
Wie er scoort maakt natuurlijk niet uit. Traditioneel worden bij Ajax de doelpunten over heel veel spelers verdeeld, althans in de periodes van succes. Dat is eigen aan de spelopvatting.quote:En zoals gezegt is een vervanger van Huntelaar alleen een verbetering als hij en technisch begaafd is en scorend vermogen bezit want tenslotte is dat het doel van een diepe spits en de splijtende pass het doel van Aissati.
zo voelen ze zich in Groningen toch ook ongeveer?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:13 schreef Triptamine het volgende:
Sowieso RealRot effe op met je berg geld en probeer niet voor de 2e keer op rij een van de beste spelers net voor het einde van de transferperiode weg te plukken,
Kut-Real
Hoe ze zich in Groningen voelen boeit me geen flikkerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo voelen ze zich in Groningen toch ook ongeveer?
jij bent grappig. douglas mag niet weg bij twente, kruk hoeft niet we hebben vermeer. middenveld moet meer zoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een vertrek van Huntelaar voor 25 miljoen euro is eerder de redding voor Ajax dan de (sportieve) ondergang voor komend seizoen.
Met die 25 miljoen kun je toch wel Dembele+Douglas en evt. nog Bradley (voor op de plek van Aissati) en Krul (voor op de plek van Stekelenburg) kopen:
--Sulejmani------------Suarez-
-----------Dembele------------
--Emanuelson--------Aissati--
-------------Gabri---------------
--Vertonghen-----------Silva-
-------Lindgren---Douglas----
---------Stekelenburg---------
Ga jij maar weer naar het psv-topic daar zitten de mensen zonder verstand.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een vertrek van Huntelaar voor 25 miljoen euro is eerder de redding voor Ajax dan de (sportieve) ondergang voor komend seizoen.
Geloof je het zelf? Een spits die er 33 in legt weg doen en de rest maakt de goals wel even? Kom op zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan maken de andere spelers nu die goals. Hij maakt ze omdat ze weten dat hij ze kan maken.
Zo voelen wij ons al jaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo voelen ze zich in Groningen toch ook ongeveer?
Nee, maar een spits zoals hij die zo makkelijk scoort kan volgend jaar ook gewoon naar een grote club. Het is geen eendagsvlieg die even snel van de hype moet profiteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef El-Salvador het volgende:
Bekijk het vanuit zijn perspectief eens. Niet elke dag komt Real langs om je op te halen. Hoe kut het ook is.
Eensch. Nu komt het aan op de loyaliteit van Klaas-Jan. Eerst maar eens kijken wat Ajax gaat vragen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, maar een spits zoals hij die zo makkelijk scoort kan volgend jaar ook gewoon naar een grote club. Het is geen eendagsvlieg die even snel van de hype moet profiteren.
Salaris $$quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap overigens niet dat Perez nog niet verkocht is. Het is niet de makkelijkste jongen, maar hij kan nog zo 2 jaar mee bij iedere subtopper. Of probeert hij nog steeds via de juridische weg in de A-selectie te komen en wil hij niet verkocht worden?
serieusquote:
Voor Perez geldt natuurlijk dat Ajax zijn laatste kunstje zou zijn. Dat was ook de intentie van Ajax, die hebben hem niet voor niks 2x gehaald. Als hij dit geweten had was hij bij AZ blijven zitten en bij PSV blijven zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap overigens niet dat Perez nog niet verkocht is. Het is niet de makkelijkste jongen, maar hij kan nog zo 2 jaar mee bij iedere subtopper. Of probeert hij nog steeds via de juridische weg in de A-selectie te komen en wil hij niet verkocht worden?
Zou Ajax meer dan een paar ton vragen voor Perez? Lijkt me nauwelijks een probleem voor de clubs.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor Perez geldt natuurlijk dat Ajax zijn laatste kunstje zou zijn. Dat was ook de intentie van Ajax, die hebben hem niet voor niks 2x gehaald. Als hij dit geweten had was hij bij AZ blijven zitten en bij PSV blijven zitten.
Hij zou natuurlijk wel bij het 1e willen zitten, maar waarom hij een zaak aanspant is waarschijnlijk omdat hij zijn contract afgekocht wil zien, zodat hij financieel niet lijdt onder de beleidswijzigingen bij Ajax en hij vrij is om een club te vinden om nog even lekker te voetballen. Dus financiele compensatie voor het feit dat andere clubs minder zullen betalen, en transfervrij vertrekken.
Op zich redelijk lijkt me, als je je enigzins in Perez verplaatst.
Ja serieus!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
serieus?
ik moet eerlijk bekennen dat ik zonder ali b het nummer misschien nog wel aardig vond
Wat is er daar in het bestuur toch in godsnaam gaande? Allemaal tegenstrijdige berichten die dagelijks het net opduiken. Ik word er echt niet goed van.quote:Schuster haalt uit naar voorzitter Real
30-07-2008 om 15:15 | Gewijzigd: 30-07-2008 15:50 | Door: tim_vk
Er heerst onrust bij Real Madrid. Trainer Bernd Schuster zag Cristiano Ronaldo graag komen, maar zijn komst lijkt inmiddels van de baan. De Duitser was hier echter nog niet van op de hoogte, terwijl voorzitter Ramón Calderón dit wél meldde tegenover de media. "Ik ben altijd de laatste die alles te horen krijgt."
De Portugese dribbelaar is onhaalbaar, zo maakte Mijatovic onlangs bekend. Schuster: "Of ik vaak met Pedrag Mijatovic praat? Heel weinig. Ik krijg nauwelijks informatie door omtrent de onderhandelingen met Cristiano Ronaldo. Ik ben blij dat de voorzitter middels de media duidelijk heeft gemaakt hoe de situatie ervoor staat."
De preses zei tevens dat er geen nieuwe speler zal worden aangetrokken, als Ronaldo niet naar Bernabéu komt. Schuster ging er echter vanuit dat Rafael van der Vaart het alternatieve target is. "Ik ben verre van boos. Ik ben nu eenmaal gewend om als laatste alles te weten te komen. Ik dacht dat we enige tijd terug enkele theorieën hadden uitgewerkt indien plan A niet zou werken."
Ze schijnen het wit trouwens in te ruilen voor oranjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Drenthe, Robben, Sneijder, Van Der Vaart, Van Nistelrooij, Huntelaar
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze schijnen het wit trouwens in te ruilen voor oranje
Als een speler van zijn contract af wil moet het afgekocht worden, nu wil Ajax van een speler af en dan moet het ook afgekocht worden. Dus wegpesten is belachelijk, dat is net zoiets als eeen speler die weigert te spelen om een transfer te forceren. Dan ook nog een transfersom vragen is helemaal schandalig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef BB-boy het volgende:
Zou Ajax meer dan een paar ton vragen voor Perez? Lijkt me nauwelijks een probleem voor de clubs.
Salaris verschil heb je wel mee te maken natuurlijk.
Nja Perez was er eerder dan van Basten er was natuurlijk; van van Basten speelde toch pas vanaf april/maart en perez was op Oudjaarsdag al terugquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als een speler van zijn contract af wil moet het afgekocht worden, nu wil Ajax van een speler af en dan moet het ook afgekocht worden. Dus wegpesten is belachelijk, dat is net zoiets als eeen speler die weigert te spelen om een transfer te forceren. Dan ook nog een transfersom vragen is helemaal schandalig.
Het is Ajax' inschattingsfout geweest om Perez terug te halen terwijl de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten. Dan moet Ajax hem daarvoor financieel compenseren. Sportief compenseren kunnen ze hem al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |