quote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gooi maar onder mijn pet!
[ afbeelding ]
quote:Verder zal het volk wel zien of er vruchten kunnen worden geplukt van het beleid door de op hun massaal gestemde politieke partij.
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de USA als "laaglonenland" enspé een goede vervanger voor china zal worden...![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:44 schreef Amokzaaier het volgende:
You've just won a all inclusive cruise to the Carribean! Press 9 to collect your prize!
dat krijg ik als ik mijn telefoon opneem zojuisd...![]()
dus ik denk, daar open ik subiet een KLB topic over!
maargoed heb wel opgehangen.. is dit het begin van telefoon overlast maffia praktijken??
Klopt als een sferende vinger.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:59 schreef JesusofSuburbia het volgende:
[..]
ja dat zou het zweertje verpesten
HAHAHAquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:31 schreef Treinhomo het volgende:
Niet van het forum;
Vandaag, eerlijk waar, in Tilburg een ijscowagen zien rondrijden: "De ijshoren".
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:27 schreef asdqert het volgende:
[..]
We hebben wel enige ervaring hier met volieres en vogels, die gelukkig ook dat soort zaken omhelst.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef Spellmeista het volgende:
Ik vind dit echt een verbasendwekkend televieprogramma.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:02 schreef Bastard het volgende:
Niks nieuws onder de zon maar leuk om het onderwerp aan het grootte publiek te tonen.
Auw en gadver strijden om voorrang.quote:Aissati kamt met een scheurtje in de meniscus van zijn rechterknie.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 22:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze mij nu 100 miljard zouden aanbieden als ik 26 jaar ga zitten passeer ik daar echt voor.
Door de mazen van het net.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, nee, je moet het in een ander perspectief plaatsen. Als de overheid eenmaal een markt gaat herverdelen dan moet een markt tot in de puntjes gereguleerd gaan worden omdat er anders lagunes ontstaan waarin handige types ongelooflijk veel geld kunnen verdienen en de hele markt scheef kunnen trekken.
quote:Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef anthony68 het volgende:
ik kook vaak rijst en dan bak ik de ui en parika in eenpan gesneden natuurlijk maar met doppertjes erbij of in de spinacie of in de bonen het smaakt niet lekker....
wat doe ik verkeerd???
wat is lekker om bij je spinacie te doen of bij je bonen witte of bij doperwten??? hebben jullie ervaring???
ik heb trouwens pas een nieuwe snelkookpan die plakt niet aan handig hoor maar nu is mijn rijs niet aan de pan geplakt maar aan elkaar is hier een oplossing voor?
Mijn vlees bak ik in een oventje op 20 min 270 graden en dan omdraaien en weer 20 min is dit teveel of kan het korter doe het meestal met kipfilet
mijn varkensfilet doe ik 3 min om en om met wat peper en paprikapoeder
als ik het op dien gebruik ik meestal augurken of uitjes erbij en over mijn groente een surinaamse saus
dit zijn de drie gerechten die ik omde week maak en afgewisseld met aardappelen en asperges en varkenfilet
tips voor andere recepten welkom..
wel makkelijke...
Stiekemquote:Op zondag 21 september 2008 @ 15:11 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
djeez gozer, het woord dhimmi, doet mij niets, zegt mij nietsAls je deze termen gebruikt om meer kracht achter je nutteloze statements te zetten faal je heimelijk...
Oogwaarschijnlijk meschien welicht per definitie niet goed in taal?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:27 schreef Naxxium het volgende:
Klopt patrick, omdat sommige vrouwen voller zijn zijn ze per definitie niet lelijk... Dit gaat ook op naar mannen btw... TS gebruik je verstand voordat je iets neer zet en oogwaarschijnlijk meschien wel mensen pijn doet. Welicht onbewust en zeker niet tactvol.
En het wordt nog hilarischer...quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:52 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Sorry voor de nodige commotie die ik heb veroorzaakt!
Ooghoogte oogwaarschijnlijk......quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Tot bepaalde hoogte is het uiterlijk van een vrouw minder belangrijk.
Ik heb echt smakelijk zitten lachen!quote:Op zondag 21 september 2008 20:00 schreef MissRaspberry het volgende:
Heb je liever geen gezonde vriendin ipv iemand die te dun is?
Dan denk je nog 'typefout', maar nee:quote:Op maandag 22 september 2008 10:20 schreef vaagsel het volgende:
Wat is je budget? Wil je sjeik/formeel of juist gezellig ongedwongen?
[...]
quote:Op maandag 22 september 2008 10:20 schreef vaagsel het volgende:
[...]
Luxe/sjeik/duur:
Muller (duh)
't Gerecht
De Benjamin
Brussels lof (vis + vega)
[...]
Daar wil ik mij gerust achter stellen.quote:
Sous! Het hoogtepunt van deze post!quote:Op maandag 22 september 2008 23:34 schreef anthony68 het volgende:
ik heb nou me kipfilet gebakken in 15 miin en daarna gekruid en omgedraaid is dit zo goed of moet ie nog korter??/ vroeger deed ik 20 min om en om was ie te taai...
weten jullie nog lekkere kruiden om de kip te kruiden ik gebruik nu paprika en zwarte peper
en als sous kip chicken tonight sate...
Als je niet zeker weet hoe je een woord spelt dan is zo'n streepje altijd handigquote:Op maandag 22 september 2008 21:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zo-ie-zo is tijd relatief. Vaak denk ik maar een half uurtje bezig te zijn geweest maar toch is het dan al gauw twee uur (wel met voorspel en na spel er gewoon bij). Maar waarschijnlijk is het zo: time flies when you're having fun
Uit: Bestaat er iets als 'nachtmens' zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:54 schreef solem2 het volgende:
Maar, immers, daarentegen, om 5 uur in de middag kan je het beste sporten.
daarom zijn sporters die uitblinken vaak mensen die ogenblijkelijk dom overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |