Meestal tot ongeveer een kwartier voordat jij thuiskomt !quote:Op maandag 22 september 2008 17:23 schreef DeVille80 het volgende:
Ga me alsjeblieft niet vertellen, de hele dag lang of opmerkingen zoals als hij maar goed zijn ding doet.. Maar effe serieus.. Hoeveel minuten of misschien wel uren zou volgens jullie de ideale vrijpartij moeten duren.. En dan graag het aantal minuten onderverdelen in orale sex en vaginale (neuk)sex..
Ik zou ook geen 8 uur naar een rukkende puber kunnen kijken, dus ... ...quote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef DeVille80 het volgende:
ik kan wel 8 uur lang sexen, maar of zij dat nou zo lekker vindt weet ik niet..
quote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef DeVille80 het volgende:
ik kan wel 8 uur lang sexen, maar of zij dat nou zo lekker vindt weet ik niet..
ik weet, Miranda is good..quote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Het kan mijn vriendin eigenlijk niet kort genoeg duren.
Zo-ie-zo is tijd relatief. Vaak denk ik maar een half uurtje bezig te zijn geweest maar toch is het dan al gauw twee uur (wel met voorspel en na spel er gewoon bij). Maar waarschijnlijk is het zo: time flies when you're having funquote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef DDBtje het volgende:
Tijd??? Als ik me ergens niet mee bezig hou tijdens, voor of na de seks is het wel met de tijd. Tenzij het even snel een vluggertje is, omdat hij of ik bijna weg moet naar het werk ofzo. Dan nog heb ik tijdens de seks geen idee hoelang het duurt.
Dan had moet met een d geschreven moeten zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 18:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm ik zag de TT en dacht, als ik nu naar rechts kijk staat er Lord_Sylus.. Maar nee.
Ik ben totaal geen taalpurist maar als iemand Sowieso verkeerd schrijft moet ik het toch even meldenquote:
Precies, zo zou het moeten zijnquote:Op maandag 22 september 2008 19:43 schreef MissRaspberry het volgende:
Tot er aan beide kanten minstens 1 keer is klaargekomen
ik ben pas happy if she is satisfied..quote:
Zo hé, jij bent goed, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:44 schreef DeVille80 het volgende:
Ik ga meestal door totdat zij minimaal 5 keer is klaargekomen.
ligt er aan, een vluggertje is lekker maar een uitgebreide vrijpartij ook, ik hou er nooit een stopwatch bij eerlijk gezegdquote:Op maandag 22 september 2008 17:23 schreef DeVille80 het volgende:
Ga me alsjeblieft niet vertellen, de hele dag lang of opmerkingen zoals als hij maar goed zijn ding doet.. Maar effe serieus.. Hoeveel minuten of misschien wel uren zou volgens jullie de ideale vrijpartij moeten duren.. En dan graag het aantal minuten onderverdelen in orale sex en vaginale (neuk)sex..
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
Totdat mijn uur om is. Anders moet ik bijbetalen
En let me guess... Je staat te trappelen van ongeduld om dit te vertellen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:08 schreef tijger74 het volgende:
Wat een topic.
Straks word er een topic geopend met de vraag: Hoeveel minuten heb je sex gehad, en hoeveel miunuten daarvan heb je nu spijt.
Hoeveel tijd heb je gespendeerd aan het hebben van een orgasme?
![]()
echt wel !!! super lekker en belangrijk de tijd te nemenquote:Op zondag 28 september 2008 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Een goede en lekkere vrijpartij kan de hele dag duren...
En dan niet alleen oraal, vaginaal of anaal gericht
Elkaar teasen, opgeilen, zoenen
quote:Op maandag 22 september 2008 18:54 schreef Godshand het volgende:
Tot de hoeveelheid vocht bij haar, exponentieel afneemt met de tijd...
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:47 schreef Sessy het volgende:
Seks moet lang genoeg duren om klaar te komen, maar niet zo lang dat 't daarna pijn gaat doen omdat je helemaal schraal bent.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:50 schreef TruIvy het volgende:
Ter iets serieuzere reactie, ik hoef geen oneindige vrijpartij. Ik ben na een kwartiertje moe, overgevoelig en een beetje gekneusd en geirriteerd en dan vind ik het wel welletjes! Anders is het de dag daarop echt niet fijn meer en dan krijgt ie nietsDus dat is makkelijk kiezen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En let me guess... Je staat te trappelen van ongeduld om dit te vertellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |