Meestal tot ongeveer een kwartier voordat jij thuiskomt !quote:Op maandag 22 september 2008 17:23 schreef DeVille80 het volgende:
Ga me alsjeblieft niet vertellen, de hele dag lang of opmerkingen zoals als hij maar goed zijn ding doet.. Maar effe serieus.. Hoeveel minuten of misschien wel uren zou volgens jullie de ideale vrijpartij moeten duren.. En dan graag het aantal minuten onderverdelen in orale sex en vaginale (neuk)sex..
Ik zou ook geen 8 uur naar een rukkende puber kunnen kijken, dus ... ...quote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef DeVille80 het volgende:
ik kan wel 8 uur lang sexen, maar of zij dat nou zo lekker vindt weet ik niet..
quote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef DeVille80 het volgende:
ik kan wel 8 uur lang sexen, maar of zij dat nou zo lekker vindt weet ik niet..
ik weet, Miranda is good..quote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Het kan mijn vriendin eigenlijk niet kort genoeg duren.
Zo-ie-zo is tijd relatief. Vaak denk ik maar een half uurtje bezig te zijn geweest maar toch is het dan al gauw twee uur (wel met voorspel en na spel er gewoon bij). Maar waarschijnlijk is het zo: time flies when you're having funquote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef DDBtje het volgende:
Tijd??? Als ik me ergens niet mee bezig hou tijdens, voor of na de seks is het wel met de tijd. Tenzij het even snel een vluggertje is, omdat hij of ik bijna weg moet naar het werk ofzo. Dan nog heb ik tijdens de seks geen idee hoelang het duurt.
Dan had moet met een d geschreven moeten zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 18:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm ik zag de TT en dacht, als ik nu naar rechts kijk staat er Lord_Sylus.. Maar nee.
Ik ben totaal geen taalpurist maar als iemand Sowieso verkeerd schrijft moet ik het toch even meldenquote:
Precies, zo zou het moeten zijnquote:Op maandag 22 september 2008 19:43 schreef MissRaspberry het volgende:
Tot er aan beide kanten minstens 1 keer is klaargekomen
ik ben pas happy if she is satisfied..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |