Sport je veel?quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:54 schreef solem2 het volgende:
onderzoek heeft aangetoond dat er ochtendmensen zijn en avondmensen.
Punt is: om tien uur 's ochtends leer je het meest, neem je de meeste leerstof op.
Maar, immers, daarentegen, om 5 uur in de middag kan je het beste sporten.
daarom zijn sporters die uitblinken vaak mensen die ogenblijkelijk dom overkomen.
jammer, ik had het al verwacht.quote:
Ik hou niet zo van voetbal. Ik heb mijn strepen verdient met schaken en sanda. Hoewel ik in schaken wat beter was getuige mijn overwinningen. Moet ik eigenlijk weereens oppakken. Laatste officiele tournooi is alweer in '87 geweest toen ik clubkampioen, kampioen westelijke mijnstreken en helaas 4de maar op de limburgse kampioenschappen werd. Toch niet slecht, als 9 jarige die in de leeftijd tot 18 mocht uitkomen in plaats van bij kids tot 13.quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:59 schreef solem2 het volgende:
[..]
jammer, ik had het al verwacht.
maar ik had hem klaar:
Voor wie ben jij in de eredivisie?
kutpauper.
wist je dat schaken niets met i.q. te maken heeft. Maar eerder met patroongeheugen? Dat duidt op autisme, eerder dan de overerfelijke intelligentie. Kasparov heeft een hekel aan meer dan 4 mensen om hem heen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:03 schreef santax het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van voetbal. Ik heb mijn strepen verdient met schaken en sanda. Hoewel ik in schaken wat beter was getuige mijn overwinningen. Moet ik eigenlijk weereens oppakken. Laatste officiele tournooi is alweer in '87 geweest toen ik clubkampioen, kampioen westelijke mijnstreken en helaas 4de maar op de limburgse kampioenschappen werd. Toch niet slecht, als 9 jarige die in de leeftijd tot 18 mocht uitkomen in plaats van bij kids tot 13.
Sanda heb ik alleen maar blessures aan overgehouden
quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:05 schreef solem2 het volgende:
[..]
wist je dat schaken niets met i.q. te maken heeft. Maar eerder met patroongeheugen? Dat duidt op autisme, eerder dan de overerfelijke intelligentie. Kasparov heeft een hekel aan meer dan 4 mensen om hem heen.
Net als Rainman
Hmm, ik vindt Batman anders wat principiėler overkomen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Rainman is vet alleen spiderman heeft een veel mooier pak vind ik.
Ja dat wist ik. Er zijn genoeg hele grote schakers die inderdaad naar autisme neigen, of het wellicht zelfs hebben. Omgekeerd ook trouwens. Er zijn heel veel hele goede schakers die harstikke sociaal zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:05 schreef solem2 het volgende:
[..]
wist je dat schaken niets met i.q. te maken heeft. Maar eerder met patroongeheugen? Dat duidt op autisme, eerder dan de overerfelijke intelligentie. Kasparov heeft een hekel aan meer dan 4 mensen om hem heen.
Net als Rainman
quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:11 schreef santax het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Er zijn genoeg hele grote schakers die inderdaad naar autisme neigen, of het wellicht zelfs hebben. Omgekeerd ook trouwens. Er zijn heel veel hele goede schakers die harstikke sociaal zijn.
Hans Bohm om maar eens een Nederlander te noemen met een grootmeester titel is er zo eentje. Bijzonder aardige en (m.i.) zeer intelligente man trouwens. Geniaal simultaanschaker tevens.
Dan doet ie dat verdomd goedquote:Op dinsdag 23 september 2008 04:12 schreef solem2 het volgende:
[..]
wie zegt dat hans beum niet net als die engelse gozer, gewoon de zetten kopieert van de tafel tegenover de geen waar ie tegen schaakt?
ik geloof je, maar het is wel zo dat alle autisten verwekt zijn door bovengemiddelde intelligente mannen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:13 schreef santax het volgende:
[..]
Dan doet ie dat verdomd goed
Overigens heb ik ook 1 op 1 met hem geschaakt. Hij kan het wel, geloof me
en ik weet het niet, maar je avatar doet me denken aan een k.k.k. duif in een de vorm van een wit cannabis blaadjequote:Op dinsdag 23 september 2008 04:16 schreef solem2 het volgende:
[..]
ik geloof je, maar het is wel zo dat alle autisten verwekt zijn door bovengemiddelde intelligente mannen.
Het zijn zelden vrouwen
Een broer van een maat van mij neigt sterk naar autisme en is hoogbegaafd, op sociaal vlak is die gast echt 0.0% maar maakt zijn vader er echt niet intelligenter op of zijn moeder al helemaal niet, Integendeel zelfs, ze waren vroeger hippiesquote:Op dinsdag 23 september 2008 04:16 schreef solem2 het volgende:
[..]
ik geloof je, maar het is wel zo dat alle autisten verwekt zijn door bovengemiddelde intelligente mannen.
Het zijn zelden vrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |