abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61842234
Dat is mijn vraag. Soms kom ik mensen tegen die als het donker is veel beter uit zichzelf komen en losser zijn. Ook kunnen ze gewoon beter praten en concentreren. Ikzelf ondervindt dit ook. Overdag voel ik me gewoon niet in mn vel, niet dat k iets te verbergen heb maar 's nachts kan ik me gewoon vrijer voelen zo ook op straat. De meeste mensen hier in dit rustieke plaatsje schrikt het nachtwezen welliswaar af maar mij niet. Ik kan ook beter nadenken en geniet meer van het in leven zijn als de avond valt en voel me al helemaal op m'n gemak als het nacht is.
Nu kun je zeggen dat dit wellicht komt omdat er minder afleiding enz is maarhet lijkt gewoo alsof ik dan meer bij het leven hoor en kan me beter uiten ook. Als ik een nacht mis is het veel erger dan een zonnige blije dag.

Meer mensen die dit hebben?

Zit het gewoon tussen m'n oren of klopt m'n biologische klok gewoonweg niet meer?

Dibble, al twee jaar nachtmens
*Hosselcopter*
pi_61842239
Same here. Denk dat het vooral er mee te maken heeft dat ik in de nacht meer rust heb. Voor m'n ogen, m'n hersenen, geen irritant verkeer dat langsrijd etc.
pi_61842246
muziek klinkt ook lekkerder
*Hosselcopter*
pi_61842259
's Nachts is het heerlijk. .
pi_61842262
De nacht is mooi maar overdag zie je meer.
pi_61842263
en de straten zijn helemaal voor jezelf snachts <3
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  dinsdag 23 september 2008 @ 03:54:07 #7
225916 solem2
joods bruidje
pi_61842275
onderzoek heeft aangetoond dat er ochtendmensen zijn en avondmensen.
Punt is: om tien uur 's ochtends leer je het meest, neem je de meeste leerstof op.
Maar, immers, daarentegen, om 5 uur in de middag kan je het beste sporten.
daarom zijn sporters die uitblinken vaak mensen die ogenblijkelijk dom overkomen.
met een grote waffel
pi_61842281
Als dit bestaat ben ik er een van.
Viva los Vatos Locos
pi_61842282
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 03:54 schreef solem2 het volgende:
onderzoek heeft aangetoond dat er ochtendmensen zijn en avondmensen.
Punt is: om tien uur 's ochtends leer je het meest, neem je de meeste leerstof op.
Maar, immers, daarentegen, om 5 uur in de middag kan je het beste sporten.
daarom zijn sporters die uitblinken vaak mensen die ogenblijkelijk dom overkomen.
Sport je veel?
  dinsdag 23 september 2008 @ 03:59:27 #10
225916 solem2
joods bruidje
pi_61842287
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 03:56 schreef santax het volgende:

[..]

Sport je veel?
jammer, ik had het al verwacht.

maar ik had hem klaar:

Voor wie ben jij in de eredivisie?

kutpauper.
met een grote waffel
pi_61842293
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 03:59 schreef solem2 het volgende:

[..]

jammer, ik had het al verwacht.

maar ik had hem klaar:

Voor wie ben jij in de eredivisie?

kutpauper.
Ik hou niet zo van voetbal. Ik heb mijn strepen verdient met schaken en sanda. Hoewel ik in schaken wat beter was getuige mijn overwinningen. Moet ik eigenlijk weereens oppakken. Laatste officiele tournooi is alweer in '87 geweest toen ik clubkampioen, kampioen westelijke mijnstreken en helaas 4de maar op de limburgse kampioenschappen werd. Toch niet slecht, als 9 jarige die in de leeftijd tot 18 mocht uitkomen in plaats van bij kids tot 13.

Sanda heb ik alleen maar blessures aan overgehouden
  dinsdag 23 september 2008 @ 04:05:16 #12
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_61842298
Ik werk ook het liefst des nachtsch.

Zonlicht is bah
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  dinsdag 23 september 2008 @ 04:05:28 #13
225916 solem2
joods bruidje
pi_61842299
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 04:03 schreef santax het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van voetbal. Ik heb mijn strepen verdient met schaken en sanda. Hoewel ik in schaken wat beter was getuige mijn overwinningen. Moet ik eigenlijk weereens oppakken. Laatste officiele tournooi is alweer in '87 geweest toen ik clubkampioen, kampioen westelijke mijnstreken en helaas 4de maar op de limburgse kampioenschappen werd. Toch niet slecht, als 9 jarige die in de leeftijd tot 18 mocht uitkomen in plaats van bij kids tot 13.

Sanda heb ik alleen maar blessures aan overgehouden
wist je dat schaken niets met i.q. te maken heeft. Maar eerder met patroongeheugen? Dat duidt op autisme, eerder dan de overerfelijke intelligentie. Kasparov heeft een hekel aan meer dan 4 mensen om hem heen.
Net als Rainman
met een grote waffel
pi_61842303
Rainman is vet alleen spiderman heeft een veel mooier pak vind ik.
pi_61842304
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 04:05 schreef solem2 het volgende:

[..]

wist je dat schaken niets met i.q. te maken heeft. Maar eerder met patroongeheugen? Dat duidt op autisme, eerder dan de overerfelijke intelligentie. Kasparov heeft een hekel aan meer dan 4 mensen om hem heen.
Net als Rainman
pi_61842305
De nacht is lekker rustig, je kan alle externe stimulansen uitzetten en je focussen op je eigen gedachten. Veel nachtmensen zijn HSP'ers. Jaaaaaaaa, braak maar over me heen Ik merk het aan mezelf, zodra het rustig om me heen wordt word mijn lijf rustig en kan ik beter nadenken. Ook 's morgens heb ik dat als het nog heel vroeg is, maar zodra "de mensen" actief worden voel ik me al onrustig worden. Ik kan niet helder meer denken, ik hoor wat ze denken, ik voel wat ze voelen en binnen een mum van tijd ben ik doodmoe.

Ik heb er ooit iets over gelezen, Alpha en Beta golven, maar goed ik vind de nacht heerlijk
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 23 september 2008 @ 04:09:26 #17
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_61842307
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 04:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Rainman is vet alleen spiderman heeft een veel mooier pak vind ik.
Hmm, ik vindt Batman anders wat principiėler overkomen...
*Hosselcopter*
  dinsdag 23 september 2008 @ 04:10:59 #18
225916 solem2
joods bruidje
pi_61842308
judit polgar, een van de beste schaaksters in de wereld, ze kan alleen de stukken herkennen die in een patroon op een bord staan, als de schaakstukken willekeurig op het bord gekwakt zijn dan laat haar geheugen het afweten. Dat bewijst dat i.i.g. bij haar het simpel een cummulatie is van opgebouwde schaakervaring en taktieken.
met een grote waffel
pi_61842309
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 04:05 schreef solem2 het volgende:

[..]

Net als Rainman
Ja dat wist ik. Er zijn genoeg hele grote schakers die inderdaad naar autisme neigen, of het wellicht zelfs hebben. Omgekeerd ook trouwens. Er zijn heel veel hele goede schakers die harstikke sociaal zijn.
Hans Bohm om maar eens een Nederlander te noemen met een grootmeester titel is er zo eentje. Bijzonder aardige en (m.i.) zeer intelligente man trouwens. Geniaal simultaanschaker tevens.
  dinsdag 23 september 2008 @ 04:12:00 #20
225916 solem2
joods bruidje
pi_61842311
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 04:11 schreef santax het volgende:

[..]

Ja dat wist ik. Er zijn genoeg hele grote schakers die inderdaad naar autisme neigen, of het wellicht zelfs hebben. Omgekeerd ook trouwens. Er zijn heel veel hele goede schakers die harstikke sociaal zijn.
Hans Bohm om maar eens een Nederlander te noemen met een grootmeester titel is er zo eentje. Bijzonder aardige en (m.i.) zeer intelligente man trouwens. Geniaal simultaanschaker tevens.

wie zegt dat hans beum niet net als die engelse gozer, gewoon de zetten kopieert van de tafel tegenover de geen waar ie tegen schaakt?
met een grote waffel
pi_61842313
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 04:12 schreef solem2 het volgende:

[..]

wie zegt dat hans beum niet net als die engelse gozer, gewoon de zetten kopieert van de tafel tegenover de geen waar ie tegen schaakt?
Dan doet ie dat verdomd goed
Overigens heb ik ook 1 op 1 met hem geschaakt. Hij kan het wel, geloof me
  dinsdag 23 september 2008 @ 04:16:06 #22
225916 solem2
joods bruidje
pi_61842317
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 04:13 schreef santax het volgende:

[..]

Dan doet ie dat verdomd goed
Overigens heb ik ook 1 op 1 met hem geschaakt. Hij kan het wel, geloof me
ik geloof je, maar het is wel zo dat alle autisten verwekt zijn door bovengemiddelde intelligente mannen.
Het zijn zelden vrouwen
met een grote waffel
  dinsdag 23 september 2008 @ 04:17:34 #23
225916 solem2
joods bruidje
pi_61842318
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 04:16 schreef solem2 het volgende:

[..]

ik geloof je, maar het is wel zo dat alle autisten verwekt zijn door bovengemiddelde intelligente mannen.
Het zijn zelden vrouwen
en ik weet het niet, maar je avatar doet me denken aan een k.k.k. duif in een de vorm van een wit cannabis blaadje
met een grote waffel
pi_61842319
hans beum is zwaar relaxed, ik denk dat hij thuis ook zwart wit tegels heb in de wc om op ze gemak strategieen te bedenken als hij diaree heeft.
  dinsdag 23 september 2008 @ 04:18:36 #25
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_61842320
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 04:16 schreef solem2 het volgende:

[..]

Het zijn zelden vrouwen
Een broer van een maat van mij neigt sterk naar autisme en is hoogbegaafd, op sociaal vlak is die gast echt 0.0% maar maakt zijn vader er echt niet intelligenter op of zijn moeder al helemaal niet, Integendeel zelfs, ze waren vroeger hippies
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')