quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef Tomasso het volgende:
Hoi. Omdat ik binnenkort lang ga vliegen enzo, zoek ik nieuwe, toffe games voor m'n DS. Laat ik zeggen dat ik zeker minimaal het afgelopen jaar 0 games ervoor heb gekocht, misschien zelfs nog wel langer.
Wat zijn toppertjes? Mario Kart DS, NSMB, M&L: Partners in Time, Meteos heb ik al, dus die hoef je niet te noemen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ninja Gaiden vond ik wel tof
Raar maar waar, Kirby power paintbrush
Geweldig spel vond ik dat
Advanced wars
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:24 schreef Ynske het volgende:
Yoshis island
spyro shadow legancy
tetris
professor layton
vond ik toch allemaal wel leuk
Ik ben mijn New Mario-cart kwijtquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
PicPic, Touchmaster en Slitherlink hier (al is Slitherlink tegenwoordig nt even te moeilijk). Gister wilde ik aan Rythem Tengoku beginnen, maar hij blijft hangen bij het beginscherm
Verder ben ik gewoon opnieuw begonnen met New Mario, blijft de BESTE DS game tot op heden
Thx!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:50 schreef koei het volgende:
Misschien staat hier nog iets voor je tussen Tomasso: DS-budgetspecial
En verder kan ik je Guitar Hero, professor Layton, PicPic en 42 spelklassiekers aanraden. Afgezien van die eerste (die moet ik nog kopen) speel ik die allemaal erg veel. Vooral PicPic en 42 spelklassiekers hebben een levensduur die met gemak de 100 uur overschijdt. En mocht je meer van de losse avonturen zijn dan kan ik je Zelda voor de DS ook aanraden, is ook een heerlijk spel waar je wel een tijdje zoet mee bent.
Guitar Hero On Tour is niet Guitar Hero 3quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:26 schreef Ynske het volgende:
en ik vroeg nog of Guitar Hero 3 ook met oordopjes in de trein te spelen is
het aftellen is begonnen!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef Misanthropist het volgende:
ik ben ook echt zo benieuwd naar Viva Piata Pocket Paradise voor de DS, nog 2,5 week!
Heb je alweer een nieuwe DS?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
PicPic, Touchmaster en Slitherlink hier (al is Slitherlink tegenwoordig nt even te moeilijk). Gister wilde ik aan Rythem Tengoku beginnen, maar hij blijft hangen bij het beginscherm
Verder ben ik gewoon opnieuw begonnen met New Mario, blijft de BESTE DS game tot op heden
verschilt echt, er zijn bij mijn weten zelfs titels die alleen maar in het Duits uitkomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Wat ik met tijdens mijn vakantie afvroeg was; Alle spellen komen eerst uit in Japan en daarna US en daarna in Europa...klopt dit? Maar komen ook alle titels uit in het Engels en daarna in Meertalig europees of vertalen ze alleen de goedlopende spellen en moeten wij het in Europa met de minste keus doen. Weer iemand hoe dit zit?
Lego Star Wars zal je dan ook ongetwijfeld een leuke game vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ben sinds gister verslaafd aan LEGO Indiana Jones!!Geweldig spel!! Ik kan dan ook niet wachten tot 23 september, waar de LEGO Batman-versie uitkomt!!
Helaas zit ik nu wel vast en zit ik al 45 minuten te pielen en ga ik nu op zoek naar een walktrough![]()
Oh, thanks! Dan ga ik die ook eens bekijken.. (moet je dan star wars leuk vinden? Want daar vind ik niks aan!!:D ) maar eerst deze uitspelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:12 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Lego Star Wars zal je dan ook ongetwijfeld een leuke game vinden
Waar zit je precies vast? Dan kijk ik wel even
hijs echt zo ontzettend leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik zat gister heeeeeeeeel erg te twijfelen om Guitar Hero te halen voor de DS, uiteindelijk toch niet gedaan, ik weet nog steeds niet waarom....
die vergelijking kan ik niet makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:05 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ben bang dat ie gaat tegenvallen tegenover Guitar Hero 3.. Heb het zelfde als bij Aerosmith, maar bij die heb ik meer iets van tja, ik wacht wel op deel 4... Toch lijkt het me wel cool voor onderweg.
Ik neem aan dat hij wel in de oude ds past?
Ik heb dus sinds gister Guitar Hero III en nog steeds vind ik de versie voor op de DS super!! Meteen na afloop van het spelen op de tv, DS erbij gepakt en verder gegaan in bedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:05 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ben bang dat ie gaat tegenvallen tegenover Guitar Hero 3.. Heb het zelfde als bij Aerosmith, maar bij die heb ik meer iets van tja, ik wacht wel op deel 4... Toch lijkt het me wel cool voor onderweg.
Ik neem aan dat hij wel in de oude ds past?
Ja!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef seto het volgende:
Wil misschien binnenkort een DS kopen, is het het nog waard?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=222049quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:37 schreef Topmaat het volgende:
Wat zijn echt goeie spellen voor de DS.
Dat is een ontzettend vette 'game', al snap ik er niet zo veel van, is het altijd heel erg leuk om een beetje mee aan te klooienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:38 schreef Wiehoe het volgende:
Nu heb ik iets moois voor de ds gevonden dat ik wel graag wil hebben
http://www.aqi.co.jp/product/ds10/en/index.html
Leuk zelf bezig muziek te maken.
http://games.blog.nl/nint(...)een-korg-synthesizer (2e filmpje; 4 DS'n gekoppeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:38 schreef Wiehoe het volgende:
Nu heb ik iets moois voor de ds gevonden dat ik wel graag wil hebben
http://www.aqi.co.jp/product/ds10/en/index.html
Leuk zelf bezig muziek te maken.
Met vier schermen is ook wel erg tof ja. Ik denk dat ik hem wel ga aanschaffen. Lekker prutsen met dat ding. In een youtube filmpje heb ik gezien dat je alles ook nog eens kan opslaan, dus het lijkt me wel watquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:08 schreef Aether het volgende:
[..]
http://games.blog.nl/nint(...)een-korg-synthesizer (2e filmpje; 4 DS'n gekoppeld)
44 @ play-asia.com.
Jaa.... ik ga mezelf hier ook blij mee makenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
Viva Pinata DS krijgt een goed cijfer van Eurogamer!
Deze maand vriendinnetje maar eens blij maken terwijl ik zelf voor Dragon Quest IV ga.
Ik zit juist te wachten op (een Engelstalige versie van) deeltje 2quote:
m3ds simply kopen en je hebt meteen alle DS games man, succes.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef Platina het volgende:
Ga denk ik binnenkort ook een DS kopen aangezien GBM niet meer te koop zijn en ik iets te doen moet hebben als ik naar school toe reis (4 uur per dag).
Nu ben ik er een tijdje uitgeweest qua DS games, dus zit te twijfelen welke ik moet kopen.
Wat zijn de aanraders momenteel? ik zoek meer games zoals: zelda en advance wars.
nogo zijn 3d games zoals Mario 64 of New Super Mario Bros (ziet er zo fucked up uit he).
Iemand?
Ze hebben behoorlijk de tijd genomenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik zit juist te wachten op (een Engelstalige versie van) deeltje 2
Ik wil hem wel kopen, nog zat gameboy spellen die ik wil spelen. Plus een micro past in me broekzakquote:Op donderdag 4 september 2008 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn Gameboy Micro's niet meer verkrijgbaar?Dus ik heb een collectors item?
Nja, ik speel er eigenlijk niet meer op omdat ik een NDS heb!
Nja het is een beetje zo dat ik hem eigenlijk wel tof vind om te hebben en omdat 't ding maar 50 euro heeft gekost nieuw in de winkel. Tweedehands krijg ik er maar iets van 30 euro voor en dat vind ik het niet waard om 't ding voor weg te doenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:38 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik wil hem wel kopen, nog zat gameboy spellen die ik wil spelen. Plus een micro past in me broekzak
(serieuze post!)
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1b-49-en-70-xdd.htmlquote:Op donderdag 4 september 2008 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn Gameboy Micro's niet meer verkrijgbaar?Dus ik heb een collectors item?
Nja, ik speel er eigenlijk niet meer op omdat ik een NDS heb!
Ik vind hem ook nog een beetje tegenvallen... wel vermakelijk, maar niet echt iets bijzonders. Vind het meer een soort adventure-achtig iets, je moet een heel verhaal volgen en zo, weinig wat je zelf kan invullen (ja, met welke beestjes je vrienden wordt en met welke niet...)quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:10 schreef Chaos-Zero het volgende:
Spore op de DS valt idd een beetje tegen, maar hij is wel leuk... De pc versie heb ik nog niet, maar die zal ongetwijfeld veel beter zijn.
Je kan je poppetje niet zo uitgebreid maken als op de PC.
oewh oewh oewh, hebben hebben hebben!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Noax het volgende:
[..]
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1b-49-en-70-xdd.html
Deze heb ik ook bij PA vandaan, werkt perfect!
quote:Reggie: Wii's geheugen-oplossing 'beter dan harde schijf'
Ook wanhopig omdat het interne geheugen van je Wii al helemaal is volgelopen? Volgens Reggie Fils-Aime werkt Nintendo aan een oplossing die zelfs nog beter is dan een harde schijf.
GoNintendo vertaalde een interview in de officile Latijns Amerikaanse versie van Club Nintendo waarin de Nintendo-president beweert dat, ondanks dat een externe harddisk definitief niet in de planning staat, Nintendo bezig is met een oplossing die ng beter is.
Waarom zo mysterieus Nintendo? Het is niet alsof Sony en Microsoft (allebei mt harde schijf) er met het idee vandoor zullen gaan. Dus waarom kondigt Reggue in hemelsnaam niet gewoon aan waar Nintendo mee bezig is? Hij zou er in ieder geval mee van het gezeur af zijn.
Niets op aan te merken, alleen wanneer je echt grote handen hebt, kan het wat lastig gamen zijn...quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:41 schreef Platina het volgende:
[..]
oewh oewh oewh, hebben hebben hebben!
Na mijn werk eens langs MM om te kijken of ze hem al hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Dragon Quest IV gespeeldLopen gaat erg snel, battles ook (gelukkig maar want er zijn er best veel). De graphics zijn heerlijk 2D met 3D omgevingen en het breken van potten en tonnen levert items op
Hier ga ik tientallen uren in stoppen denk ik!
Het is altijd een slecht moment om electronica aan te schaffen. Of er komt iets nieuws uit, of de prijzen dalen ineens, etc...quote:Op woensdag 10 september 2008 09:18 schreef Professional het volgende:
Ik wil met vriendin verrassen met een DS voor haar verjaardag.
Nu vroeg ik me af of het nog wel van deze tijd is, en daarmee bedoel ik dat het niet zo moet zijn dat er opeens volgend jaar een nieuwe handheld verschijnt.
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Na mijn werk eens langs MM om te kijken of ze hem al hebben![]()
Turn Based Battles toch?
Zit er een ‘quick save’ la Final Fantasy Advance in?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Dragon Quest IV gespeeld
Dat is weer minder. Ik begrijp niet dat het voor die ontwikkelaars zo moeilijk is om te realiseren dat het bij handheldgame een must is om op elk moment te kunnen saven! Als mijn trein bij het station aankomt heb ik geen tijd om "even" een savepunt op te zoeken!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quicksave op de DS is gewoon je scherm dichtklappenVerder zit het er niet in volgens mij, ik ben gewoon netjes naar de Kerk gegaan zoals dat hoort in DQ
Dat noem ik meer ‘quick stand-by’quote:Op donderdag 11 september 2008 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quicksave op de DS is gewoon je scherm dichtklappenVerder zit het er niet in volgens mij, ik ben gewoon netjes naar de Kerk gegaan zoals dat hoort in DQ
Inderdaad. Was jammer dat dit ook niet tijdens gevechten kon in Final Fantasy.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is weer minder. Ik begrijp niet dat het voor die ontwikkelaars zo moeilijk is om te realiseren dat het bij handheldgame een must is om op elk moment te kunnen saven! Als mijn trein bij het station aankomt heb ik geen tijd om "even" een savepunt op te zoeken!![]()
Heb er eentje weten te krijgen, 35 euro incl Donkey Kong: King of Swing.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja het is een beetje zo dat ik hem eigenlijk wel tof vind om te hebben en omdat 't ding maar 50 euro heeft gekost nieuw in de winkel. Tweedehands krijg ik er maar iets van 30 euro voor en dat vind ik het niet waard om 't ding voor weg te doen. Sommige gameboy spellen meten gewoon op de GBM ( Donkey Kong, Mario )
Tof. Welke Donkey Kong is dat? Ik heb een andere dus misschien wil je ruilen als je hem hebt uitgespeeld ofzo ?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:30 schreef Platina het volgende:
[..]
Heb er eentje weten te krijgen, 35 euro incl Donkey Kong: King of Swing.
eindelijk is het treinreizen vol te houden
Moet je niet net die stomme kerker in The Phantom Hourglass gedaan hebben, de DS dicht doen en het dan een week vergeten..quote:Op donderdag 11 september 2008 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, heb alleen nog maar DQ VIII op de PS2 gespeeld, verder nog nooit. Quick Stand-Bye is op de DS toch bijna hetzelfde, de stroom-consumptie is vrijwel nihil als de DS dichtgeklapt zit...
Posts deleten oooooooooooooooooooooooooooooooooooook.quote:Op maandag 15 september 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou dames wat een gezever weer. Hou mijn mond er wel over.
Ik zit inmiddels in chapter 2, had moeite met de eindbaas van chapter 1, maar dat kwam omdat ik het nieuwe zwaard wel gevonden had maar niet had equippedquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest IV op de DS heeft een Quick Save! En je kunt de town-map 360 graden draaien en dan vind je onwijs veel extra deuren![]()
Ja ja, ik ben het echt van plan.quote:Op maandag 15 september 2008 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ga DQIV ook even spelen, iig t/m chapter 1! Dan ben je max 2u bezig en heb je echt een goed beeld van de game. Tip voor als je het eventueel traag vindt: battle tekst speed op 5 zetten (max), dan gaat het lekker vlot!
Gelijk heb je!!quote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Tis toch ook allemaal wat he![]()
Zullen we 't nu weer gewoon hebben over waar dit topic voor bedoeld is?
Ik ben Transformers aan het spelen, opzich wel leuk maar bediening is kloten en schieten etc werkt allemaal niet lekker. Met je L en R knoppen om je heen kijken en zo op iemand richten werkt niet echt lekker als er om diegene die je moet knallen heen nog 5 dingen staan die je kan kapot schieten.
Ooooooooowwww, dus jullie kopen altijd die baggergames die ik in het schap zie liggen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:18 schreef miss-scofield het volgende:
Gelijk heb je!!
Ik ben momenteel nog verslaafd aan LEGO Indiana Jones![]()
Hij ziet er enorm mooi uit, maar ik snap niet echt wat mensen zo leuk vinden aan dat spel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hmm vandaag is in USA Line RIder uitgekomen, ben wel benieuwd naar die game.
Ik vind het leuk om lekker wat aan te klooien. Het is natuurlijk wel erg doelloos, ik bedoel, als je klaar bent, wat dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij ziet er enorm mooi uit, maar ik snap niet echt wat mensen zo leuk vinden aan dat spel.
Moet bekennen dat ik Apollo Justice minder goed vind dan de drie voorgangers met Phoenix Wright. Ik ben nu halverwege bij de vermoorde kunstenaar, maar ik ben een stuk minder verslaafd dan voorheen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
Apollo Justice
Die games blijven geweldig
[ afbeelding ]
Ik zit bij case 2 (noodle car). Ik vind de cases tot nu toe erg goed gevonden en boeiend om uit te zoeken. Alleen mist Apollo Justice wel een beetje de charme van Phoenix Wright. Ik wordt wel nieuwsgierig wat er met hem is gebeurt.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik Apollo Justice minder goed vind dan de drie voorgangers met Phoenix Wright. Ik ben nu halverwege bij de vermoorde kunstenaar, maar ik ben een stuk minder verslaafd dan voorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik zal er waarschijnlijk weer uren zoet mee zijn. Moet wel zeggen dat ik een beetje een a-typische gamer ben. Ik vind spelletjes als Animal crossing, Pokemon en MySims leuk. Van die eindeloze spelletjes waarin je van alles moet verzamelen. Dan wil ik ook ALLES hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat je dan even weten of hij bevalt...
Lekker vlot, 2½ jaar dan gepland. Zal wel Q4 voor Europa worden.quote:Dragon Quest IX to Ship in Early '09
In a recent interview, Square Enix president Youichi Wada commented on the Japanese release date of Dragon Quest IX. Wada said he expected the game to be available sometime in early 2009. Originally announced in December 2006, the first main series installment to appear on a handheld (excluding ports and remakes, of course) was initially set to be available in 2007. The release date was later pushed back to sometime this year. At a presentation of Square Enix's financial results in May, Wada effectively danced around the issue, refusing to commit to a release date.
Was dat al officieel bevestigd? Ik meen gelezen te hebben dat hij gezegd had 'de volgende DQ' ofzo, en voor Japan staat DQVI ook gepland rond die periode...quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Lekker vlot, 2½ jaar dan gepland. Zal wel Q4 voor Europa worden.
Ik vind de cutscenes er anders wel goed uitzien! Ben nu 2 3 dagen bezig en heb net die Tehla.quote:Op zondag 21 september 2008 13:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd FF geen flikker aan op de DSHoe 't eruit ziet etc.
Dragonquest is veul leuker, heb net 't begin afgemaakt met de missing children. Nu moet ik met 't princesje aan de slag!
DQIX was in eerste instantie voor 2007 gepland (begin zomer) in Japan. Uiteindelijk kregen 4, 5 en 6 voorrang en werd 9 steeds uitgesteld.quote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was dat al officieel bevestigd? Ik meen gelezen te hebben dat hij gezegd had 'de volgende DQ' ofzo, en voor Japan staat DQVI ook gepland rond die periode...
Ik haat die gozer, gaat de hele tijd dood bij mij.quote:Op zondag 21 september 2008 13:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik vind de cutscenes er anders wel goed uitzien! Ben nu 2 3 dagen bezig en heb net die Tehla.
Okay, naja, ik wacht IX wel af. Eerst IV, V, VI en Chrono Triggerquote:Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
DQIX was in eerste instantie voor 2007 gepland (begin zomer) in Japan. Uiteindelijk kregen 4, 5 en 6 voorrang en werd 9 steeds uitgesteld.
Och, als het echt als de eerste GTA is, zal het met de gameplay wel snor zitten, toch? Misschien dat er door het kleine schermpje net even te weinig overzicht zal zijn, maar meer problemen dan dat zouden er niet hoeven te zijn. De DS zou best wel een redelijke GTA moeten kunnen draaien.quote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm wel een leuk idee dat GTA op DS maar ik denk dat ik me erg ga irriteren hoe de gameplay zal zijn omdat ik dat spel veelsteveel op de PS en computer gespeeld heb.
Ben nog steeds bij chapter 2 van DQ. Heb net de 2e eindbaas verslagen maar heb er moeite mee om goede equips en geld te vinden voor alle 3 mijn chars.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier trouwens GTA voor de DS:
http://www.nintendoeverything.com/?p=3857
Hij ziet er verbazingwekkend goed uit, voor een DS-game.quote:Op maandag 22 september 2008 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
TrackMania DS
Ziet er nog best goed uit zeg!
Q4 2008 / Q1 2009quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:57 schreef ganzenherder het volgende:
GTA op de DS, geweldig daar was ik al langer benieuwd over. Wanneer komt ie ongeveer uit?
Tis een gerucht hoorquote:-Ingebouwde camera, waarschijnlijk wordt deze ook gebruikt in een aantal nieuwe games
-MP3 speler
-SDcard slot
ik vind dat er bijzonder weinig bekend is over de nieuwe DS. Dat er wat aankomt is wel duidelijk, maar wat er precies aankomt is niet heel erg duidelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben benieuwd of het dan ook echt de DS2 wordt. Met flink krachtigere grafische hardware.
Het is nu nogal laat om gewoon een simpele upgrade te doen, het is haast tijd voor de volgende generatie
Dat kan nu ook als je bijvoorbeeld een R4-kaart bezit, is voornamelijk een softwarematig verhaal. De DS zelf kan het alquote:Op maandag 29 september 2008 07:30 schreef Aether het volgende:
In Japan is er al een tijd een video-downloadservice. Hier kun je tegen betaling een film downloaden, op een SD-kaart zetten en vervolgens (met een speciale cartridge) afspelen op een DS. Misschien dat deze nieuwe DS standaard video's kan afspelen, eventueel met de mogelijkheid zelf films te maken met de camera.
Gourdyquote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ben weer eens verder gegaan met Phoenix Wright: Ace Attorney. Zit nu bij de vierde zaak: Monster van Lochness.![]()
Stiekem is er nooit echt veel uitgekomen voor de NDS... Vind ik dan.quote:Op maandag 29 september 2008 11:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Trouwens, gezien het feit dat er geen fuck meer voor de NDS uitkomt en de geruchten die rondgaan denk ik echt dat Nintendo bijna klaar is met de NDS 2. Nu maar hopen dat ze die donderdag ook gaan aankondigen
oeh jaaaaahquote:Op maandag 29 september 2008 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
layton 2 en 3 komen nog natuurlijk, op die zit ik wel te wachten
Jawel hoor, genoeg games om mij in ieder geval tevreden te stellen. Alleen 2008 slaat helemaal nergens op qua NDS releasesquote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Stiekem is er nooit echt veel uitgekomen voor de NDS... Vind ik dan.
Nog niet bekend dacht ik. Het zal in ieder geval wel de Amerikaanse versie worden dan. Europa loopt echt achter, deel 1 is hier nog niet eens uit.quote:
Nou, van de 30+ games die ik heb zijn er toch zeker 20 waar ik zeker van genoten heb. Het was alleen een beetje een suf jaar van zomer 2007 tot zomer 2008. Nu is het weer helemaal goed met Dragon Quest IVquote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Stiekem is er nooit echt veel uitgekomen voor de NDS... Vind ik dan.
Ja, oke.. Ik heb er ook een stuk of 20 a 30 die ook allemaal de moeite waard zijn. Maar daar houdt het dan weer mee op, dat is toch stiekem wel te weinig voor zo een handheld die alweer wat jaartjes mee gaat (incl. de oude Nintendo-DS jaren). Vind je ook niet? Er had meer in kunnen zitten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, van de 30+ games die ik heb zijn er toch zeker 20 waar ik zeker van genoten heb. Het was alleen een beetje een suf jaar van zomer 2007 tot zomer 2008. Nu is het weer helemaal goed met Dragon Quest IV![]()
Naja, de DS komt uit 2005? Dan heb je 20-30 games in ruim 3 jaar, das een game per maand zeg maar. Dat is op zich een best goede score, maaaaar, er is te lang niets interessants uitgekomen. Daarom heb je dat gevoelquote:Op maandag 29 september 2008 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, oke.. Ik heb er ook een stuk of 20 a 30 die ook allemaal de moeite waard zijn. Maar daar houdt het dan weer mee op, dat is toch stiekem wel te weinig voor zo een handheld die alweer wat jaartjes mee gaat (incl. de oude Nintendo-DS jaren). Vind je ook niet? Er had meer in kunnen zitten.
Mja, als je het zo bekijkt heb ik natuurlijk niks te klagen, maar ik hou van klagen!quote:Op maandag 29 september 2008 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, de DS komt uit 2005? Dan heb je 20-30 games in ruim 3 jaar, das een game per maand zeg maar. Dat is op zich een best goede score, maaaaar, er is te lang niets interessants uitgekomen. Daarom heb je dat gevoelIk had de DS zelfs bijna opgegeven!
Na Chrono Trigger is het wel klaar overigens, of Nintendo moet met New Mario 2 uitkomen
Nee, dat sowieso nietquote:Op maandag 29 september 2008 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
dus eigenlijk mag ik niet zeuren.
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:
pics?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:43 schreef RaymanNL het volgende:
Die nieuwe DS is echt tofGrotere scermen
![]()
![]()
Tof.
Verleiding
Die is gaaf... Ik ben nu bezig met de vijfde zaak: The Rise of the Ashes..quote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ben weer eens verder gegaan met Phoenix Wright: Ace Attorney. Zit nu bij de vierde zaak: Monster van Lochness.![]()
Shit, net te vroeg gekocht.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
http://gonintendo.com/?p=57999 Pics en film![]()
Godver, weer een nieuwe DS kopen
Belangrijkste vind ik persoonlijk de nieuwe gebruiksinterface, je kunt nu met je NDS online gaan naar de Nintendo winkel om games te downloaden op SD kaart en te spelen via je DS (Soort van Wii Ware dus).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Achja, t is allemaal leuk en aardig maar de enige echte functie waar je wat aan hebt is het grotere scherm en het betere geluid. Een camera op je DS? Waar ga je dat nou daadwerkelijk voor gebruiken?
Maar daar heb ik al een andere manier voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Belangrijkste vind ik persoonlijk de nieuwe gebruiksinterface, je kunt nu met je NDS online gaan naar de Nintendo winkel om games te downloaden op SD kaart en te spelen via je DS (Soort van Wii Ware dus).
Die twee touch-screens klopt niet, is gewoon 1 touchscreen (heeft Nintendo UK bevestigd)
Stappenteller.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:45 schreef linebear het volgende:
what the fuck is dit ?!?
- Pedometer shown.
Dat maakt het een stuk minder interessant, maar nu ik er zo over na denk was het ook niet echt logisch. Ze zouden dan een hele hoop dsgamers buitenspel zetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Belangrijkste vind ik persoonlijk de nieuwe gebruiksinterface, je kunt nu met je NDS online gaan naar de Nintendo winkel om games te downloaden op SD kaart en te spelen via je DS (Soort van Wii Ware dus).
Die twee touch-screens klopt niet, is gewoon 1 touchscreen (heeft Nintendo UK bevestigd)
dat is chocobo tales inderdaad, magical picturebook was de letterlijke vertaling van de japanse naamquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef ASSpirine het volgende:
Chocobo and the Magical Picture Book
Deze spel werd aangekondigd op games.fok.nl
Nog nooit wat van gehoord, wat op internet zitten zoeken, niet zoveel over gevonden.
is dat beetje zoals chocobo tales? Het ziet ernaar uit dat het een rpg is met chocobo
Dan zal ik maar de volledige naam hier plaatsen van de nieuwequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat is chocobo tales inderdaad, magical picturebook was de letterlijke vertaling van de japanse naam
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:18 schreef Brembo het volgende:
Met die nieuwe DSi kan je daarmee eigenlijk nog op de oude DS dezelfde spellen spelen? Of zou dat dan ook niet meer kunnen vanwege de verbeterde hardware?
De gamehardware is niks veranderd. Dus normale cartridgespellen werken gewoon op Lite en DSi.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:18 schreef Brembo het volgende:
Met die nieuwe DSi kan je daarmee eigenlijk nog op de oude DS dezelfde spellen spelen? Of zou dat dan ook niet meer kunnen vanwege de verbeterde hardware?
Nope, gebrek aan GBA poort betekend gebrek aan Guitar Hero op DSi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:02 schreef CherryLips het volgende:
je kunt dus geen guitar hero op de DSi spelen of wel?
Ja, who cares. Sony heeft op de PS3 ook BC weggehaald en na een maandje zeuren was daar ook iedereen klaar meequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:20 schreef Aether het volgende:
How Losing A GBA Slot Will Affect DS Gaming.
Tijd zat om na te denken over het wel niet aanschaffen van de DSi!quote:
Ah, ben je al op een hogere moeilijkheidsgraad bezig?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb weer even Elite Beat Agents geprobeerd. Ik word echt enorm agressief van Jumping Jack Flash, kan dat nummer echt niet meer horen.
nog steeds de derde zeg maarquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ben je al op een hogere moeilijkheidsgraad bezig?
al uit?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie kent The Incredible Machine van vroeger nog?
Nu ook zoiets op DS![]()
[ afbeelding ]
Tfteln, knobeln, spass haben!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie kent The Incredible Machine van vroeger nog?
Nu ook zoiets op DS![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb weer even Elite Beat Agents geprobeerd. Ik word echt enorm agressief van Jumping Jack Flash, kan dat nummer echt niet meer horen.
Welke speel je eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
De laatste zaak (nummer 5) van Phoenix Wright is wel ingewikkeld...
Ben af en toe echt de draad kwijt.
Die heb ik ook laten hangenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De eerste in de reeks: Phoenix Wright: Ace Attorney. En dan de zaak: Rise of the ashes o.i.d.
Nee, dat wordt alleen maar meer en meer. Het is bij dit spel vooral heel veel mensen ondervragen en onderzoeken. En dan denk je eindelijk iets te hebben, wordt het verhaal weer een compleet andere kant opgestuurd. Daar moet je dan echt wel van houden, het is erg passief allemaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat vind iedereen zo goed aan Phoenix Wright?
Ik had het een tijdje terug geprobeerd te spelen, maar toen ik eenmaal het spel had aangezet werd ik al helemaal gek van alle lappen tekst die voor bij kwamen. Word dat later minder?
Zulk soort games lijken me juist wel leuk, maar ik hou gewoon niet van zo veel tekst. Dus dat is dan weer jammer:(quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, dat wordt alleen maar meer en meer. Het is bij dit spel vooral heel veel mensen ondervragen en onderzoeken. En dan denk je eindelijk iets te hebben, wordt het verhaal weer een compleet andere kant opgestuurd. Daar moet je dan echt wel van houden, het is erg passief allemaal.
Ik heb gister toevallig PW:AA uitgespeeld. Die laatste zaak was toch wel enorm lang...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, ik ben bijna door Phoenix Wright: Ace Attorney heen.
Daarna is het tijd om FF: CC eens een keer uit te spelen, die ligt ook maar stof te happen.
Ik weet het. Maar ik ben er bijna aangezien ik nu echt de trial in ga en eigenlijk al weet wie erachter het complot zit. Tenzij de hele zaak natuurlijk weer een verrassende wending krijgt. Maar de Phoenix Wright games hebben allemaal toch wel uren gameplezier. En dan ook echt uren...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb gister toevallig PW:AA uitgespeeld. Die laatste zaak was toch wel enorm lang...
Ben je pas bij de eerste trial van episode 5?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik ben er bijna aangezien ik nu echt de trial in ga en eigenlijk al weet wie erachter het complot zit.
Nee, de Trial met die Chief Prosecutor ofzo, die rare kerel die af en toe je een paar seconden gewoon aanstaart...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ben je pas bij de eerste trial van episode 5?
Ga DQ IV doen!quote:
Op puzzelspelletjes na die niet echt uit te spelen (Actionloop, Platinum Sudoku en Geometry Wars) heb ik nog Final Fantasy XII, Dragon Quest Monsters Joker, Guitar Hero, FF: CC en Final Fantasy V (GBA).quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat heb je allemaal in je backlog staan dan?
Dit is al van maanden terug hoor. Gewoon een tijd lang niet meer gegamed. En sommige dingen krijg ik dan weer cadeau etc.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
SerieusJe moet niet zoveel kopen
Of je lackt gewoon de doorzettingsvermogen die ik wel heb.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar zeg ik ook niets over, want voor de PS2 liggen er bij mij ook nog teveel klaar. Ik heb die echter gewoon afgeschreven alFuck last gen
Misschien als de credietcrisis doorzet en ik nooit meer games kan kopen!
Vroeger was alles toch beter!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik blijf gewoon niet zo hangen in het verleden
Ik heb het nou dus uitgespeeld.. maar wel zonder wereld 4 en wereld 7 te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:07 schreef Topmaat het volgende:
Ik ben zelf New Supermario bros aan het spelen. Net mini-bowser in wereld 6 verslagen.
Je gaat vanaf wereld 6 gelijk naar wereld 8. Je ging van 3 ook al gelijk naar 5.
Maar ik moet sommige levels nog uitspelen die ik heb overgeslagen, dus misschien kan ik zo in wereld 4 en 7 komen.
Als ik dit heb uitgespeeld ga ik aan Zelda beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik gaf je toen al een tip. Maar als je de oplossing wilt weten:Ja, ik weet het, maar goed. BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet, dan toch...
Lijkt me wel tof eigenlijk. Ik zie het niet te koop op nederlandse sites, dus ik bestel het wel bij amazon. Valt ook mooi net buiten de invoerrechtenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende week eens proberen. Komt de 14e uit.
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt schitterend uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wow!
http://kotaku.com/5063489(...)me-the-debut-trailer
Gaaaaafquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wow!
http://kotaku.com/5063489(...)me-the-debut-trailer
Gister even gespeeld en ik kan tot 19 tellen in het Japans nuquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende week eens proberen. Komt de 14e uit.
[ afbeelding ]
ik had hem maar geleend en maandag uitgespeeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:40 schreef Aether het volgende:
Europese Professor Layton verpakkingskunst:
[ afbeelding ]
Weet je of Disgaea DS nog in Europa uitkomt? Lijkt me een leuke game.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nu bezig met DQIV en Disgaea DS, genoeg tijd op mn DS te besteden dus
Q1 2009 als het goed is, als je hem eerder wil hebben kan je hem importeren of bij gespecialiseerde gameshops kijken(er zit zowieso geen online bij dus tenzij je een aantal vrienden hebt die die game ook willen spelen geen reden om de amerikaanse versie te halen).quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Weet je of Disgaea DS nog in Europa uitkomt? Lijkt me een leuke game.
Ok, thanx. Misschien inderdaad maar eens bij de locale gameboer langsgaan, die hebben wel vaker gemporteerde titels liggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Q1 2009 als het goed is, als je hem eerder wil hebben kan je hem importeren of bij gespecialiseerde gameshops kijken.
op de PS2 was het al; een van mijn favo games en op de DS vind ik het tot nu toe de beste TBS, puur vanwege alle opties en dat er een alternatieve storyline in zit waarbij etna de hoofdpersoon isquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:02 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ok, thanx. Misschien inderdaad maar eens bij de locale gameboer langsgaan, die hebben wel vaker gemporteerde titels liggen.
Als je deze niet op de PS2 gespeeld hebt is het zeker een aanrader, anders (zoals in mijn geval) blijft het gewoon een sterke game, er zit zelfs voice acting in en 4 verborgen characters uit andere Nippon Ichi games en een alternatieve storyline. Dit is voor mij itt FF:TA2 een game die ik echt dood zou spelen als ik op een onbewoond eiland zitquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:22 schreef Rikketik het volgende:
Disgaea ontdekte ik laatst pas. Ik was op zoek naar games als Final Fantasy Tactics en Fire Emblem en toen ontdekte ik dat Disgaea ook een Tactical RPG was. Dacht altijd dat het een normale RPG was.
Wil er nu toch wel eens werk van maken, ben wel toe aan een nieuwe TBS-game.
In 2 helften kopen: Eerst het bovenste scherm en daarna het onderste schermquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Noax het volgende:
Zo, die is op dit moment 233 eurie, per 1 dec mag je 150 euro invoeren, hoe gaan we dat doen?
Dat viel me ook al op. Ik vind het niet erg om te zien wat er gebeurd in een cutscene, maar nu zie ik het twee keer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:11 schreef Kriegel het volgende:
Het is wel jammer dat ze dezelfde fout maken als bij de PSX versie: filmpje laten zien en het vervolgens in-game doodleuk over doen. Ik bedoel, wat is het nut dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |