Ik zit inmiddels in chapter 2, had moeite met de eindbaas van chapter 1, maar dat kwam omdat ik het nieuwe zwaard wel gevonden had maar niet had equippedquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest IV op de DS heeft een Quick Save! En je kunt de town-map 360 graden draaien en dan vind je onwijs veel extra deuren![]()
Ja ja, ik ben het echt van plan.quote:Op maandag 15 september 2008 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ga DQIV ook even spelen, iig t/m chapter 1! Dan ben je max 2u bezig en heb je echt een goed beeld van de game. Tip voor als je het eventueel traag vindt: battle tekst speed op 5 zetten (max), dan gaat het lekker vlot!
Gelijk heb je!!quote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Tis toch ook allemaal wat he![]()
Zullen we 't nu weer gewoon hebben over waar dit topic voor bedoeld is?
Ik ben Transformers aan het spelen, opzich wel leuk maar bediening is kloten en schieten etc werkt allemaal niet lekker. Met je L en R knoppen om je heen kijken en zo op iemand richten werkt niet echt lekker als er om diegene die je moet knallen heen nog 5 dingen staan die je kan kapot schieten.
Ooooooooowwww, dus jullie kopen altijd die baggergames die ik in het schap zie liggen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:18 schreef miss-scofield het volgende:
Gelijk heb je!!
Ik ben momenteel nog verslaafd aan LEGO Indiana Jones![]()
Hij ziet er enorm mooi uit, maar ik snap niet echt wat mensen zo leuk vinden aan dat spel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hmm vandaag is in USA Line RIder uitgekomen, ben wel benieuwd naar die game.
Ik vind het leuk om lekker wat aan te klooien. Het is natuurlijk wel erg doelloos, ik bedoel, als je klaar bent, wat dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij ziet er enorm mooi uit, maar ik snap niet echt wat mensen zo leuk vinden aan dat spel.
Moet bekennen dat ik Apollo Justice minder goed vind dan de drie voorgangers met Phoenix Wright. Ik ben nu halverwege bij de vermoorde kunstenaar, maar ik ben een stuk minder verslaafd dan voorheen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
Apollo Justice
Die games blijven geweldig
[ afbeelding ]
Ik zit bij case 2 (noodle car). Ik vind de cases tot nu toe erg goed gevonden en boeiend om uit te zoeken. Alleen mist Apollo Justice wel een beetje de charme van Phoenix Wright. Ik wordt wel nieuwsgierig wat er met hem is gebeurt.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik Apollo Justice minder goed vind dan de drie voorgangers met Phoenix Wright. Ik ben nu halverwege bij de vermoorde kunstenaar, maar ik ben een stuk minder verslaafd dan voorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik zal er waarschijnlijk weer uren zoet mee zijn. Moet wel zeggen dat ik een beetje een a-typische gamer ben. Ik vind spelletjes als Animal crossing, Pokemon en MySims leuk. Van die eindeloze spelletjes waarin je van alles moet verzamelen. Dan wil ik ook ALLES hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat je dan even weten of hij bevalt...
Lekker vlot, 2½ jaar dan gepland. Zal wel Q4 voor Europa worden.quote:Dragon Quest IX to Ship in Early '09
In a recent interview, Square Enix president Youichi Wada commented on the Japanese release date of Dragon Quest IX. Wada said he expected the game to be available sometime in early 2009. Originally announced in December 2006, the first main series installment to appear on a handheld (excluding ports and remakes, of course) was initially set to be available in 2007. The release date was later pushed back to sometime this year. At a presentation of Square Enix's financial results in May, Wada effectively danced around the issue, refusing to commit to a release date.
Was dat al officieel bevestigd? Ik meen gelezen te hebben dat hij gezegd had 'de volgende DQ' ofzo, en voor Japan staat DQVI ook gepland rond die periode...quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Lekker vlot, 2½ jaar dan gepland. Zal wel Q4 voor Europa worden.
Ik vind de cutscenes er anders wel goed uitzien! Ben nu 2 á 3 dagen bezig en heb net die Tehla.quote:Op zondag 21 september 2008 13:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd FF geen flikker aan op de DSHoe 't eruit ziet etc.
Dragonquest is veul leuker, heb net 't begin afgemaakt met de missing children. Nu moet ik met 't princesje aan de slag!
DQIX was in eerste instantie voor 2007 gepland (begin zomer) in Japan. Uiteindelijk kregen 4, 5 en 6 voorrang en werd 9 steeds uitgesteld.quote:Op zondag 21 september 2008 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was dat al officieel bevestigd? Ik meen gelezen te hebben dat hij gezegd had 'de volgende DQ' ofzo, en voor Japan staat DQVI ook gepland rond die periode...
Ik haat die gozer, gaat de hele tijd dood bij mij.quote:Op zondag 21 september 2008 13:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik vind de cutscenes er anders wel goed uitzien! Ben nu 2 á 3 dagen bezig en heb net die Tehla.
Okay, naja, ik wacht IX wel af. Eerst IV, V, VI en Chrono Triggerquote:Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
DQIX was in eerste instantie voor 2007 gepland (begin zomer) in Japan. Uiteindelijk kregen 4, 5 en 6 voorrang en werd 9 steeds uitgesteld.
Och, als het echt als de eerste GTA is, zal het met de gameplay wel snor zitten, toch? Misschien dat er door het kleine schermpje net even te weinig overzicht zal zijn, maar meer problemen dan dat zouden er niet hoeven te zijn. De DS zou best wel een redelijke GTA moeten kunnen draaien.quote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm wel een leuk idee dat GTA op DS maar ik denk dat ik me erg ga irriteren hoe de gameplay zal zijn omdat ik dat spel veelsteveel op de PS en computer gespeeld heb.
Ben nog steeds bij chapter 2 van DQ. Heb net de 2e eindbaas verslagen maar heb er moeite mee om goede equips en geld te vinden voor alle 3 mijn chars.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier trouwens GTA voor de DS:
http://www.nintendoeverything.com/?p=3857
Hij ziet er verbazingwekkend goed uit, voor een DS-game.quote:Op maandag 22 september 2008 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
TrackMania DS
Ziet er nog best goed uit zeg!
Q4 2008 / Q1 2009quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:57 schreef ganzenherder het volgende:
GTA op de DS, geweldig daar was ik al langer benieuwd over. Wanneer komt ie ongeveer uit?
Tis een gerucht hoorquote:-Ingebouwde camera, waarschijnlijk wordt deze ook gebruikt in een aantal nieuwe games
-MP3 speler
-SDcard slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |