ik vind dat er bijzonder weinig bekend is over de nieuwe DS. Dat er wat aankomt is wel duidelijk, maar wat er precies aankomt is niet heel erg duidelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben benieuwd of het dan ook echt de DS2 wordt. Met flink krachtigere grafische hardware.
Het is nu nogal laat om gewoon een simpele upgrade te doen, het is haast tijd voor de volgende generatie
Dat kan nu ook als je bijvoorbeeld een R4-kaart bezit, is voornamelijk een softwarematig verhaal. De DS zelf kan het alquote:Op maandag 29 september 2008 07:30 schreef Aether het volgende:
In Japan is er al een tijd een video-downloadservice. Hier kun je tegen betaling een film downloaden, op een SD-kaart zetten en vervolgens (met een speciale cartridge) afspelen op een DS. Misschien dat deze nieuwe DS standaard video's kan afspelen, eventueel met de mogelijkheid zelf films te maken met de camera.
Gourdyquote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ben weer eens verder gegaan met Phoenix Wright: Ace Attorney. Zit nu bij de vierde zaak: Monster van Lochness.![]()
Stiekem is er nooit echt veel uitgekomen voor de NDS... Vind ik dan.quote:Op maandag 29 september 2008 11:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Trouwens, gezien het feit dat er geen fuck meer voor de NDS uitkomt en de geruchten die rondgaan denk ik echt dat Nintendo bijna klaar is met de NDS 2. Nu maar hopen dat ze die donderdag ook gaan aankondigen
oeh jaaaaahquote:Op maandag 29 september 2008 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
layton 2 en 3 komen nog natuurlijk, op die zit ik wel te wachten
Jawel hoor, genoeg games om mij in ieder geval tevreden te stellen. Alleen 2008 slaat helemaal nergens op qua NDS releasesquote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Stiekem is er nooit echt veel uitgekomen voor de NDS... Vind ik dan.
Nog niet bekend dacht ik. Het zal in ieder geval wel de Amerikaanse versie worden dan. Europa loopt echt achter, deel 1 is hier nog niet eens uit.quote:
Nou, van de 30+ games die ik heb zijn er toch zeker 20 waar ik zeker van genoten heb. Het was alleen een beetje een suf jaar van zomer 2007 tot zomer 2008. Nu is het weer helemaal goed met Dragon Quest IVquote:Op maandag 29 september 2008 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Stiekem is er nooit echt veel uitgekomen voor de NDS... Vind ik dan.
Ja, oke.. Ik heb er ook een stuk of 20 a 30 die ook allemaal de moeite waard zijn. Maar daar houdt het dan weer mee op, dat is toch stiekem wel te weinig voor zo een handheld die alweer wat jaartjes mee gaat (incl. de oude Nintendo-DS jaren). Vind je ook niet? Er had meer in kunnen zitten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, van de 30+ games die ik heb zijn er toch zeker 20 waar ik zeker van genoten heb. Het was alleen een beetje een suf jaar van zomer 2007 tot zomer 2008. Nu is het weer helemaal goed met Dragon Quest IV![]()
Naja, de DS komt uit 2005? Dan heb je 20-30 games in ruim 3 jaar, das een game per maand zeg maar. Dat is op zich een best goede score, maaaaar, er is te lang niets interessants uitgekomen. Daarom heb je dat gevoelquote:Op maandag 29 september 2008 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, oke.. Ik heb er ook een stuk of 20 a 30 die ook allemaal de moeite waard zijn. Maar daar houdt het dan weer mee op, dat is toch stiekem wel te weinig voor zo een handheld die alweer wat jaartjes mee gaat (incl. de oude Nintendo-DS jaren). Vind je ook niet? Er had meer in kunnen zitten.
Mja, als je het zo bekijkt heb ik natuurlijk niks te klagen, maar ik hou van klagen!quote:Op maandag 29 september 2008 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, de DS komt uit 2005? Dan heb je 20-30 games in ruim 3 jaar, das een game per maand zeg maar. Dat is op zich een best goede score, maaaaar, er is te lang niets interessants uitgekomen. Daarom heb je dat gevoelIk had de DS zelfs bijna opgegeven!
Na Chrono Trigger is het wel klaar overigens, of Nintendo moet met New Mario 2 uitkomen
Nee, dat sowieso nietquote:Op maandag 29 september 2008 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
dus eigenlijk mag ik niet zeuren.
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:
pics?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:43 schreef RaymanNL het volgende:
Die nieuwe DS is echt tofGrotere scermen
![]()
![]()
Tof.
Verleiding
Die is gaaf... Ik ben nu bezig met de vijfde zaak: The Rise of the Ashes..quote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ben weer eens verder gegaan met Phoenix Wright: Ace Attorney. Zit nu bij de vierde zaak: Monster van Lochness.![]()
Shit, net te vroeg gekocht.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
http://gonintendo.com/?p=57999 Pics en film![]()
Godver, weer een nieuwe DS kopen
Belangrijkste vind ik persoonlijk de nieuwe gebruiksinterface, je kunt nu met je NDS online gaan naar de Nintendo winkel om games te downloaden op SD kaart en te spelen via je DS (Soort van Wii Ware dus).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Achja, t is allemaal leuk en aardig maar de enige echte functie waar je wat aan hebt is het grotere scherm en het betere geluid. Een camera op je DS? Waar ga je dat nou daadwerkelijk voor gebruiken?
Maar daar heb ik al een andere manier voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Belangrijkste vind ik persoonlijk de nieuwe gebruiksinterface, je kunt nu met je NDS online gaan naar de Nintendo winkel om games te downloaden op SD kaart en te spelen via je DS (Soort van Wii Ware dus).
Die twee touch-screens klopt niet, is gewoon 1 touchscreen (heeft Nintendo UK bevestigd)
Stappenteller.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:45 schreef linebear het volgende:
what the fuck is dit ?!?
- Pedometer shown.
Dat maakt het een stuk minder interessant, maar nu ik er zo over na denk was het ook niet echt logisch. Ze zouden dan een hele hoop dsgamers buitenspel zetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Belangrijkste vind ik persoonlijk de nieuwe gebruiksinterface, je kunt nu met je NDS online gaan naar de Nintendo winkel om games te downloaden op SD kaart en te spelen via je DS (Soort van Wii Ware dus).
Die twee touch-screens klopt niet, is gewoon 1 touchscreen (heeft Nintendo UK bevestigd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |