quote::
Op maandag 18 augustus 2008 08:55 schreef maniack28 het volgende:
Ja kut man, mn pc is dood.. gisterenavond warretje dikke artifacts, crash boem... pc uit... na restart rond de 2 min in XP rondhangen en het probleem is terug, beeldscherm valt uit.. KUT KUT KUT!! Want ik heb net veel geld uitgegeven aan andere dingen en had juist bedacht dat ik pas een nieuwe PC wil na COD5 (immers kan ik met deze ook nog COD5 spelen, min specs zijn zelfde als voor COD4) en dan kan dat gvd niet
effex1000 zegt: Pwnt?
Vette sjiitquote:Features:
config control accuracy and damage on run and gun
config control damage on ads
usekeymagic
press use key once and hold for bandage
press usekey twice and hold to unjam weapon
press usekey three times and hold for discard weapon
press usekey 4 to turn on/off help text
press usekey 5 and hold to turn on/off fps etc
wait 3 seconds and counter is reset
bleeding/bandage
gunjam, set chance for gunjam in config / unjam jammed weapon
nonadespam, nades deactivated x seconds from spawn
afk monitor, x seconds without moving in spawn kills player
admin remote suicide
admin ceasefire (disable weapons)
tk monitor
can not jump and fire weapon
falldamage controlled from config with or without bleeding
armhit or handhit make player drop weapon
dogtags removed
hit icons removed
noo sound on planting/defusing
x seconds from start no damage on fall, shot or explosives
no icons or lasers on claymore, can be config set to hurt team, owner or all
players aim change angle based on severity of damage hit or explosion close by
Verklaart een hoop.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:20 schreef Elegy het volgende:
Tis een mod, geen idee welke servers het draaien eigenlijk
En die challenge, die moet je dan gewoon eerst even doen
Ik gok dat dit de, wat ze vroeger AWEmod noemde is tenminte, hij lijkt er verdacht veel op met bandagen en wapens laten vallen. Die waren er ook in de vorige call of duty delen. (Wat had ik er altijd een schurfthekel aan.) En omdat het een mod is lijkt mij dat deze servers niet ranked zijn. Met andere woorden je challenges maken geen zak uit dan, je hebt er toch niks aan op deze server.quote:
Ik heb de OP wat aangepast zoals je kan zien. De oude Pics werken ook niet meer zag ik (stonden op BOF).quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef effex1000 het volgende:
Thanks voor het aanmaken van een nieuw topic Rebel. Ik slackte.
(Geen id hoe dat moet eigenlijk zo lang zit ik nog niet op fok)
AWE mod heb ik altijd wel veel gespeeldquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:00 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit de, wat ze vroeger AWEmod noemde is tenminte, hij lijkt er verdacht veel op met bandagen en wapens laten vallen. Die waren er ook in de vorige call of duty delen. (Wat had ik er altijd een schurfthekel aan.) En omdat het een mod is lijkt mij dat deze servers niet ranked zijn. Met andere woorden je challenges maken geen zak uit dan, je hebt er toch niks aan op deze server.
Wilde gok tho.
I frown upon that mod.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:16 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
AWE mod heb ik altijd wel veel gespeeld
Fijn is datquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:34 schreef maniack28 het volgende:
Nou... ik ga maar eens een nieuwe pc bestellen dus
Yeah life sucksquote:
Lekker hè, kutspelletjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yeah life sucks
En dat allemaal om zo'n kutspelletje te spelen
Nee iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:13 schreef Hardrebel het volgende:
Volgens mij kan Verbal dit topic niet vinden haha
Niet zo stoer hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:19 schreef maniack28 het volgende:
Er is wel een HC filter in de 1.7 patch..
En gebruik x-fire voor het zoeken, kan je veel meer opties meegeven (als je weet hoe!)
Je doet iets verkeerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:59 schreef punkjunk het volgende:
Ik word de laatste tijd een beetje moe van COD4. Als ik mp op servers zoek vindt ie er eigelijk nooit meer dan 20. zelfs met alle filters open, ik ben gewoon helemaal gepatched en alles. Ook als ik dan een server gevonden heb en weer disconnect, vervolgens opnieuw naar servers zoek, dan vindt ie helemaal niets.
En daarnaast is het super irritant dat er geen HC filter is.
pwnedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Niet zo stoer hejij kan helemaal niet meer spelen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Niet zo stoer hejij kan helemaal niet meer spelen
....maar tot die tijd...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Als mijn nieuwe pc er is dan own ik je met 5 vingers in mn neus met 125 fps constant op met AA en AF
Zit ik me te vervelenquote:
En lachen wij je uitquote:
Cool dan ga ik met 2 teelballen spelen i.p.v alleen mijn linker!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Als mijn nieuwe pc er is dan own ik je met 5 vingers in mn neus met 125 fps constant op met AA en AF
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:08 schreef effex1000 het volgende:
Ah maniak kan er goed tegenIk trouwens ook. Nog 1 week en dan afgestudeert dan begint mijn carriere als progamer!!!!
Je bedoelt dat je bij effex1000 elke nacht jouw W1200 naar binnen wil schuiven om hem daarna vol te blaffen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk elke nacht aan effex1000.....
Wie komt er vanavond spelen op mijn clanserver?
Hij mag altijd mijn lood vreten, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bij effex1000 elke nacht jouw W1200 naar binnen wil schuiven om hem daarna vol te blaffen...
Kinky
Jouw zaad van dood en verderf?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij mag altijd mijn lood vreten, als je begrijpt wat ik bedoel
Ik ben niet zo van de PAM mod, maar als je denkt dat ik een rookie ben ofzo dan kan je lachenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:02 schreef effex1000 het volgende:
Elegy, Hardrebel, Scorpie ik zal jullie met plezier mijn verpletterende skills laten zien. Donderdag of vrijdag avond zin om zon pak kogels op je donder te krijgen dat je er naar van wordt? 1vs3 SD pam. Zal ik nog met sniper ook spelen.Dat zal een mooie screenshot worden voor de openingspost.
Kan ze toch gewoon onder het bureau? Ik zie geen excuus om niet met ons te CoD4'enquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef Hardrebel het volgende:
Even kijken of ik morgen kan. Komt mn neukertje ook langs dus.
Is dat ook een challenge die je kan halen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan ze toch gewoon onder het bureau? Ik zie geen excuus om niet met ons te CoD4'en
Ik heb wel de challenges gehaald:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat ook een challenge die je kan halen?
"Getting a blowjob while shooting at least 25 headies with the M21"
Ik zeg alleen dat ze iets waarschijnlijk vind , niet dat ze iets te willen heequote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:23 schreef Elegy het volgende:
Sinds wanneer hebben ze wat te willen dan?
Dan wachten wij allemaal op een verslag natuurlijk. En pics or it didn't happenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:24 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze iets waarschijnlijk vind , niet dat ze iets te willen heeft
Kunnen jullie allemaal op KPVD forum komen (18+)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan wachten wij allemaal op een verslag natuurlijk. En pics or it didn't happen
TVPquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:51 schreef Hardrebel het volgende:
Ik ga wel even proberen haar zover te krijgen en dan een foto te maken. Ik kan niets beloven.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik had mijn dag nietquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:45 schreef Elegy het volgende:
Als het niet zo sneu was zou ik er hard om lachen
Effex, dit is al de 2e keer al dat je gebanned bent. Ben je echt zo goed, dat men denkt dat je cheat of cheat je ook echt?quote:
Niet de 2e keerquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:11 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Effex, dit is al de 2e keer al dat je gebanned bent. Ben je echt zo goed, dat men denkt dat je cheat of cheat je ook echt?
effex is een teamkiller!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Niet de 2e keerdenk eerder 10 of 11 keer dat ik op een warserver gebanned wordt. En nee ik cheat niet. (Maar af en toe kan ik ook wel eens vervelend zijn, daar dat kan het ook wel een beetje zijn)
Ik wil het wel eens tegen jou opnemenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Niet de 2e keerdenk eerder 10 of 11 keer dat ik op een warserver gebanned wordt. En nee ik cheat niet. (Maar af en toe kan ik ook wel eens vervelend zijn, daar dat kan het ook wel een beetje zijn)
Ik ben aan het werkquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
Ik ook wel, wie heeft er nu niks te doen?
Nou vind ik 54 deaths en 29 kills nou niet echt fatsoenlijk bijdragen aan de scorequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Das niks. Ik scheld meestal mijn teamgenoten verrot als we weer eens verliezen.
Net zoals gisteren; ik was de enige die positief stond bij TDM, met 54 deaths 29 kills.
De rest van mijn team: 32 kills, 32 deaths, 18 kills, 40 deaths, dat soort ongein.
Toen maar gezegd dat het een stelletje miserable incompetentie mislukkelingen waren die niet wisten hoe ze een wapen vast moesten houden.
Werd ik arrogant genoemdJa vind je het gek als je de enige bent die fatsoenlijk bijdraagt aan de score
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Das niks. Ik scheld meestal mijn teamgenoten verrot als we weer eens verliezen.
Net zoals gisteren; ik was de enige die positief stond bij TDM, met 54 deaths 29 kills.
De rest van mijn team: 32 kills, 32 deaths, 18 kills, 40 deaths, dat soort ongein.
Toen maar gezegd dat het een stelletje miserable incompetentie mislukkelingen waren die niet wisten hoe ze een wapen vast moesten houden.
Werd ik arrogant genoemdJa vind je het gek als je de enige bent die fatsoenlijk bijdraagt aan de score
Ik, ik verveel mequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Elegy het volgende:
Ik ook wel, wie heeft er nu niks te doen?
Je draagt misschien wel fatsoenlijk bij aan de score, maar daar heb je weinig aan als je niemand meer mee te spelen hebt omdat iedereen je irritant of vervelend vindt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Joh, ik deed dat natuurlijk alleen maar om te stangen, maar het lucht wel opquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:15 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Je draagt misschien wel fatsoenlijk bij aan de score, maar daar heb je weinig aan als je niemand meer mee te spelen hebt omdat iedereen je irritant of vervelend vindt.
Probeer je teamgenoten iets te geven waar ze iets aan hebben. Dus in plaats van een scheldkannonade een paar tips. Want niet iedereen is zo on-ge-lofelijk goed als jij.
En in tegenstelling tot jezelf hebben sommige mensen het moeten leren in plaats van direct door te stomen naar de top.
Ik was de enige die uberhaupt meer kills maakte dan deaths hadquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou vind ik 54 deaths en 29 kills nou niet echt fatsoenlijk bijdragen aan de score
Hmm, dan zal ik wel heel slecht kunnen rekenen ofzo..quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was de enige die uberhaupt meer kills maakte dan deaths had
Zeikerdquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm, dan zal ik wel heel slecht kunnen rekenen ofzo..
quote:
Dit stond er voor de mensen met dyslexiequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Net zoals gisteren; ik was de enige die positief stond bij TDM, met 54 kills 29 deaths.
Dan...mag je schelden ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, ik deed dat natuurlijk alleen maar om te stangen, maar het lucht wel opIk werd helemaal gek van de noob-campers van mijn team, de blockers in de deuropening, de nadespammende level-7 teammembers, de dubbel-UAV-aanroepende level-20ers, en tot slot nog de van hacken beschuldigende tegenpartij
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef Elegy het volgende:
Vind ik prima
Een pub of een closed server? En mods of gewoon standaard?
Jaweetikveelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:05 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
uuuu closed crack? bestaat dat haha
Ik moet het nog steeds kopen , komt er ook niet meer van aangezien ik steeds meer op mn ps3 zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
JaweetikveelIk speel alleen op non-cracked eigenlijk
Lamequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:16 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds kopen , komt er ook niet meer van aangezien ik steeds meer op mn ps3 zit.
quote:
Check mijn andere 18+ topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:25 schreef Hardrebel het volgende:
En hierbij de link:
Let op je moet wel toegang hebben tot het 18+gedeelte.
Sex en Gamen. Post je Pics Hier 1#
Goh, een topic dat naar Youtube linkt, wat zou dat nou zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:38 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
[..]
Check mijn andere 18+ topic
Sorry had Rugby training.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:26 schreef effex1000 het volgende:
Iedereen is weg? Behalve troonstaal die speelt tombraider legend whahaha
wat is er "beter" aan de goty editie? zitten er meer mappen in of zijn er standaard een x aantal patches al toegepast ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef Elegy het volgende:
Bij play.com is de goty editie voor de pc nog maar E41,-
Nu, let's spank that little ass of yoursquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
Eerstvolgende keer wanneer jullie gaan spelen doe ik ook mee.
Vanavond weer?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nu, let's spank that little ass of yours![]()
![]()
Buig maar alvast voorover jijquote:
JAMMIEquote:Intel Core 2 Duo E8400 3.00 GHz, 1333 MHz, 6 MB, Tray
Scythe CPU Koeler Mugen (Infinity) Koper
Sapphire Radeon HD 4850 512 MB, PCI-e 16x
Samsung SpinPoint T166 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Antec Sonata III 500 Zwart, 500 Watt
Kingston KVR800D2N6K2/2G 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 6, Kit Of 2
Is dat alles?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:54 schreef maniack28 het volgende:
Volgende week ownage met:
[..]
JAMMIE
Meer dan genoeg voor een steady 125 fpsquote:
Hee Kontjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ook. In ieder geval minstens de helft van je specs dan.
Welcome back!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg voor een steady 125 fps
Ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:32 schreef Scorpie het volgende:
Spelen jullie nou op een cracked server of wat. Ik wil ook meedoen!
Ik ook!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:32 schreef Scorpie het volgende:
Spelen jullie nou op een cracked server of wat. Ik wil ook meedoen!
Jazekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ok, maar ik ga maar niet iedereen toevoegen. Straks krijg ik boze mensen achter me aan ofzo.
Verbal is back!quote:Op 1 September 2008 14:35 schreef Verbal het volgende:
Whehehe, ja ik leef nog.
Was effe 2,5 week op vakantie. Net weer terug dus jullie zullen de komende tijd wel weer last van mij hebben
V.
Hey zit Mafketel nu bij jullie in de clanquote:Op maandag 1 september 2008 14:50 schreef maniack28 het volgende:
Mijn pc ook
Maar hij isser bijna.. 1 of 2 daagjes en dan karren met die hap!
Vette shit kreeg je er ook een blik skill bij?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef maniack28 het volgende:
Nieuwe pc binnen.. Steady 125 fps @ AAx2 en alles hoog 1024x768
Yup... stond na 3 weken niet spelen al meteen weer bovenaan in een CB-warquote:Op donderdag 4 september 2008 02:48 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Vette shit kreeg je er ook een blik skill bij?![]()
?? waar ik hoor niet ?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:48 schreef effex1000 het volgende:
noice!
Jij zit nog met een 17" scherm dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef maniack28 het volgende:
Nieuwe pc binnen.. Steady 125 fps @ AAx2 en alles hoog 1024x768
Ja want bij de voet moet je bukken. -.-quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij zit nog met een 17" scherm dan?
Erm, waarom?
Kèquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:06 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Ja want bij de voet moet je bukken. -.-
quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
In oktober kun je toch ook een beta proberen van call of duty: world's at war?
quote:
Ja, een XBOX/PS3 topicquote:
Ja, onsquote:Op zondag 7 september 2008 05:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb het sinds ik 55 ben geworden nog 1 of 2 keer gespeeld, wel de patch gedownloadMis ik wat?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:21 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie kan me een link geven voor het topic van World's at war?
En dan dacht ik dat ík met mijn 40 jaar de oudste CoD4-speler was hierquote:Op zondag 7 september 2008 05:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb het sinds ik 55 ben geworden nog 1 of 2 keer gespeeld.
quote:Op zondag 7 september 2008 10:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat ík met mijn 40 jaar de oudste CoD4-speler was hier
V.
Het leven begint pas echt bij 40quote:Op zondag 7 september 2008 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Verbal, ouwe zak.
Waar heeft de vakantie je heen gebracht? 2 weken vrij of alleen 2 weken op vakantie?quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef Verbal het volgende:
Olla, was effe dik twee weken op vakantie
V.
Even afkikken zeg maarquote:Op woensdag 10 september 2008 13:24 schreef Verbal het volgende:
Twee weken in een huisje op Texel met vrouw en harig kind (de hond)
Te kort en niet zonnig genoeg. Magoed, effe twee weken boekies lezen, strandwandelen en weg van de digitale snelweg is ook vakantie
V.
Indd ik denk van dit topic bloed nog doodquote:Op woensdag 17 september 2008 18:11 schreef effex1000 het volgende:
Whe gelukkig kickt iemand hem nog werd al een beetje saai hier ±D
Nee helaas is die vet? welke server kan je die spelen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef invine het volgende:
Ik weet niet of mensen de custom map mp_nuke al geprobeerd hebben?
Ik heb hem gemaakt dus ik zeg ja hij is vetquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:46 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Nee helaas is die vet? welke server kan je die spelen?
ik niet ik heb een schijthekel aan customsquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:40 schreef invine het volgende:
Ik weet niet of mensen de custom map mp_nuke al geprobeerd hebben?
Neuhquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het werkt ! Wel verrekte lastig zeg dat Multiplayer. Verstandig om eerst Singleplayer uit te spelen ?
Altijdquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:47 schreef Scorpie het volgende:
Iemand nog zin om nu een potje te knallen?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het werkt ! Wel verrekte lastig zeg dat Multiplayer. Verstandig om eerst Singleplayer uit te spelen ?
Wat al gezegd is, het is handig om de besturing onder de knie te krijgen en te leren mikken. Los daarvan is de SP geweldig en meeslepend.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil mijn challenges halen. Ben nu bezig met MP44 bezig met heady level 3 . Wapen ligt me niet echt goed. Mis meer dan dat ik raak. Kut zooi .quote:Op zondag 21 september 2008 11:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat al gezegd is, het is handig om de besturing onder de knie te krijgen en te leren mikken. Los daarvan is de SP geweldig en meeslepend.
Ook handig is om in MP rustig te beginnen. Niet meteen op Shipment in een free for all tussen 30-40- man, maar doe liever een aantal keer TDM op een wat rustiger server. Man of 10-16. Leer je de maps een beetje kennen, door een beetje met wat lui uit je team mee te hollen.
Als je de maps dan een beetje kent en de standaard bottlenecks, sniper spots etc kent, kun je dingen als Sabotage of S&D doen.
Dus SP uitspelen, niet per se nodig. Kan wel helpen en is vooral heel leuk. En je kunt allebei een beetje doen.
Ik heb de SP allang uitgespeeld, zit bijna dagelijks op de MP, maar een of twee keer per week doe ik voor de lol nog een missie uit de SP. (Sniper missie)
V.
Je kan niet *in* een chopper, je krijgt een chopper die je op kan roepen na 7 kills te maken zonder dood te gaan. Bij 5 krijg je een airstrike, bij 3 krijg je radar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Met wat voor gear spelen jullie ?
Light machine gun ?
Ohja en hoe en wanneer kan ik in een chopper ?
WTF waar schoot ie op..?quote:Op maandag 22 september 2008 22:36 schreef punkjunk het volgende:
Laatst zat ik op een ranked server waarbij de chopper down ging met 1 schot uit een geweer, dat was wel heel vet, die choppers zijn echt zooo gaar.
Dat ding kwam aanvliegen, ik zwaar geïrriteerd, noob spray chopper jeweetz, dus uit frustratie schiet ik er een paar keer op met me pistool. Gaat dat ding neer. Dus ik vanquote:
Ik met M16 met ACOG, G3 ACOG, AK-74 RDS en MP5 silencer. Als pistool gewoon dat eerste pistool met silencer. Perks meestal bandolier, stopping power en deepimpact. Soms ipv bandolier bombsquad en ipv stoppingpower double tap.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Met wat voor gear spelen jullie ?
Light machine gun ?
Ohja en hoe en wanneer kan ik in een chopper ?
Choppers zijn serverside, sommige servers hebben het instellingen gegeven waardoor je zo'n ding makkelijk kan neerhalen/het niet zo sprayd.quote:
Daarnaast gaat zo'n ding zo'n beetje het snelst neer met een Desert Eagle.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Choppers zijn serverside, sommige servers hebben het instellingen gegeven waardoor je zo'n ding makkelijk kan neerhalen/het niet zo sprayd.
Meen je dat nou? Ik dacht dat alleen een RPG 'em in 1x neer kreeg.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daarnaast gaat zo'n ding zo'n beetje het snelst neer met een Desert Eagle.
V.
Public of private?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:46 schreef Lekiamh het volgende:
Ik speel altijd ranked...
Heb een clan met eigen server. Wie m wil gebruiken moet me maar Pm'en ofzo. Of join natuurlijk.
Xvuur is zelfde nick als hier.
...van de vuurwapens. Raketten niet meegeteld.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik dacht dat alleen een RPG 'em in 1x neer kreeg.
Public server.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:56 schreef invine het volgende:
[..]
Public of private?
Heb zelf ook een team.. niet zozeer een clan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn ook meer een vriendengroepje trouwens.
Hoezo een lachertje ?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:24 schreef maniack28 het volgende:
yup... das overkill, 2 primary weapons...
Ik moet wel lachen dat je het nu zo gaaf vindtUiteindelijk is dat hele ranked systeem een lachertje!
HEt is een lachertje voor FPS-addicts.. ik was binnen 18 uur spelen al lvl 55 (in het weekend na de release). Bovendien, publics zuigen, als je echt wilt knallen moet je gewoon competitief spelenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo een lachertje ?
Ik weet ook dat er al codes zijn om alles te unlocken, en ik kom zo vaak noobs tegen met 55 waarvan ik weet dat ze te slecht zijn om alles uitgespeeld te hebben.
Ik vind het gewoon leuk die dingen zelf te unlocken. Beetje het spelelement zeg maar.
Ik kan er niks mee, met dat dingquote:Op donderdag 25 september 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
AK47(n.a.v. tip hier genomen).
Ik vind hem wel handig naast een sniper-rifle of de M14. Anders idd een pistool (maar liever nog een mesquote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef Scorpie het volgende:
Ja, dat is een perk. Weet niet precies wanneer je die unlocked. Zwaar irritant trouwens, geef mij maar gewoon pistol als backup![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet ook dat er al codes zijn om alles te unlocken, en ik kom zo vaak noobs tegen met 55 waarvan ik weet dat ze te slecht zijn om alles uitgespeeld te hebben.
Er waren/zijn bugs waarbij je je rank kwijtraaktquote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Elke retard kan dat. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand codes daarvoor zou gebruiken. Het is zo gepiept?
Der zijn heus wel TDM clans hoor xDquote:Op donderdag 25 september 2008 20:47 schreef Inspi het volgende:
Zo ben weer cless, ga nu wachten op cod5 ctf (hopelijk word het wat), kan niet wennen aan dat s&d.
En speel met mp5 en ak47,m4 vind ik persoonlijk lekkere wapens om mee te spelen.
Nou ik ben toch al een aantal uurtjes bezig online. Zit nu op level 20.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Elke retard kan dat. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand codes daarvoor zou gebruiken. Het is zo gepiept?
weet ik maar, maar wil even wachten om gelijk weer in een andere clan te duiken(als ik ooit nog in een clan ga)quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:31 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Der zijn heus wel TDM clans hoor xD
hehe eindelijk iemand die het mij eens isquote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
HEt is een lachertje voor FPS-addicts.. ik was binnen 18 uur spelen al lvl 55 (in het weekend na de release). Bovendien, publics zuigen, als je echt wilt knallen moet je gewoon competitief spelen
Effex vind da ook hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:40 schreef invine het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die het mij eens is
Ik ben vorige week uit mijn clan gestapt. Ging helemaal nergens meer over. Nu heb ik maar een WSK tag voor mijn naam gezet zodat de clans mij niet lastig blijven vallenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:49 schreef Inspi het volgende:
[..]
weet ik maar, maar wil even wachten om gelijk weer in een andere clan te duiken(als ik ooit nog in een clan ga)
Leeftijd?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben vorige week uit mijn clan gestapt. Ging helemaal nergens meer over. Nu heb ik maar een WSK tag voor mijn naam gezet zodat de clans mij niet lastig blijven vallen
Interesse in een nieuwe clan?quote:
Heb je geen xfire?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: sr_firewire[NL] ben ik.
Vaak te vinden onder Team Deathmatch
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Interesse in een nieuwe clan?![]()
Geen grapje, x-fire = koekenbakkernlquote:
Ik heb ook zomaar een tag voor mijn naam om dat gezeik ook te voorkomenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben vorige week uit mijn clan gestapt. Ging helemaal nergens meer over. Nu heb ik maar een WSK tag voor mijn naam gezet zodat de clans mij niet lastig blijven vallen
Harder werken ^-^quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:05 schreef mschol het volgende:
waarom is dit spel nog steeds zo duur, 41 euro als goedkoopste
* mschol heeft vandaag al 6 uur overgewerktquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol heeft vandaag al 6 uur overgewerkt
gaat er niet om of ik het kan betalen.. gaat erom dattie gewoon nog steeds veel te duur is.....
In na bijna een jaar idd nog steeds vrij duur.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:05 schreef mschol het volgende:
waarom is dit spel nog steeds zo duur, 41 euro als goedkoopste
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:42 schreef maniack28 het volgende:
Luie donders hier... Effex en ik zijn de hele avond al kansloze 8 on 8 en 7 on 7's aan het doen.. war zijn jullie!
Je mag de mijne wel overnemen voor 25eu.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol heeft vandaag al 6 uur overgewerkt
gaat er niet om of ik het kan betalen.. gaat erom dattie gewoon nog steeds veel te duur is.....
hahahaquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:42 schreef maniack28 het volgende:
Luie donders hier... Effex en ik zijn de hele avond al kansloze 8 on 8 en 7 on 7's aan het doen.. war zijn jullie!
Nee dat was S&D, en die monsterlijk grote teams waren aan maniac/koek te danken. En ik zit niet bij koek in de clan hij wil me niet betalenquote:Op zondag 28 september 2008 23:04 schreef invine het volgende:
[..]
hahahawel sabotage of whatever mag ik hopen
![]()
maar welk team zitten jullie?
iemand bekend met de map mp_nuke?
Ik heb pas volgend weekend tijd je toe te voegen, kan je wat meer info in pm geven ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geen grapje, x-fire = koekenbakkernl
quote:Op maandag 29 september 2008 00:30 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Nee dat was S&D, en die monsterlijk grote teams waren aan maniac/koek te danken. En ik zit niet bij koek in de clan hij wil me niet betalen
U heeft PMquote:Op maandag 29 september 2008 08:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb pas volgend weekend tijd je toe te voegen, kan je wat meer info in pm geven ?
*Gereageerd.quote:
toch niet koek als in koekebakker?quote:Op maandag 29 september 2008 00:30 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Nee dat was S&D, en die monsterlijk grote teams waren aan maniac/koek te danken. En ik zit niet bij koek in de clan hij wil me niet betalen
[x] JA [ ] NEEquote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef invine het volgende:
[..]
toch niet koek als in koekebakker?
Tis KoekeNbakker...quote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef invine het volgende:
[..]
toch niet koek als in koekebakker?
ah ja ik ken koekebakker dan weer.. zat weleens met hem op TS vroeger.quote:Op maandag 29 september 2008 13:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tis KoekeNbakker...
Die namestealer Koekebakker zit in het Nederlandse team
We worden altijd verward... lastig in een low/med pcw, dan zien ze mn naam en denken ze dat ik high skilled benquote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef invine het volgende:
[..]
ah ja ik ken koekebakker dan weer.. zat weleens met hem op TS vroeger.
als je in cod4.wars zoekt dan is high skilled een beetje overrated begrip.. want ik speel high hard van de kaartquote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
We worden altijd verward... lastig in een low/med pcw, dan zien ze mn naam en denken ze dat ik high skilled ben
Ligt eraan wanneer je het zoektquote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef invine het volgende:
[..]
als je in cod4.wars zoekt dan is high skilled een beetje overrated begrip.. want ik speel high hard van de kaart
Als je echt high skilled bent dan wil ik graag een linkje van je clan op CBquote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef invine het volgende:
[..]
als je in cod4.wars zoekt dan is high skilled een beetje overrated begrip.. want ik speel high hard van de kaart
Ak schiet veel fijner idd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga de M4 maar inwisselen voor de AK47 denk, leuk wapen.
M4 is richten en sprayen en kill. Ik bedoel je wilt toch wel wat skilled zijn zeg.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:05 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee man, M4 vind ik veel gerichter schieten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:51 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
M4 is richten en sprayen en kill. Ik bedoel je wilt toch wel wat skilled zijn zeg.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bij de M4 moet je meer richten inderdaad. De AK is meer sprayen en toevallig wat raken, hoor.
V.
Eensch!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef invine het volgende:
[..]verre van, ak is skill alom. en bij m4 ben je zo door je kogels heen.. en ak is sterker en heb een ak liever in close combat dan een m4
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1554256&wars=1quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je echt high skilled bent dan wil ik graag een linkje van je clan op CB
Fake high skillert dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:51 schreef invine het volgende:
[..]
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1554256&wars=1
is fun account en beetje inactive.. kan verder wel aimen en goed spelenen wat is CB dezere dagen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |