quote:
Dit stond er voor de mensen met dyslexiequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Net zoals gisteren; ik was de enige die positief stond bij TDM, met 54 kills 29 deaths.
Dan...mag je schelden ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh, ik deed dat natuurlijk alleen maar om te stangen, maar het lucht wel opIk werd helemaal gek van de noob-campers van mijn team, de blockers in de deuropening, de nadespammende level-7 teammembers, de dubbel-UAV-aanroepende level-20ers, en tot slot nog de van hacken beschuldigende tegenpartij
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef Elegy het volgende:
Vind ik prima
Een pub of een closed server? En mods of gewoon standaard?
Jaweetikveelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:05 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
uuuu closed crack? bestaat dat haha
Ik moet het nog steeds kopen , komt er ook niet meer van aangezien ik steeds meer op mn ps3 zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
JaweetikveelIk speel alleen op non-cracked eigenlijk
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Lamequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:16 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds kopen , komt er ook niet meer van aangezien ik steeds meer op mn ps3 zit.
quote:
Check mijn andere 18+ topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:25 schreef Hardrebel het volgende:
En hierbij de link:
Let op je moet wel toegang hebben tot het 18+gedeelte.
Sex en Gamen. Post je Pics Hier 1#
Goh, een topic dat naar Youtube linkt, wat zou dat nou zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:38 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
[..]
Check mijn andere 18+ topic
Sorry had Rugby training.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:26 schreef effex1000 het volgende:
Iedereen is weg? Behalve troonstaal die speelt tombraider legend whahaha
wat is er "beter" aan de goty editie? zitten er meer mappen in of zijn er standaard een x aantal patches al toegepast ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef Elegy het volgende:
Bij play.com is de goty editie voor de pc nog maar E41,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |